marko.jovanovic 925 Posted April 7, 2014 (edited) Pade mi na pamet da otvorim ovu temu, pošto sam nešto od tih mitova iskusio na svojoj koži. Sada mi je smešno, ali onda i nije bilo baš.Pa kome nešto padne na pamet neka doda.Da krenemo: 1. Ne kupovati turbo dizela, više troši i kvari se od recimo atmosferskog dizel motora iste zapremine (naravno - netačno). Ovde sam se i zajebao i kupio najveće smeće u istoriji dizel motora - škodu feliciju 1.9D. Mislim da je taj motor gori od ozloglašenog Opel 1.6D iz Ljaksone i Kadeta.2. Kupi auto sa slabijim motorom, manje troši. Mislim na slabiji motor u istom automobilu (naravno - netačno).3. Lada je jaka kao tenk, siguran si u slučaju sudara, ma možeš kuću da srušiš. Mislim na klasične lade sa zadnjim pogonom: VAZ 2101 do 2107. Ovo je totalno netačno, dovoljan je pogled na ladnjaču posle sudara, sve je jasno.4. Punto 1.2 8v (Z10 - Zunto), je visokoturažna mašina?? Ovo sam čuo par puta, verovatno su vlasnici pre toga vozili nekog razvaljenog keca koji ni nizbrdo nije mogao da ide.5. Japanci se ne kvare.6. Mercedes sto dvaes trojka ima 2 tone. Mislim na w123, recimo na kod nas najpopularniji 200D. Naravno netačno: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12843, ima 1340kg, što je manje nego Stilo karavan 1.9JTD.7. GAZ Volga 24 trojka ima 2 tone. Mislim na Volgu koja se kod nas vozila sedamdesetih i osamdesetih. Naravno netačno: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=59928 ima 1300kg.8. Jugo 55 sa standarnim 1.1 motorom ide 170 ko od šale. Naravno, nikome neće da prizna da cajger laže ko pas.9. Klasične lade sa zadnjim pogonom: VAZ 2101 do 2107 imaju odlične menjače. Ne znam samo šta je ljudima u glavi kada ovo lupaju. Možda misle da je precizan??? Crkavaju ko dobar dan, ne daj bože da ubaciš jači motor, samelje ga. Za ovo je ekspert djape1977. Meni je crkla četvrta brzina na ladi karavan 1500, ali je na sreću mala razlika između četvrte i pete, tako da sam šaltao iz treće u petu, uz malo jače navlačenje trećom. Edited April 7, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 8, 2014 A najveci mit?Golf 2 1.6D, ide 180, trosi 4l max, ne kvari se nikad, delovi na trafici!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 8, 2014 A kao ne ide? I troši više? Čuj, dvojka se kvari... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 8, 2014 Ma to za Gnojeve 1 i 2, 1.6D nisam ni hteo da pominjem, muka mi je od njih, kao i pre 15-20 godina, tako i sada.Ali kada smo ih već pomenuli, mit je i da taj famozni VW 1.6D prelazi neke sumanute kilometraže bez generalne. How yes no. Koliko sam ja upućen, iz priča sa vlasnicima, i majstorima, oko 300.000km mu je plafon. Nekako ljudi koji to voze zaborave koliko su puta radili "osvežavanje" motora, naravno sa jeftinim delovima iz Gesta, i koliko im to traje. A to što dolivaju ulje svaki put kada sipaju ložak ili trafo ulje u njega prećute. A tek muke sa paljenjem zimi. Ali nema veze, to je VW Gnoj dizlo, malo troši i ne kvari se. Da se ogradim, pričam o tim pomijama u poslednjih 10-15 godina. Nažalost, Stilo 1.9JTD MW polako zamenjuje Gnoja 2 1.6D Isto su ukantani, usvinjeni, i verovatno je gazda pre toga vozio upravo pomenutu pomiju od Gnoja 1 ili 2 1.6D Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 8, 2014 3. Lada je jaka kao tenk, siguran si u slučaju sudara, ma možeš kuću da srušiš. Mislim na klasične lade sa zadnjim pogonom: VAZ 2101 do 2107. Ovo je totalno netačno, dovoljan je pogled na ladnjaču posle sudara, sve je jasno. 6. Mercedes sto dvaes trojka ima 2 tone. Mislim na w123, recimo na kod nas najpopularniji 200D. Naravno netačno: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12843, ima 1340kg, što je manje nego Stilo karavan 1.9JTD 7. GAZ Volga 24 trojka ima 2 tone. Mislim na Volgu koja se kod nas vozila sedamdesetih i osamdesetih. Naravno netačno: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=59928 ima 1300kg. 9. Klasične lade sa zadnjim pogonom: VAZ 2101 do 2107 imaju odlične menjače. Ne znam samo šta je ljudima u glavi kada ovo lupaju. Možda misle da je precizan??? Crkavaju ko dobar dan, ne daj bože da ubaciš jači motor, samelje ga. Za ovo je ekspert djape1977. Meni je crkla četvrta brzina na ladi karavan 1500, ali je na sreću mala razlika između četvrte i pete, tako da sam šaltao iz treće u petu, uz malo jače navlačenje trećom. Lada je jaka samo ako te opali po kolenu, sve ostalo dovodi to teških oštećenja i ubrzavanja i onako neizbežne Titanic korozije. Pod 6 i 7 / to sam i mislio kao klinac. Toliko buke i svega a svaka iole bolja bicikla odmakne več poprilično daleko. Ljudi su verovato bili ubeđeni u to jer je trebala čitava večnost da ta vozila dostignu krstareću brzinu gradskog prevoza. O kočnicama i zaustavljanju tek mogu da zamislim. 9. sigurno je precizan jer je direktno zaboden u menjač. Nema zglobova , sajli ničeg. Čuveni Dajc (Tam 4500 / 5000) ima isto tako precizan menjač i malo trajniji. Što se tiče G2 imao sam lepa iskustva. Jedini kvar je bio lager alternatora. A auto je palio i išao kao blesav (za Golfa). Tada je u njega sipano sve i svašta (1994.g.) i bilo je bitno samo da ta tečnost može da se upali. Razvijao je impresivnih 150 i kusur uz rapidno podizanje temperature. Sa laganom vožnjom / na nivou Fapovih kamiona potrošnja je mogla da se spusti i na 4 litre neke zapaljive tečnosti. Naravno imati Golfa trebalo je i imati prijatelja zubara. Jer zbog tvrdog ogibljenja često je dolazilo do ispadanja plombi ili u gorem slučaju čak i loma zuba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paradajz 0 Posted April 8, 2014 (edited) Za mercedes 200d sam čuo dosta ljudi koji govore kako sa njim možeš pravo u zid da se zaletiš samo malo će da napukne Edited April 8, 2014 by Paradajz Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 8, 2014 (edited) . Naravno imati Golfa trebalo je i imati prijatelja zubara. Jer zbog tvrdog ogibljenja često je dolazilo do ispadanja plombi ili u gorem slučaju čak i loma zuba.Ahahha, istina. Znam jednog majstor Ratka - električara. Priča čovek kako je sedamdesetih vozio Citroene, i Dianu, i GS-a. Milina, mekano, udobno. I tako on osamdeset prve-druge kupi Golfa keca, i posle par meseci mu proradi kamen u bubregu, i još uvek ga to muči. Edited April 8, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 8, 2014 Za mercedes 200d sam čuo dosta ljudi koji govore kako sa njim možeš pravo u zid da se zaletiš samo malo će da napukne za w123 240d tvrdim Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat-alfa 0 Posted April 17, 2014 Wv grupacija-kazu ne kvari se. A do 100 000 km crkne set kvacila i plivajuci zamajac, kompresor klime i jos poneka brava, podizac isl. Motor 1.2 u polu i fabii odlazi kao od sale vec od 60 000 km, 1,6 16v do 100000 traje itdSent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted April 17, 2014 Za mercedes 200d sam čuo dosta ljudi koji govore kako sa njim možeš pravo u zid da se zaletiš samo malo će da napukne za w123 240d tvrdim W123 sam ja lično savio kao kiflu kad mi je izleteo pred tenk zvani w124 300D. Udario sam ga prednjim levim ćoškom ispred A stuba i ozbiljno ga iskrivio sve do B stuba.Meni je krilo utetelo u točak. Optimistično sam probao rukom da ga čupam. Naravna da nije išlo. Onda sam probao pajserom oslonjenim o točak da napravim polugu, al ni to nije pomoglo. Na kraju je unuk dede koji je vozio w123 i koji je na lice mesta stigao rovokopačem zakačio krilo jednim zubom kašike i izčupao ga.Sa tako poluodvaljenim krilom sam se vratio iz Ralje u Beograd, a w123 je bio za rashod. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 17, 2014 Ja sam imao w123 i imali smo cale i ja jednu saobracajku davne 97 i kako smo se tumbali i okretali dobro smo i zivi ostali, na kraj smo na tockove stali posto smo se i na bok vukli i na njusku ga popeli, auto je bio svuda izuderen ali smo bez ogrebotina izasli, malo samo ugruvani bili, da je bio neki.drugi auto tvrdim da sad ne bih bio ovde. Posle smo uzeli drugu i do skora je vozio, i imao sam 2 cukanja, ebiga nepaznja tel sam koristio, feliciju sam udario od pozadi i branik i gepek sam mu ugurao na zadnje sediste, a meni naprslo staklo fara, maska, i drzaci branika iskrivili.. ja sam nastavio a njega slepka odvezla... A za w124 sam isto cuo da je tenk! Ali za mene je w123 isto tenk htc evo 3D Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 17, 2014 I moj cale je imao w124 200dI jeste bio tenk - vecnost dok se pokrene, vecnost dok stane.Eto otkud mit da ima 3 tone! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted April 17, 2014 (edited) Vecnost prodje i dok taj motor dodje do generalne........ To je auto sa najboljim motorom na svetu........ Nijedan primerak W123 nije presao manje od 1000000 km......to odgovorno tvrdim Edited April 17, 2014 by mihajlovic11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted April 17, 2014 Francuzi su jezivo skupi za odrzavanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted April 17, 2014 Opet bajke..... Dajte ljudi nemojte te price, REKLA-KAZALA........dajte price iz licnog iskustva..... Licno sam vozio..... Renault 4. Renault 21 Citroen c5 Te price da su francuzi skupi za odrzavanje, uopste nisu tacne.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted April 17, 2014 (edited) Vozio sam saxo, p306, xsaru i sada megane. Delovi su u rangu konkurencije, cak je masa njih i daleko jeftinija. Za xsaru vts su delovi jeftiniji nego za golfa 3 gti, a redak je auto, bravo hgt da ne pominjem sve je duplo skuplje... Jos jedan mit, BMW mnogo trosi Edited April 17, 2014 by dellas Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted April 17, 2014 To sam i rekao.......potpuno si u pravu...... Delovi za Cromu su skuplji nego za C5, koji je bolji za dve klase...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted April 17, 2014 To sam i rekao.......potpuno si u pravu......Delovi za Cromu su skuplji nego za C5Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 17, 2014 Pa bmw je malo sirok pojam, 318 ili 760 ? Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted April 17, 2014 Ma svaki BMW mnooogo trosi Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 17, 2014 Kad je dobar trosi normalno, sto jes, jes Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paradajz 0 Posted April 17, 2014 BMW 760 li 6.0 12v troši oko 13 litara normalnom vožnjom a ima oko 500 konja i 750 Nm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 18, 2014 Vecnost prodje i dok taj motor dodje do generalne........To je auto sa najboljim motorom na svetu........Nijedan primerak W123 nije presao manje od 1000000 km......to odgovorno tvrdimmoja je obrnula krug, na 1.2m radjena general.a, a na 1.45 prodata za 250e neregistrovana... htc evo 3D Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 18, 2014 Za Alfa Romeo su mnogo skupi delovi i nemaju gde da se kupe.. Kad imaš plin na autu, onda svaki drugi dan ideš kod plinadžije da ti šteluje.. Obavezno bar jednom nedeljno imaš nekih problema sa plinom.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 18, 2014 Jos jedan mit, BMW mnogo trosi Još jedan vezan za njega... Cena održavanja BMW-a je u rangu Punta Quote Share this post Link to post Share on other sites