Jump to content
FAS Euroauto Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

Iiiiii... :D

 

Ostavih danas debelog kod farbara, da se ofarbaju pragovi i spojler, od sporta, fabrika naravno :)

 

i onaj manje lep deo. Da se sredi zenino (zlo)delo. Nasankala se na onu betonsku kuglu i napravila sr*nje...nije strasno, ali

 

20210324_160938.thumb.jpg.7dab2df76699f5ec44ec8357c867dc22.jpg

 

pomerila se linija, vidi se, da nije, moglo se samo sanirati i isao bi prag preko, ne bi se ni videlo. Ovako ce se izvuci udubljenje i sve odraditi sto treba i onda prag

 

Onaj lepsi deo. Pragovi i spojler su vec u spric-gitu, boja uzeta i za jedno 3-4 dana eto debelog u SportEmotion varijanti :)

 

20210324_165656.thumb.jpg.9fe992709c01ee3449ae84984ed6ed83.jpg

 

Ps - nije mi se dalo da farbam to sve i radim, stojale su mi plastike makar 6-7 meseci jer nisam imao kod koga. I onda saznam da mi je jedan drug poceo da radi ovo i posle par dana eto mene kod njega. Sugradjani i oni koji se tako osecaju - imam stvarno dobrog farbara, radi limariju, farbanje, felne, sve i odlican je lik i majstor.

Ako nekome bude trebalo - neka mi se javi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garret GT1446 i eto ti zanimacije kolko o's :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo. Za kociona klesta pretpostavljam da ne treba nikakva modifikacija na glavnom kocionom cilindru?

Pragove i kacket takodje pretpostavljam da ides na lepljenje?

14 hours ago, Mijailović P. said:

Ja se smorio sa ovim mojim. :D

Moram da smislim neke tralalajsnice i cincilatore da nakačim.

Vidi, ako ti ponestaje ideja za aftermarket dorade - slobodno se dogovori sa nasim kolegom @ISV_01 kada dolazi na neko okupljanje, pa navrati. Cisto da pogledas modifikacije, covek je nepresusan izvor ideja :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ivan - nista ne diram cilindar, nece biti potrebe. Nije to toliko velika prepravka. Rade sa manjih diskova nego moji sad na 330 bez diranja cilindra. Bice ovo ok...

 

A sto se plastika tice, imam dobrog majstora :) probace sve da namesti na srafove kako i jeste. Ako bas negde bude potrebno malo lepka - rekao sam mu - slobodno. Ali misli da ce sve moci da se napravi kao fabrika

21 hours ago, Mijailović P. said:

 

Ja se smorio sa ovim mojim. :D

 

 

Eih...pa uvek ima nesto :) spisak se u stalno dopunjava...i resavam stavke ali i dodajem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo napred! 

Posle ovih kočnica i spojlera bi mogao i neki remap? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Milutinac said:

nista ne diram

To su mnogi rekli....a onda ugledali Bravo Aliexpress edition....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno da vam kazem - neki odvojeni budzet za remap koji sam planirao za april je otisao na kocnice :D iskocilo i nisam smeo da propustim...

 

Obicno se kod nas radi prvo remap pa kad vide da se malo teze koci onda se ide na bolje/vece kocnice. A ja obrnuto :) mada tako je i bolje :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihaj od kada ga nemam. Davno bas. 3 godine sigurno je vec proslost

 

Prvi put kada je upalio lampicu na tabli da ne gasim kola i da se vozim okolo kod ne zavrsi regeneraciju - 2 dana posle je ono dpf bure bilo kod Bate...

Tako da ono...i sa te strane, a i sa drugih - Za remap spremni :)

23 hours ago, horvat said:

Garret GT1446 i eto ti zanimacije kolko o's :D 

 

 

Td04 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Milutinac said:

upalio lampicu na tabli da ne gasim kola

:blink: Jel to bio...beton zapekao ili na restyle-u ima indikaciju rada na tabli ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio je jedno godinu dana kako treba, i onda nije uspeo redovnim putem da odradi regeneraciju i kao da se vozim dok on ne iskrklja...za to imas indikaciju svakako. I tako, tu je bio rastanak...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Milutinac said:

@ivan - nista ne diram cilindar, nece biti potrebe. Nije to toliko velika prepravka. Rade sa manjih diskova nego moji sad na 330 bez diranja cilindra. Bice ovo ok...

A sto se plastika tice, imam dobrog majstora :) probace sve da namesti na srafove kako i jeste. Ako bas negde bude potrebno malo lepka - rekao sam mu - slobodno. Ali misli da ce sve moci da se napravi kao fabrika

Mislim da ce kacket morati iskljucivo na lepljenje :( :

 

Untitled.thumb.png.3fbf30a92a762d5fc4344977e2466dd0.png Untitled1.thumb.png.5fed6af822704efedcf7388deb421cea.png

 

A za glavni kocioni cilindar pitam posto mi se kao kroz maglu cini da se (mozda) na Delti 1.8 Di T-Jet sa vecim diskovima razlikovao precnik cilindra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dobro, delta ima i za broj veci -sistem- 330mm :)

Videcemo za spojler, rekao sam coveku da uradi - kao za sebe da radi, kako on misli da treba i mora - tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rkoma1986

 

Kod mene se to dpf "bure" nalazi izmedju hladnjaka/ventilatora i motora, u tom delu, srednjem da kažem. Otvor koji je napravljen na buretu i kroz koji je "izvučeno" saće je prema motoru. Ono baš baš blizu motora. Ako otvoriš haubu i probaš da vidiš uopšte taj zadnji deo bureta - nema šanse, jednostavno cela ta strana se ne vidi. Od ispod se ništa ne vidi...bukvalno kada bi eto skinuli šus-pleh pa zagledali iz kanala - možda bi se moglo videti.

Ako postoje neke kamerice...tj ako ih budu imali - Bata je toliko dobro uradio da i tako ne verujem da se išta može primetiti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebali bi obdom da proveravaju, tako se lagano primeti ko zna.

Ali verujem da ce biti svega.

Ovo je jedan od uslova za tehnicki pregled.

6) uređaj koji ima mogućnost provere ispravnosti sistema za upozoravanje na neispravnost opreme za regulisanje aero zagađenja preko OBD priključka vozila. Ovaj uređaj može biti integrisan u okviru uređaja za merenje sadržaja izduvnih gasova;

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa tim godinama unazad muku muče teh pregledi u inostranstvu i koliko znam još nisu rešili taj "problem". 

To govno su oni vadili dok mi skoro nismo ni znali da postoji. 

E sada pošto su Srbi privrženi ekologiji tko zna šta će da smisle da nas na bilo koji način oderu po džepu. 

Zamislite scenario da morate imati neki atest za DPF! 

Varenje auspuha nije zabranjeno pa se isto tako onda sme variti i DPF. Pa neka dokažu zašto je varen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...