-
Content Count
8182 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
Reputation Activity
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mijailović P. reacted to MS PK in Večita dilema, koji auto kupiti?
Nema veze sto je auto forum nego 99,9% ubedjivaca nikada nije sa namerom kupilo neko vozilo da bi ga preprodao i ostvario profit , niti zna kako se to radi ali po starom nasem obicaju razumemo se u sve i znamo koliko drugi zaradjuje A gde su rashodi, rizici, ulaganja, vreme, to sto nemas dobavljaca po stalnim cenama nego kopas, trazis , ides u 3 ujutru, verujes, pa te zeznu, jednom kupis lupam punto za 1000e korektan, drugi put ne mozes naci za 1200e ni truo. Ma ima tu da se pise i pise, i ne, ne branim Duleta nego kazem uopsteno. Ja sam davno rekao da kada bih imao gde da kupujem aute po normalnim cenama i u nekom korektnom stanju, na 50-100e razlike bi ih davao. Ali nema Djolee
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
Mijailović P. reacted to milan-jtd in YouTube Music / Šta slušate dok vozite?
Znam da smaram, ali moram da okacim ovo remek delo, nije bas za svakoga, ali ja ga danima vrtim (i jos par Tool stvari)
Po mom misljenju (a i ne mislim samo ja tako), najbolji bubnjar na svetu i demonstracija sile
-
-
Mijailović P. reacted to Ivan in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Licno mislim da ti ta ideja sa zatvaranjem klapne za recirkulaciju nije bas pametno resenje. Na taj nacin potpuno blokiras ulaz svezeg vazduha u kabinu, sto moze da bude prilicno nezgodno, pogotovo kada je vise od jednog coveka u kabini. Takodje, cim se temperatura malo spusti, imaces problem sa vlagom u autu i magljenjem, a sigurno neces voziti sa stalno otvorenim prozorom. Pogotovo kada je napolju kisa, vlaga ili minus.
Cak ces i u bilo kom fabrickom uputstvu pronaci da se recirkulacija aktivira samo na kratko - npr. prilikom pocetka hladjenja (radi brzeg efekta i nakon toga se odmah otvara), prilikom prolaska kroz neki dim ili zagadjenje na putu, itd.
Ako vec blokiras, mislim da ti je pametnije da blokiras u otvorenom polozaju - na taj nacin pokrivas 99% situacija u voznji.
Imas par resenja na onoj opstoj temi o digitalnoj klimi za Stilo i Nuova Bravo. Vidjao sam i da ljudi seku lim preko vozackog miksera, neki rasture pola auta da bi skinuli tu armaturu, a navodno su neki skidali i taj motoric bez ikakvog kupusanja. Kako je to moguce, pojma nemam, a to mi je rekao i Stefan kod Zmaja koji je davno radio te klime. Pristup na Nuova Bravu je dosta zeznutiji nego na Stilu.
Nemas odvojeno duva/ne duva za levo i desno.
Vec ti ranije napisah za sta je svaki od 5 motorica i kako radi kada je ispravno.
Sto se temperature tice, posto je klima dvozonska imas dva miksera - jedan sa vozacke i jedan sa suvozacke strane. Taj sa suvozacke je i jedini aktuator sa te strane.
Sa vozacke strane gledajuci od sedista ka motornom prostoru okacena su 3 aktuatora - prvi je vozacki mikser toplo/hladno, drugi je razdelnik grudi/noge (zajednicki za vozaca i suvozaca) i treci je defroster (duvanje na soferku).
Dok je u dubini table zasebno aktuator recirkulacije.
-
Mijailović P. reacted to ivica su in Večita dilema, koji auto kupiti?
Za trgovinu moraš imati žicu, ja je nemam. Kad nešto prodajem, krenem da kudim i sam spuštam cenu, sam sa sobom se cenjkam Kad nešto od opreme prodajem, fotkam svaku ogrebotinu, opišem svaku manu, a prednost ni jednu... prodajem samo višak iz kuće i na svakoj prodaji gubim.
Tako da se mora naplatiti i to znanje i veština, ni trgovci preko noći nisu došli do ovoga gde su sada, i naravno da to ne može svako. Nama to nekad deluje kao varanje, ali ne može tako da se gleda. Ako je preprodavac od mene kupio nešto ispod cene, učinio mi je uslugu, pošto ja ne umem da prodam. Nekom drugom je isto to prodao 20% skuplje, taj kupac nije prevaren, samo nije imao tu sreću da kupi direktno od mene, ne sedi 24/7 na oglasima, ne istražuje, pa onda mora da plati i premium cenu.
Isto tako ovaj poznanik kupuje od penzosa aute ispod cene, oni neće da se bave prodajom, dobro njemu, dobro njima.
-
Mijailović P. reacted to Milos1 in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Pa obicno kad odu ventili onda nema kompresije i ne radi taj cilindar, a ne pusta ulje... ovaj radi dobro... svakako, proverio sam, kompresija izvrsna, na tom 4. cak i najbolja(verovatno zato sto je mokar pa bolje dihtuje), na njemu 13,5 bara, ostala 3 13 ravno.
Od 1. ka 4.
Eto kakvu kompresiju ima auto od 250K, nov... ali je ovde u pitanju neka havarija, nije pomoglo ispiranje, isto je...
Svakako nije ni odmoglo, ovo je istocena nafta...
Eto nadao sam se da je samo zalepila neka uljna, al pre ce biti da je pukla, ne znam sta drugo... ili je dihtung probio pa pusta ulje u kompresioni prostor, pukla glava, svasta je moguce... mora glava dole od ponedeljka pa polako...
-
Mijailović P. got a reaction from BaneAK74 in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Uz'i manometar pa izmeri kompresiju.
Ja sam ubeđen da su ventili na četvrtom kaput.
To im izgleda neka boljka.
-
Mijailović P. reacted to Zakeralo in Dobra stara vremena
Nekada se oznaka 1000 MB kod nas prevodila kao "1000 malih briga". Sve bazirano na iskustvima tadašnjih vozača u SFRJ.
-
Mijailović P. got a reaction from Bouz in Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
Uh, težak slučaj...
Kada uzmemo sve ali sve u obzir, neko i danas nema kanalizaciju a o zagađenju ...
Svaka investicija povlači neki kredit. Opet skup novac na Zapadu a kad se okreneš ka Istoku, ovi prvi prave cirkus.
Kredit da uzme Država, mora da ima rejting a to se diktira politikom...
I tako sve u krug.
Malo uprošćeno, nemam ni volje ni vremena za romane, ali pametnom jasna široka slika.
-
Mijailović P. got a reaction from neshtry in Dobra stara vremena
Ovakvu zelenu imao ćale.
Mislim na Škodu.
-
Mijailović P. got a reaction from Bouz in Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
@Bouz
Jesu li "oni" imali sankcije, krizu...?
Je l' ih neko bombardovao?
Ae bre , kome ne valja široko mu ...
edit...
@neshtry
Ja uzeo komplet diskova i pločica od istog proizvođača i ama nikakve škripe a lepo/odlično koče.
-
Mijailović P. reacted to danko in Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
-Na ekološki protest "Nećete kopati" ide se autom sa skinutim DPF-om i isljučenim EGR-om....to je ionako "samo zbog ekologije"...
-Muče nas kemtrejlsi, ali servis se greje spaljivanjem preradjenog ulja
-Malo curi klima uredjaj u kolima, gubi gas, dopunjava se dvaput u sezoni, ma kakve ozonske rupe, to je teorija zavere...
-Klima za 30 godina od umereno kontinentalne postala gotovo tropska, za 30 godina će postati tropska...ma kakva ekologija kakvi bakrači....
Izgleda da smo malo "pobrkali lončiće"....
-
Mijailović P. reacted to Transporter131 in Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
Nema to bas neke veze, mi smo takvi kakvi smo ,losi..., . A kad odemo napolje znamo da postujemo sve i divimo se kako su zakoni dobri i postuju se , dakle ,sto jugisa rece , nije "isti" zakon za sve. Raspala plastificirana droca parkira i zatvori ulicu ,kolona ..autobusa, vozila itd. Kaze pametnica ," pa sta se bunite , samo 5 minuta......."
-
Mijailović P. got a reaction from MiloshBg in Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
@Bouz
Jesu li "oni" imali sankcije, krizu...?
Je l' ih neko bombardovao?
Ae bre , kome ne valja široko mu ...
edit...
@neshtry
Ja uzeo komplet diskova i pločica od istog proizvođača i ama nikakve škripe a lepo/odlično koče.
-
Mijailović P. reacted to YUgisa in Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
Mislim da kod nas je pre svega problem primena zakona, a ne da li ovo ili ono pise. Da su ostali i zakoni iz doba SFRJ i dalje ne bi bilo problema, samo da vaze za sve jednako.