Jump to content
FAS Goran
marko.jovanovic

Mitovi i legende u Srbalja u vezi automobila

Recommended Posts

36 minutes ago, skile86 said:

Kupio kolega sa posla novog Sportage-a 1.6 i ne kuka. :D

 

Mozda je presao kod tebe moj bivsi kolega. On je uzeo Sportage 1.6 i pricao kako lepi za sediste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda kolega i zna da vozi taj auto, pa ga vrti kako Bog zapoveda :) Vozio sam Hyndai i30 1.4 16v, da bi išao mora da se drži preko 4000rpm, inače je mrtvo puvalo, naročito uzbrdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, igor0511 said:

 

Mozda je presao kod tebe moj bivsi kolega. On je uzeo Sportage 1.6 i pricao kako lepi za sediste :D

Ne verujem, posto je ovaj tu kod nas vec par godina. :-)

Tvoj kolega ocigledno nije vozio nijedan auto sa turbo motorom. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prosle il bese pretprosle god vozio ceed sa 1.4. Cini mi se da jos vozim taj krug po gradu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh da "eurolozak" je bio hit pre par godina :)

 

A x puta sam cuo od vozaca benzinaca da nece da teraju motor u obrtaje jer mu steti i da su dizel konji jaci od benzinskih, posto jelda dosta njih sto sam imao prilike da primetim dizela tera do jedno 2500rpm, a benzinca do jedno 3500, pun gas naravno, ali ga stede sa obrtajima.

 

Vozi se skoro sa drugarom u kugi 2.0tdci (+chip), minus 10,15 ne secam se, opleo odma pun gas, ladan motor, al samo do 2500rpm jer ga stedi (jer je ladan jelda) :rofl: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je taj sa tom sarenom-bling-bling Kugom popasao jednu disciplinsku na Miseluku, kukuuuuu :D mislim jos pre...

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dal zbog toga ili nekog drugog krsa je i resio da cipuje, kao nece njega matori krsevi obilaziti, ipak ga boli u skupljem autu (kad smo kod kompleksa) :rofl:

 

Raspasce mu se kuga na kraju, prvo je cipovao normalno na 170, pa onda pojacavao dok nije dosao do 185, pa sad hoce etanole, hibride, nitra, nije to za fordinu :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, vagenovac said:

Eh da "eurolozak" je bio hit pre par godina :)

 

A x puta sam cuo od vozaca benzinaca da nece da teraju motor u obrtaje jer mu steti i da su dizel konji jaci od benzinskih, posto jelda dosta njih sto sam imao prilike da primetim dizela tera do jedno 2500rpm, a benzinca do jedno 3500, pun gas naravno, ali ga stede sa obrtajima.

 

Vozi se skoro sa drugarom u kugi 2.0tdci (+chip), minus 10,15 ne secam se, opleo odma pun gas, ladan motor, al samo do 2500rpm jer ga stedi (jer je ladan jelda) :rofl: 

Ahah, FantomX ga je sipao u Bravo dže te da - a, kaže bitno je samo da ga procediš kroz ženske hulahopke. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šalu na stranu, njemu nije štetilo, kao ni taksari iz kraja, doduše imao je fokus 1.8TDDi, terao ga je mnogo godina na ložaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam dugo vozio dizele na ložak, ništa nije falilo. Doduše, starije generacije, ne znam kako bi noviji podneli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vagenovac said:

Eh da "eurolozak" je bio hit pre par godina :)

 

A x puta sam cuo od vozaca benzinaca da nece da teraju motor u obrtaje jer mu steti i da su dizel konji jaci od benzinskih, posto jelda dosta njih sto sam imao prilike da primetim dizela tera do jedno 2500rpm, a benzinca do jedno 3500, pun gas naravno, ali ga stede sa obrtajima.

 

Vozi se skoro sa drugarom u kugi 2.0tdci (+chip), minus 10,15 ne secam se, opleo odma pun gas, ladan motor, al samo do 2500rpm jer ga stedi (jer je ladan jelda) :rofl: 

 

To kao moj poznanik, ni slucajno da krene u voznju dok motor ne postigne radnu temperaturu skoro u potpunosti jer voznja u visokim obrtajima skodi i onda povuce sauh i podigne obrtaje na 3500 obrtaja da se greje u "leru" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8.4.2014. at 1:11 AM, marko.jovanovic said:

Pade mi na pamet da otvorim ovu temu, pošto sam nešto od tih mitova iskusio na svojoj koži. Sada mi je smešno, ali onda i nije bilo baš.

Pa kome nešto padne na pamet neka doda.

Da krenemo:

 

1. Ne kupovati turbo dizela, više troši i kvari se od recimo atmosferskog dizel motora iste zapremine (naravno - netačno). Ovde sam se i zajebao i kupio najveće smeće u istoriji dizel motora - škodu feliciju 1.9D. Mislim da je taj motor gori od ozloglašenog Opel 1.6D iz Ljaksone i Kadeta.

2. Kupi auto sa slabijim motorom, manje troši. Mislim na slabiji motor u istom automobilu (naravno - netačno).

3. Lada je jaka kao tenk, siguran si u slučaju sudara, ma možeš kuću da srušiš. Mislim na klasične lade sa zadnjim pogonom: VAZ 2101 do 2107. Ovo je totalno netačno, dovoljan je pogled na ladnjaču posle sudara, sve je jasno.

4. Punto 1.2 8v (Z10 - Zunto), je visokoturažna mašina?? Ovo sam čuo par puta, verovatno su vlasnici pre toga vozili nekog razvaljenog keca koji ni nizbrdo nije mogao da ide.

5. Japanci se ne kvare.

6. Mercedes sto dvaes trojka ima 2 tone. Mislim na w123, recimo na kod nas najpopularniji 200D. Naravno netačno: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12843, ima 1340kg, što je manje nego Stilo karavan 1.9JTD.

7. GAZ Volga 24 trojka ima 2 tone. Mislim na Volgu koja se kod nas vozila sedamdesetih i osamdesetih. Naravno netačno: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=59928 ima 1300kg.

8. Jugo 55 sa standarnim 1.1 motorom ide 170 ko od šale. Naravno, nikome neće da prizna da cajger laže ko pas.

9. Klasične lade sa zadnjim pogonom: VAZ 2101 do 2107 imaju odlične menjače. Ne znam samo šta je ljudima u glavi kada ovo lupaju. Možda misle da je precizan??? Crkavaju ko dobar dan, ne daj bože da ubaciš jači motor, samelje ga. Za ovo je ekspert djape1977. Meni je crkla četvrta brzina na ladi karavan 1500, ali je na sreću mala razlika između četvrte i pete, tako da sam šaltao iz treće u petu, uz malo jače navlačenje trećom.

 

1. Definitivno je Felicija 1,9D bila katastrofa, moj drugar ga je novog uzeo i produvao mu posle 150.000, dok sam ja uzeo upravo ozloglašenu Asconu 1,6D sa 90.000 na satu, prodao je sa 300.000, motor nije otvaran. Dobro, tad je već duvala i trošila ulje, ali uvek bi je pre uzeo nego prehvaljeni Golf 2. S druge strane dobro očuvanu Oktaviju sa SDI motorom toplo preporučujem.

2. Zavisi, neki da, neki ne.

3.Da, a sem toga trap im je bio kao od stakla, meni 2 puta bez ikakve najave ispade kugla u toku vožnje.

4. A kec je inače najveću snagu postizavao pri više obrtaja nego Punto.

5. Sve se kvari, ali Japanci zaista najmanje.

8. Lagali su i cajger i vlasnik :lol:

9. E, ovde ću se složiti u jednom delu s mitom, a u drugom s tobom. Naime u toj Ladi što sam je vozio (karavanka 2104) je menjač bukvalno bio jedina stvar koja je valjala i ni na jednim kolima do dana današnjeg mi se to nije dopalo kao na njoj. S druge strane, kad sam vozio Ladu od drugara, bilo je dosta loše. Kod njih je kao i u Zastavi oscilacija u izradi bilo ogromnih, tako da je utisak oko mnogo stvari uglavnom zavisio od sreće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko je već pomenuo, na račun menjača na ladama sa zadnjim pogonom, jednostavno zvono menjača ti je u kabini, nema sajli ili poluga, zato je i precizan. Samo što je izuzetno loše postavljena ručica, bukvalno se tegliš kada šaltaš, naročito za treću i petu.

Kugle na ladi su posebna prilča, u Rusiji sam često prisustvovao ispadanju dotične i otpadanju točka. Doduše, i vlasnici su krivi, jer se ne obaziru na luftove i lupkanje, nego čekaju da se desi najgore.

U lada 2107 (riva) sedišta su mi definitivno najgora stvar, puca kičma samo tako. Loša pozicija za volanom uz loša sedišta i bol u leđima i nogama je obezbeđen. Bio sam 12-ak godina mlađi kada sam poslednji put vozio ladu sa zadnjim pogonom, mogu mislitii kako bi sada kukao :D

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja nije imala 5 brzina, a kugle su ispadale kao što rekoh bez ikakvog upozorenja. I točak s njima. Već sam se s njom ispraksovao u vožnji na 3 točka. :lol:

Sedišta su bila katastrofa u svim verzijama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee, zato su u Rusiji neki napravili posao, pravili su ojačane kugle za lajke. Onaj nesrećnik što je poginuo na Brankovom mostu, što ga je ubio dripac u kantrimenu, je stao zato što mu je ispala kugla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mit - Golf2 je nepoderiva masina. Istina- u pazljivim rukama bi isao do 300k, ali mnogi nisu isli ni 200. Opelovi 1,6D zapravo nisu isli nista krace, samo su zbog lose resenog paljenja na hladnom ljudi ranije radili generalne. Srpska ikona je zapravo bio tvrd, neudoban auto u kom sam se zbog buke i vibracija osecao kao da sam u gitari Ricija Blekmora dok razvaljuje zestoki solo. Srecom, to je bilo kratko iskustvo u pozajmljenom automobilu. Spalite me na lomaci, ali ja sam se u Stojadinu osecao prijatnije.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

omiljene mi izreke :

 

1. U Italiju se ide po odelo i cipele, u Francusku po kravatu, a u Nemacku po automobil.

 

2. Zena moze da je sa sela, ali auto mora da je iz Nemacke.

 

 

pih ... Vozio sam punta, 1.9 jtd, i rekao da ce i sledeci biti 1.9 ... Tako i bi ... Alfa 1.9 jtd mjet ... I sledeci ce biti jtd ... Letos sam odbio 4 ponude da prodam punta, necu bre, odlican je gradski auto ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo su mi takodje kvazi legende o nekim nepouzdanim golfovima dva koji su jedva prelazili psr stotina hiljada itd.
Mislim da je svoju legendu krvavo zasluzio, pogotovo sta je onda sipano I kako su ti automobili odrzavani itd.

Takodje mozdq su mi posle novijih alfi I fiata niski kriterijumi po pitanju udobnosti, ali nisam primetio da ispadaju plombe.

Kao na bmw forumu kada kazu da je alfa 159 losija od trojke jer je to opel sa fiatovim motorima koji su jelda ocajni I stalno se kvare :)

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plombe ispadaju na leru, od vibracija i buke, u golfu 2 koji je održavan onako kako se održava dvica - nikako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovo su mi takodje kvazi legende o nekim nepouzdanim golfovima dva koji su jedva prelazili psr stotina hiljada itd.

Mislim da je svoju legendu krvavo zasluzio, pogotovo sta je onda sipano I kako su ti automobili odrzavani itd.

Takodje mozdq su mi posle novijih alfi I fiata niski kriterijumi po pitanju udobnosti, ali nisam primetio da ispadaju plombe.

Kao na bmw forumu kada kazu da je alfa 159 losija od trojke jer je to opel sa fiatovim motorima koji su jelda ocajni I stalno se kvare

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Ma sta krvavo, osamdesetih godina je kao domaci auto bio zasticen kao beli medved ogromnim carinama i porezima koji su dovodili do toga da kad kupujes strani auto jos 1 kupis drzavi. Kakvu je on ovde imao konkurenciju? Simbolican broj Renoa 9 i 11 i malo vise Suza koje su Kikindjani debelo precenili pa su bile skuplje od Golfa 4 - 5 hiljada maraka. Posle par godina je provaljeno da ekspresno trule. Golf je tu bio mnogo bolji. Onda je na pocetku rata u Vogosci pokradena masa tih auta od kojih su neki prodati, a neki rastavljeni, pa je pala cena i celih auta i delova. Tako su neki delovi ispadali kao za Yugo. I tako, masa, poznat teren, jeftino odrzavanje i eto. Valjda ne treba da vam objasnjavam da su recimo Toyota Corolla i Mazda 323 bili mnogo kvalitetnije izradjena kola, ali ih je zbog raznih razloga bilo malo. A gorivo kakvo je bilo, pa sva su kola isla na njega.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Plombe ispadaju na leru, od vibracija i buke, u golfu 2 koji je održavan onako kako se održava dvica - nikako. 

Meni je u Opelu bilo mnogo prijatnije, mada ostaje cinjenica da je Golf imao bolji lim.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...