knezevic76 7020 Posted January 10 Ne smara te da vozis 90-100kmh autoput? Ja bih uvenuo iskreno, jebes potrosnju.E moj Chobby, izgleda dolaze neka nova vremena gde vlasnici Alfi (Giulieta ) više gledaju u potrošnju nego u obrtomer .A možda je zato što imaju kratke prenose pa ih preko 140 ubija potrošnja. [mention=973]ChobbyNS[/mention] Polako, smanji gas. Kod kuće te čeka žena. Koliko sam razumeo u prvom delu posta nije padalo ništa, AP 100km/h.......Ne mešam se u to kako ko eksploatiše auto, nego samo kažem.PS kad se setim Modusa od 86ks, ja i troje klinaca + stvari na AP ništa ispod 140, muzika, klima, diskoteka, na magistrali 90 , otvorena panorama, vetar u kosi po tari i zlatiboru, na kraju se vratimo za BG , pređeno oko 500km a potrošnja po čepu 5l dizelaPPS za vlasnika teme, lep primerak alfice svakako, ne zameri malo na zezanjuSent from my SM-A546E using Tapatalk 3 ChobbyNS, KrCicko and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted January 10 Vlasnici djulijeti voze sve po propisima,a ne da divljaju po putevima,sto je odavno mit o Alfistima Ova Alfa sjajno izgeda ,a kolega je baas spustio potrosnju,koju ni ja nisam uspeo da zabelezim,eto meni je zadnjih 1000 km prosek,malo preko 7 1 2 Axic, KrCicko and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrCicko 112 Posted January 11 Uh, moram da se pravdam definitivno 100 na AP jer je beba plakala pa je supruga drzala u rukama-realno nebezbedno pa posto nismo zurili onda lagano... U povratku sam pretekao cak 2 kamiona sa plugom i rizlom Prica o potrosnji jer MA nije bas mali potrosac kako se pise ovde, onde... A konkretan primerak ima i malu km pa sam smatrao da je potrebno izneti licno iskustvo, da neki buduci vlasnik zna sta da ocekuje Namenski sam ciljao na MA, nisam ni ocekivao neku potrosnju na nivou punta 1.2, ali eto red je da podelima cinjenice PS dopunjen rezervoar, BC 6,1 a cep-cep 6,5. Dakle BC je iskren kao VW Bitno je da auto lepo ide, sluzi, i uziva se dok se vozi. Prethodni vlasnik je menjao fabricki auspuh pa se cuje tise od fabrike i ni pri vecim brzinama nije bucna voznja. Hvala za pozitivne kritike Alfice 5 knezevic76, Reacher Gilt, Axic and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted January 11 (edited) Punto 1.2 ima malu potrošnju jedino na autoputu sa 100kmh i na magistrali kada daviš na 2000 obrtaja u svim istal situacijama troši od 7 do 10 litara… tako da je 1.4 MA odličan Edited January 11 by neshtry 4 IDzO, knezevic76, silenci and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2217 Posted January 11 Pa moj 1.2 trosio isto ko 1.4 Tjet po gradu, dalje ga nisam vozio, tako da punto 1.2 i mala potosnja ne idu bas zajedno, konkretno na grande punto mislim 1 ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10889 Posted January 11 Moj Z10, na otvorenom je oko 5L, ili 6.3 L TNGa. U gradu nije testiran.Kvarim malo temu. Ali onaj memory stick mi se extra uklopio u player.A skoro je i neprimetan.Oni klasicni toliko strce da sam cesto mogao da ih polomim. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk 3 silenci, knezevic76 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6810 Posted January 11 2 hours ago, shuxx said: Jos mesecak dana prasine i nece ni da se vidi Sala, super izgleda. 4 3 shuxx, Ivan-Topola, knezevic76 and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10889 Posted January 11 Jos mesecak dana prasine i nece ni da se vidi Sala, super izgleda. E tacno sam znao da ce se nadje neki pametan da mi to prebaci .Mada sam ocekivao zemu MSPK.. Al ti ga pretece.Bre prost auto, puntisa, nije neki Audi ili sl..Jes, posteno uvatila ga prasina, neki put leti i paucina... Svasta ima kod nasSent from my STK-LX1 using Tapatalk 1 city reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted January 11 (edited) @shuxx A gde ti je na ovoj slici USB stick ? Ka'em ti ja ... A jos je korisniji na modelima gde je Blue&Me USB dzek u polici za odlaganje. Taj Cruzer Fit omogucava da polica ostane funkcionalna i da se i dalje koristi za odlaganje sitnica. 17 hours ago, KrCicko said: Uh, moram da se pravdam definitivno Prica o potrosnji jer MA nije bas mali potrosac kako se pise ovde, onde.. Sta imas bilo kome da se pravdas, teraj i uzivaj kako tebi prija. Ne nasedaj na gomilu raznoraznih provokatora ovde . Ocekuj kombinovanu potrosnju od 7.5l , +/- pola litra u zavisnosti od iskustva i desne noge i to ti je to. Mada cinjenica je da u Giulietti, da li zbog prenosa, taj MA malo vise trosi. Tj. trosi oko 10-15% manje nego T-Jet slicne snage. Edited January 12 by Ivan 3 silenci, neshtry and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 746 Posted January 12 Ja sam potrosnju resio tako sto sam ga napunio i kad dodje izmedju pola i 2/3 dopunim i uvek mi trosi izmedju 4 i 5ooo 3 PremieRacing, silenci and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 571 Posted January 12 (edited) @city to je pravi Norveski fazon, ne znam da li sam pisao ikad. Uglavnom, uzeli rentakar tamo i posle 3-4 dana vozikanja po zapadnoj Norveskoj kaze sestra idemo na pumpu pre nego sto odemo negde. Rekoh joj nema potrebe, imam tu negde oko pola rezervoara jos, ne mora na pumpu. Uglavnom, imaju oni neke one strme tunele kroz planine i ispod mora i desava se povremeno da zbog nedovoljno goriva u rezervoaru neko ostane zaglavljen u tunelu. Samo sto tamo ne otkotrljas auto do prvog prosirenja u tunelu pa cekas neki slep ili kantu benzina, nego kompletno zatvore tunel zbog tebe, posalju policiju da blokira ulaz i izlaz i slep da te izvuce. Za to vreme niko ne sme ide tunelom (a cesto je taj tunel jedini spoj sa tim ostrvom ili je jedini put za negde). Napravis zastoj od nekoliko sati, naplate ti uslugu slepa i obezbedjenja mesta nekoliko hiljada eura. I usput te mrzi celo ostrvo kome si zablokirao jedini kopneni put. Epilog: ipak sam morao na pumpu Edited January 12 by ostoja 6 Reacher Gilt, knezevic76, Ivan-Topola and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted January 12 I okače tvoju sliku na bilborde na svakoj raskrsnici )Btw tako i treba, drugačije ne možeš naučiti ljude nekim stvarima.Sent from my SM-A546E using Tapatalk 5 ostoja, city, Reacher Gilt and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6810 Posted January 12 Jel padne posle "cebovanje"? 1 1 silenci and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 571 Posted January 12 Jok, samo te boli novcanik.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 746 Posted January 13 Kad smo kod potrosnje evo danas, autoput, ravno. Na 150-160 obrtaji 2600 pokazivao 7. Nesto me plasi ono nakupljeno uz levu ivicu brze trake, pogotovo uz Bubanj potok. Dal je so, rizla ili ostaci snega, verovatno sve pomesano i negde prelazi belu liniji koja oznacava traku. Mislim kad bi tocak to zahvatio u krivini da bi bilo nezgodno. Vratio sam se uvece i bas sija vlazan asfalt vecim delom puta. Opet, na mostu ili prevoju nekom ne znas da nije i leda malo. Nije ga bilo, ili ga nisam osetio, mada nisam ni kocio, menao traku naglo ubrzavao. 2 neshtry and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted January 18 Daj sliku obrtaja na 2600rpm na 160kmh. To bi bilo štogod. 1 1 PremieRacing and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 19 Pa to je u 7 brzini, ne čitaš do kraja... 1 ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrCicko 112 Posted March 13 EU update Norvezanka protegla tockove do Istre i Trsta. Oko 900 km u jednom pravcu u konfiguraciji 2+2 putnika. Uz 1 pauzu od pola sata i par min za kupovinu vinjete u SLO put je prosao udobno. Auto me nije zamorio, nisam imao bolove u ledjima U Trstu cekirao hotel koji ima svoj parking (doplacuje se) jer je po gradu haos za parkiranje. Uglavnom se voze mali autici (i po neka MiTo i Giulietta). Tempomat na 120 km/h 90% vremena (osim guzvi na AP) + 200 km turistickog vozikanja po Istri, i SLO primorju Zbirno 2000 km. Potrosnjom sam zadovoljan (6.2 BC cep-cep 6.4). Benzin u CRO jeftiniji nego kod nas 11 Axic, shuxx, MiloshBg and 8 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 13 Svaka cast,pusti neke slike,imam zelju da posetim istru,a djulijeta znaci bila na visini zadatka,a i potrosnja je odlicna 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2186 Posted March 17 A može i neko poređenje utisaka sa Giu i 156 ? Ponašanje u vožnji, udobnost, kvalitet materijala unutra, i sl. Dovoljno dugo je već kod tebe da možeš da ih realno uporediš. 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted March 17 Hm, plasim se da bi sve bilo u korist 156. 156 se ozbiljno dobro vozi, pogotovo sa nekim ozbiljnijim amortizerima. I ja cekam utiske! 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrCicko 112 Posted March 18 (edited) Bio porodicno, pa sam slabo fotkao ista sem nas, a i uglavnom bilo lose vreme... 156 1.9 M-jet vs Giu 1.4 MA Sportiva 2-2 Udobnost i komfor na strani 156. Prvenstveno jer je 156 veca spolja i unutra. Na zadnjoj klupi je bas velika razlika. U konkretnom slucaju matora 156 sa jos uvek fabrickim amortizerima i 205/55 16" i sa druge strane Giu sa fabricki sportskim vesanjem i 18" 225/40 i uprkos skriputanju i lupkanju licni utisak je da je 156 udobniji auto. Nije ova G neudobna ali je ipak 156 druga (visa) klasa. (poen za 156) Sto se tice materijala unutra 156 ima po meni fine materijale osim tvrde plastike na vratima. Giu ima carbon foliju preko iste tvrde plastike. Kontrole klime su na G robusnije, deluju kvalitetnije za razliku od 156 gde je plastika nekako bas slaba i lagana... Izolacija je definitivno bolja na 156. Recimo zatvaranje prozora na 156 je nekako elegantnije, lepse zvuci dok na Giu je to kao na nekom Cliu recimo... Ova G je u dobroj opremi unutra i spolja pa bih mozda ipak dao prednost G. E sad da li bi punoletna Giu izlgedala slicno unutra je vec tesko pitanje i zato po 1 poen za obe Sto se tice voznih karakteristika prednost dajem mladoj Norvezanki. Giu dizelku sam probao u normalnoj voznji i lepo lezi, a MA je jos laganija napred i ne oseca se tezina prednjice. 156 je teza napred i to se oseti pri ozbiljnijem manevru. Giu iako ima manje medjusovinsko rastojanje deluje ubedljivo na vecim brzinama a po krivinama pogotovo. Sigurno je da i godine i gume /vesanje uticu i u ovom slucaju ja prednost dajem mladjoj I dalje je 156 automobil koji bih voleo da ponovo posedujem jer ostavlja ubedljiv osecaj voznje, pa makar bio i dizel a ne Busso Ima onaj old school osecaj koji Giu sa elektro volanom nema... Edited March 18 by KrCicko 5 Reacher Gilt, horvat, MiloshBg and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2217 Posted March 18 (edited) 156 ozbiljan auto, imao sam dve jednu stock sw i jednu sport pack limuzinu, super se vozile obe u odnosu na mnogo kola koja sam vozio Edited March 18 by OMP 3 MiloshBg, Reacher Gilt and Piros reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 746 Posted March 31 On 1/18/2024 at 5:59 PM, ChobbyNS said: Daj sliku obrtaja na 2600rpm na 160kmh. To bi bilo štogod. Evo popodne auto put ka Bg, kad se izadje na M.Pozerevcu, pravac pre Begaljickog brda. Nego, morao sam da kocim, sustigao sam nekog u levoj traci ali dosao bi do 160 3 MiloshBg, ChobbyNS and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted April 1 Ja sam bio ubedjen da svo vreme pričamo o benzincu, zato sam onako i reagovao 1 city reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites