Jump to content
FAS Goran
stex_pb

Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

Recommended Posts

53 minutes ago, dennnis said:

Ovi „moji” Svajcarci su menjali na 22-26.000...

I moj je švajcarac, na 30 000 menjano. Po propisu.
Ceka kod domaćeg dobavljača u tom trenutku je bila 236000 dinara za MA jedinicu, i Goran je bio zatečen cenom. Da poručiš iz uvoza samostalno ima za 1000-1500 evra

 

 

40 minutes ago, MiloshBg said:

Da li si ih mozda pitao sta rade sa tim starim jedinicima koje otkupe? Da li je neko mozda dao odgovor..? 

Za delove kažu. One klapnice i klackalice su lakozamenjive. Za razliku od "špulne" koja je upresovana a zapravo ona strada najviše.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar bre nije komplet sredjivanje MA kod Brane tipa oko 300-400e? 

 

@stex_pb Cek, vidim da si okacio komentar 27og Decembra da je auto na prodaju. Koliko je proslo tjst koliko stoji ili je stajao na oglasu? Mislim da za neke normalne pare moras da ceeeeekas jako dugo. Evo ja hocu da probam svoju A klasu za neku malo jacu cenu, pa nece niko ni da pozove a auto nema ulaganja i ima 117k na satu :)

Znam da te nervira ali drzi ga na oglasima, plati one istaknute oglase i cekaj, za to vreme vozi i jbg. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirsstavio sam ga samo 7 dana  na ogas čisto informativno. Bile su dve relativno OK ponude od 2000 evra i par nepristojnih. "dolazimo i vozimo to odmah po našoj ceni", "za te pare ima i ispravan", i tako te priče. Ja sam ga stavio za 2700 evra. 

 Ističe registracija do kraja februara i ja ne nameravam dalje da ga registrujem. U planu je kupovina nekog jeftinijeg GP za potrebe grada, pa ću možda i da prebacim nešto sa EVA, recimo Alu felne i nove gume.... :D Ponovo sam izabrao GP jer su cene polovnjaka nerealne. Auti preko 20 godina su i dalje 1000, 1500 evra da išta valjaju. 

Par ljudi mi savetuje da ga rasturam u delove al nemam ni uslova ni živaca.

 

 

To "sređivanje" kod Brane je očigledno dosta poskupelo. A i od dvojice fiatovaca sam dobio savet da ne pokušavam reparaciju ako je špulna u kvaru. Bacanje para na čist budž. Ako je klackalica u pitanju ili mehanika, to je zamenjivo.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to je samo za probu da vidim :D Tek treba da se opere i uslika da liči na nešto. Stajaće on duže definitivno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najvise para ces izvuci iz njega, sporom prodajom delova. E sad, dal ti tako nesto odgovara.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76Što manje to bolje :D

Auto za do posla, što mlađi i jeftiniji i u odličnomstanju hahaha. Nemoguća kombinacija. Opela mahom vozi žena pa da se ne svađamo.

 

inače evo je određen za prodaju odavno, hteo sam da ga se otarasim dok je jos potpuno ispravan i utegnut ali sve danas sutra i eto sačeka me MA. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teska prica za 2700 u tom stanju i sa istekom registracije mada ko hoce da ulozi pare i to sredi mozda se i isplati jer dobar EVO ispod 4 soma tesko da se nadje

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tu računicu i ja gledam, ako će da proda za 2000€ i kupi nešto za iste pare, onda ok. Ako će da kupuje nešto za oko 4000€, onda mora da doda još 2000€, a toliko mu treba da popravi auto koji već ima.
S obzirom da je već planirao i ranije da ga proda, onda svakako ne želi taj auto sve i da ga popravi.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze dok je registrovan, posle toga ce mu jos vise obarati cenu i taj ko ga bude pikirao vise ce ga gledati da mu to bude za delove. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma isteraj to na put i pokidaj ga , drzi ga na 4k 5k obrtaja u 5toj ili 6toj neko vreme, mora da probije pa vidi posle da li se javlja , ionako ce sad toplije vreme pa ono .... znas kako to ide dalje ;) pre toga proveri sve od instalacije da sljaka osiguraci seme itd. ... kod mene je bila neka pred pumpa koja se samo aktivira na vozaceva vrata kad se otvore ... neki smart sistem ... ima i recirkulirajucu pumpu doduse to je kontam za turbo ili ulje ili voda, ona radi kad se auto iskljuci neko vreme .... ozbiljne su to masine pa treba perfekt pristup ... dok nisam zasukao rukave - nista tako da , spremi ga, proveri sve a onda ga przi ... sumnjam da bi bilo koji majstor to provalio sem ovlascenog ili prijatelja nekog ko se razume u isti, neko sa foruma itd.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj ti prvo to gasiranje sa golfom pa ako se ne raspadne i ne dobijes kaznu za brzinu onda deli savete drugima, koje bre drzanje u obrtajima da proradi pa nije to karburator pa mu treba da proguta knedlu

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ode auto za 2300. Krvava borba da izvučem.2500 ali kupac nije hteo da odustane. 

 

poričio mi je "ti si ovo trebao da uvališ ko ispravan auto al vidim da si pošten" :)

 

@neshaoctda li se tema zatvara prodajom auta? Što se mene tiče može

 

 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro brzo si ga prodao ako nista drugo a taj ce ga verovatno zavaliti nekom kao ispravan auto i zaraditi fino ;)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ima li tema o multiair motorima i tim jedinicama-mene konkretno zanima kako to funkcioniše i ima li problema u Alfinom 2.0 280 ks MA motoru.

Naime imao sam ja takav motor MA u Jeep-u Compasu,ali čitam da ima sve više problema sa tom jedinicom pa mi trebaju informacije(planira se Stelvio sa tim motorom)ali ako su te jedinice nepouzdane-ništa od toga odustajem.Sa ovim motorom koji mi je u Hindiju Tusonu(1.6 benzinac 150 ks sam sasvim zadovoljan-doduše tek je na 9000 km i prvi servis odrađen.Hvala

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sikiO MA smo diskutovali na temi o Grande Puntu , ali slažem se da bi trebalo otvoriti jednu zasebnu. MA je sam za sebe tema

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, stex_pb said:

ali slažem se da bi trebalo otvoriti jednu zasebnu.

Naravno da tema postoji, vec deceniju i po. Samo je treba "popunjavati", posto zainteresovanih i nije bilo preterano :) :

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37545-multiair/

 

O MultiAir se daleko vise pisalo po temama o konkretnim modelima i savetima za njihovi kupovinu.

Ali to su sve bile starije generacije, koje su isle na 1.4 i 0.9 (TwinAir) blokove. U nove 1.0 i 1.3 FireFly je isla vec treca generacija sistema. Slicno vazi i za 2.0 benzince u Alfama.

A em svih njih, zahvaljujuci politici Fiata sa modelima i motorizacijama, poprilicno malo ima. Em tek treba da se pokazu u nekoj duzoj eksploataciji.

Kod nas je to tek smesan uzorak, pa je iskustva za te nove generacije svrsishodnije traziti po stranim izvorima.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...