Jump to content
FAS Goran

neshaoct

Administrators
  • Content Count

    89878
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    107

neshaoct last won the day on October 7 2022

neshaoct had the most liked content!

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Giulia 2.0 Sprint / Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

141910 profile views
  1. Okupljanje u nedelju 14.04.2024. od 18h - Parking kod hotela Inter-Continental (Crowne Plaza): Ako vam iz nekog razloga bude trebao klupski broj, okrenite 069/111-FLCS, (069/111-3527).
  2. Deo postova je izdvojen u novu temu: - Nikolin Jeep Renegade
  3. Uskoro Alfa Romeo Milano Alfa Romeo je još ranije najavio da će svoj novi B SUV model Milano predstaviti 10. aprila ove godine, a kao podsećanje sada stiže i nova slika. To će biti najmanji model u gami italijanske marke koju trenutno čine Giulia, Stelvio i Tonale, pri čemu Alfa najavljuje da će Milano dati prednost užitku u vožnji, sa ciljem da obezbedi ''direktno i precizno upravljanje''. Naziv Milano će poneti u čast grada Milana u kome je kompanija i nastala 1910. godine. Takođe, i zvanično predstavljanje u aprilu će se održati u tom gradu. Nakon toga, potpuno električna verzija će se pojaviti na tržištu u septembru, a varijanta sa blago hibridnom benzinskom varijantom će se pridružiti ponudi dva meseca kasnije. Milano će biti dugačak oko 420 cm i proizvodiće se na platformi CMP/eCMP, zajedno sa modelima Fiat 600 i Jeep Avenger. Varijanta sa SUS pogonom će verovatno uključiti neki oblik elektrifikacije kako bi se poboljšala efikasnost, smanjile emisije i povećala snaga. Pogodna opcija bi mogao da bude 1.2 turbo mild-hybrid koji se koristi u Fiatu 600 Hybrid i Jeep-u Avenger Hybrid. Alternativno, Alfa Romeo se može odlučiti za verziju sa većom snagom, dostupnoj u srodnim modelima iz Peugeota i Opela, pružajući prednost u performansama. Ipak, najzanimljivija će biti potpuno električna verzija. Trebalo bi da dolazi sa pogonom na sva četiri točka i baterijama od 54 kWh, uz električni domet od oko 400 km. Sve u svemu, Alfa Romeo planira da ispiše nova pravila za ovaj segment. Na automobilskoj sceni koja se sve brže razvija i nudi širok dijapazon vozila u sve popularnijem SUV segment, nova linija ovog brenda još jednom definiše njegove ambicije. preuzeto sa - Auto Blog
  4. Volvo prestao da proizvodi automobile sa dizel motorima Volvo je prošle godine najavio da će početkom 2024. prekinuti proizvodnju vozila sa dizel motorima, što se sada i desilo. Ovaj XC90 napravljen u Torslanda fabrici je poslednji automobil sa dizel motorom proizveden od strane ovog proizvođača, čime je okončana jedna era koja je počela pre 45 godina. Plavi SUV inače ne ide nekom kupcu već odlazi u muzej. Volvo nije počeo da prati proizvodnju dizel automobila sve do 1991. godine, a od tada je proizveo više od devet miliona vozila. Pošto evidencija ne pokazuje koliko je vozila proizvedeno od 1979. do 1991. godine, ukupan broj je mnogo veći s obzirom da nedostaje 12 godina. Poslednji dizelaš će završiti u muzeju World of Volvo u Geteborgu. Volvo je planove da okonča razvoj dizel motora najavio još 2017. Prošlog meseca, poslednje vozilo sa dizel motorom (V60) je napravljeno u Gentu u Belgiji. Sada je dizel motor potpuno nestao iz ponude. Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) navodi da je tržišni udeo dizelaša u Evropi pao sa 16.4% u 2022. na 13.6% u 2023. Potpuno električna vozila su bila popularnija prošle godine sa 14.6% udela, dok su plug-in hibridi činili 7.7%. Benzinski automobili su dominirali sa 35.3%. Obični hibridi su zauzimali 25.8%, dok su ostali tipovi pogona činili preostalih 3%. preuzeto sa - Auto Blog
  5. Kina otkupila evropsku tehnologiju pravljenja letećih automobila Kineska firma otkupila je tehnologiju letećeg automobila, prvobitno razvijenu i uspešno testiranu u Evropi. AirCar sa BMW motorom i pogonom na uobičajeno gorivo, 2021. godine leteo je 35 minuta između dva slovačka aerodroma, koristeći avionsku pistu za uzletanje i sletanje. Bilo je potrebno nešto više od dva minuta da se iz automobila transformiše u avion. Sada će se vozila napravljena na osnovu njegovog dizajna koristiti u okviru ''specifičnog geografskog regiona'' Kine. Kompanija Hebei Jianxin Flying Car Technology, sa sedištem u Čangdžou, kupila je ekskluzivna prava za proizvodnju i upotrebu AirCar-a. Kompanija je izgradila sopstveni aerodrom i školu letenja nakon prethodne akvizicije od drugog slovačkog proizvođača aviona, rekao je Anton Zajac, suosnivač Klein Vision, kompanije koja je stvorila AirCar. KleinVision je odbio da kaže za koliko je prodao tehnologiju. Pošto je predvodila revoluciju u razvoju električnih vozila, Kina sada aktivno razvija programe za leteći prevoz. Prošle godine, nadležne vlasti izdale su bezbednosni sertifikat kineskoj firmi eHang za njen električni leteći taksi. Britanska vlada ranije je saopštila da bi leteći taksiji mogli da postanu redovna pojava na nebu do 2028. Ali za razliku od putničkih aviona sličnih dronu, za uzletanje i sletanje AirCar-a potrebna je pista. Slovačka transportna uprava je 2022. izdala dozvolu AirCar-u za letenje. Još postoje značajne prepreke za ovaj oblik saobraćaja, pre svega u smislu infrastrukture, regulacije i opšteg prihvatanja nove tehnologije. ''Ovaj hrabri novi svet ličnog transporta deluje sjajno'', kaže avijatičarski stručnjak Stiv Rajt. On smatra da je Kina u prednosti nad Zapadom gde razne stvari mogu da uspore razvoj ovog vida saobraćaja. Slična zabrinutost se nekada odnosila na električne automobile - u čemu je Kina postala lider na globalnom tržištu. Prodaja slovačkog AirCar-a mogla bi da pokrene pitanje da li je Kina spremna da uradi isto i sa letećim automobilima. Rajt je rekao da su prototipovi poput AirCar-a ''velika zabava'', realnost će verovatno na kraju biti svakodnevnija ''sa redovima i proverom prtljaga i raznim drugim''. preuzeto sa - Auto Blog
  6. Volkswagen R postaje zasebni brend Volkswagen R doživljava evoluciju u kojoj će postati nezavisan brend od Volkswagena i koji će biti posvećen proizvodnji električnih vozila visokih performansi. Volkswagen R potiče iz 2002. godine kada se pojavio Golf R32, nakon kojeg je 2008. stigao Passat R, a godinu kasnije i Scirocco R. Godine 2013. je došao Polo R WRC, a u proteklim godinama se oznaka R koristila za snažnije verzije modela Arteon, T-Roc, Tiguan i Touareg. Međutim, od ove godine Volkswagen želi da R evoluira u nezavisan brend. Plan je da se otvori poseban Volkswagen R deo u tematskom parku Autostadt u Volfsburgu, koji predstavlja turističku atrakciju blizu fabrike nemačkog giganta, što je slična filozofija BMW Weltu u Minhenu. Godišnje Autostadt poseti oko 2 miliona ljudi, a njegovi brojni paviljoni su posvećeni brendovima Volkswagen Grupe, Od Škode i Seata, preko Audija do Lamborghinija. R paviljon će im se pridružiti ovog leta. Fanovi snažnih Volkswagenovih modela će imati priliku da vide različite koncepte i produkcijske automobile ograničene proizvodnje. Neizbežno, tu će se naći i električni modeli visokih performansi. Iz Volkswagena kažu da će R linija vremenom evoluirati u narednim godinama u kojim stižu snažnija električna vozila. Proces je započet Touaregom R i plug-in hibridnim V6 pogonom. Međutim, još ima života u motorima s unutrašnjim sagorevanjem. Facelift Golf R stiže ovog leta, ali bez opcije manuelnog menjača. Volkswagenova odluka da distancira R od glavnog brenda potiče još od 2020. godine kada je postao odvojena poslovna jedinica. Što se tiče devete generacije Golfa, ona će biti potpuno električna. Da li će to postati prvi električni R, ostaje da se vidi, ali verovatno ćemo prvo videti električni GTI. Snažni električni automobili su već deo ponude kompanije s obzirom na to da GTX model imaju više snage, uključujući čak i ID. Buzz GTX kombi. U međuvremenu R posluje bolje nego ikad pre, prošle godine je proizvedeno više od 35.000 automobila, što je rekord za ovaj brend. Od 2002. godine je prodato više od 300.000 vozila sa R oznakom.
  7. Kineski električni automobil jeftiniji od 9.000 evra U okviru nove marketinške kampanje u kojoj se tvrdi da je struja jeftinija od nafte, kineski BYD je snizio cene svojih električnih i hibridnih modela. BYD-ov električni automobil Seagull sada košta oko 9.950 dolara (9.200 evra). Najprodavanija limuzina marke N Qin Plus je dostupna sa novom politikom sniženja za tek nešto više od 11.000 dolara (10.185 evra). Domet Seagulla je 305 km, a njegova maksimalna brzina je 128 km/h. Sasvim dovoljno, pogotovo kada se u obzir uzme skromna cena. Prošlog meseca BYD je najavio da će početi da prodaje Seagull u Meksiku za 20.990 dolara (19.435 evra). Dakle, cena raste za više od 100%. BYD planira da izgradi proizvodne pogone u drugim zemljama kao što su Tajland, Brazil, Mađarska, Uzbekistan, pa čak i Meksiko. BYD navodno ostvaruje zaradu čak i na jeftinom Seagullu. Ključ je u jeftinijoj tehnologiji baterija, a i činjenici da BYD kontroliše kompletan proizvodni proces električnih automobila, od sirovina, baterija do gotovog proizvoda. Kompanija sada želi da dopre do potencijalnih kupaca u kineskim gradovima i ruralnim područjima da bi se oni prebacili na električna vozila. Ovkakva politika cena će ozbiljno uticati i na konkurente, kineske i evropske (koji rade na kineskom tržištu). Jeftino vozilo uzbunilo i Amerikance Nedavno je kineski BYD-ov jeftini električni automobil Seagull uterao strah u evropske automobilske divove. Sada se zabrinutost širi i na Sjedinjene Države, gde se boje šta će se desiti sa domaćom industrijom i proizvodnjom. Bivši izvršni direktor GM-a, Terry Woychowski, veruje da se američka autoindustrija nalazi na raskrsnici i nazvao je događaj ključnim. BYD-ov Seagull nastavlja da uteruje strah na Zapadu. Automobil, koji neće koštati više od 8.800 evra na domaćem tržištu, zabrinjava divove u SAD-u i Evropi mada još nije ni pušten u prodaju. Istovremeno, BYD je najavio da ne planira ulazak na američko tržište automobila u bliskoj budućnosti. Ali najava nije umirila velike američke igrače koji se boje šta će jeftini električni automobili poput Seagulla i drugih pristupačnih modela učiniti kada dođu na severnoameričko tržište. Bivši izvršni direktor General Motorsa, a sada izvršni direktor Caresoft Globara, Terry Woychowski, veruje da će to promeniti automobilsku industriju i nazvao događaj značajnim. ''To je poziv na buđenje za ostatak autoindustrije'', rekao je Woychowski. Savez za američku proizvodnju je organizacija koja promoviše američko preduzetništvo i proizvodnju, ima slične stavove koje je eleborirao u izveštaju prošlog meseca. ''Uvođenje jeftinih kineskih automobila - koji su toliko jeftini jer ih podržava kineska vlada - na američko tržište moglo bi izbrisati američku autoindustriju'', naglasila je organizacija. Mada se BYD Seagull još ne prodaje na američkom tlu, BYD se širi brzo i globalno. Mnogi misle da je samo pitanje vremena kada će vozila kineskih marki doći u Sjedinjene Države. preuzeto sa - Auto Blog
  8. Irmscher Opel Astra IRC Irmscher je već modifikovao više varijanti aktuelne Opelove Astre (uključujući elektrifikovanu GSe verziju), ali ova najnovija kreacija je najatraktivnija do sada. Nemački specijalista za Opel modele je ovde predvideo izmenjeni prednji branik sa spojlerom i većim otvorima za vazduh, set pragova, proširenja blatobrana, zadnji branik sa difuzorom, veliki zadnji spojler, komplet novih alu točkova od 20 inča, modifikovano oslanjanje, kao i sportski izduvni sistem. Ovde imamo plug-in hibridni pogon sa kombinovanom snagom od 260 KS (serijski model ima 225 KS). Za sada nije jasno da li će se Irmscher Astra IRC pojaviti u ponudi bar u nekoj ograničenoj seriji. preuzeto sa - Auto Blog
  9. Najavljen Land Rover Defender OCTA Defender, originalni britanski brend za avanturiste, predstaviće 2024. godine novog heroja visokih performansi za sve terene. Novi Defender OCTA. Novi vodeći model Defender biće najjači, najsposobniji i najluksuzniji model u liniji, svojim osvajanjem novih nivoa ovog brenda. Mark Kameron, glavni direktor, Defender, rekao je: ''Defender je sinonim za sposobnost za sve terene sa nasleđem koje seže do Series 1 iz 1948. godine. Novi Defender OCTA to podiže na viši nivo svojim upečatljivim izgledom, inovativnom tehnologijom i neuporedivom pažnjom poklonjenom detaljima. Sa zadivljujućim performansama i hrabrim novim pristupom, omogućiće našim klijentima da iskuse legendarne avanture u povećanom luksuzu.'' Defender OCTA imaće blagi hibridni benzinski pogon V8 Twin Turbo i u klasi vodeću vazdušnu suspenziju 6D Dynamics koja omogućava ekstremne performanse na svim terenima. Dostupan po prvi put u Defenderu, sistem 6D Dynamics će modelu Defender OCTA dati neuporedivi nivo sposobnosti, udobnosti i staloženosti, bilo na drumu, bilo van njega. Hidraulički međusobno povezana tehnologija 6D Dynamics odlikuje se inovativnim sistemom kontrole uzdužne i poprečne rotacije koji će omogućiti modelu Defender OCTA da održi gotovo ravan stav pri ubrzanju, kočenju i skretanju na drumu, uz najveći mogući nezavisni hod točkova i raspodelu momenta suspenzije na najzahtevnijim off-road terenima. Odražavajući luksuzne karakteristike vozila, oktaedarski oblik dijamanta poslužio je kao inspiracija za novi naziv OCTA, jer je poznato da je dijamant najtvrđa supstanca u prirodi na Zemlji, ali istovremeno i retka pojava. Nova zaokružena dijamantna grafika simbol je za vodeći model Defender. Prikazana je na brojnim unutrašnjim i spoljnim komponentama, uključujući i sjajni crni dijamant unutar mašinski obrađenog i peskarenog diska od titana na svakom panelu sa prepoznatljivom grafikom. Titan je izabran i zbog svoje robusnosti i otpornosti na spoljne uticaje u svom prirodnom stanju. Mark Kameron je dodao: ''Naziv i prepoznatljiva grafika Defender OCTA predstavljaju snagu, otpornost i poželjnost ovog vozila, jer su inspirisani luksuznim karakteristikama vozila, trajnim poput dijamanta. Nova prepoznatljiva grafika od posebne je važnosti jer će po prvi put moći da se vidi na modelu Defender, a po tome će svi vodeći modeli Defendera biti prepoznatljivi u budućnosti.'' Defender OCTA prolazi kroz najiscrpniji postupak razvoja u istoriji modela Defender, od snega i leda u Švedskoj do pustinje u Dubaiju, asfalta Nirburgringa i kamenjara Moaba. Pre njegovog potpunog predstavljanja ove godine, potencijalni klijenti biće pozvani da se pridruže ekskluzivnim predstavljanjima u sklopu nove globalne serije događaja Defender Elements. Klijenti koje interesuje registracija za prvo izdanje modela Defender OCTA pozvani su da se svom ovlašćenom prodavcu modela Defender obrate već sada. PR saopštenje
  10. Xiaomi navodi da njihov električni automobil ima veći domet od Tesle Xiaomijev SU7 će biti kandidat na koji mora da se računa na tržištu električnih automobila, pogotovo u Kini. Ovo je prvi automobil elektronskog diva, a testirano je 576 prototipova. Kompanija je objavila da je automobil testiran na ukupno 5.4 miliona kilometara. Xiaomijev izvršni direktor Lei Jun je lično prešao 3.000 km. Od toga je 1.276 kilometara prešao između Pekinga i Šangaja s prosečnom brzinom od 100 km/h i dva zaustavljanja zbog punjenja. Putovanje je trajalo ukupno 15 sati, kažu u kompaniji putem Weiboa. Domet automobila je 800 km prema CLTC-u, što je više od Modela 3. Ako ćete se zaustaviti i napuniti od 15% do 85%, efektivni raspon je oko 560 km. Automobil je takođe testiran u svim uslovima, od -40 do 60 stepeni. Takođe se ističe i da je vožen na planini na nadmorskoj visini od 4.768 metara. Xiaomi SU7 ima najveću brzinu od 265 km/h, a od 0-100 km/h stiže za 2.78 sekundi. Ima elektromotore od 673 KS i obrtni moment od 838 Nm. Otpor vazduha je najniži na svetu za serijski automobil i iznosi 0.195 Cd. Xiaomi je najavio da kupci mogu da se odluče za fizičku dugmad ili ekran osetljiv na dodir. Prvi automobili biće dostupni u 29 različitih kineskih gradova do kraja marta. Uskoro će biti dodato još 10 gradova. preuzeto sa - Auto Blog
  11. Manhart CRE700 Manhart je ponudio pojačani Mercedes-AMG C63 S E Performance koji sada raspolaže sa više od 700 KS. Ova hibridna sportska limuzina nosi naziv Manhart C63 CRE700, a kombinuje 2.0 četvorocilindraš i elektromotor. Dok serijski model ima kombinovanih 680KS i 1.020 Nm, Manhart CRE700 je nešto snažniji budući da je vozaču na raspolaganju 725 KS i 1.120 Nm obrtnog momenta. Osim toga, Manhart je predvideo i modifikovano oslanjanje (auto je niži 20 mm), sportski izduvni sistem i set trkačkih traka. preuzeto sa - Auto Blog
  12. Direktor BMW-a smatra da se kupcima ne može na silu nametati električna tranzicija Izvršni direktor BMW-a Oliver Zipse je rekao da bi Evropska Unija trebalo da preispita svoje ciljeve emisija. Regulatorni pritisak na proizvođače automobila da smanje emisije CO2 pojačava se sledeće godine. ''Verujemo da je sveobuhvatna revizija zakona o CO2 floti u EU ključna'', rekao je Zipse tokom godišnje konferencije o rezultatima kompanije. BMW je objavio da je smanjio emisije CO2 svoje cele flote na prosečnih 20% ispod svog potrebnog evropskog cilja za 2023. godinu. Zipse je rekao da će pooštravanje ciljeva CO2, koji zahtevaju 25% smanjenje emisija iz voznog parka novih putničkih automobila prodatih u Evropi, u poređenju sa brojkama iz 2021. godine, biti teško za industriju. Volkswagen grupa je takođe pozvala EU da ublaži zahteve. Poziv na reviziju je ponovio izvršni direktor Renaulta Luca de Meo u otvorenom pismu zakonodavcima EU. Nepoštovanje novih pravila EU pokrenuće kaznu od 95 evra (za proizvođače automobila) za svako vozilo registrovano u EU, pomnoženo na godišnjem nivou sa svakim g/km CO2 iznad cilja. Zipse je rekao da je BMW bio na dobrom putu da postigne strože ciljeve za 2025. jer je forsirao povećanje proizvodnje električnih vozila na 20% svoje ukupne proizvodnje. Prošle godine 15% globalne prodaje BMW-a bilo je električno, objavila je kompanija. Uprkos BMW-ovom stavu o postizanju ciljeva, Zipse je upozorio na otpor kupaca prema politici Evropske Unije koja gura električne automobila. ''To je slobodna odluka miliona kupaca'', rekao je Zipse. ''Nije to samo kao energetska infrastruktura gde možete nešto isključiti pritiskom na dugme, a zatim se nešto drugo događa automatski.'' Zipse aludira na to da se kupcima ne može nešto nametati na silu. BMW je protiv carina na kineske automobile u Evropi Izvršni direktor BMW-a Oliver Zipse se izjasnio i protiv podizanja carina na kineske električne automobile koji se uvoze u Evropu, nazivajući pretnju evropskoj automobilskoj industriji prenaduvanom. Zipse je poslednji izvršni direktor jednog proizvođača automobila koji je protiv podizanja većih trgovinskih barijera (carina na kineske automobile) i prati slične izjave svojih rivala u Mercedesu i Volkswagen grupi. ''Evropska automobilska industrija, kada je u pitanju BMW Grupa, nije masovno oštećena uvozom kineskih automobila, niti je u interesu EU da dodatno nameće carine na te proizvode'', rekao je Zipse novinarima. Zipse je opisao kao prenaduvan strah da bi Kina mogla ozbiljno da poremeti evropsku prodaju automobila. ''Niko ne može tek tako doći na tržište veliko poput Evrope i tek tako ga preuzeti'', kaže Zipse. Ali BMW-ova perspektiva nije ista kao i kod nekih drugih proizvođača. Mnogi od njih nemaju interese na kineskom tržištu, a deluju u drugom tržišnom segmentu, jeftinijih automobila. Tu je najveći pritisak kineskih marki poput BYD-a ili MG-ja. preuzeto sa - Auto Blog
  13. Mansory Tempesta GTS Nakon 296 GTB Coupea, i Ferrari 296 GTS je prošao doterivanje u tjuning kompaniji Mansory, koja je svoj paket nadogradnje nazvala ''Tempesta''. Kako se navodi, korišćeni su brojni smeli vizuelni dodaci da bi 296 GTS učinili još upečatljivijim, počev od prednjeg dela sa elementima od ugljeničnih vlakana, uključujući prednji razdelnik. Tu su i otvori od ugljeničnih vlakana na prednjim blatobranima, bočni pragovi (takođe napravljeni od ugljeničnih vlakana), zadnji spojler, kao i zadnji difuzor. Tempesta GTS ima točkove od 21 i 22 inča (21×9 napred i 22×11.5 pozadi), uz gume 255/30 napred i 335/25 pozadi. Mansory se pobrinuo i za unutrašnjost koja je u crnoj koži i alkantari, kao i sa detaljima u boji bronze. V6 benzinac i električni motori kombinovano imaju 830 KS i 740 Nm, ali Mansory je razvio novi izduvni sistem i takođe je napravio neke izmene na ECU jedinici, pa sada automobil raspolaže sa 870 KS i 750 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje do 100 km/h traje 2.8 sekundi, dok je najveća brzina 330 km/h. preuzeto sa - Auto Blog
  14. Maserati MCXtrema Nakon prošlogodišnje premijere trkačkog modela MCXtrema (evolucija MC20), Maserati se priprema za njegovo lansiranje ovog leta. Pre početka isporuka, Maserati sprovodi seriju testova, a novi video nam daje uvid u taj proces. Italijanska kompanija najavljuje da će napraviti ograničenu seriju od samo 62 primerka, uz napomenu da svi već rasprodati. Navodi se i da neće postojati dva ista automobila jer će sve jedinice planirane za proizvodnju biti zaista jedinstvene. Automobil pokreće 3.0 Nettuno V6 motor sa parom novih turbo punjača pa snaga iznosi 740KS. MCXtrema ima i šestostepeni sekvencijalni menjač, samoblokirajući mehanički diferencijal, podesive amortizere i stabilizatore, Brembo karbon-keramičke kočnice, točkove od 18 inča i rezervoar za gorivo od 120 litara. Centro Stile Maserati je doterao automobil kako bi ga učinio sposobnijim na stazi. Na prednjem delu, farovi drumske verzije su nestali, dok masivni otvor na haubi pomaže u usmeravanju vazduha preko karoserije. Prednji spliter i zadnje krilo su podesivi za fino podešavanje aerodinamike na stazi. Maserati je takođe pomerio izduvne cevi u viši položaj na zadnjem braniku tako da difuzor može da bude veći. Maserati navodi da je MCXtrema težak manje od 1250 kilograma. Poređenja radi, drumski automobil MC20 ima 1.500 kilograma. Pošto je ovo vozilo samo na stazu, Maserati je ogolio unutrašnjost MC20 da bi napravio MCXtremu. Kabina ima zaštitni kavez koji je usaglašen sa FIA propisima i aparat za gašenje požara. Pojasevi u šest tačaka drže vozača, a njemu je namenjen i multifunkcionalni volan od ugljeničnih vlakana. Takođe, tu su i podesivi trkački ABS i traction control. Osim toga, kupci će moći da dodaju suvozačko sedište, zadnju kameru, snimanje telemetrije, kameru u automobilu, ekran za optimizaciju performansi vožnje i sistem za praćenje pritiska u gumama. Na kraju, kupci će dobiti pristup trkačkim događajima sa podrškom Maseratija. preuzeto sa - Auto Blog
  15. McLaren najavljuje novi stil koji će se pojaviti na sledećoj generaciji superautomobila Nakon što je McLaren dobio novog vlasnika, proizvođač superautomobila je spreman da predstavi budući dizajnerski jezik. Jedina najavna slika uz niz skica daje utisak da novi izgled neće odlutati daleko od trenutnog stila kompanije, a proizvođač automobila crpi inspiraciju za novu filozofiju dizajna iz gotovo svih aspekata svoje prošlosti - uključujući Formulu 1, trke Can-Am i naravno, legendarni drumski model F1. Lica budućih McLaren modela i dalje će imati niski nos i dva različita simetrična elementa. Novi 750S je izuzetan primer toga sa svojim integrisanim prednjim svetlima/jedinicom za usis vazduha, ali kompanija nije želela da otkrije kako će to izgledati na modelima sledeće generacije. preuzeto sa - Auto Blog

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...