Jump to content
FAS Goran

moron

Members
  • Content Count

    4179
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Reputation Activity

  1. Haha
    moron got a reaction from Dzimbo in Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti   
    da, na mazut
  2. Like
    moron reacted to nstyner in Opel Meriva-Naša Meri!   
    Konačno zamenjen PK kaiš...namolio kuma-majstora....
    Stavljen kontinental,usput proverene remenice,ležaj klime,trap,amortizeri....sve je kako treba....idemo dalje....
     

  3. Like
    moron reacted to ISV_01 in Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti   
    Vidi, to je skoro pa 2 mala servisa godisnje (ako se drzimo 10-11K servisa) i znatno je vise nego kod mene. 
    Sa druge strane, evo covek kaze povremeno jos neko ide - 500L / Scenik III komotno moze da gleda, mada sam vise fan Fiata, licno mi se vise svidja dizajn unutra. A i reno nema neke benzince sem 1.2tce, kosilice od 900cc i 1.6 atmo motora, posto covek nece diZlo.
     
    Ja jos samo da sednem u 500x i 500L i secem na sta bih presao, na cumur ce da ide, to se zna...e onda jos zena da presece zvanicno.  Ima par dizla do 10-12K, taman sto mi treba.

  4. Haha
    moron got a reaction from ISV_01 in Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti   
    da, na mazut
  5. Haha
    moron got a reaction from ISV_01 in Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti   
    Poslednji automobil kod koga sam redovno provervao nivo motornog ulja ( i dosipao ulje, u pravilu oko 0,5 litara na 1.000 km), bila je Vitara mk1, koju sam "likvidirao" davne 2004. godine.
    Sa 500L, koji sam imao od juna 2015. do kraja februara 2023. godine, haubu nikada nisam digao da bih ulje dosuo. Jer ga nije trošio.
    Ali, generalno, stvarno sam ispao "budala neopevana" što sam ga prodao. Nikada više takvih kola. Ne kaže džaba ona kletva: "Da Bog da imao, pa nemao".
    Eh, grom me ubio kud poslušah ženu, pa ga prodah. Bolje da sam se razveo, a njega zadržao  
     
     
     

  6. Like
    moron reacted to Stevcho in Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti   
    Treba mi MPV jer se vozi često i još neko sa nama a 500L je po meni trenutno najbolji odnos toga šta platiš i dobiješ za novije automobile, mada mislim da mu je i citroen C4 Picasso blizu. 

    A što se tiče snage, vozio sam korsu od 70 konja i focusa 1.8 tddi od 90 (koji deluje da ima više) i rekao sam da sledeći auto je 120+ks i bar 200+nm. Ograničenja poštujem, propise poštujem, samo volim da ne moram da stiskam gas do poda i da moram da vršim ozbiljne kalkulacije dužine, vetra, nagiba da obiđem jedan šleper. Upravo se u toj rezervi snage po meni nalazi luft za bezbednu i bezbrižnu vožnju, a 500L je mpv, ne očekujem ja ništa posebno ali oko motora i menjača neću da pravim kompromise, mora više snage i 6 brzina.

     
  7. Like
    moron reacted to ISV_01 in Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti   
    Istina, 500L je kralj prostora u odnosu na GP/EVO a tek za punto, mozda coveku treba veci auto. Naletece sigurno jos koji 1.4 turbak, no moras biti strpljiv. Retki su bas. 
  8. Like
    moron reacted to italiano in Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti   
    @ortakov
    Upravo sam to hteo napisati, da je dovoljan Jugo 45, iz aspekta performansi naravno.
    Pasivna bezbednost, komfor su druga tema...
  9. Like
    moron reacted to neshtry in Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti   
    Punto,Grande Punto i sl je sasvim dovoljno,500L je već ihihi…Kod mene svaki dan patrola ili radar,kamere imamo po mestu,većim delom mesta ograničenje 30 kmh zbog škola i vrtića,biciklisti,traktori( Vojvodina,hebi ga),šleperi…Pre sam do NS stizao za 40-45 min(70 km),sada mi treba sat,sat i deset minuta…
  10. Like
    moron reacted to ortakov in Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti   
    Mislim da brzina i bezbednost ne idu u istu rečenicu. Nisi ti manje bezbedan zato što ćeš teže da pretekneš nekoga nego zato što loše procenjuješ situaciju, nemaš živce da voziš do mesta gde je bezbedno preticanje itd.
    U sadašnjim uslovima, gde je sve živo pokriveno kamerama, presretačima i radarima, neće biti potrebe da se vozimo ničim drugim do yugom, ograničenja su 50 - 60 - 80 - 100 - 130 a to može da se vozi i sa zastavom 101
     
     
  11. Haha
    moron reacted to shuxx in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Eto, cim im oboris prosek po bgd i 12L na 20kmh, odma traze dlaku u jajetu. E cu slikam, sam da dokazem FIREovu stedljivost...

    Sent from my STK-LX1 using Tapatalk


  12. Haha
    moron reacted to ostoja in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Ne valja to nista.
     
    Da je Wagen, i to dizel, tu bi pisao -2l/100km, po pisanjima sa foruma drugih, a ja verujem svemu sto pise
  13. Like
    moron reacted to shuxx in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Nisam ni znao da sve vreme vozim 1.3jtd


    Jes bila lagana voznja, ali je valjano ispod deklarisane za 1.2 fire

    Sent from my STK-LX1 using Tapatalk


  14. Like
    moron got a reaction from knezevic76 in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Provozah ovaj vikend malo Chery FX, 1,6 T sa 186 ks, DCT-7, FWD.
     
    Zatekao sam prosek 10,9 na oko 1.800 km uz prosek brzine od 33 km/h.
     
    U mešanom (vangradskom) režimu, koji je podrazumevao auto put 130-140, magistralno relativno opušteno ( do 90-100 ), ali i jedno 30 km življe brdske vožnje, posle oko 150 km je došao do 7,8 litara, da bi se na povratku posle "smanjenja dožviljaja" ( ali uz auto put "po oganičenju" ) posle oko 250 stabilizovao na oko 7,4.
     
    Sledeći dan sam vozio bez agresije, ekonomično, magistralno do 90-100. I posle oko 475 km je stigao do 6,7 litara ( prosečna brzina 47,7).
     
    Najniže prosečne potrošnje koje sam na taj način ostvario, bile su 5,8 i 5,9, na oko 65 km po relaciji, uz prosek brzine od oko 65 km/h oba puta.
     
    Provozao sam ga i po gradu, par puta, po oko 10 -20 km po turi, npr. petak po podne, špic, sa N.BG do Vukovog spomenika i nazad (ali, za divno čudo nije bila očekivana gužva preko Brankovog mosta), prosek brzine 16,5, potrošnja 8,1 na oko 12 km.
     
    Prema podacima sa sajta Agencije za bezbednost saobraćaja, prosečna WLTP potrošnja za ovo vozilo u mešovitom ciklusu je navodno 9,1 litara. Mislim da je u pitanju neka omaška. Za Tiggo 8 piše 8,1, a za Tiggo 7 piše 8,6.
    FX je najmanji, najlakši i najbolje aerodinamike. 
     





  15. Like
    moron got a reaction from MS PK in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Provozah ovaj vikend malo Chery FX, 1,6 T sa 186 ks, DCT-7, FWD.
     
    Zatekao sam prosek 10,9 na oko 1.800 km uz prosek brzine od 33 km/h.
     
    U mešanom (vangradskom) režimu, koji je podrazumevao auto put 130-140, magistralno relativno opušteno ( do 90-100 ), ali i jedno 30 km življe brdske vožnje, posle oko 150 km je došao do 7,8 litara, da bi se na povratku posle "smanjenja dožviljaja" ( ali uz auto put "po oganičenju" ) posle oko 250 stabilizovao na oko 7,4.
     
    Sledeći dan sam vozio bez agresije, ekonomično, magistralno do 90-100. I posle oko 475 km je stigao do 6,7 litara ( prosečna brzina 47,7).
     
    Najniže prosečne potrošnje koje sam na taj način ostvario, bile su 5,8 i 5,9, na oko 65 km po relaciji, uz prosek brzine od oko 65 km/h oba puta.
     
    Provozao sam ga i po gradu, par puta, po oko 10 -20 km po turi, npr. petak po podne, špic, sa N.BG do Vukovog spomenika i nazad (ali, za divno čudo nije bila očekivana gužva preko Brankovog mosta), prosek brzine 16,5, potrošnja 8,1 na oko 12 km.
     
    Prema podacima sa sajta Agencije za bezbednost saobraćaja, prosečna WLTP potrošnja za ovo vozilo u mešovitom ciklusu je navodno 9,1 litara. Mislim da je u pitanju neka omaška. Za Tiggo 8 piše 8,1, a za Tiggo 7 piše 8,6.
    FX je najmanji, najlakši i najbolje aerodinamike. 
     





  16. Like
    moron got a reaction from ISV_01 in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Provozah ovaj vikend malo Chery FX, 1,6 T sa 186 ks, DCT-7, FWD.
     
    Zatekao sam prosek 10,9 na oko 1.800 km uz prosek brzine od 33 km/h.
     
    U mešanom (vangradskom) režimu, koji je podrazumevao auto put 130-140, magistralno relativno opušteno ( do 90-100 ), ali i jedno 30 km življe brdske vožnje, posle oko 150 km je došao do 7,8 litara, da bi se na povratku posle "smanjenja dožviljaja" ( ali uz auto put "po oganičenju" ) posle oko 250 stabilizovao na oko 7,4.
     
    Sledeći dan sam vozio bez agresije, ekonomično, magistralno do 90-100. I posle oko 475 km je stigao do 6,7 litara ( prosečna brzina 47,7).
     
    Najniže prosečne potrošnje koje sam na taj način ostvario, bile su 5,8 i 5,9, na oko 65 km po relaciji, uz prosek brzine od oko 65 km/h oba puta.
     
    Provozao sam ga i po gradu, par puta, po oko 10 -20 km po turi, npr. petak po podne, špic, sa N.BG do Vukovog spomenika i nazad (ali, za divno čudo nije bila očekivana gužva preko Brankovog mosta), prosek brzine 16,5, potrošnja 8,1 na oko 12 km.
     
    Prema podacima sa sajta Agencije za bezbednost saobraćaja, prosečna WLTP potrošnja za ovo vozilo u mešovitom ciklusu je navodno 9,1 litara. Mislim da je u pitanju neka omaška. Za Tiggo 8 piše 8,1, a za Tiggo 7 piše 8,6.
    FX je najmanji, najlakši i najbolje aerodinamike. 
     





  17. Like
    moron reacted to Ivan in Stanje na putevima   
    Cak su i simpaticni, ali sta sve neces da vidis kod nas...
    Jutros natrcah - covek zonglira na merdevinama  , izmedju 4 trake, na ukrstanju 2 izuzetno prometna NBG bulevara (Treci i Omladinskih Brigada):
     

     
  18. Like
    moron reacted to ortakov in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Meni bi to uvek bila prva opcija  
    Da li su deca tu ili nisu (meni za sada jesu, mali su) nije mi bitno, lepše je kad ima prostora  
    Ja sledeći gledam Rifter / Combo / Berlingo / Doblo / Proace. Ističe lizing sledeće godine, ovi navedeni se prave već 5 godina, sve što nije valjalo, promenjeno je a pošto je već i na zalasku karijere, moguće je da bude i jeftiniji.
     
    500L je odličan automobil, bar za moje standarde. Pre nego što je restilizovan i nije mi se svideo, međutim, Cross / Treking verzija je mnogo lepša. Opet, ja generalno ne dajem 5 para na to kako auto izgleda, auto je moj unutra a spolja je za druge. 500L unutra ima dovoljno prostora, ima dovoljno ostava, nije bučan, kvalitetan audio uređaj, klimatizacija je dobra, ja imam i zatamljena stakla, dvozonsku klimu, komande na volanu, android auto (mada mi to i ne treba nešto) DAB prijemnik (to mi se mnogo dopada) i gomila nekih tako nekih stvari. Kvalitet materijala, nebo, sedišta, tapaciri, OK, plastika malo tvrđa, ali jbg, jeftin je to auto....

    Motorizacija, meni lično baš odgovara benzin 1.4. Ne kažem da je bolji za vožnju od 1.6 dizela, ili 1.4 turbaka, ali jeste bolji od 1.3 dizela (taj sam imao u drugom autu). Ono što je, po mom nekom skronom mišljenju veoma važno, auto nema gremline! Nema onih fora, drma mi se menjač, niko ne zna šta mu je, ili šta znam, neće da upali kad je vruć ili tako neke gluposti, sedi, pali, vozi i to je to.
    Što se tiče motora 1.4 - 16v on sasvim dobro nosi taj auto, obzirom da prazan ima oko 1400 kg! Ja sam mislio da je lakši, međutim nije, prilično je težak, obzirom na svoju veličinu. 
    Ne, nisam odatle, ali svake godine idem sa Kopaonika, preko NP, Sjenice na Zlatar, pa tamo malo zimujem. Onda se spustim do PB banje pa u krug  jbg, omatorio sam  moram na remont svake zime, obavezno. Leto bi prespavao, najradije  
     
    Vozio sam, recimo, po nekim gudurama, prilično velike uspone, i to vozim u drugoj brzini, niti je bučno, niti osećam neko naprezanje motora, čak i pri relativno niskom broju obrtaja. 
    Serpentine, dve vezane, baš na tom delu puta, kada se penje ka Sjenici iz NP, to su baš velike visinske razlike, nikakav problem, druga - treća, čak ne mora ni da se mnogo zavrti. Naravno, podrazumeva se da nema onog ubrzanja kao kod turbo dizelaša, kad izlaziš iz krivine, u drugoj, potopiš gas on izleti, ovde neće, tj, hoće, ali mu treba vremena, a to je mučenje, nema ni potrebe.
    Za normalnu vožnji, više nego dobra motorizacija. 
    Ja recimo na AP vrlo retko koristim 6. brzinu. Kada ubrza preko 100 - 110 km/h, već postaje veliki otpor vazduha, pa još ako je pun auto, klima, onda nema svrhe voziti ispod 3500 - 4000 obrtaja i to je to.
     
  19. Like
    moron reacted to oktopod in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Moron, seo sam u 500 od poznanika da vidim kakav je, nisam znao gde cu desno koleno od konzole menjača koji je gore nije na podu

    Sent from my VOG-L29 using Tapatalk


  20. Haha
    moron reacted to nemanja84bg in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Kolko para tolko muzike ... iliti pomeri koleno malo u levo e to ti je stedni fiat
  21. Like
    moron got a reaction from oktopod in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Vozeći godinama 500L sa 1,6 MJ od samo 105 ks (ali i 320 Nm) znam "iz prve ruke" da je taj automobil manje brdo osetio nego što ga oseti moj CR-V sa AWD 1,5T od 173 ks. Doduše, taj CR-V dobar deo potencijala gubi zbog AWD-a i nešto veće mase, ali, svejedno. 1,6 Mj je čudo od motora (u svim varijantama), bez razlike u čemu je, pa i da li je to 500X, 500L ili nešto deseto iz FCA kuhinje.
    A mada 500X i 500L i ne dele platformu, pa 500L ne možete da kupite sa AWD (ako to nekome znači), niti kod 500L možete da dobijete sve sistema asistencije koje možete da "dobijete" u 500X (ako imate sreće da "naletite" na takav primerak i ako nekome uopšte znači nešto radarski tempomat, pošto "aktivno centriranje" 500X svakako nema, kao ni Renegade), za mene je po pitanju praktičnosti odnos ta dva modela kao odnos izmedju, recimo, serije X1 i X2 kod BMW-a.
    U jednom mogu da sednem i pozadi, a u drugom ne mogu, mada 500X pozadi i nije "spljeskan kao žaba" u istoj meri kao X2 ...   Pri čemu je X2 skuplji od X1 isto kao što je i 500X skuplji od 500L. Zašto je to tako, ne znam. Ali, tako je. Verovatno zato što "lepota nema cenu"   
    Da neko ne pomisli da mislim da je 500X "ružan". Ne, moguće i da je lepši od 500L. I danas kada više "nemam porodicu" (jer su deca odrasla), pa mi skoro i ne trebaju ni zadnja sedišta automobila, bio mi dovoljan i običan maleni Fiat 500, a ne 500X. O 500L da i ne govorim   
     
  22. Like
    moron reacted to ISV_01 in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    @moron 1.6 je direktan naslednik 1.9 bloka, samo skracen hod klipa. Zato bih najradije i njega ciljao no trziste i finansije pricaju svoje. 
    X i L ostaju u prici kao jedini automobili koje bismo gledali, s tim da X ide na proveru a L imam od koga da testiram i da se prakticno uverim u svestranost jednog monobloka, a da nije Mercedes C220 Vito produzeni sa kancelarijom pozadi 
     
    Nece zena vise da sedi u podu i to je, a iskreno i meni bi dobro dosao malo visi auto taman da 'zalutam' i toku godisnjeg odmora.
     
    Svakako cete biti obavesteni blagovremeno kad bude nova tura sa Aliexpresa 
  23. Like
    moron got a reaction from shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Vozeći godinama 500L sa 1,6 MJ od samo 105 ks (ali i 320 Nm) znam "iz prve ruke" da je taj automobil manje brdo osetio nego što ga oseti moj CR-V sa AWD 1,5T od 173 ks. Doduše, taj CR-V dobar deo potencijala gubi zbog AWD-a i nešto veće mase, ali, svejedno. 1,6 Mj je čudo od motora (u svim varijantama), bez razlike u čemu je, pa i da li je to 500X, 500L ili nešto deseto iz FCA kuhinje.
    A mada 500X i 500L i ne dele platformu, pa 500L ne možete da kupite sa AWD (ako to nekome znači), niti kod 500L možete da dobijete sve sistema asistencije koje možete da "dobijete" u 500X (ako imate sreće da "naletite" na takav primerak i ako nekome uopšte znači nešto radarski tempomat, pošto "aktivno centriranje" 500X svakako nema, kao ni Renegade), za mene je po pitanju praktičnosti odnos ta dva modela kao odnos izmedju, recimo, serije X1 i X2 kod BMW-a.
    U jednom mogu da sednem i pozadi, a u drugom ne mogu, mada 500X pozadi i nije "spljeskan kao žaba" u istoj meri kao X2 ...   Pri čemu je X2 skuplji od X1 isto kao što je i 500X skuplji od 500L. Zašto je to tako, ne znam. Ali, tako je. Verovatno zato što "lepota nema cenu"   
    Da neko ne pomisli da mislim da je 500X "ružan". Ne, moguće i da je lepši od 500L. I danas kada više "nemam porodicu" (jer su deca odrasla), pa mi skoro i ne trebaju ni zadnja sedišta automobila, bio mi dovoljan i običan maleni Fiat 500, a ne 500X. O 500L da i ne govorim   
     
  24. Like
    moron reacted to shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    @Ivan
    ne bih znao kako je kod tebe u kraju, ali ovde kod mene, ja što znam nekoliko slučajeva, da se kupi auto koji je u "trendu", a ne ono što ljudima treba / odgovara. Tako momci, koji prelaze 3000km god, kupuju VW pasata naravno dizel. Pa kukaju za cenu akumulatora, zamenu guma, registraciju još ako je oko slave.....
    Mora da bude VW ili AUDI, a ko se više pruži kupuje BMW, što bi mi skoro jedan tip rekao, Jednom sam imao BMW nekih 1,5 god, i nikad više...to su neki koji su naučili lekciju.
     
    Hoću da kažem, ima puno slučajeva gde pojedinci kupuju auto da se pokažu u društvu itd, pa izdvajaju poslednju paru za auto.
     
    samo to je bila poenta mog komentara
     
    500X = imidž
    500L = praktičnost
  25. Like
    moron reacted to The Punisher in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    500L logičan naslednik

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...