PremieRacing 5318 Posted February 13, 2017 O čemu vi to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted February 14, 2017 Kakvo god mišljenje imate o Zlatku i njegovom youtube kanalu i njegovom znaju/neznanju ovim klipom je napravio haos na Netu a pripada u ovu temu po ovom ili onom kriterijumu, u zavisnosti da li mislite da je u pravu ili ne. Ljubitelji Audija su se našli uvređeni posle njegovog prikaza ovog A8. Odgledajte ceo klip pa pročitajte komentare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 14, 2017 Ako moze rezime za nas kojima je mnogo da ga gledamo 40min ili makar koji deo/minut je zanimljiv/kompromitujuci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22992 Posted February 14, 2017 Za mene sve preko 3 min spada u "nemam vremena" Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted February 14, 2017 Ko mi dira Zlatka? Pratim lika jos od prvog klipa, cini mi se da je bilo kako spremiti vansezonske gume za odlaganje, od automobila neka golf cetvorka, cini mi se. Nije znao da zine, a vidi ga sad Legenda živa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted February 15, 2017 I ja ga pratim dugo. Dosta je uznapredovao od prvog klipa sa Corolom XL. Naravno, nije to još uvek profi novinarski prikaz ali on je običan amater i ljubitelj automobila i sa te strane je zadovoljavajuće dobar i prilično objektivan. Problem prikaza Audija A8 je što mu ljubitelji OOOO zameraju što se uhvatio sitnica u autu i upoređuju sa njegovim prethodnim testovima automobila, uključujući i prethodni prikaz Suzuki Swifta koji je baš u njegovom vlasnišvu od skora. U slučaju ovog testa ja se slažem sa njim jer je u pitanju još uvek dosta skup auto i kao polovnjak i na takvom autu se i gleda svaka sitnica, to je ono što zakoreli ljubitelji neke marke obično toj marki opraštaju. Onaj ko ima da izdvoji 37 000 evra za polovan auto treba da gleda bukvalno sve na autu, moje mišljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Easy Rider 14 Posted February 16, 2017 sta se vidi iz svemira? kineski zid i opelov otpad zasto niko ne tetovira opelov znak? ce zardja 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted February 16, 2017 On 14.2.2017. at 7:53 PM, vagenovac said: Ako moze rezime za nas kojima je mnogo da ga gledamo 40min ili makar koji deo/minut je zanimljiv/kompromitujuci ....... On 14.2.2017. at 7:34 PM, The Punisher said: Kakvo god mišljenje imate o Zlatku i njegovom youtube kanalu i njegovom znaju/neznanju ovim klipom je napravio haos na Netu a pripada u ovu temu po ovom ili onom kriterijumu, u zavisnosti da li mislite da je u pravu ili ne. Ljubitelji Audija su se našli uvređeni posle njegovog prikaza ovog A8. Odgledajte ceo klip pa pročitajte komentare. Odgledao sam klip i moram da primetim sledeće: 1. Nije tačno da je Audi A8 iz 1994. prvi njihov auto visoke klase i prvi auto te veličine s pogonom na sva 4 točka. Sve to su imali još na modelu V8 iz 1988. 2. Ogroman prag koji kritikuje je cena želje proizvođača za kvalitetom, masivnošću i bezbednošću i s moje tačke gledišta nije mana. 3. Previše dugmića - ovde je zaista pogodio. Samo bih dodao da je naročiti problem što ih je mnogo kod menjača, tako da morate potpuno da skrenete pogled s puta da biste ih aktivirali. Veoma nepraktično, a potencijalno i opasno. 4. Diskretan dizajn koji navodi kao manu je stvar ukusa. Meni recimo takav odgovara. 5. Male staklene površine - nasuprot modi s početka devedesetih kad se insistiralo na što većim, posle se krenulo u obrnutom smeru, jer se shvatilo da manja stakla dovode do manjeg zagrevanja kabine, samim tim i manjeg korišćenja klime koja je u međuvremenu postala standard, a ko želi više svetlosti uvek može da nađe auto s panoramskim krovom. Prema tome - Audi je u tom pogledu samo krenuo putem kojim idu i ostali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 17, 2017 Mislim da nema veze sa klimom nego sa povecanjem bezbednosti u slucaju prevrtanja i bocnog udarca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 5, 2017 Elem, da se vratimo korenima Imam novog kolegu na poslu, čovek je u godina, u penziji je, ali radi na ugovor, ima preko 70 godina. I tako nešto pričamo u povratku kući sa posla, kaže imao je davno NSU Prinz 1200. I on kaže da je napred u prtljažniku držao kamenčugu. Sećam se da je moj deda meni pričao, da je u svom Prinzu držao džak peska napred. Na moje pitanje zbog čega su to radili, rekao je da Prinz bio lagan napred, i da je mnogo ljuljao, kao bio je nestabilan. Sa jedne strane ima logike, a sa druge i ne baš. Pa nisu valjda u fabrici toliko omanuli u konstrukciji? Zna li neko više o tome? Da li su u Fići i Bubi isto vozili teret napred? Znam da su zimi u mnogim RWD automobilima vozili recimo džak peska pozadi, kao na primer u ladama, mečkama, BMW... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 5, 2017 Fica nije mogao da se zaleti toliko Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1073 Posted July 5, 2017 Ako me sećanje ne vara, u Top Gearu je bilo spomenuto da su 70-ih godina na 911 stavljali prednji branik maximalno otežan da malo preraspodeli masu napred:nazad. A Klarkson je zezao Hamonda (koji voli 911) kako njegov 911 čuči u mraku, u garaži, i smišlja kako da ga ubije. Sve na konto toga da je loša upravljivost: napred lagan, težak motor pozadi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted July 6, 2017 Za Fiću i Bubu ne verujem da je bilo ko normalan nešto stavljao jer im je gepek napred ionako bio samo za dva sendviča, eventualno neka akten tašna, ali manja. Princ je druga priča i druga konstrukcija. Za razliku od Fiće i Bube koji su imali motor baš iznad zadnje osovine on je imao pogonski agregat iza nje, što je dodatno rasterećivalo prednje točkove. Zato je postavljanje nečeg napred kod njega imalo mnogo više smisla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted July 6, 2017 Fica i Buba su imali iza osovine postavljen motor uzduzno,dok je nsu imao popreko postavljen motor pod malim uglom,ne secam se tacno kolikim,tako da je prakticno ispred osovine.Da, bilo je vlasnika nsu 1200 koji su zbog stabilnosti stavljali dzak peska pa cak i u nsu 1000.Bilo je i nas koji to nismo radili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 6, 2017 Pričaj čoveče, kakav je to auto bio, mislim Prinz 1200. Da li je zaista bio zmija, kako su govorili (mislim za to vreme). Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted July 6, 2017 Hiljadarka je uredno išla i na relije, a 1200 mislim da nije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 6, 2017 Mare, sećaš li se ruskih Prostor guma na Lajkama? Ne mogu nigde da iskopam neku normalnu sliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted July 7, 2017 Hehehe,imao sam davno Nsu 1200,1000,1200 tt,1000tts takmicarski sa pasosem od njega mi je ostao samo pasos. Pa samo da kazem fabricki 1200 tt je imao bolja ubranja od mnogih priznatih iz tog doba,kao sto je eskort 1300gt,simca reli,pa cak i od porsea 914 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted July 8, 2017 Nisam to znao. Ne znam koliko su opstali na takmičenjima, iz proizvodnje su izbačeni čini mi se negde oko polovine sedamdesetih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted July 8, 2017 Bili su jako uspesni , jedan od glavnih takmaca bio je Abart,naci ces na YT.Prestali su sa proizvodnjom u Nemackoj 72 73 u sarajevu 74 modeli 1000 1200,dok se RO 80 pravio do77 78 rekao bih.Cak je RO bio auto godine 67 ili68,imali su i model K70,kasnije sa znackomWV.Uzgred bili su smernica za puno promena u WV.Uporedi samo siluetu RO80 i prve generacije audi 6,Jako napredna fabrika ali ih pojeo nesrecni vankel u RO-u.Jedan od naslova auto casopisa iz tog vremena ih jako lepo opisuje ,Stuka u ribnjaku sarana.Inace oznaka na TT i TTS na modernim audi modelima je omaz NSU-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 17, 2017 On 7.2.2017. at 6:32 AM, vagenovac said: Da dodam, da nije najslabiji motor dovoljan ne bi ga fabrika ugradjivala Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Tako je. Sretnem pre neki dan kolegu od moje žene. Lik je do skoro vozio Fabiu karavan 1.2HTP od 60ks, pa se sada "upgrade"-ovao, kupio je nov auto, oktaviju 1.2TSI, s ništa, najslabiji motor koji imaju u ponudi, mislim da je od 85ks. Pitam ga ja: jel opet najslabiji motor, kaže jeste. Jbt, kupuješ nov auto, uzmeš neki kredit, ne znam, skrpiš se, i kupiš najslabiju klotaru. Bitno je da ima gepek gde staju 3 leša bez problema, za ostalo nema veze, a još ako nije logan, pa još nov.... On 6.7.2017. at 6:55 PM, totti said: Mare, sećaš li se ruskih Prostor guma na Lajkama? Ne mogu nigde da iskopam neku normalnu sliku Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Ne sećam se tih guma, nisam obraćao pažnju, znam samo da smo davno u Rusiji vozili gume KAMA, koje su bile očajne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 26, 2018 Evo me ponovo. Moram da ovo podelim sa vama. Šta vozi "okoreli" Hondaš, koji mrzi VW? . . . Imam mlađeg kolegu, imao je nekada Hondu Civic, neku recimo 1997g, skockana sa dobrim felnama (po njegovim rečima). Imao je stiker, ono pišanje po VW. Tu Hondu su mu ukrali, i sada vozi Alfu 147 1.9jtd! 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 27, 2018 A inače je u fazonu, samo benzin baki :D, vtec kicked in yo i ostalo, al jbg, cepa Alfi dže te de, kojoj malo turbina zavija ko na kamazu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 3, 2018 TestAutomobila video: Citroën Dyane U počasnom krugu vozimo legendarnu Dijanu, Citroen Dyane iz 1978-e sa motorom od 602 kubika snage 32 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites