Jump to content
FAS Goran
stex_pb

Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

Recommended Posts

@stex_pb ako ti nije mrsko otvori temu u delu Uradi sam pa nam jos nekim slikama i dodatnim informacijama objasni šta nam treba od alata, koji srafovi idu i sl. :D 

@Ivan moze i ovo da prebaci u tu novu temu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čini mi se da je na corsi klizač istij dimenzija ali drugog proizvođača i naravno nema nikakvih problema. Eto još jednog rešenja, skinuti fiatove i staviti opelove.

Nažalost vozim oba auta paralelno i još nisam naišao na stvar u kabini koju je Fiat uradio kvalitetno kao Opel. 

Još nisam siguran koliko će ovo dugo da radi li definitivno zvuk pravi istrošenost tih plastika. Ako potraje,pravimo.tutorijal.

Sada vrata uopšte ne koče dok ne dođu do krajnjeg zuba dok druga nereparirana mogu da se zaustave u svakom položaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate li neku foru da podesim da mi se vrata zatvaraju ko na bentliju a da ostanu u liniji karoserije. Ako podešavam zakačku na stubu mogu da dobijem idealno zatvaranje ali vrata mi nisu u liniu onda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP
 Ima li neka tajna, fora, caka? Ja sam pomerao zakačke na stubu ka spolja i stvarno vrata se zatvaraju kao frižider ali se linija poremetila. Nisam uspeo da napravim kompromis. 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemam pojma, ja se juce spremio da skinem zadnje brave al reko ajde da probam da malo mrdnem kopcu na stubu i urodilo plodom a vrata ne strce a ni pre toga nisu bila van linije ili bar ne toliko da bodu oci, jeste da je pomeranje bilo minimalno, tipa 2mm sam izbacio kopcu a dovoljno da se lepse zatvara i lakse poteze brava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto mi pri prelasku preko neke rupe u vožnji kao da zaigra zadnji kraj levo desno. Ja sam sumnjao na amortizere ali već drugi put na pregledu auta ne konstatuju ništa što ima veze sa zadnjim trapom već da se auto ponaša tačno treba. Tvrdo oslanjanje zadnje, tako napravljeno, da ne diram ništa jer je sve ispravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene se to desava sad ne znam u kojoj meri u odnosu na tvoj slucaj ali i mene u pocetku to nerviralo i vuklo sumnju ali pozadi je sve ok, mozda nisu silenti idealni verovatno ali nisu ni losi da bi auto igrao, na amorte sam takodje sumnjao ali skinuh sa drugog auta i probah opet isto, sad sanse da su na oba auta losi amorti postoje ali su male, verovatno bi sa novim bila bolja situacija ali za sad ne diram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uporno upoređujem korsu i Eva jer ih vozim paralelno.  Gotovo isti auti, oslanjanje neuporedivo. Ko različite klase vozila... To igranje zadnjeg kraja na prethodnim autima sam rešavao rutinskom zamenom amortizera. Razmišljam da malo popustim gume, možda sam preduvao...pogotovu sad od kako imam letnje 195/65...

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na AR 156 imao taj problem, ali ona ima ozbiljan trap pozadi i resio sam ga reglazom...

Sad na ovim krutim osovinama kakvu GP ima nemam predstavu sta bi se moglo uraditi sem zamene svega gumenog + amortizeri ako su fabricki a verovatno jesu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, stex_pb said:

Auto mi pri prelasku preko neke rupe u vožnji kao da zaigra zadnji kraj levo desno. Ja sam sumnjao na amortizere ali već drugi put na pregledu auta ne konstatuju ništa što ima veze sa zadnjim trapom već da se auto ponaša tačno treba. Tvrdo oslanjanje zadnje, tako napravljeno, da ne diram ništa jer je sve ispravno.

Kod brata na Fiatu 500 sam imao isti problem, zamenio zadnje amortizere i problem se smanjio, ali opet ostao prisutan. Sledeće što sam uradio zamenio sam silene na mostu i auto se preporodio. Sileni uopšte nisu izgledali kao da su u problemu, ni na zemlji ni na dizalici, nisu se raspali niti preterano radili. Ali izgleda da zbog godina omekšaju i to je to ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam se mislio silente da menjam pozadi cak kod gp-a i nije to neki posao al me drugar ubedi da je sve ok pa i amorte sam mislio ali opet nije to kod mene nesto bitno izrazeno i desava se u nekim situacijama ne uvek.

 

156ica ima trap pozadi sa 10 silena koliko se secam plus je moguca reglaza pozadi, znam da sam menjao neke silene i auto se preporodio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno svaki gumeni deo je posle 150000 km ili 10 godina zreo za menjanje, sada kome koliko smeta, ko koliko čuje razne zvukove koji se pojavljuju, tako će i da menja. Kod nas u servis dođu ljudi sa puknutim oprugama, šoljama, stabilizatorima, razvaljenim ležajevima, kada ih pitaš jel ste čuli nešto, kažu jok :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ja primetim i cujem svaki zvuk ili ponasanje koje nije tako bilo sto mnogi mozda ne bi primetili, sad me nervira vec neko vreme neki crvrcak pozadi a ne mogu da provalim odakle dopire kao iz zadnjeg sedista negde ali ne mogu da otkrijem, bukvalno svrcak koji se cuje po neravninama. Skoro sam imao zvuk na kocnicama preko neravnina i provalim da su oni limcici sto su veza plocice i klesta propali nekako pa plocica dobila luft, imao sam nove te limcice zamenim ih sve i super al ovog pozadi ne mogu da ulovim.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, frostysrb said:

Realno svaki gumeni deo je posle 150000 km ili 10 godina zreo za menjanje, sada kome koliko smeta, ko koliko čuje razne zvukove koji se pojavljuju, tako će i da menja. Kod nas u servis dođu ljudi sa puknutim oprugama, šoljama, stabilizatorima, razvaljenim ležajevima, kada ih pitaš jel ste čuli nešto, kažu jok :D

Ja imao golfa, i svaki put ga nešto čačkao, uvek posla sa starim autom. Pita komšija kakvog to krša vozim kad svaki dan hauba otvorena, on svog nije 10 godina vozio u servis. Jednom prilikom sam uzeo od njega taj auto na kratko i shvatio da na njemu ne radi apsolutno ništa. Al  je to ispravan auto, ide. Volan luft pola kruga, trap lupa ko zavaren, ručne nema, kočnica jedva, menjač krči u svakoj brzini. NA kraju mu je otpao trap jer je istrulila školjka, ništa on to ne čuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, OMP said:

ma ja primetim i cujem svaki zvuk ili ponasanje koje nije tako bilo sto mnogi mozda ne bi primetili, sad me nervira vec neko vreme neki crvrcak pozadi a ne mogu da provalim odakle dopire kao iz zadnjeg sedista negde ali ne mogu da otkrijem, bukvalno svrcak koji se cuje po neravninama. Skoro sam imao zvuk na kocnicama preko neravnina i provalim da su oni limcici sto su veza plocice i klesta propali nekako pa plocica dobila luft, imao sam nove te limcice zamenim ih sve i super al ovog pozadi ne mogu da ulovim.

Realno zavidim ljudima koji se ne razumeju u aute i to im je samo prevozno sredstvo. Niti šta čuju niti im šta šuška...

Share this post


Link to post
Share on other sites

EVO je na prodaju.

Prijavljuje grešku na MA jedinici iako auto radi normalno i vozi se tako gotovo 10 000km.  Greška sija samo kad je hladno, čim otopli ugasi je. 

Sve ostalo utegnuto, servisirano, nove gume. Prodajem ga ispod svih cena koje su u oglasima za ovaj konkretni automobil. 

Ako nekoga zanima auto sa ovakvim problemom Cena je 2900evra.

2010. godište
150 000 prešao
6brzina

dobre zimske gume
kožni volan


Ponuda važi dok se ne predomislim i popravim ga 
 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Auto je mirovao dve nedelje i sad radi normalno zadnja dva dana. Meni ovaj kvar nema smisla da sad od jednom radi dobro. Počinjem ozbiljno da sumnjam na samo elektronsku kontrolu MA jedinice, solenodi ili crkne ili radi. Ne može sad od jednom da radi pa ne radi. Pritom  prijavljuje greške 3 cilidra u različito vreme.

 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da si iz Beograda pa ne znam sto se mucis. Oteras auto kod Gorana, javis mu se ovde ili telefonom i oni ljudi ti sigurno otkriju sta je, kazu cenu pa resavas ako ti odgovara, ako ne, platis uslugu i znas sa sigurnocu sta je. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, werp690 said:

Vidim da si iz Beograda pa ne znam sto se mucis. Oteras auto kod Gorana, javis mu se ovde ili telefonom i oni ljudi ti sigurno otkriju sta je, kazu cenu pa resavas ako ti odgovara, ako ne, platis uslugu i znas sa sigurnocu sta je. 

Auto je bio kod gorana i kod još dva servisa. Dijagnostika kaže šta i tu se sva priča završava. Cena 236000 po srpskim cenama. Niko neće da se bavi da pročešlja instalaciju, odmah se ide na najskuplju zamenu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...