Jump to content
Goran

 

 



  • Our picks

    • Recikliraj i uštedi!
      Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
       
      Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.

      ''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria. 
       
      Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji. 

      Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.
      • 0 replies
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.

      U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).

      U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.

      Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
       
      Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.
    • Post in Fiat 500X / Fiat 600
      Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

      - The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
      Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

      MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
      U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.

      Doživite ga sa nama...
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima. 
      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:

      ''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
       
      U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
       
      Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.

      Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.

      Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
       
      Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%).  Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%. 
       
      Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
      Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.

      U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.

      Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
      ''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Prijatelj     Uvek sam smatrao da postoje samo dva brenda u automobilskoj industriji čije je predstavljanje svakog noviteta bio veliki svetski događaj. Jedan od njih je Alfa Romeo pošto smo od Italijana redovno očekivali da nam pokažu neko nego dizajnersko remek delo. A drugi je naravno Citroen, a francuski gigant nas je navikao da vidimo tehnologiju budućnosti koja je bila nečuvena u svoje vreme. Naravno, obe spomenute firme su takođe bile u stanju da omaše, a mnogi će se složiti da je jedan od takvih modela bio Citroen Ami. Danas ga na kratko analiziramo da se uverimo da li je zaista tako bilo.     Citroen je stekao ime za sebe sredinom tridesetih godina prošlog veka kada je predstavio čuveni model Traction Avant. Bio je to prvi masovno proizvedeni automobil na svetu sa pogonom na prednje točkove i pokazaće se velikim komercijalnim uspehom. Slična strategija je iskorišćena i sa malim gradskim modelom sa oznakom 2CV, ili kako je u našem narodu bio poznatiji pod imenom Spaček. Njegov razvoj je kompletiran još pre Drugog svetskog rata, ali će krenuti tek u posleratnom periodu. Spaček je takođe privlačio dosta kupaca u razrušenoj Evropi gde su mušterije želele pouzdane, ekonomične i pre svega jeftinije četvorotočkaše. Ono što je Spaček posebno proslavilo jeste njegovo legendarno ogibljenje, po čemu je bio izuzetno poznat, kao i udoban i „otporan“ na rupe na putevima.     Komercijalni uspeh ova dva modela je rezultirao time da Citroen ponovo posluje profitabilno, a novac je investiran u revolucionarni ID/DS ili nama poznatiji pod imenom Ajkula. Međutim, razlika u ceni između Spačeka i ID/DS je bila izuzetno velika, do te mere da je francuski gigant razmišljao da ponudi još jedan novitet u B kategoriji. Pitanje je da li bi se takvi planovi uopšte odigrali da čelnici Citroena nisu saznali da Renault radi na novitetu koji će kasnije da dobije ime 4. Glavni rival je takođe imao dosta veću ponudu, pa čak i da „četvorka“ nije ugledala svetlost dana, šanse su velike da bi Citroen predstavio model iz ove priče. Ali je ipak morao da stigne na tržište pre Renaulta 4, što je na kraju i učinjeno pošto je debitovao oko četiri meseca ranije. Dobio je ime Ami po francuskoj reči za prijatelja.     Iako bi Citroen voleo da sve zasluge pripiše sebi, realnost je takva da je veliki deo posla uradila firma Panhard. To se pre svega odnosi na dizajn, koji je bio u procesu razvija pre nego što je Citroen postao vlasnik Panharda, a projekat je onda predat glavnom stilisti Flaminiju Bertoniju da ga usavrši. Ovaj Italijan je većinu karijere proveo u Francuskoj i bio je zaslužan za ostale legende Citroena kao što su Traction Avant, Spaček, Ajkula i H-Van, a zadržao je jedan specifičan detalj sa Panhardovog projekta. To se odnosi na kockasti krov sa ciljem da se zadnje staklo može spustiti. Tako nešto je bilo popularno u Sjedinjenim Američkim Državama tokom pedesetih godina, i to konkretno kod Fordovog brenda Mercuryija, koji je tražio način kao da se razlikuje, a Jenkiji ga će iskoristili i u Evropi na modelu Angliji.     Takav dizajnerski detalj je svakako imao svoje prednosti. Označio je da je krov povišen, što je donosilo dosta prostora za glavu na zadnjim sedištima, a i lakšem pristupu prtljažnika. Drugi će ipak reći da dizajn nikako nije bio privlačan i Ami često završava na listi najružnijih ikada napravljenih automobila. S druge strane, tako nešto ga je izdvojilo u moru rivala i pokazalo još jednom zašto je Citroen drugačiji od svih. Bilo je tu još nečuvenih rešenja, kao recimo udubljena hauba i prvi kockasti farovi u automobilskoj industriji. Ami je bio dugačak 3,9 metara, uz za današnje standarde nepojmljivo skromnu masu od svega 625 kilograma.     S mehanikom se nije mnogo eksperimentisalo. Ami je zadržao čuveno ogibljenje sa Spačeka, što ga je učinilo jako udobnim za vožnju, a od starijeg brata je dobio i ostatka mehanike. To se odnosi i na benzinac s dva cilindra, ali je njegova radna zapremina povećana na 602 kubika pošto je Ami ipak pripadao višoj klasi. To je bilo dovoljno za 22 konjske snage i maksimalnu brzinu od 105 km/h. Spomenućemo da je menjač bio četvorostepeni manuelni, a pogon na prednje točkove. Premijera je zakazana za Salon automobila u Parizu 1961. godine dok je serijska proizvodnja krenula nekoliko meseci kasnije. U samom početku je bio dostupan samo Ami 6 u limuzinskom izdanju, a prodaja je krenula relativno sporo.     Tokom prve pune godine proizvodnje, „samo“ 85.358 primeraka je pronašlo kupce, što je bila dosta niža brojka nego što se Citroen nadao. Oni koji su imali prilike da ga provozaju su imali uglavnom reči pohvale, posebno na račun udobnosti i ponašanja na putu, a kritike su stizale po pitanju stila, nedostatka opreme u baznim konfiguracijama i skromnih performansi (ubrzanje od nule do 100 km/h je trajalo više od 27 sekundi). Dok je Ami bio izuzetno kvalitetan model, Citroenu svakako nije pomoglo ni to što se desio debi spomenutog Renaulta 4, koji je privlačio kupce svih godina i koji je bio generalno dinamičniji za vožnju.       Francuski proizvođač vozila je 1963. godine u ponudu dodao i karavan, a snaga raste na 26 „grla“. Iste godine je krenula i prodaja u Sjedinjenim Američkim Državama, gde je Ami koštao 1.595 dolara (oko 16.630 „zelembaća“ u današnjoj vrednosti novca) i borio se u kategoriji „jeftinih uvoznika“ sa Volkswagenovom Bubom i Renaultom Dauphineom. Međutim, nikada nije opravdao očekivanja i Amerikanci će kasnije reći da nisu shvatili tehnološka unapređenja Citroena već su se fokusirali isključivo na dizajn. Sa druge strane, dodavanje karavana u ponudu se pokazao velikim pogotkom na Starom kontinentu i više od 180 hiljada kupaca će 1966. godine izabrati Ami. Nedugo nakon toga je ponuda proširena i sa vanom, koji je ustvari bio karavan sa prekrivenim zadnjim delom umesto stakla.     Citroenov model je 1969. godine prošao kroz prvo veće unapređenje kada je na Salonu automobila u Ženevi predstavljen Ami 8. Postojalo je nekoliko većih razlika, od čega je najveća stigla ispod haube. Novitet je razvijao 32 konjske snage i pružao maksimalnu brzinu od 122 km/h, a takođe je imao i standardne diskove na prednjim točkovima. Ami 8 je zadržao konfiguracije karavana i vana sa Amija 6, ali je u ponudu dodao i takozvani „fastbek“. Ova verzija je dosta slična heču, ali su vrata prtljažnika bila odvojena od zadnjeg stakla, čime se vodio kao „fastbek“. Postoje priče da je Citroen takođe planirao i heč sve dok nije ugledao revolucionarni Renault 16, a onda se predomislio iz straha da ne bude optužen za krađu. Na bazi Amija je predstavljen i Citroen M35 u izdanju kupea s rotacionim motorom, ali se vodio kao zaseban model.        Ami će 1973. godine proći kroz poslednju veliku promenu kada je predstavljen Super Ami. Ova verzija je pružala jednolitarski benzinac sa četiri cilindra iz GS-a. Razvijao je 55 konjskih snaga, a Super Ami je mogao da juri maksimalnih 140 km/h. Takođe je pozajmio ne samo motor već i menjač kočnice i prednje ogibljenje sa GS-a, a biće deo ponude samo tri godine i za njega će se odlučiti oko 42 hiljade mušterija. Super Ami se najlakše prepoznaje po četiri podeljena fara umesto dva, a mogao se pohvaliti i luksuznijim enterijerom. Definitivan kraj za „Prijatelja“ je stigao 1978. godine kada ga je zamenio model po imenu Visa. Tokom sedamnaest godina proizvodnje je isporučeno 1.840.396 jedinica, a većina njih je silazila s pokretnih traka u Francuskoj. Međutim, Ami se proizvodio i u Argentini, Portugaliji, Španiji, Belgiji i čak i u Jugoslaviji. Konrektnije, to se dešavalo u Sloveniji gde je Tomos sklapao mnoge Citroene za lokalno tržište.     I koji onda zaključak možemo da donesemo na račun Citroena Amija? Pa teško je reći pošto ga se javnost ipak ne seća u onom pozitivnom svetlu kao druge modele iz istog perioda priređene od strane francuskog giganta. Imao je sve uslove da stekne onaj kultni status kao Spaček, pa čak i Dyane, a možda je najveći problem ležao u podatku da je Ami bio previše poseban…   Preuzeto sa: autorepublika.com
    • Italijanski mediji navode da je generalni direktor Mercedesa dao zeleno svetlo za Verstapenov dolazak     Generalni direktor Mercedesa, Ola Kalenius, navodno je odobrio pokušaj tima da dovede Maksa Verštapena već 2026. godine. Iako je Holanđanin pod ugovorom sa Red Bulom do kraja 2028, sve više se šuška o njegovom prelasku u nemački tim. Bivši šef Red Bula, Kristijan Horner, prošle godine je potvrdio da Verštapenov ugovor sadrži „klauzulu o performansama“ koja mu omogućava prevremeni raskid ako se određeni uslovi ne ispune. Veruje se da bi Holanđanin mogao da aktivira tu klauzulu ukoliko bude plasiran niže od četvrtog mesta u šampionatu vozača nakon trke za VN Mađarske, poslednje pre letnje pauze početkom avgusta. Trenutno, Verštapen se nalazi na trećem mestu u generalnom plasmanu, sa 18 poena prednosti ispred Džordža Rasela, vozača koga bi potencijalno zamenio u Mercedesu.     Italijanski Skaj je još pre trke na Silverstonu izvestio da je dogovor između Maksa Verštapena i Mercedesa blizu, a da je jedino preostalo odobrenje upravnog odbora. Prema najnovijim informacijama koje prenosi La Gazeta delo Sport, Kalenius je sada dao „zeleno svetlo“ za Verštapenov dolazak. Postoji i druga mogućnost, navodi ovaj list a to je da bi Maks Verštapen mogao da tiho potpiše za Mercedes odmah, dok bi ugovor stupio na snagu tek 2027. godine. Za sada nemamo zvaničnu potvrdu ove informacije.   Preuzeto sa: pole-position.rs
    • Uopšte se ne sekiram  
    • Klincu pre neki dan ostane zadnja rucica u ruci, standardni problem kod djuliete, losa plastika. Rekoh da ne bacam odmah 30e da probam da zalepim, kombinacija super lepak i soda bikarbona, mogu reci da je odmah smrtno uhvatilo. Cimao sam je onako fino, bolje da se odmah polomi u ruci nego kad montiram ali izdrzala je, e sad koliko ce da izdrzi na autu videcemo, vredelo je pokusati prvo to. Idiota koji je smislio fiksiranje same brave za tapacir treba javno vesati, koliki debil trebas biti i iz kog razloga tako fiksirati rucicu ne znam, pored toliko laksih i boljih resenja, ovde mora da se razbuse neke plasticne "nitne" kojima je brava fiksirana plus je nekako iz zavucena pod jedan deo tapacira pa muka i izvuci je i posle ponovo zavuci. Skidao sam na vise kola te brave ali ovo je ludilo mozga kako je reseno.
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. danilo123
      danilo123
      (42 years old)
    2. djox
      djox
      (25 years old)
    3. glisha1607
      glisha1607
      (43 years old)
    4. kiborg
      kiborg
      (66 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...