Jump to content
FAS Goran
marko.jovanovic

Mitovi i legende u Srbalja u vezi automobila

Recommended Posts

Kakvo god mišljenje imate o Zlatku i njegovom youtube kanalu i njegovom znaju/neznanju ovim klipom je napravio haos na Netu a pripada u ovu temu po ovom ili onom kriterijumu, u zavisnosti da li mislite da je u pravu ili ne. Ljubitelji Audija su se našli uvređeni posle njegovog prikaza ovog A8. Odgledajte ceo klip pa pročitajte komentare.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko mi dira Zlatka? :D
Pratim lika jos od prvog klipa, cini mi se da je bilo kako spremiti vansezonske gume za odlaganje, od automobila neka golf cetvorka, cini mi se. Nije znao da zine, a vidi ga sad :D
Legenda živa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja ga pratim dugo. Dosta je uznapredovao od prvog klipa sa Corolom XL. Naravno, nije to još uvek profi novinarski prikaz ali on je običan amater i ljubitelj automobila i sa te strane je zadovoljavajuće dobar i prilično objektivan.

Problem prikaza Audija A8 je što mu ljubitelji OOOO zameraju što se uhvatio sitnica u autu i upoređuju sa njegovim prethodnim testovima automobila, uključujući i prethodni prikaz Suzuki Swifta koji je baš u njegovom vlasnišvu od skora. U slučaju ovog testa ja se slažem sa njim jer je u pitanju još uvek dosta skup auto i kao polovnjak i na takvom autu se i gleda svaka sitnica, to je ono što zakoreli ljubitelji neke marke obično toj marki opraštaju. Onaj ko ima da izdvoji 37 000 evra za polovan auto treba da gleda bukvalno sve na autu, moje mišljenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14.2.2017. at 7:53 PM, vagenovac said:

Ako moze rezime za nas kojima je mnogo da ga gledamo 40min ili makar koji deo/minut je zanimljiv/kompromitujuci :D

.......

On 14.2.2017. at 7:34 PM, The Punisher said:

Kakvo god mišljenje imate o Zlatku i njegovom youtube kanalu i njegovom znaju/neznanju ovim klipom je napravio haos na Netu a pripada u ovu temu po ovom ili onom kriterijumu, u zavisnosti da li mislite da je u pravu ili ne. Ljubitelji Audija su se našli uvređeni posle njegovog prikaza ovog A8. Odgledajte ceo klip pa pročitajte komentare.

 

 

Odgledao sam klip i moram da primetim sledeće:

 

1. Nije tačno da je Audi A8 iz 1994. prvi njihov auto visoke klase i prvi auto te veličine s pogonom na sva 4 točka. Sve to su imali još na modelu V8 iz 1988.

2. Ogroman prag koji kritikuje je cena želje proizvođača za kvalitetom, masivnošću i bezbednošću i s moje tačke gledišta nije mana.

3. Previše dugmića - ovde je zaista pogodio. Samo bih dodao da je naročiti problem  što ih je mnogo kod menjača, tako da morate potpuno da skrenete pogled s puta da biste ih aktivirali. Veoma nepraktično, a potencijalno i opasno.

4. Diskretan dizajn koji navodi kao manu je stvar ukusa. Meni recimo takav odgovara.

5. Male staklene površine - nasuprot modi s početka devedesetih kad se insistiralo na što većim, posle se krenulo u obrnutom smeru, jer se shvatilo da manja stakla dovode do manjeg zagrevanja kabine, samim tim i manjeg korišćenja klime koja je u međuvremenu postala standard, a ko želi više svetlosti uvek može da nađe auto s panoramskim krovom. Prema tome - Audi je u tom pogledu samo krenuo putem kojim idu i ostali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elem, da se vratimo korenima :D

Imam novog kolegu na poslu, čovek je u godina, u penziji je, ali radi na ugovor, ima preko 70 godina.

I tako nešto pričamo u povratku kući sa posla, kaže imao je davno NSU Prinz 1200. I on kaže da je napred u prtljažniku držao kamenčugu. Sećam se da je moj deda meni pričao, da je u svom Prinzu držao džak peska napred. Na moje pitanje zbog čega su to radili, rekao je da Prinz bio lagan napred, i da je mnogo ljuljao, kao bio je nestabilan.

Sa jedne strane ima logike, a sa druge i ne baš. Pa nisu valjda u fabrici toliko omanuli u konstrukciji? Zna li neko više o tome? Da li su u Fići i Bubi isto vozili teret napred?

Znam da su zimi u mnogim RWD automobilima vozili recimo džak peska pozadi, kao na primer u ladama, mečkama, BMW...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako me sećanje ne vara, u Top Gearu je bilo spomenuto da su 70-ih godina na 911 stavljali prednji branik maximalno otežan da malo preraspodeli masu napred:nazad.

A Klarkson je zezao Hamonda (koji voli 911) kako njegov 911 čuči u mraku, u garaži, i smišlja kako da ga ubije.

Sve na konto toga da je loša upravljivost: napred lagan, težak motor pozadi...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Fiću i Bubu ne verujem da je bilo ko normalan nešto stavljao jer im je gepek napred ionako bio samo za dva sendviča, eventualno neka akten tašna, ali manja. :lol:

Princ je druga priča i druga konstrukcija. Za razliku od Fiće i Bube koji su imali motor baš iznad zadnje osovine on je imao pogonski agregat iza nje, što je dodatno rasterećivalo prednje točkove. Zato je postavljanje nečeg napred kod njega imalo mnogo više smisla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fica i Buba su imali iza osovine postavljen motor uzduzno,dok je nsu imao popreko postavljen motor pod malim uglom,ne secam se tacno kolikim,tako da je prakticno ispred osovine.Da, bilo je vlasnika nsu 1200 koji su zbog stabilnosti stavljali dzak peska pa cak i u nsu 1000.Bilo je i nas koji to nismo radili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pričaj čoveče, kakav je to auto bio, mislim Prinz 1200. Da li je zaista bio zmija, kako su govorili :D (mislim za to vreme). 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiljadarka je uredno išla i na relije, a 1200 mislim da nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe,imao sam davno Nsu 1200,1000,1200 tt,1000tts takmicarski sa pasosem od njega mi je ostao samo pasos. Pa samo da kazem fabricki 1200 tt je imao bolja ubranja od mnogih priznatih iz tog doba,kao sto je eskort 1300gt,simca reli,pa cak i od porsea 914

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam to znao. Ne znam koliko su opstali na takmičenjima, iz proizvodnje su izbačeni čini mi se negde oko polovine sedamdesetih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bili su jako uspesni , jedan od glavnih takmaca bio je Abart,naci ces na YT.Prestali su sa proizvodnjom u Nemackoj 72 73  u sarajevu 74 modeli  1000 1200,dok se RO 80 pravio do77 78 rekao bih.Cak je RO bio auto godine 67 ili68,imali su i model K70,kasnije sa znackomWV.Uzgred bili su smernica za puno promena u WV.Uporedi samo siluetu RO80 i prve generacije audi 6,Jako napredna fabrika ali ih pojeo nesrecni vankel u RO-u.Jedan od naslova auto casopisa iz tog vremena ih jako lepo opisuje ,Stuka u ribnjaku sarana.Inace oznaka na TT i TTS na modernim audi modelima je omaz NSU-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7.2.2017. at 6:32 AM, vagenovac said:

Da dodam, da nije najslabiji motor dovoljan ne bi ga fabrika ugradjivala :)


0b61dcb3241730b0435d9b2e297dec1a.jpg

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
 

Tako je. Sretnem pre neki dan kolegu od moje žene. Lik je do skoro vozio Fabiu karavan 1.2HTP od 60ks, pa se sada "upgrade"-ovao, kupio je nov auto, oktaviju 1.2TSI, s ništa, najslabiji motor koji imaju u ponudi, mislim da je od 85ks. Pitam ga ja: jel opet najslabiji motor, kaže jeste. Jbt, kupuješ nov auto, uzmeš neki kredit, ne znam, skrpiš se, i kupiš najslabiju klotaru. Bitno je da ima gepek gde staju 3 leša bez problema, za ostalo nema veze, a još ako nije logan, pa još nov....

On 6.7.2017. at 6:55 PM, totti said:

Mare, sećaš li se ruskih Prostor guma na Lajkama? emoji3.png

Ne mogu nigde da iskopam neku normalnu sliku

1_9_31177968.jpg

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
 

Ne sećam se tih guma, nisam obraćao pažnju, znam samo da smo davno u Rusiji vozili gume KAMA, koje su bile očajne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo me ponovo.

Moram da ovo podelim sa vama.

Šta vozi "okoreli" Hondaš, koji mrzi VW?

.

.

.

Imam mlađeg kolegu, imao je nekada Hondu Civic, neku recimo 1997g, skockana sa dobrim felnama (po njegovim rečima). Imao je stiker, ono pišanje po VW.

Tu Hondu su mu ukrali, i sada vozi Alfu 147 1.9jtd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A inače je u fazonu, samo benzin baki :D, vtec kicked in yo i ostalo, al jbg, cepa Alfi dže te de, kojoj malo turbina zavija ko na kamazu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ACSszfExSi9B778Se6mHVehczq_IesWhwk-L4DDH TestAutomobila video: Citroën Dyane

 

U počasnom krugu vozimo legendarnu Dijanu, Citroen Dyane iz 1978-e sa motorom od 602 kubika snage 32 konja:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...