Jump to content
Goran

moron

Members
  • Content Count

    4908
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Reputation Activity

  1. Hvala
    moron got a reaction from Dzimbo in Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120   
    Prelep je  
  2. Like
    moron reacted to Dzimbo in Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120   
    Cisto da bacim update, bio 500L do Grcke, zaradio nove oziljke na limariji, sto svojom sto tudjom krivicom. Uzivalo se, vreme bilo top, niti hladno niti vruce.

  3. Like
    moron got a reaction from shuxx in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Sad pogledah na sajtu Honde. Piše da je baterija bruto 17,2 kWh, a da je autonomija u EV modu 79 km ( po WLTP ).
  4. Like
    moron reacted to ISV_01 in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Imajuci u vidu da su skoro svi navedeni auti ozbiljne tezine, 1400-1600kg, Mazda CX80-90 i Volvo XC90 mozda i vise, potrosnja oko 9L je sasvim ok za tolike grdosije. Dzaba im hibridni pogoni kad su i pored baterije teski ko tenkovi, samo fali 122mm kupola. 
  5. Haha
    moron reacted to Ivan in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Pratim malo ponudu za Civic u Sport Plus paketu, par godina stari.
    Sto @moron lepo primeti - za 1.5 180 verziju, cene su takve kao da vlasnici hoce da se obezbede da ih niko ne pozove  .
    Npr. za Civic star 4-5 godina (2020-2021), i bukvalno mogu neretko da se kupe dve Giuliette istog godista. A da je bas tolika razlika izmedju ta dva modela u istoj Compact klasi, slicnog karaktera, naravno da nije.
  6. Like
    moron got a reaction from Kosta Smosta in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    U pitanju je dimenzija gume 185/65x15, vozilo Toyota Yaris 1,5 iz 2022, kola koja poslovno vozim. Kola se voze pretežno van grada ( aplikacija My Toyota kaže da u toku meseca prosek brzine bude 50-65 km/h, kako kada ).
    Na neka dva ranija poslovna vozila smo potrošili 6 setova AS ( Kleber ) guma sličnih dimenzija i svi ti setovi su voženi 60-70 hiljada km.
    Ja sam na dva ranija privatna vozila imao AS gume ( Michelin CC+ i CC2 ) i nisam imao primedbe. 
    A planiram ove jeseni da kupim neke bolje AS gume jedno moje sadašnje privatno vozilo ( Jaris 1,5 ). Ali i za dva poslovna ( Jarisa ). Prosto, to je mnogo lakše, a deluje mi kao dovoljno za namenu tih kola i puteve kojima se uobičajeno voze.
    Ostaću na dva seta ( letnji – zimski ) samo za jedno vozilo jer sam nedavno ( sasvim slučajno i neplanski ) uzeo nove letnje gume, a što mi je za to vozilo potpuno upropastilo ideju prelaska na AS gume. 
     
  7. Like
    moron got a reaction from Ivan-Topola in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Evo kako izgleda AS guma Good Year posle oko tri godine i oko 58.000 km. Biće zamenjena u septembru ( jer je na oko 4 mm )
    Ja nisam zahtevan korisnik i meni je to skroz OK.

  8. Like
    moron reacted to Elra in Jeep Compass / Patriot / Commander / Jeep Meridian   
    Djeluje mi da će svi STLA MED automobili zbog neadektavnog pogona biti djelimični fail na tržištu Evrope. Čak se ni 3008 nakon inicijalnog uspjeha ne prodaje kao prethodni model.
  9. Haha
    moron reacted to werp690 in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Radim pripremu na 1.9 za 3.0 ako ga ikada uzmem
     

  10. Like
    moron got a reaction from sokratbg in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Evo kako izgleda AS guma Good Year posle oko tri godine i oko 58.000 km. Biće zamenjena u septembru ( jer je na oko 4 mm )
    Ja nisam zahtevan korisnik i meni je to skroz OK.

  11. Like
    moron got a reaction from Kosta Smosta in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Evo kako izgleda AS guma Good Year posle oko tri godine i oko 58.000 km. Biće zamenjena u septembru ( jer je na oko 4 mm )
    Ja nisam zahtevan korisnik i meni je to skroz OK.

  12. Like
    moron got a reaction from shuxx in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Pričati o potrošnji benzina kod priključnog hibrida je verovatno slično smisleno kao i pričati o potrošnji benzina kod vozila koje ima ugradjen TNG uredjaj.
    Jer, potrošnja benzina kod PHEV vozila zavisi od toga koliko ga voziš na benzin, a koliko kao EV, tj, koliko redovno mu dopunjavaš PHEV bateriju.
     
    Tek, provozah u subotu sasvim slučajno malo Hondu CR-V PHEV ( demo primerak ). Nekih 100-ak km. Hteo sam zapravo da provozam "jedan krug" demo Jazz hibrid, ali, navodno im u tom trenutku tu nije bio ključ od tih kola.  A onda mi čovek ponudi PHEV CRV-a do kraja radnog vremena.  I nisam imao obraza da ga odbijem ...

    Jako lepo ide. Prosto, leti. Bolje ide nego HEV. Mada je potrošnja benzina kod priključnog hibrida jako relativna stvar, kada završih vozanje CRV PHEV-a pogledah na bordu: životni prosek potrošnje benzina je 3,9 litara (na oko 3.500 km), a na poslednjih oko 1.400 km prosek potrošnje je 3,4.

    Ne videh na bordu nigde podatak o do sada potrošenoj struji
     
    Inače, kada sam seo u njega, displej je pokazao da u bateriji ima struje za vožnju u EV modu od 65 km. Baterija je bruto nešto manje od 18 kWh.
     
     
     




  13. Like
    moron reacted to Ivan in Stanje na putevima   
    Vratih se sa odmora iz Dalmacije, prva tura mora za ovu godinu... Pa ako neko bude isao na tu stranu (ka Mostaru i Jadranu) da ostavim par korisnih informacija i promena.
    Ako se ide preko BiH i Sarajeva, alternativa (Han Pijesku i Sokocu) do Sarajeva je pravac Zvornik-Vlasenica-Kladanj-Olovo. Vec odavno je probijen tunel ispod Karaule i napravljen vijadukt, tako da se zaobilazi prilican deo sa serpentinama. Dodatno je to odlicna varijanta da se izbegne guzva kroz Sarajevo, vec se obilazi kompletan grad i odmah izlazi na autoput ka Mostaru.
     
    Dalje, od Sarajeva ka Mostaru i moru, produzen je autoput. Umesto do Tarcina kao ranije, probijen je novi tunel "Ivan" (ispod prevoja Ivan Sedlo), tako da se sada stize do Bradine (tj. do blizu Konjica). Cena je 3.5 BAM (cca 210 din za nepunih 40-ak km). Do Konjica sada ostaje jos samo 13 km odlicne magistrale.
     
    Do Mostara sve po starom, uz nezaobilaznu pauzu za jagnjetinu u Jablanici  .
    Sledeca novina je sto je na nekih 25 km iza Mostara u funkciju pusten velelepni vijadukt "Hercegovina", sa stubovima visine blizu 100m. U dnu se vidi preko cele godine prelepa boja Neretve, kao i jedan obican "mostic" (poredeci sa ovom grdosijom):
     

     
    U prevodu, pusten je u funkciju autoput koji spaja Capljinu/Pocitelj sa vec izgradjenim autoputem Dalmatina. Cena putarine je 2.2 BAM (cca 132 din) za deo u BiH, a za oko 20 km autoputem se dolazi na granicni prelaz Bijaca/Nova Sela.
    Ja sam dalje isao Dalmatinom do Zagvozda. Cena je 4.1 EUR za nekih 60 km.
    Tu sam se iskljucio, pa na magistralu i kroz tunel Sveti Ilija (duzine oko 4200 m). Kojim se ispod Biokova izlazi pravo na dalmatinsku rivijeru, izmedju Brela/Baske Vode i Promajne. Tunel se vise ne naplacuje, tako da su ispred ostale samo naplatne kucice koje se prolaze bez zadrzavanja.
     
        
     
    Evo i jednog kadra sa autoputa Dalmatina kod Vrgorca, u smeru ka Dubrovniku:
     

     
    Sa ovom nasom deonicom autoputa do Sapca i brze saobracajnice do Loznice, produzenim autoputem od Sarajeva do ispred Konjica, spajanjem vijadukta "Hercegovina" na autoput Dalmatina - primetno je ubrzana cela ruta. U odnosu na moj poslednji odlazak vec davne 2018. godine.
    Uz tankovanje dizela u BiH (aditivirani dizel sam placao 60 din manje nego kod nas) - troskovi puta (gorivo+putarine) su bagatela, 90 i kusur EUR u oba smera.
     
  14. Like
    moron got a reaction from skile86 in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Evo kako izgleda AS guma Good Year posle oko tri godine i oko 58.000 km. Biće zamenjena u septembru ( jer je na oko 4 mm )
    Ja nisam zahtevan korisnik i meni je to skroz OK.

  15. Like
    moron reacted to OMP in Slike automobila bez posebnog razloga...   
    dobro mu legle celik 15" od barchette
  16. Like
    moron got a reaction from shuxx in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Evo kako izgleda AS guma Good Year posle oko tri godine i oko 58.000 km. Biće zamenjena u septembru ( jer je na oko 4 mm )
    Ja nisam zahtevan korisnik i meni je to skroz OK.

  17. Like
    moron got a reaction from shuxx in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Nisu testirali novi MICHELIN CrossClimate ili MICHELIN CrossClimate 3 Sport
     
     
  18. Like
    moron got a reaction from Axic in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Evo kako izgleda AS guma Good Year posle oko tri godine i oko 58.000 km. Biće zamenjena u septembru ( jer je na oko 4 mm )
    Ja nisam zahtevan korisnik i meni je to skroz OK.

  19. Like
    moron got a reaction from Ivan-Topola in Planinarenje   
    Taj "čuvar" koga pominjete, leti je uvek "pijan kao letva".
    A jezero je prelepo za kupanje.
    I prošle godine sam se "bućnuo" pri par dolazaka na FG.
     
     
     
     



  20. Like
    moron reacted to ortakov in Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks   
    Nešto je to čudno, nemam pojima kako to može da se objasni. Nekad troši, nekad ne. Nema pravila, novo ulje, staro ulje, oštrija vožnja, mirnija vožnja, baš nikakvo pravilo nisam uspeo da uhvatim.
     
    I onda sam razmislio i shvatio, pa baš me boli d..e koliko ulja troši. Jednostavno, povremeno, otvorim haubu, dospem tečnost za čišćenje stakla, pogledam antifriz (uvek je sve kako treba) pogledam nivo ulja i dospem po potrebi. Recimo, ako je pri dnu šipke, tj pri minimumu, dospem 0,5 litara, ono pokaže skoro maksimum. To je to  
    Ako se dosipa ulje, može da se pomeri redovan servisni interval
    Jin i Jang  
    Uvek ima nešto dobro  
     
  21. Like
    moron got a reaction from Zakeralo in Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks   
    Korektno je sve to.
    Najpre, taj litar-dva ulja na 10.000 km, ja bih srećan bio da su mi kola nekada trošila tako malo ulja  Vitara 1,6 mk1 mi je trošila jedno "5 kila" na 10.000 km  
    A da fali snage ... Naravno, ako ćemo onako "ljudski", da smo prokleti ( kako je to čoveku svojstveno ), bilo bi ti vremenom malo i 300 ks   Ali, tih 95 ks je sasvim OK. Može to leo da ide.
    Jedino se slažem za karavan, jer sam na njihov fan. Ne fali HB-u ništa, samo SW ima veći gepek  
    Sve u svemu, uživaj i dalje, dok ne zameniš za nešto drugo, novo ( ako Bog da ). Samo što više ne postoji ništa slično tome. Jednostavno, pouzdano, a ne previše skupo. Osim možda i30 1,5 DPI ili Corolla 1,5 vvti.
  22. Hvala
    moron got a reaction from Aurelio in Fiat 500X / Fiat 600   
    Ispunih želju, Tebi i meni
     
    Pogledah danas po prvi put uživo Fiat 600 ( u AK Kompersor ) i prijatno sam iznenadjen ponudom prostora u enterijeru u svetlu dimenzija ( dug je samo 417 cm, kao "naš" stari 500L pre fejslifta, a Wb mu je 2,562 mm, što je manje nego što su Wb imali raniji 500X/Renegade, kao i manje nego kod 500L ( koji je od pomenutih imao i najveći Wb )).
     
    Ne znam kako, ali, on je unutra značajno komforniji nego Tipo i 500X. Na mesto vozača u 600 može, čini mi se, da sedne čovek i od 210-220 cm ( ja sam se "izgubio" napred sa svojih 193 cm i dužim trupom kao u "psa jazavičara", imam iznad glave barem četiri prsta ). Veoma prijatno se napred sedi. Neuporedivo prijatnije nego nekada u 500L ( stub volana mi je najbliže udaljen barem na 5 cm ), a mislim prijatnije i nego u Renegade-u.
    Čak je i na mestu suvozača veoma komformo ( mada se sedište ne podešava po visini ). I tu može iznad glave da mi stane dlan. Ja npr, ne mogu ( lepo ) sesti u Tipo na mestu suvozača ( nisko mi je, baš zato jer se to sedište ne podešava po visini, a fiksirali su ga dosta visoko ).
     
    Pozadi je korektan sa prostorom. Mesta za glavu pozadi svakako nema kao u Renegade-u ( pa u 600 udaram glavom u nebo, ali, neznatno, za razliku od Renegade, gde imam viška prostora ), ali, ima mnogo više nego u 500X ( realno, 500X je pozadi "šamar razumu" ), a i više je sigurno nego u Tipu ili nekada u 500L.
     
    Za kolena je pozadi korektno, prosečno. Nije sigurno manje nego gore pomenutih.
     
    Gepek je "na oko" sasvim ok. Ima dole rupa za rezervni točak ( može da se uzme kao opcija ).
     
    Fiat 600 i Jeep Avenger su na istoj platformi, ali, Avenger je unutra kao "španska čizma" za Fiat 600 ( doduše, Avenger je i kraći oko 7 cm ).
     
    To pominjem zato jer ( ako sam ja dobro video ) Fiat 600 sa 1,2 MHEV od 136 ks ( "plus" 28 ks iz EM ) u svom top paketu opreme, košta oko 2.000 evra manje od Avengera 1,2 MHEV od 100 ks ( "plus" 28 ks iz EM ) u njegovom top paketu opreme. Znači, za manje para dobiješ jači motor i više mesta.
     
    Doduše, Fiat 600 ni u top opremi nema naslon za ruke izmedju prednjih sedišta ( a u ovoj opremi koju sam ja gledao ima i klasičnu ručku parkirne kočnice ). 
     
    Onaj Fiat 600 koji sam ja danas razgledao je bio 23.490 ( oprema "Base" + "Style pack" ).
     
    Materijali enterijera su ( za moj ukus ) sasvim OK. Dopada mi se štof sedišta, na dodir i na oko, a i deluje kao da je kvalitetan.
     
    Nasmejah se kada mu videh seleketor automatskog menjača, napred na konzoli, sa tasterima. Kao da je Maserati
     
    Tako da, što se tiče Tvog pitanja ( remen ili lanac ), lanac je kod 600. Ali je i kod Avengera, sigurno ako je MHEV, a na Auto Republici pročitah nedavno neki tekst iz koga je sledilo da je Stelantis počeo još prošle godine da u neke klasične 1,2T od 100 ks (kod raznih modela ) da ubacuje i lanac ( ali, nisam razumeo da je to obavezno tako kod baš svakog klasičnog 1,2T od 100 ks ).
     
    Eto ti izveštaja od mene  I "zahvali Bogu" da sam danas baš nešto bolestan, pa nisam otišao u šetnju šumom po Fruškaću, već sam seo na el. bajs i otišao samo do salona ...




















  23. Tužan
    moron got a reaction from silenci in Slike automobila bez posebnog razloga...   
    Novi Beograd, Blok 28. Jutros.
     
     


  24. Like
    moron got a reaction from city in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Maserati možda ? Bar nešto od Fiata  
  25. Like
    moron got a reaction from italiano in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Nisam vozio Sportage, ali, probao sam Tucson 1,6T 150 FWD 6MT ( pre FL ) i meni je on bio sasvim OK.
    Jesam gledao u salonu Sportage ( pre FL ). Nemam šta prostorno unutra da zamerim ( mesta ima dosta ), oprema, naravno, zavisi od izabranog paketa ( DCT u nekim paketima dobija više nego 6MT ), ali mi se posle FL ne dopada načon izvedbe prednjih svetala ( veći rizik oštećenja na parkingu nego ubičajeno  ).
    Sve u svemu, SUV kao i svaki drugi te klase.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...