Jump to content
FAS Goran
Nikola JTD

Brmba 320D 177hp

Recommended Posts

8 hours ago, Nikola JTD said:
Svi se oni ograde kad ugradjuju zamajac. Zvao sam i servis Floyd, rekao mi je covek u ponedeljak da se cujem, kaze treba mi jedno pola sata da provozam auto po autoputu. Prvi put cujem za takav problem, ali ako mi ostavis auto ja cu ti problem resiti, necu da dajem dijagnoze dok sve ne cekiram. Aj cekamo Ponedeljak. 

Rekoh ti ja, opasan zaluđenik, nadam se da će rešiti kvar.

I meni pre nego je prodao auto, pošto mu je menjao neke delove trapa itd, prvo je raspalio po AP da vidi dal je sve kako treba a onda dao ključeve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/22/2020 at 11:38 AM, Nikola JTD said:

Meni ostaje nosac necega pitaj Boga cega da zamenim

Zao mi je zbog cimanja koje imas, bas skocih na pocetak da vidim pominjes li to od starta. Verovatno ti je citiranom recenicom prodata fora... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ne krene da boli po novcaniku izguracu. Morao sam auto hitno kupiti,ja sam ga prvo gledao,odustao, obisao par krseva i vratio se nakon 10 dana i uzeo njega. Auto je u stanju izuzetnom, majstor nema koji se nije odusevio...ali...dvoje mi je reklo nismo skoro culi n47 da ovako necujno radi i mirno, e sad videcemo dokle cemo se cerati. Nego ajde neko strucan neka mi kaze zamajac sa snimka jel los ili  sam se zaebao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bukvalno ga ostavi kod nekog (za koga procenis da je dobar) i reci 'zovite me kad resite'. Nemoj se vise cimati od jednog do drugog, izgubices zivce, zamrzeces auto na kraju

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, Nikola JTD said:

 neka mi kaze zamajac sa snimka jel los ili  sam se zaebao?

Nisam preterano strucan ali... Drugar na C5 menjao set kvacila jer je pocelo klizati... Majstor sve to skine, uzme nove delove i pozove nas da vidimo pre nego ugradi. 

Kaze uzeo je i novi zamajac jer je stari orginalni u raspadu. Uzmem ja da ga klimatam a on samo sto se ne raspadne tako da ovaj tvoj i dobro izgleda  ali nisi pogresio sto si ga zamenio!

 

E sad sto je od svega najzanimljivije! drugar je fanatik sto se odrzavanja auta tice. Cuje kvar barem 20 000Km pre nego sto nastane pa to menja ali zamajac... iako u raspadu nista se nije culo niti na bilo koji nacin manifestovalo I ja sam cesto vozio taj auto ali apsolutno nista. Da naglasim auto 100% utegnut , star 5 godina vozi se i cuje kao nov, da je imao bilo kakav simptom ili barem zvuk koji samo prijatelj cuje ... ali nista od toga a zamajac u raspadu.

Tako da me ovo uopste ne cudi sto nema nikakvog napredka. Barem imas dobar zamajac i znas gde nije problem!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Nikola JTD said:

Svi se oni ograde kad ugradjuju zamajac. Zvao sam i servis Floyd, rekao mi je covek u ponedeljak da se cujem, kaze treba mi jedno pola sata da provozam auto po autoputu. Prvi put cujem za takav problem, ali ako mi ostavis auto ja cu ti problem resiti, necu da dajem dijagnoze dok sve ne cekiram. Aj cekamo Ponedeljak. 

Nema sta da se ograde ti dodjes kazes koji problem imam i koliko kosta da se resi, on mora da resi problem a ne da menja delove koje treba ili ne treba. Dok to ne uradis promenices 10 majstora i izacice te 3 puta skuplje zivaca i para, prosao sam sa e39 golgotu i mogu reci da je Beograd u problemu sa pravim majstorima za bmw, a sa nabedjenim derikozama i zamenjivacima delove ne oskudeva. Btw auto je u toj eri i floydove ruke prosao i nije ga resio do kraja, upravo jer sam imao stav kao ti da nije ovo da nije ono . Ne interesuje me sta je ja sam laik trese mi u voznji resi mi problem ako mozes ako ne mozes odmah mi kazi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako. Ostavi i nek rese, nije njihovo da menjaju delove a ti da dajes dijagnozu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste drustvo, ali nece majstor da skida menjac za dz, nece da vadi motor za dz. Ok, ostavim ja njima auto ali i on moze da kaze , evo reseno 1200e je, jbg los lanac, zamajac, dizne itd pa ajde ti znaj jel to bilo lose. Ovako, s nekim predznanjem krecem u eliminaciju, resenje ce svakako biti mnogo jeftinije nego da se prepustis majstoru. Neko ce reci sto si uzeo onda bmw, pa uzeo sam ga jer mogu da ga odrzavam, al ne mogu da ulozim jos jednog e46 da bi ovaj radio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno cu ja da navratim sutra kod ovog mog majstora.Treba da pricam o nekom e90 sto mu stize,pa cu uz put da ga pitam sta li bi moglo biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako, pošto sam mašinac po profesiji već 25 godina, radio sam sve i svašta još od doba kad sam bio šegrt pa do danas kad radim na mašinama vrednim nekoliko miliona eura, pune elektronike, pneumatike, hidraulike, mašinskih sklopova itd, mogu slobodno reći da ima kvarova koji se rešavaju momentalno a ima i fantomskih koji se pojave i zahtevaju mnogo dublju analizu i posvećenost. Ne bi verovali koliko rešavanje nekih, na kraju se ispostavi banalnih kvarova, može da košta. E sad, kroz profesiju sam upoznao na stotine majstora svog zanata, al retki su bili vrhunski dijagnostičari! Nama kad ne možemo rešiti problem dođe čovek koji naplaćuje 140€ sat i ostane dok ne reši, dva dana, dva dana! A kad je situacija takva da i taj ne reši onda dolaze likovi čak iz inostranstva.


Tako da sam se odavno pomirio sa činjenicom šta je i kako je što se majstora za automobile u Srbiji tiče, jedino što cenim je kad se uverim da se neko založio da reši problem a nije rešio do kraja, onda mi nije krivo ni da platim barem taj trud.
Na žalost, masu puta sam sam naveo majstore u startu na šta sumnjam, što njihova sujeta baš i ne voli kao i da nisam zadovoljan urađenim jer ne mogu tek tako da me mažu.

Tako da razumem kolegu i njegovu jurnjavu od servisa do servisa, svako od nas bi to rešavao na neki drugi način, on sigurno ima svoju računicu i ponovio bih da kad je već skoro sve sredio, srediće i ovo što je ostalo i imaće brutalan auto, naravno ako ga živci posluže .

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danijel55

Mislim da po opisu nece moci nista da zakljuci, ali pitaj, mozda je imao slican problem.

 

@knezevic76

Racunica je uvek isplatljivija ako znas oko teme koju bi resavao, ko ne zna taj ostavi auto i ceka 2 nedelje da mu se zamene 2 creva. Naravno, desi se i ovako nesto gde ne znas sta je, nadam se da cemo naci problem. I iskreno, promenio sam zaista mnogo kola, sve ostalo bih promenio na prvu kad naidje neki problem koji mi iziskuje zivce, bmw je ipak neka druga prica, 2 krivine i dobijes zelju da opet pojuris majstore.

 

 

Edited by neshaoct
popravio tagove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto rece onaj u dizel astronautima, jednom prilikom dok mi je f10 bio opet kod majstora vozio sam rent a car octaviju i pomislio , ovo nije los auto dal da ga kupim da imam da vozim dok je bmw kod majstora :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamajac,kardan i diff nije,jel tako?Kao i nosaci svi.Samo napisi mi sta se sada desava posle svih tih intervencija?Svakako cu ga pitati,pa nek kaze sta mozes jos biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je isto. Najlakse opisano je ovako kada potopis gas u bilo kom rezimu, dakle druga na 30 ili peta na 120 auto krece da skakuce, zamisli da imas 4 kriva tocka e takvo ljuljanje se desava. Oseca se najvise na pedalama i srednjem tunelu gde je menjac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije do trapa 1000%, nema ni lufta, utegnuto je sve na max. Zamisli da kreces prvom kako dodajes gas krece da ljulja, prebacis u drugu, polako ubrzavas nista, pipnes li papucicu jace na 1sec auto zaljulja, sve to vidis i na rucici menjaca kako se ljulja u tom ritmu. Od trece pa na gore ljuljanja su brza. Kao kad bi imao jednu felnu u obliku jajeta na pogonskim tockovima i samo te bacaka , kad ides sporije baca sporije, kad hoces na vecok brzini da ubrzas bacaka jace i odlucnije. Izbacis iz brzine sve mirno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citam temu i ne verujem koliko muke oko auta.

Valjda ces resiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve mi više smrdi na zamajac...dal ekscentričan il šta već... znam da je Horvat ranije spomenuo kardan, može i on da solidno pravi problem. Kod nas na Volvou je počeo da oscilira i povukao sa sobom neki ležaj kardana. Osećao se blago u vožnji, posebno izraženo kod viših obrtaja (ne znam koliko jer nije imao skalu, samo sat i brzinometar dok je GLT/GLE je imao skalu sa obrtajima - naš bio GL).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam ovaj video pa se setio teme.



Mozda moze biti i glupost tipa korpa?

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...