werp690 459 Posted January 24 (edited) Evo ti broj od coveka 0642828588 Pedja se zove ( Presa ) u Mirijevu je covek. Objasni mu sta ti se desava i verujem da ce on ispregledati to kako valja i ako je do instalacije verovatno ce i resiti. Ako nista drugo , znaces na cemu si. Ako on ne moze, uvek mozes kod Mice u Dimitrija Tucovica, oni ce i tri dana da gledaju ako treba. Naravno i ako nije do instalacije razumljivo je da ce svi naplatiti svoje vreme. @stex_pb Edited January 24 by werp690 3 1 stex_pb, knezevic76, MS PK and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2186 Posted January 24 Verovatno je neko već predlagao, a zar ne može da se jednostavno zameni motor i metne običan 1.4, bez MA ? Naravno nakon što pogleda još neko, kao recimo ovi ljudi koje je predložio @werp690 ,kao zadnja opcija. 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 24 (edited) Pa može al isplati li se to na puntu raditi. DA se maltretiraš. nije samo motor prebaciti nego i sve kompjutere. Skuplja pita..... To je bilo lagano raditi na "analognim" autima..prepakuješ golfa dvojku sa benzinca na dizela za popodne. @werp690gde je Pedja u Mirijevu? Edited January 24 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2186 Posted January 24 Skuvaš jaču kafu, baciš sve na papir, pa vidiš gde si. Nije punto ne znam kakva svemirska tehnologija, možda bi cela ta igranka koštala manje od nove MA. I rešio bi se potencijalnih sličnih frustracija dok je auto kod tebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 25 (edited) @stex_pb Blizu skole Pavle Savic nema 100m odatle..Kapetana Milosa Zunica. Edited January 25 by werp690 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2219 Posted January 25 Mislim da bez problema moze da se ubaci Tjet jer su manje vise isti motori samo ovaj nema MA, cak mislim da i oko instalacije nema mnogo da se cacka ali ...???? Def treba ispregledati sve oko struje, mozda neka glupost zeza, ako i to nije onda jbg nemas mnogo opcija Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 25 Može bilo šta da se uradi samo koliko je to finansijski isplativo na ovom autu. Padala mi je na pamet čak i samo zamena glave motora običnom 16V ako uopšte paše. Al sve u svemu, ja se time ne bih bavio. Već sam jednom radio prepakivanje VW sa GTI na karburator, još pre 15 godina. Najverovatnije će ga zameniti neki klot grande ili slična klasa, da imam za grada i da vozim dete u vrtić. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2219 Posted January 25 Pa ako moze samo glava da se prepakuje to je najbolje i najjeftinije resenje onda dobijes klasican Tjet, ja se ne bih puno razmisljao ako je to moguce to ne moze skupo da kosta Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 25 Laicki bih rekao da uz promenu hardvera mora da se menja i kompletan softver, a to je isto glavobolja, naci sve i naci nekoga da to odradi i koliko ce kostati. Nije nemoguce ali bi bilo pozeljno da to jedan majstor odradi po sistemu kljuc u ruke Sent from my SM-A346B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 25 (edited) 1 hour ago, OMP said: Pa ako moze samo glava da se prepakuje to je najbolje i najjeftinije resenje onda dobijes klasican Tjet, ja se ne bih puno razmisljao ako je to moguce to ne moze skupo da kosta Ja nisam turbo, već atmo. Morao bih dobro da se raspitam šta bi tu od elektronike moralo da se menja, da li su ista ožičavanja, da li su isti senzori, dizne. Obavezno novi ECU. 33 minutes ago, MS PK said: Laicki bih rekao da uz promenu hardvera mora da se menja i kompletan softver, a to je isto glavobolja, naci sve i naci nekoga da to odradi i koliko ce kostati. Nije nemoguce ali bi bilo pozeljno da to jedan majstor odradi po sistemu kljuc u ruke Sent from my SM-A346B using Tapatalk JA bih rekao da se menjaju kompletni motorni računari. MA ima veću instalaciju, ceo jedan bunt kablova od ECU do MA jedinice Edited January 25 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted January 25 (edited) Je l si bio kod Brane u Vranicu? Po meni je bolje da ga prodas u takvom stanju ispod cene, nego da se petljas sa zamenom motora i ostalim komplikacijama. Posle toga ga sigurno nikome neces prodati za neke normalne pare. Edited January 25 by dekirs 2 Decak Iz Vode and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2219 Posted January 25 (edited) 2 hours ago, stex_pb said: Ja nisam turbo, već atmo. Morao bih dobro da se raspitam šta bi tu od elektronike moralo da se menja, da li su ista ožičavanja, da li su isti senzori, dizne. Obavezno novi ECU. JA bih rekao da se menjaju kompletni motorni računari. MA ima veću instalaciju, ceo jedan bunt kablova od ECU do MA jedinice Zaboravih da je tvoj 105 a ne 135 ali dobro glava je valjda ista 16v i Tjet, raspitao bih se ja dobro oko toga 32 minutes ago, dekirs said: Je l si bio kod Brane u Vranicu? Po meni je bolje da ga prodas u takvom stanju ispod cene, nego da se petljas sa zamenom motora i ostalim komplikacijama. Posle toga ga sigurno nikome neces prodati za neke normalne pare. Nece ga ni sad prodati u ovakvom stanju sem za neke bas smesne pare sto je opet bez veze Edited January 25 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
dennnis 14 Posted January 25 Pozdrav. Negde sam pisao, ali meni su 2022. zamenili MA jedinicu na motoru 1.4 TB 99kw. Na oko 130.000 km je pocela da pravi problem. Cas hoce, danima radi dobro. Cas nece, pa svaki dan po vise puta zeza. Ustanovljeno je da nije mehanicki kvar tako da nema popravke, ciscenja i ostalih pokusaja. Ono sto je prednost kada zamenis je sto dobijas noviju verziju, tj. verziju koja nema te probleme kao prva generacija. Znaci neces misliti vise o MA. Cak je ta verzija koju ti ugrade bolja i od druge, tako kazu. Narucili iz Italije, stigla, zamenili i od tada presao vise od 35.000 km bez ikakvih problema. A inace, mislim da nije bas dobro voziti sa cilindrom koji cas radi, cas ne. 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 25 @dekirsČuo sam se telefonom sa gospođom koja je "operater" kod Brane, ponuda za reparaciju je oko 50 000 dinara po cilindru. Kad čuju da je Evo, uzdahnu. Kolateralna šteta jeftinog automobila osakaćenog preskupom komponentom. Takođe bio sam i kod Siniše na Senjaku koji se bavi sa MA. Ista situacija. Već je bio na oglasima, zovu nakupci, hoće na kilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2219 Posted January 25 Da je jedan cilindar i da Brana daje garanciju da ce to funkcionisati kako treba ja bih ga odradio i odmah na oglase po malo jacoj ceni Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 25 (edited) 31 minutes ago, dennnis said: Pozdrav. Negde sam pisao, ali meni su 2022. zamenili MA jedinicu na motoru 1.4 TB 99kw. Na oko 130.000 km je pocela da pravi problem. Cas hoce, danima radi dobro. Cas nece, pa svaki dan po vise puta zeza. Ustanovljeno je da nije mehanicki kvar tako da nema popravke, ciscenja i ostalih pokusaja. Ono sto je prednost kada zamenis je sto dobijas noviju verziju, tj. verziju koja nema te probleme kao prva generacija. Znaci neces misliti vise o MA. Cak je ta verzija koju ti ugrade bolja i od druge, tako kazu. Narucili iz Italije, stigla, zamenili i od tada presao vise od 35.000 km bez ikakvih problema. A inace, mislim da nije bas dobro voziti sa cilindrom koji cas radi, cas ne. ja sam odustao od velikog ulaganja u auto koji realno vredi 3000 evra, cena je više nego bezobrazna. Pritom moj auto već ima noviju MA jedinicu jer je 2014.godine ista zamenjena, što se vidi po serijskom broju. Auto ima tek 160 000km a dva puta ima isti problem? MA tehnologija PROPO. Edited January 25 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2219 Posted January 25 Pa to je ono sto ni nove serije MA jedinica nisu sigurica i one crkavaju 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted January 25 (edited) 9 minutes ago, OMP said: Da je jedan cilindar i da Brana daje garanciju da ce to funkcionisati kako treba ja bih ga odradio i odmah na oglase po malo jacoj ceni Zato sam tražio polovan MA, zamenim i prodam kao ispravan. Niko neće da ih rasparuje od motora a i cene su znatne. Ako neki i rasparuje proda ih isti dan, moraš baš da naletiš. Obzirom da je toplo, ponovo vozim, auto se ne buni na toplo. Po nekad malo secne. Kad je mraz zeznuto je upaliti. A zanimljivo je da su svi kod kojih sam tražio polovan MA tražili da im moj neispravan prodam ako budem menjao. Edited January 25 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
dennnis 14 Posted January 25 (edited) 11 minutes ago, stex_pb said: ja sam odustao od velikog ulaganja u auto koji realno vredi 3000 evra, cena je više nego bezobrazna... Cena 2022. nije bila tolika. Ne mogu bas tacno da se setim koliko, ali imam racun, garanciju, itd... Da, ali od tada ulje menjam na 7-8000, jer verujem da je stradala od svajcarskih intervala zamene na 25.000 (tako pise u servisnoj). Edited January 25 by dennnis Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 746 Posted January 25 065 6388 812 neki auto otpad za Fiat, Alfu u Mladenovcu, veliki je mozda imaju. 8235 611 Fiatov servis isto u Mladenovcu, ima i polovnih delova pa pitaj 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1311 Posted January 25 a ima i u Beogradu neki Kidi 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2219 Posted January 25 (edited) 31 minutes ago, dennnis said: Da, ali od tada ulje menjam na 7-8000, jer verujem da je stradala od svajcarskih intervala zamene na 25.000 (tako pise u servisnoj). Naravno da je to glavni razlog stradanja ali ne zbog svajcaraca nego zbog pridrzavanja onog sto fabrika propise a fabrika cesto pogresi, u tvom slucaju fabrika je propisala zamenu ulja na 30.000 sto je bolesno, tacnije preporuka je na 15 ali obaveza na 30 i naravno tamo njih boli kita da se cimaju nego menjaju kad mora. Za moj auto je na 20k zamena isto glupost Edited January 25 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
dennnis 14 Posted January 25 Ovi „moji” Svajcarci su menjali na 22-26.000... Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2219 Posted January 25 (edited) Pa dobro nisu cekali zadnji cas i kod mene je menjano na 15k isto iz CH sto je po meni neka krajnja granica bez obzira na kvalitet ulja i nacin voznje a 10k je optimalno samo sto tamo niko nece da razmislja o tome (sem zaludjenika poput nas ali prosecan covek i vozac jok), kupe nov i rade kako je fabrika propisala sto je i normalno do nekle, sta ima ja da bijem glavu sta je bolje a sta ne ako je neko pametniji od mene to proracunao , konstruisao i napisao da tako treba i to bi trebalo da bude realno u normalnom svetu ali kakvo je vreme doslo vise se nikom ne treba verovati. Edited January 25 by OMP 1 dennnis reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 25 53 minutes ago, stex_pb said: Zato sam tražio polovan MA, zamenim i prodam kao ispravan. Niko neće da ih rasparuje od motora a i cene su znatne. Ako neki i rasparuje proda ih isti dan, moraš baš da naletiš. Obzirom da je toplo, ponovo vozim, auto se ne buni na toplo. Po nekad malo secne. Kad je mraz zeznuto je upaliti. A zanimljivo je da su svi kod kojih sam tražio polovan MA tražili da im moj neispravan prodam ako budem menjao. Da li si ih mozda pitao sta rade sa tim starim jedinicima koje otkupe? Da li je neko mozda dao odgovor..? Quote Share this post Link to post Share on other sites