Jump to content
Goran

moron

Members
  • Content Count

    4807
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Reputation Activity

  1. Like
    moron got a reaction from horvat in Prodajem: "domaći" Yaris Stella 1,5, 2019, prvi vlasnik   
    Prodajem Toyotu Yaris Stella 1,5 od 111 ks, godina proizvodnje 2019, prva registracija mart 2019, vozilo prešlo oko 146.000 km.
     
    Vozilo se formalno vodi na mog kolegu/partnera sa kojim dugo radim, a što ja dogovorim oko prodaje, on sa 100% potpisuje ( i njemu date dogovorenu cenu ).
     
    On je faktički prvi vlasnik ( formalno je najpre bio korisnik finansijskog lizinga tokom prve četiri godine ), a vozilo smo preuzeli kao novo u MAG-u.
     
    Vozilo je prešlo oko 146.000 km, a bar 90% kilometara je prešlo u vangradskim uslovima.
     
    Pre možda 10-15 dana je odradjen redovan mali servis ( van ovlašćenog servisa ).
     
    Za par dana ću da operem i detaljno slikam kola i postavim oglas na PA ( a ovde ću tada da postavim link do oglasa ), a do tada samo neke slike iz septembra 2024. godine.
     
    Vozilo je prethodno imalo "gradsko čukanje" ( naći ću ovih dana negde i te fotografije, mada sam siguran da sam ih letos i kačio ovde na forumu ), a sve to je po svim pravilima Toyote popravljeno u Toyota servisu u Borči ( pa su te fotografije nastale nakon opravke ). I zaista je to dobro uradjeno za moj ukus ( ništa "krpljenje", već samo novi delovi ). Tom prilikom su ( na nekim drugim delovima karoserije ) bile ostale jedna ili dve ogrebotine, koje našom omaškom nisu tom prilikom sanirane.
     
    Vozio sam tog Yarisa poslednji put pre par dana i on meni deluje skroz ispravno ( zaista ništa ne primećujem kao eventualni problem ).
     
    Kada se ne koristi, vozilo je uglavnom parkirano u javnoj garaži u ul. Kraljice Natalije i tamo može da se pogleda radnim danom od oko 09-17.00. Drugde ili u neko drugo vreme samo po dogovoru.
     
    "Početna pregovaračka cena" je 10.500. Verovatno cena na prvu deluje dosta bolesno, ali, ako pogledate oglase na PA, tamo nema Yarisa 1,5 tog godišta ponudjenog po toj ceni. Kao da su od zlata ( ili, kao da im se zlatne šipke u gepeku nalaze ).
     
    Ako bude sreće, kao zamenu za ovoga planiram da uzmem za posao polovan pet godina mladji Yaris 1,5 iz 2024. ( ima ih trenutno dosta "na stanju" ). Njima je "početna pregovaračka cena" 17.970. Popust koji oni posle par dana drndanja nude "pravom kupcu" je smešno mali. "Pravi kupac" za ovaj Yaris iz 2019. verovatno dobiti veći popust.
     
    p.s. ja se izvinjavam što su fotografije iz priloga iz septembra 2024. delom tematski promašene ( nema baš dosta normalnih kadrova ), ali, slike je pravio kolega. I izabrao sam samo one smislene.









  2. Like
    moron got a reaction from ivica su in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



  3. Like
    moron got a reaction from skile86 in Prodajem: "domaći" Yaris Stella 1,5, 2019, prvi vlasnik   
    Prodajem Toyotu Yaris Stella 1,5 od 111 ks, godina proizvodnje 2019, prva registracija mart 2019, vozilo prešlo oko 146.000 km.
     
    Vozilo se formalno vodi na mog kolegu/partnera sa kojim dugo radim, a što ja dogovorim oko prodaje, on sa 100% potpisuje ( i njemu date dogovorenu cenu ).
     
    On je faktički prvi vlasnik ( formalno je najpre bio korisnik finansijskog lizinga tokom prve četiri godine ), a vozilo smo preuzeli kao novo u MAG-u.
     
    Vozilo je prešlo oko 146.000 km, a bar 90% kilometara je prešlo u vangradskim uslovima.
     
    Pre možda 10-15 dana je odradjen redovan mali servis ( van ovlašćenog servisa ).
     
    Za par dana ću da operem i detaljno slikam kola i postavim oglas na PA ( a ovde ću tada da postavim link do oglasa ), a do tada samo neke slike iz septembra 2024. godine.
     
    Vozilo je prethodno imalo "gradsko čukanje" ( naći ću ovih dana negde i te fotografije, mada sam siguran da sam ih letos i kačio ovde na forumu ), a sve to je po svim pravilima Toyote popravljeno u Toyota servisu u Borči ( pa su te fotografije nastale nakon opravke ). I zaista je to dobro uradjeno za moj ukus ( ništa "krpljenje", već samo novi delovi ). Tom prilikom su ( na nekim drugim delovima karoserije ) bile ostale jedna ili dve ogrebotine, koje našom omaškom nisu tom prilikom sanirane.
     
    Vozio sam tog Yarisa poslednji put pre par dana i on meni deluje skroz ispravno ( zaista ništa ne primećujem kao eventualni problem ).
     
    Kada se ne koristi, vozilo je uglavnom parkirano u javnoj garaži u ul. Kraljice Natalije i tamo može da se pogleda radnim danom od oko 09-17.00. Drugde ili u neko drugo vreme samo po dogovoru.
     
    "Početna pregovaračka cena" je 10.500. Verovatno cena na prvu deluje dosta bolesno, ali, ako pogledate oglase na PA, tamo nema Yarisa 1,5 tog godišta ponudjenog po toj ceni. Kao da su od zlata ( ili, kao da im se zlatne šipke u gepeku nalaze ).
     
    Ako bude sreće, kao zamenu za ovoga planiram da uzmem za posao polovan pet godina mladji Yaris 1,5 iz 2024. ( ima ih trenutno dosta "na stanju" ). Njima je "početna pregovaračka cena" 17.970. Popust koji oni posle par dana drndanja nude "pravom kupcu" je smešno mali. "Pravi kupac" za ovaj Yaris iz 2019. verovatno dobiti veći popust.
     
    p.s. ja se izvinjavam što su fotografije iz priloga iz septembra 2024. delom tematski promašene ( nema baš dosta normalnih kadrova ), ali, slike je pravio kolega. I izabrao sam samo one smislene.









  4. Like
    moron reacted to ivan73 in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Za praznik malo Pasatom do Zlatibora. Tamo sipan pun, pa malo do Nove Varoši, pa nazad za Bg i ove dve nedelje kuća -pos'o, pos'o - kuća,.  Čepirao danas (G-drive sa popustom!).
    Summa summarum: 51,87l/956km x 100km =5,43l/100km.
    A ostalo još oko 1/4 goriva u rezervoaru (18l)- to je za još  cca 330km.
    Do vožnje na isparenjima, autonomija od 1286 km...
    Ponosan!
     
  5. Like
    moron reacted to vagenovac in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Sto vise auta prebacuju sa pravih goriva na struju (koja je cesto prljava, od uglja itd), struja postaje sve skuplja i skuplja, a i posle toliko godina razvoja ev i baterija umesto da dobijemo jeftine ev oni i dalje skuplji (uz sve subvencije koje placamo svi mi).
  6. Like
    moron reacted to stex_pb in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Mislim da tu nema živog novca već samo koristiš struju koja ti je u jednom trenutku bila višak. Nisam ulazio u detalje ali mislim da je u svakom slučaju računica da je EPS na dobitku. Pitanje je da li uvek možed da vratiš 1/1 struje koja je bila višak. U glavnom mnogi korisnici panela struju uopšte ne vraćaju u mrežu već balansiraju sa pametnim inverterima. Višak propada, manjak vučeš iz mreže. Jednostavnije i jeftinije rešenje. 
  7. Hvala
    moron reacted to Ivan in Zašto su automobili sve skuplji?   
    Pristupačni automobili postaju luksuz
     

     
    Ako električni automobil ostane privilegija bogatih, a regulatori zanemare potrebe srednje klase, tada ne propada samo zelena tranzicija već i cela evropska autoindustrija. Problem nije sama tehnologija, već rastući jaz između regulatornih ambicija i tržišne stvarnosti.

    Evropska automobilska industrija, nekada ponos kontinenta i motor rasta, danas se nalazi u ozbiljnoj krizi.
    Glavni razlog više nije samo konkurencija iz Kine ili tehnološke promene – već sve veći raskorak između regulatornih ambicija Evropske unije i stvarnih potreba tržišta. U centru problema je sve očigledniji nestanak pristupačnih automobila, navodi Klix.ba.
    Evropska pravila su dovela automobile na takav nivo da su oni sve složeniji, sve teži i sve skuplji. I ljudi jednostavno sve teže mogu da si ih priušte. Ovo nije napad na tehnologiju, već kritika prema brzini i načinu na koji se sprovodi zelena tranzicija. Naime, električni automobil ne može biti jedini put, jer ekološki ciljevi bez tržišne realnosti gube pokriće.
    Direktiva o zabrani prodaje automobila s unutrašnjim sagorevanjem nakon 2035. godine, prema rečima stručnjaka, preti da prepolovi evropsko tržište automobila. Jednostavno rečeno: ono što Evropa želi da se prodaje, kupci ne mogu (ili ne žele) da kupe.
    U fokusu bi, tvrde oni, trebalo da bude stvarni prioritet – ubrzana zamena starog voznog parka, a ne isključivo prodaja potpuno novih električnih automobila. U Evropi trenutno cirkuliše oko 250 miliona vozila, većina s motorima koji zagađuju, a prosečna starost automobila je 12 godina, dok u nekim zemljama poput Grčke dostiže čak 17 godina. Ignorisanje ove činjenice vodi ka stagnaciji, a ne transformaciji.
    Podele postoje i unutar autoindustrije. S jedne strane, iako ih je sve manje, postoje "narodni" proizvođači koji nastoje da nude pristupačna vozila širokim slojevima potrošača. S druge strane, premium brendovi – čije poslovanje je više usmereno na izvoz – i dalje imaju najveći uticaj na regulaciju propisa. Veliki diktiraju pravila igre i dižu cene svima, pa je rezultat takav da su milioni ljudi isključeni s tržišta novih automobila.
    Za razliku od drugih velikih svetskih ekonomija, Evropska unija jedina ne štiti svoju automobilsku industriju. SAD, Kina, Indija — sve zemlje s jakom autoindustrijom usklađuju regulaciju s industrijskom politikom i nacionalnim interesima. Evropa, za sada, ne pokazuje isti pragmatični refleks.
    Zato se sve češće čuju pozivi za povratak za zajednički sto: regulatori, proizvođači i naučnici treba da usklade ambicije sa stvarnošću i kreiraju pravila koja su održiva – i ekološki, i socijalno, i ekonomski.
    Nametanje električnih automobila zakonom nije dovoljno. Zaista, to bi moglo da se pretvori u osudu za evropsku industriju. Ako Evropa brzo ne promeni kurs, rizikuje da izgubi svoju centralnu ulogu u proizvodnji i pretvori se u jednostavno tržište za automobile proizvedene negde drugde.
     

     
    Kina će ove godine proizvesti više automobila nego Evropa i Sjedinjene Američke Države zajedno. To je ključni trenutak, jer će Evropa već za pet godina biti u ogromnom zaostatku.
    Evropsko tržište automobila opada već pet godina i jedino je među glavnim svetskim blokovima koje se nije oporavilo na nivoe pre pandemije Kovida. Ako se stvari ovako nastave, tržište bi se moglo prepoloviti za nešto više od deset godina.
     

     
    Električni automobil, ukratko rečeno, ne može biti ideologija. Pisanje zakona nije dovoljno da bi se promenilo tržište. Bez stvarne potražnje, bez snažnih industrijskih politika i bez ekonomske dostupnosti, ekološka tranzicija rizikuje neuspeh. A s tim i cela evropska industrija.
     
    Preuzeto sa: autoblog.rs
  8. Like
    moron got a reaction from PremieRacing in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



  9. Like
    moron reacted to clockwork_orange in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Ja obicno kad mi se upali svetlo za rezervu odem i sipam do vrha
    pri poslednjem sipanju stalo je tacno 27 litara (sto znaci da mi je najmanji)
    A domet je oko 300-350 km
    E da u pitanju je panda 3 sa twinair motorom

    Interesantna mi je ona racunica da je svaki zapoceti sat punjenja EV u garazi kosta 350 din
    Punjenje auta da bi presao 100km  traje 3 sata i kosta 1.050 dinara a to mi se ne cini da je nesto znacajno povoljnije od benzina ili dizela. Ako u tu cenu uracunamo i kafe i pice dok cekam da se vozilo napuni onda je benzin daleko povoljniji
  10. Like
    moron got a reaction from MiloshBg in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



  11. Like
    moron reacted to Dale in VW Tiguan TSI 4motion   
    Naslednik. 
     
     



  12. Like
    moron got a reaction from Decak Iz Vode in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Ma, iz 2024. ima ( za manje para od tih polovnih Jarisa ) i potpuno nova Mazda 2, ali, sa 90 ks
     
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/26285205/mazda-2-g90-centre-line
     
     

  13. Like
    moron got a reaction from Decak Iz Vode in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



  14. Haha
    moron reacted to Ivan in Jare za sve pare ...   
    Jeri Pumpe-Duse Einspritzung ili CommonRail? I koja je od onih cuvenih revizija, AXX, BRE, BRF, BKD, BMN, bla, bla, bla,  ?
     
    Salu na stranu, neka je sa srecom i da te lepo sluzi! Odlican autic, za svrckanje po gradu pogotovo. Kad ce neka Mazda, da upotpunis kolekciju  ?
  15. Like
    moron got a reaction from darkman14 in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



  16. Like
    moron got a reaction from igor0511 in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



  17. Like
    moron got a reaction from TheWickerMan in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



  18. Like
    moron got a reaction from Ivan in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



  19. Haha
    moron reacted to ISV_01 in Jare za sve pare ...   
    Ah, jos da je onaj na hemoroidima, ovaj steroidima...
     
    Cestitke, da te sluzi kao i svaka toyota i uzdravlje kupio neku pravu Toyotu, npr vako nesto.
     

  20. Haha
    moron got a reaction from Reacher Gilt in Jare za sve pare ...   
    Naravno, i to ne bilo kakav dizel, već TDI ...  
  21. Haha
    moron reacted to italiano in Jare za sve pare ...   
    @moron
    S obzirom koliko vremena dnevno si okruzen enterijerima Toyote, vreme je da pocnes konzumirati antidepresive...
  22. Like
    moron got a reaction from italiano in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



  23. Haha
    moron reacted to Reacher Gilt in Jare za sve pare ...   
    Jeri dizel? 
  24. Like
    moron got a reaction from Reacher Gilt in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



  25. Like
    moron got a reaction from ISV_01 in Jare za sve pare ...   
    U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ).
     
    Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji.
     
    Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove.
     
    Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume".
     
    I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km.
     
    To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... 
     
    Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove.
     
    Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje  
     



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...