nesa 169 349 Posted February 20 Pregoreli su ventili i nekima koji nisu imali ugrađen plin. Inače meni se to desilo u vožnji po regionalnom putu Bečej - Novi Sad. Nisam išao brzo, oko 80, koliko je i ograničeno. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 20 Kao sto je rekao kolega onaj dan, "na plinu se samo jeftino vozis, ne mozes da ustedis" , mada kad bolje razmislim to vazi za svako pogonsko.. Sent from my SM-A346B using Tapatalk 3 vagenovac, igor0511 and Ivan-Topola reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 20 Za 35 godina prvi put mi izgoreše dva izduvna ventila. Sve to na okruglo stohiljada km eksploatacije polovnog auta. Neka ide život! 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6010 Posted February 21 I posle kažete slabo gorivo! Nisu bre auto navikli na "nekršteno" gorivo, znači sad pamet u glavu, na rezervoar goriva, litra vode i malo limunovog soka, jer su se pumpadžije olenjile i postale poštene (kao onomad burek što je promenio ukus, kad majstori počeše da Peru ruke!) Malo crnog humora, ne zamerite! 2 4 igor0511, knezevic76, city and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted February 21 12 hours ago, shuxx said: Jedan od razloga zasto na autoputu ne vozim brzo. Drzim oko 3000 rpm. Tj oko 110kmh. Brine me pregorevanje ventila. Bas zbog visokih obrtaja na TNG su mnogi pregoreli ventile. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Vozi malo i na benzin, na par 10ina kilometara ne mozes napraviti ne znam kakav trosak, a motor ce biti zahvalan. 1 nesa 169 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted February 21 11 hours ago, MS PK said: Kao sto je rekao kolega onaj dan, "na plinu se samo jeftino vozis, ne mozes da ustedis" , mada kad bolje razmislim to vazi za svako pogonsko.. To koliko ću dati za taj ventil je otprilike na nivou dvomesečne uštede, a vozim auto godinu i po dana. Sveukupno sam prešao oko 850.000 km automobilima na plin i ovo mi je tek drugi takav slučaj. Prethodni sam imao pre tačno 10 godina. Prema tome na pitanje da li se isplati jedini odgovor koji ti mogu dati je - naravno! 4 PremieRacing, Mijailović P., shuxx and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2220 Posted February 21 16 minutes ago, MiloshBg said: Vozi malo i na benzin, na par 10ina kilometara ne mozes napraviti ne znam kakav trosak, a motor ce biti zahvalan. upravo to su savetlovali ovom drugaru kad su mu otvarali motor kod Komnenovica, da na AP vozi na benzin ako vec vozi brze a u to vreme se nisu merile ni prosecna nije ni presretaca bilo pa se cepalo 160 ili vise konstantno relacija KŠ-BG 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted February 21 6 minutes ago, nesa 169 said: ovo mi je tek drugi takav slučaj. Prethodni sam imao pre tačno 10 godina Da li su Vam i prethodni gasni uređaji bili istog kvaliteta/isti kvalitet majstora. Tj. po Vašem mišljenju da li je uzrok sadašnjeg defekta do kvaliteta ventila i da rada gasnog uređaja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10902 Posted February 21 Vozi malo i na benzin, na par 10ina kilometara ne mozes napraviti ne znam kakav trosak, a motor ce biti zahvalan.Kao sto rekoh, imam dijagnostiku za TNG, i ona mi pokazuje % voznje na TNG i BMB,Zaboravih koliko je, ali bila je od 7 do 12%. Sto smatram za ok.Bas cu da proverim ovih danaSent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7021 Posted February 21 Neki sistemi automatski prebacuju na benzin iznad nekih obrtaja. Jedini logičan zaključak zašto treba na benzin da se vozi pri većim obrtajima je što benzin ne razvija toliko visoke temperature kao TNG. To je cela filozofija. A one priče kako benzin oodmazuje sedište ventila itd više ne piju vodu od kad koristimo ovaj prečišćeni bezolovni već deceniju u nazad.Mom bratu su na suzukiju sa TNG na oko 100000km zamenjeni svi ventili kod Vesnića nekim kovanim, koji će trajati dok je živ. Jednistavno taj motor ne podnosi dobro plin, plin je ugrađen kod Rašića sa sve kapalicama, redovnim servisima i proverom mapa itd. Ali, ventili i sicevi su vremenom nestali i nisu više mogli da se štelujuju itd.A opet sa druge strane na mom bivšem Lanceru koji nikad nije video benzin jedno 100000km jer je crkla pumpa, auto prešao preko pola miliona km, vožen mučki skoro uvek do blokade i to samo na TNG, nikakvih problema nikad. A tng venturi.Sent from my SM-A546E using Tapatalk 3 Martin, Mijailović P. and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted February 21 Ocigledno se desava...da li ima razlike u kvalitetu i odabiru materijala u samom motoru kod proizvodnje auta koji npr imaju fabricki plin ili metan ? Nista, sad definitivno odustajem od ugradnje plina Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7021 Posted February 21 Da ima, oni koji dolaze sa fabričkim alternativnim gorivom imaju drugačije materijale.Plus noviji motori su osetljiviji, zbog uštede na materijalima, na TNG,CNG. U auto kućama čak i nagalase koji motor nije preporučljiv za TNGSent from my SM-A546E using Tapatalk 2 MS PK and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted February 21 22 minutes ago, ISV_01 said: Nista, sad definitivno odustajem od ugradnje plina I ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted February 21 18 minutes ago, knezevic76 said: Plus noviji motori su osetljiviji, zbog uštede na materijalima, na TNG,CNG. U auto kućama čak i nagalase koji motor nije preporučljiv za TNG Upravo to, ti moderni mali benzinski agregati imaju od 90 kila pa navise, cesto trocilindrasi, alu glave ili komplet blokovi, razmaci izmedju cilindara bukvalno samo po par mm, imaju gomilu dodatnih sistema i komplikacija, GPF, varijabilni usisi (u raznoraznim izvedbama), sa direktnim su ubrizgavanjima cime vec fabricki imaju problematiku talozenja garezi na ventilima, itd., itd... A na kraju krajeva, ocigledno su i pravljeni da potencijalno pokupe titulu motora godine i ubrzo krenu da zaje*avaju kroz praksu i eksploataciju... Sa nekim suludim resenjima, namerno oslabljenim delovima, stvarima preskupim, neretko i neisplativim za popravku na polovnjacima... A licno mi se svo to karabudzenje sa plinom ogadilo krajem 90-ih... Doduse i drugo je vreme bilo - sankcije, pretakanje iz kuhinjskih boca, krpljenje za delove i membrane, isparivace (tada bili Lovato i Landi), svaki cas nesto podesavaj, trokira zbog krs plina... Pa, doduse kasnije, nakrcase i boce, ateste. Bukvalno sam progledao kada su masovnije krenuli Common Rail dizeli pocetkom 2000-ih (i novi sluzbeni HDi, pa moj prvi JTD), a nekoliko godina iza toga masovije krecu i turbo benzinci. 2 MiloshBg and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2220 Posted February 21 (edited) Fabricki plinasi ili metanci imaju drugacije delove motora tj one delove koji bi mogli da stradaju lakse nego na benzinu tipa ventil, klip, karika, itd. bar sam tako cuo. Plin ne bih ugradjivao vise sigurno, vozio sam 2-3 auta na plin, starijih konstrukcija motora, ove savremene ne bih sigurno, a metan bih mozda uzeo ali samo fabricka varijanta ali izbor takvih automobila i motora je ocajan tako da..... Edited February 21 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted February 21 Mnogo se bre vi lako plašite meni je sad izazov da montiram tng na nešto pa da vidim koliko će da zahebava i koliko će da traje Recimo na Ciglu, buletproof agregat da upropastim Nešo, popravaj to pa da nastavimo 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted February 21 Bulletproof je spolja, ne unutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted February 21 6 hours ago, djole81ar said: Da li su Vam i prethodni gasni uređaji bili istog kvaliteta/isti kvalitet majstora. Tj. po Vašem mišljenju da li je uzrok sadašnjeg defekta do kvaliteta ventila i da rada gasnog uređaja? Isti majstor mi radi već peti gasni automobil. Moje je mišljenje da je do kvaliteta ventila, mada ne moram ja biti u pravu. Ima tu još nešto - fabrika preporučuje veliki servis na 90.000, ali sam ja mislio da ga sad uradim jer je kod više kolega primećeno lagano istegnuće kaiša već na 60.000. To može dovesti (a možda je i dovelo) do minimalnog pomeranja ugla paljenja što opet takođe može biti uzrok, Svejedno, i da sam znao da će ovo da se desi opet bih uzeo plin jer osim uštede na gorivu tu je i gomila problema manje nego sa dizelom. Moj kum je kupio isti ovakav auto s 1,3 dizelom, uopšte nije srećan. 2 1 shuxx, djole81ar and Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted February 21 (edited) Puna Turska upravo tih malih 1.3 dizela u belim Tipo sedanima. Samo biju, ko zna koliko stotina hiljada komada je prodato tamo, ta kombinacija im je jedino i drzala kompletnu prodaju modela do sada. Benzinci (atmo/turbo), hatch, MW, Cross verzije Tipa - svi na nivou statisticke greske. Kacio sam fotke... Edited February 21 by Ivan 2 igor0511 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10902 Posted February 21 Evo danas proverih TNG komp. 7% voznje na BMB.Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2220 Posted February 21 (edited) Ja dok sam vozio na plin cesto sam prebacivao na benzin da bih odrzavao sistem goriva cistim i aktivnim posto mu samo startovanje na benzin ne pomaze, mora voznja, zadnji plinas sto sam imao pre par godina je bila 147ica ali to je bilo neko prelazno resenje od 2 meseca a nju sam recimo na AP vozio na benzinu. Svojevremeno sam imao 145icu boxer isto na plin, benz dizne bile zapekle od nekoriscenja, jedva sam je resio da radi i na benzinu kako treba. Edited February 21 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted February 21 (edited) 5 hours ago, Ivan said: Puna Turska upravo tih malih 1.3 dizela u belim Tipo sedanima. Samo biju, ko zna koliko stotina hiljada komada je prodato tamo, ta kombinacija im je jedino i drzala kompletnu prodaju modela do sada. Benzinci (atmo/turbo), hatch, MW, Cross verzije Tipa - svi na nivou statisticke greske. Kacio sam fotke... Znam, sećam se tvojih postova u vezi toga. Zato ja svim mušterijama iz Turske pričam kako kod mene mogu da se osećaju kao kod kuće. Turski auto, motor nema veze. Inače taj dizelski motor je kod kolege otkazao posle 60.000 km. odjednom počeo da troši strašno mnogo ulja i kraj. Priznali su mu garanciju i zamenili motor, samo što više od mesec dana nije radio. Ništa nije idealno. Ja do sada nisam imao problema, a mnogi jesu i to na mnogo skupljim kolima. Šta da se radi. Biće valjda gotovo do kraja nedelje. Svejedno se nisam pokajao ni zbog auta ni zbog butana. Biće stavljeni pojačani ventili kao što su mi i onomad na Marei uradili. Posle sam njome prešao još oko 170.000, prodao je i još uredno trči kod drugog vlasnika posle mene. Edited February 21 by nesa 169 6 nemanja84bg, PremieRacing, Martin and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted February 26 Završen je auto. Pošto mi je za 1000 km stizao i veliki servis urađeno je sad i to. 59000 km, krećemo u nove radne pobede. 7 nemanja84bg, IDzO, shuxx and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1314 Posted February 26 (edited) Pa nek je sretno i bericetno cika Neso prvu iljadarku dve tri pet , na pola gasa onako kao babe i dede , a onda .... onda na pun gas , da pevaju cilindri , da bljuje vatru pozadi Edited February 26 by nemanja84bg 1 nesa 169 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10902 Posted February 26 koliko košta popravka, vazano za ventile, ne velik servis i šta ćeš raditi da ti se slično ne ponovi, koje ventile si kupovao, gde nalazio 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites