Jump to content
FAS Goran
Nikola JTD

Brmba 320D 177hp

Recommended Posts

Skidanje menjaca je 50ak evra, a kad se skine vidi se lagano u kakvom je stanju.

Moze imati aksijalnog, radijalnog lufta, moze biti kriv, moze biti jos nesto, nece se sve mane zamajca manifestovati isto, a pogotovo sto moze biti kombinacija faktora.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može biti... sad već svašta.

 

Ja ti ne mogu pomoći pa ti neću ni odmagati pukim nagađanjem ali te savetujem da, ako hoćeš tačno da otkriješ šta je uzrok, radiš jedno po jedno.

Sistem eliminacije redom a ne više stvari od jednom pošto lako može da se desi da rešiš problem a ne shvatiš šta je bilo po sredi.

 

:clover:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamajac iako je zakljucan, okrece se, ako je u disbalansu sve jedno jel otkljucan ili ne...

Menjac kao nov.

70-100e je skidanje menjaca.

Jake vibracije na rucici menjaca meni samo mogu ukazati na zamajac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto je PremieRacing napisao, radi jedno po jedno, polako, smisleno, sistematican pristup. Ako ste vizuelno utvrdili da su sileni diferencijala sigurno gotovi - prvo zameni to, pa vidi gde si. Sledeca stavka nek ti bude onda provera zamajca. 

 

Meni ovako potpuno laicki deluje, da tu komotno moze biti 2 ili vise stvari koje uticu... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, totti said:

Ali kao što napisah, zamajac se zaključa posle nekih 1800-2000 obrtaja i posle nema funkciju.

Možeš li ovo tehnički da mi pojasniš (sa "zaključavanjem"). Ne razumem. A voleo bih. Da nešto novo naučim.

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta je na kraju tvoja odluka? Ostavljaš auto kod onog majstora da reši ili ne? Ili ste ustanovili u međuvremenu da nije do toga?
Ja mislim da će ti, nažalost, teško neko odavde rešiti dileme... jel moguće da nisi našao servis koji će to da reši? Moraš biti spreman i na eventualnu cifru...
 

On 1/21/2021 at 11:43 AM, moron said:
Možeš li ovo tehnički da mi pojasniš (sa "zaključavanjem"). Ne razumem. A voleo bih. Da nešto novo naučim.
Hvala.

Davno su mi objašnjavali šta i kako, al mi je slabo šta u tehničkom smislu i objašnjenju ostalo u glavi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekam da mi taj majstor javi kad moze, tj kad sileni stizu. Ono sto je problem je da ja taj luft silena u voznji ne vidim, nema lupanja kad se auto napne, nema lupanja u rikverc, a par ljudo koji voze bmw kazu da kad ode silen diffa on lupa. Na dizalici kazu svaki lupa jer nema opterecenja. Moj silen difa nije pukao, fali mu malo parcence gume ali je tvrd. Vizuelno kad ja napinjem auto na rucnu ne mrda diff. Dakle da ne bi menjao jedno po jedno moram otkriti glavnog krivca :)

Edited by Nikola JTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta  bi na kraju? Jesi našao uzrok? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, ni ne trazim ga trenutno, ali smo diferencijal isporbali sto se kaze na tockovima i diff ne mrda ni mm pod opterecenjem. Sad trazim majstora za skidanje zamajca a da ima normalne cene delova. Npr autoline mi daje popust za kvacilo i zamajac na 68.000 sve, a majstori koji sigurno dobiju jos veci popust mi traze izmedju 76 i 80. Problem se javlja sto oni daju garanciju samo ako ga oni ugrade i to svoje delove. Ako donesem ja iz autoline nema garancije. Autoline ima servis ali traze 14.000 za zamenu sto je potpuno ludilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako uzmes u obzir da u startu prolazis 8.000 jeftinije, onda ta cifra od 14.000 za zamenu i nije toliko strasna... nece ti niko uzeti manje od 6000 za zamenu sigurno u slucaju da uzmes preko nekog od tih majstora... 

ali svakako ludacka cifra za nesto sto uopste ne mora da bude uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm? znaci nisi nasao siguran uzrok? ostaje zamajac?

Nisam pametan ali znam majstore! Bez obzira u kakvom je stanju set i zamajac majstori ce reci da je los i da se menja!

Sta ako sve bude isto i nakon zamene? opet iz pocetka a 700 e vise nama.  U svakom slucaju nov set je bolji nego sadasnji i ako ce to resiti problem OK ali ovde je druga stvar. 

Nisam pametan ali ja bih razmislio o remontu zamajca i seta ako je potrebno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ces da vozis auto par desetina hiljada km zameni zamajac, set kvacila itd. stavi novo i uzivaces, a isplati se (u dobroj meri makar).

 

Vozio sam par puta grande puta nakon zamene zamajca i kvacila, milina, lepse pali, lepse se gasi, lepse se salta, lepsi je na kvacilu, lepse radi u leru, a dok nije propalo kvacilo nije davao neke znake loseg zamajca, a kad je skinut zamajac video sam da ima i aksijalnog i radijalnog lufta.

 

Prosto me vratilo kroz vreme 10 godina unazad kada sam uzeo tog grande puta i kada je bio skoro nov i na petocifrenoj kilometrazi, a uopste sa godinama i kilometrima nisam imao utisak da je propalo ni kvacilo ni zamajac.

 

Reparacija je tu da osposobi auto da pali radi ide po nizoj ceni uz neke nezeljene efekte, pa znam da se javilo kod nekih zveckanje u leru, trzaj prilikom dodavanja/oduzimanja gasa itd.

 

Sve zavisi od toga sta ti je dalje plan sa tim autom i koliko ces ga dugo zadrzati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je pasat od kupovine znao da ljulja onako sitno na blagim nizbrdicama dok cekam na semaforu, da pravi cudno huktanje prilikom lagane voznje u krivini narocito ako se prave krugovi na velikom parkingu, na dizalici je tresao tocak kao da nije balansiran i nisu znali sta je problem mnogi majstori pa sam tako i vozio jer nije pravilo probleme, samo su bili gremlini. Sta je bitno, svi kazu nije zamajac ili set kvacila jer je bilo bas mekano. Posle nekih 35-40K Km, dokrajci se zamajac, pocne da lupa na pola kada se stisne kvacilo, ali i dalje lepo salta, mekana pedala kao sto ti kazes. Zamenim ceo set, platim 50ak hiljada iz Autoline Sachs. Majstor kaze da se raspao zamajac, a ni korpa nije bila u nekom stanju, lamela nije vredelo da se vraca, imala je i znake da je bila paljena... Od zamene, nije vise bilo ni ljuljanja, ni huktanja prilikom skretanja, sve super. Znaci iako mnogima nije bilo ocigledno, zamajac je bio los, presao je jos dosta, ali je sve bilo kako treba tek posle zamene celog seta.
mozda ti pomogne moj slucaj prilikom odluke... 
Srecno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto naucismo nesto novo. Ja bih ga odmah otpisao kao problem a tripujem se kao da se razumem u mehaniku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/28/2021 at 7:44 AM, PremieRacing said:
I posle automatik ne valja, skupo održavanje... idi begaj  :cool:

Sto? Mislis da automatik nema plivajuci zamajac? :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nema valjda majku mu, tj klasicni automatici nemaju, imaju torque konverter, dok ovi dual clutch tj dsg i slicni imaju

Sad mi jos recite da sam i tu u zabludi pa da menjam hobi
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam dal je na automaticima fiksni ili plivajuci zamajac, ali ja jos nisam cuo da je nekom crkao i da je menjao zamajac na pravom automatiku.

 

Ne racunam naravno robotizovane manuelce tipa dsg u tu pricu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strucnjak za automatike :D 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_transmission#Torque_converter

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter

 

Tork konverter JE "zamajac" :D Tacnije, vrsi njegovu ulogu u autima sa klasicnim automatskim menjacem :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danijel@ hvala za trud. Odustao sam od polovnog plivajuceg sem ako to nema bas taj majstor koji i ugradjuje pa ako ne valja da mozemo odmah i da ga skidamo. Ne mogu zapiciti 130km negde , pa sutradan opet itd. Nadam se da me razumes. Da je BG pa i da se poigram tako, ima odlicnih polovnih delova, ali u ovom slucaju mi je to vremenski nemoguc rizik.

 

Inace jos jednom hvala svima sto ste se sto bi se reklo ubacili samnom u dubiozu za resavanje mog problema. Ostaje nam da sacekamo sledecu nedelju, pa da vidimo kako zapravo ide ovaj auto kad je sve kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve ok :D Ja iz mog ogorcenog iskustva sa sachs-ovim setom kvacila ,postao sam pobunjenik novog seta kvacila.Izdao me je posle samo 17k km,izganjao reklamaciju nekako ali to nije to ipak Računao sam nov deo pa miran sam ne znam koliko km,kad ono...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jbg, i ti generalizujes na osnovu jednog loseg iskustva. Da je kod svih tako niko nov ne bi kupovao. default_).gif

Na Stilu sam stavio Valeo kod Gorana i evo papucica mekana kao i prvog dan, bez ikakvog problemcica.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...