Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

I tako stigoh do 37.000. Nije se još pojavio nijedan problem, ali zato mi se danas desio prvi sudar:
 


Nisam udario ovaj furgon ispred, mada je bilo i šanse za to, a za ostalo videćete i čućete kad budete pogledali. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iznervirao si čoveka jer puštaš sve a on žuri...

 

A jbg... dešava se, ljudi ne paze... Ako si ti ok i putnici ako ih je bilo, onda se sve ostalo da srediti... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, sad krece cirkus.
Procene, osiguravajuca drustva, gubitak zarade dok je auto van opticaja. Da ne govorim muka na salterima, nervoza.

Kako sve to naplatiti...

Daj fotku od pozadi, kolika je steta...

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam štetu pa nisam ni zvao policiju. Jedino je vrat sad počeo malo da me boli. Verujem da će proći. Nije mi ovo prvi ovakav udarac.

Inače udario me je takođe Fiat, samo Grande Punto ili Punto EVO, nisam siguran. Njemu je od udarca ispao hromirani deo maske. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, i ja sam mislio da je sigurno ulubljen i zaista sam se prijatno iznenadio kad sam video da nije. Još sam zagledao odole da nije neki nosač otišao, ali nije. Već se napravila kolona iza nas jer je prometna ulica tako da smo se rukovali i razišli. Zato nisam ništa ni slikao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao sam tako i do 40 hiljada, ali pre toga su me sustigle oluje, ove specijalne kakve imamo u poslednje vreme. Ne volim da vozim po nevremenu i uglavnom tad gledam da budem kući, ali ona prva me je zatekla relativno daleko od kuće. Sakrio sam se u jednu od onih stambenih garaža i čekao da sve prođe. To mi se činilo kao dobra ideja sve dok ta garaža nije počela da se puni vodom. Šta sad? Vetar se srećom umirio, ali pljusak je i dalje bio strašan. Pogledam levo - palo drvo preko cele ulice. Desno - ogromna bara, pravo jezero koje se širilo i išlo prema meni. Šta ću, nema čekanja, biće posle još gore. I tako sam krenuo kroz duboku vodu polako. U nekom trenutku sam čuo da je nešto malo lupilo s moje leve strane, ali nikako nije bilo zgodno da izlazim iz kola kako bih pogledao. Uglavnom, prošao sam to i polako nekako stigao do kuće. Još je bio pljusak te sam sav mokar uleteo u stan. Tek ujutro sam video šta je oštećeno.

 

 

IMG_20230727_155746.jpg

 

Malo sam dakle zakačio prag iza mojih vrata. Ne znam šta je bilo u vodi. 

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko zna, mozda i poklopac od sahte :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze i nadosla ciglica neka da bude ili okrajak trotoara, svega ima pod vodom ... jbg zato ja vozim samo vikendom kad sam 100% siguran .... ostalih dana sam klosar :D al bas me briga sta drugi kazu :D , smirdex p 1400 , p 1600 i grunes mu farbu preko pa opet istom i cao zdravo :)

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa se bitno nije desilo skoro pola godine. Nije moralo ni sad, ali eto.  U četvrtak mi se upalila Check engine lampica i motor je počeo da se malo trese i slabije da vuče. Mislio sam da je u pitanju neka svećica, bobina, šta li. Majstor je međutim po zvuku kad se anlasuje odmah posumnjao da je izgoreo jedan ventil i nažalost bio je u pravu. Merenje kompresije je potvrdilo njegove sumnje. Na prvom cilindru je bila samo 5. Tako se završio moj medeni mesec s ovim autom. 

Ništa, trenutno je kod majstora, skinuta je glava i nadam se da će do kraja ove nedelje biti sve rešeno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

59000 je na satu. Planirao sam da na 60.000 km uradim veliki servis. To će sad onda biti takođe urađeno u paketu sa ovom nepredviđenom igrankom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam AC kompjuter. I za njega program i kabal. Mogu sam povremeno da proverim mapu. Sto i radim.

Mozes li ti za tvoj kompjuter da nadjes "dijagnostiku", da mozes da proveravas mapu. Ili jednostavno cesce da ides kod majstora, da proveri.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

secam se da je drugaru tako na astri svojevremeno izgoreno ventil ili ventili ali od ceste voznje na AP pri vecim brzinama tj obrtajima... cudi me u ovom slucaju u mahom gradskoj voznji da se to desi

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je na Opel Asconi C tako zveknuo ventil na auto putu od plina…sreća imao sam rezervni motor,pa smo samo skinuli glavu sa njega,proverili je,obradili i montirali…dešava se…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem ja pod opterecenjem i kad se cepa motor ali od gradske voznje mi bas cudno pogotovo na novom motoru sa malo km ali dobro

Share this post


Link to post
Share on other sites
secam se da je drugaru tako na astri svojevremeno izgoreno ventil ili ventili ali od ceste voznje na AP pri vecim brzinama tj obrtajima... cudi me u ovom slucaju u mahom gradskoj voznji da se to desi
Jedan od razloga zasto na autoputu ne vozim brzo. Drzim oko 3000 rpm. Tj oko 110kmh.
Brine me pregorevanje ventila.

Bas zbog visokih obrtaja na TNG su mnogi pregoreli ventile.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...