Nikola JTD 230 Posted January 14, 2021 Pokusacu i kod njih pa cemo videti... Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 14, 2021 A sileni diferencijala? To sam cuo u onom klipu kod Xena 2 MS PK and Zvezdo reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted January 14, 2021 Izgleda da ce ti se isplatiti da se iscimas do Cacka 1 Nikola JTD reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted January 14, 2021 zakazuj rode, stizem ujutru ti sileni diffa ako mislis na klip gde onaj kuka 30min na F10 mislim da majstor nije ni pogledao... Ako ce taj u Cacku da pogleda sve, evo idem i u Cacak samo da ne bude da bude da se izmenja pola auta, a na kraju budu lose neke gumice... Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted January 14, 2021 Mogu da ti pustim broj u poruci,cisto se cuj sa njim pa vidi sta i kako.Prenatrpan je i on sa poslom.Nije derikoza,a posao zna odlicno.Cak ga dosta ljudi znaju i sa bmw foruma. Kolega sa foruma @Riki je bio kod njega na moju preporuku.Moze da podeli utiske. Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 15, 2021 Vidim da si spominjao Ficu i remont zamajca... Ostavljam samo onako, ne znaci nista ali nije zgoreg da procitas... Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted January 15, 2021 Nisam pametan, misljenja za taj remont su podeljena. Jedni kazu Gajic, drugi Malinic, treci Fica...ali dok ne izdijagnostokujemo tacno sta je necu se igrati sa zamajcem, pa makar platio samo skidanje menjaca da se pogleda. Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 15, 2021 On 1/14/2021 at 8:16 PM, vagenovac said: Zvuci glupo, a dizne da li su proveravane. Znaci nesto je oko motora ako je to sa klapnom gasa uticalo na drhtanje. Nije glupo, deda je to daaaaavno rekao...: On 11/24/2020 at 10:04 PM, totti said: Ja imam jedno neverovatno iskustvo sa trešenjem kod F10, ali samo u najvišem stepenu prenosa (ne mogu da se setim dal je bio šaltaš ili automatik) i na malo većim brzinama. I na kraju, posle 10 različitih dijagnoza i 10 različitih majstora, ispostavilo se da je najneverovatnija stvar bila u pitanju - dizna Sale Ćurčić je jedini od samog početka to naveo kao mogućnost. A ja slušam starije 1 djomla reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 15, 2021 On 1/14/2021 at 8:30 PM, Nikola JTD said: Dizna br2 je na 2.0 odstupanje, ali kaze majstor da opet ni ona ne moze takav problem da pravi jer da je do nje onda bi i u leru bilo vidljivo Uopšte se ne slažem sa majstorom. Iskustva govore drugačije, nije sve samo u dijagnostičkim parametrima. 1 PremieRacing reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 15, 2021 (edited) 14 hours ago, Nikola JTD said: Dizna br2 je na 2.0 odstupanje, ali kaze majstor da opet ni ona ne moze takav problem da pravi jer da je do nje onda bi i u leru bilo vidljivo, i ne biti takva promena svega bila kad se spoje motor i menjac. Primetio sam da dok se desava to drmusanje obrtaji kao da se muce da postignu/isprate gas, odu malo gore malo dole, pa skoce za 200rpm pa opet isto, i na 3500 se se sve unormali, posle do blokade radi savrseno A evo i ovo navodi na istu vodenicu... Mani tog majstora, idi kod drugog, proverenog, i sredi dizne. Ne spominji problem trešenja. Ionako ih trebaš srediti, ništa ne gubiš ako dizne za ubrizgavanje goriva popraviš. Samo boljitak. Totalni sam laik ali se sa ovim uopšte ne slažem zbog logike i zdravog razuma - "jer da je do nje onda bi i u leru bilo vidljivo, i ne biti takva promena svega bila kad se spoje motor i menjac". Baš kad dođe do opterećenja, napora, može da dođe do izražaja. Na leru se upravo ne bi manifestovalo ništa. I za kraj, zato što hoću da pomognem, da je automatik odmah bi znao šta je edit: Totti i ja pisali istu stvar u isto vreme... Je l' to znači da sam ja omatorio ili je on podetinjio Edited January 15, 2021 by PremieRacing 2 djomla and totti reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 15, 2021 Upravo tako - jedno je u leru, drugo kod opterećenja Pritom, uopšte ne tvrdim da je kod tebe dizna u pitanju, samo glasno razmišljam 2 djomla and MS PK reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted January 15, 2021 Kako je utvrdjena ta korekcija na dizni, dijagnostikom? Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted January 15, 2021 Dijagnostika u leru, sa i bez gasa. Nije se udostojio ni da provoza auto sa zakacenom vec kaze ako je u leru oko 2, ko zna koliko je u voznji... ali ja sam siguran da nije dizna. Kako se spoji motor i menjac nastaje vise zvukova u kabini, brujanje kao kad zimske vozis preduvane, buka generapno se pojaca u autu, ali to nije sistanje, vec kao da se nosac motora naslonio na sasiju ( imao sam na puntu taj problem i tako se ponasalo ) s tim sto punto nije poskakivao pri gasu naravno. Idem u ponedeljak kod drugog majstora, radi kola za trke, sprema te masine ozbiljne, i sam vozi i uglavnom radi bmw pa cemo da krenemo redom. Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 16, 2021 Ne mogu da ne kazem i ja ( koji sam isto gledao taj klip kako se covek na f10 patio godinu dana sa vibracijama) da se zamene - provere ti silen blokovi diferencijala ( koje niko nece da menja sem za deeebele pare, opet na f10) . Drugo, kako opisujes sve lici ( iz nekog iskustva sa teretnim vozilima) na krstove kardana, gumu, lagere u diferencijalu i menjacu ( flansi), mozda cak i da je lose namontiran kardan ( ukrsten). Balans iskljucujem jer je proban drugi kardan ali ako je drugi montiran ( sto sigurno jeste) kao stari, a stari bio ukrsten onda je ista situacija kao i sa starim. Mislim, postoje tu i svi zivi nosaci kao izrok ali do sada bi neko to provalio 100% Naravno, i zamajac. 1 horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted January 16, 2021 Hvala svima na sugestijama, zapisao sam sve na papir sta moze biti, pa cemo u ponedeljak s majstorom videti. Idem kod treceg po redu, mozda bude treca sreca 1 skile86 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted January 19, 2021 Nastavak sage podigli smo auto na dizalicu, i kad se auto drzi u brzini na 2000rpm krece ljuljuskanje kao u brodu. Na 4000rpm se trese cela garaza. Cim se auto izbaci iz brzine smiruje se sve. Ustanovimo da potresi dolaze iz zadnjeg dela pa reko hajde da skinemo tockove i distancere kad ono medjutim...legura aliexpres se na svakom tocku oblajznula ( distanci usrafljeni u glavcine a iz njih brezoni vire ) tacno 2ipo sata je covek tukao po tockovima i na kraju je morao seci brusilicom distance, ni sam ne znam koliko nastavaka je slomio da odvrne srafove. Grejao, zajebavao se i nekako to skinemo. Onda nasmejani pomislimo da smo mozda resili problem kad ono nista...trese i dalje. Ustanovimo da kroz saltanja brzina dok je auto podignut diferencijal skace i udara i dodjemo do zakljucka da su sileni diferencijala losi jednom i parce fali, a i da kardan vrvt nije i osi pa sve to zajedno pravi tresenje. Ono sto je mene iznenadilo je da mi je covek dao 20 org srafova da bi usrafili felne i sav trud i rad sa sve srafovima naplatio 2000din. Moram ga pohvaliti Plavi motorsport u Visnjickoj banji. Cekamo cene silena pa vidimo da resimo to ( ako je samo to ) . 3 1 PremieRacing, MS PK, horvat and 1 other reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 19, 2021 (edited) Nema adekvatnog smajlića, ne mogu da se ljutim, neću da plačem a ne mogu ni da lajkujem sagu/muku koja se nastavlja pa sam se nasmejao na sve to. Samo pozitiva, rešiće se Edited January 19, 2021 by PremieRacing Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 19, 2021 Pa da, jeftin tuning, najbrzi nacin da se sjebe auto... Samo polako i sistematicno, jer u ovakvim situacijama kada vise stvari utice na jedno, veoma je lako potrositi pare i zbog neke glupe greske, ostati na istom ... Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted January 19, 2021 Ono sto je definitivno sigurno je, da ako imas veci kvar, promeni par majstora da bi nasao resenje, jednom ako se prepustis naebao si. 1 MS PK reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 19, 2021 Zato je i bio "povoljan" auto... taj ili nije mogao/umeo da ga reši, ili zna cenu rešavanja... 3 rkoma1986, PremieRacing and Woodoo reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 19, 2021 Samo 20 org srafova vredi 2000din, tj oko 100din po srafu. Bas ti je izasao u susret majstor. Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted January 19, 2021 Evo stigle i cene delova 5000 sileni za diff i 6000 ruke. 4 knezevic76, totti, djomla and 1 other reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted January 19, 2021 Ako nista drugo znamo da zamajac nije sigurno Drzimo palceve, pa javljaj sta se desava Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 19, 2021 Deo oko preporuka za čišćenje dizni je sada ovde. 1 hour ago, Nikola JTD said: Ono sto je mene iznenadilo je da mi je covek dao 20 org srafova da bi usrafili felne i sav trud i rad sa sve srafovima naplatio 2000din. Moram ga pohvaliti Plavi motorsport u Visnjickoj banji. Mnogo vidljivije, i samim tim korisnije za svakoga koga Google dovede na Forum, je da to iskustvo napišeš u namenskoj temi, pa zato molba da napišeš koju rečenicu i tamo: - Servisi za automobile van Fiat grupacije Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted January 19, 2021 Ajde ! Konacno da ste nasli izvor problema! Share this post Link to post Share on other sites