ata 77 Posted March 10, 2018 Planiram za Uskrs do Vrnjacke Banje. Nisam bio više od pet godina, pa da pitam za put - da li je bolje sići sa autoputa kod Batočine, pa ići preko Kragujevca, ili sići kod Pojata, pa ići duže autoputem, a manje lokalnim putem. Google maps kaže da je vreme puta približno isto, ali ne znam gde je bolji put? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 10, 2018 Zavisi koliko imas vremena.Najbolje ici skroz starim putem od beograda...Lepa je Srbija...Ja sam isao za Sokobanju na taj nacin,i nisam se pokajao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted March 10, 2018 Sa dvoje male dece cilj mi je da što pre stignem, da se ne bi desilo da ih ostavim usput... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted March 10, 2018 (edited) Od BG imas neke osnovne 4 varijante, kako okrenes, otprilike treba slicno vremena. Razlika je sto ti kazes u procentu auto-puta, pa ko sta voli... Meni najgora je ibarskom, ima ono parce novog auto-puta od 40 km (140 din) iza Ljiga, sve ostalo magistrala uz dosta ogranicenja pre ukljucenja na AP. Od Preljine, preko Kraljeva do Banje je odlicna magistrala. Mane - dosta ogranicenja i veliko opterecenje do Ljiga, dosta "muva bez glave", itd... Varijanta koju u zadnje vreme najcesce koristim kada idem na tu stranu je preko Mladenovca i Topole, jer mrzim smaranje autoputem, a daleko je manje opterecenje. Od BG ima oko 50 km AP, do iskljucenja Mali Pozarevac (100 kinti). Opet malo ogranicenja brzine oko Mladenovca i trunku losijeg puta izmedju Mladenovca i Topole, gde se put racva ka Kragujevcu i Cacku. E sad, ni ja neko vreme nisam isao tuda do KG (uglavnom idem desno preko Rudnika ka Zapadnoj Srbiji ili CG), pa neka neko sa svezijim informacijama dopise. Od KG je solidna magistrala, preko skretanja za Knic, Vitanovca, niz Z. Moravu do Banje. Ubedljivo najkraca i najjeftinija deonica. Trunku losiji put, ali i lep ko voli da razgleda lepote nase Srbije, kao sto rece cenjeni kolega. Varijanta 3, preko preko Batocine, je mislim najracionalnija (putarina je 390 kinti). Do KG nekih 30 km magistrale i dalje isto kao prethodna ruta. Licno bih zadnju odabrao varijantu preko Pojata, nepotrebno pravljenje potkovice, 60 km duze u odnosu na varijantu 2, oko 35 km duze u odnosu na prethodnu, veca putarina, mislim 580 kinti (doduse slicno vreme). Prednost je sto se odmah sa AP ukljucujes na E761, pored Krusevca i Trstenika brzo se stize do Banje. Pa ko sta voli , a svakako svuda treba otvoriti cetvore oci dok ne pokrpe ove kratere posle zime. Edited March 10, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted April 1, 2018 Trebalo bi da idem do Osečine uskoro. Već sam jednom išao i to pravcem preko Novog Sada i Fruške gore, dalje Šabac, Varna, Tekeriš, Zavlaka, a sada sam gledao i drugi pravac od Šapca, preko Gornje Vranjske, Zablaća i Gradojevića. Ne znam kakav je taj put, da li je izrovaren ili se može voziti tuda, da li je opterećen, da li ima puno krivina i uspona i sl? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted April 1, 2018 Prosle godine su sredjivali puteve zbog Sljivijade, verujem da je tako i oveSent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted April 1, 2018 Taj preko Tekerisa te vodi direkt preko Cera, ne znam u kakvom je stanju, ali je "strmiji" od dva ponudjena. Mislim, koliko je Cer strm. Malo vece brdo. Skoro sam bio do Vranjske, ne znam kakav je iza, ali do nje je solidno izlokan, sa par onako bas povelikih udarnih rupa. Nije ceo unisten, ako gledas da ne opalis u neki krater, ne bi trebalo da bude problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted April 2, 2018 Preko Cera sam vec isao, znam da je solidan put, jedino sam mislio da se na ovom drugom pravcu mogu izbeci krivine i usponi, ali ako je los, onda je ipak bolja solucija preko Cera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted April 5, 2018 danas posle podne,a tako je i celo vece bilo,havarija Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 26, 2018 Proverite trenutno stanje na graničnom prelazu putem kamera/online AMSS i MUP Republike Srbije postavili su prve video kamere koje prikazuju trenutno stanje na graničnom prelazu Batrovci, sa Hrvatskom. Ideja je da se ovaj sistem kasnije proširi i na druge granične prelaze - Horgoš, Gradina, Preševo. Krajem prošle nedelje je u prostorijama Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije - Uprave granične policije u Beogradu, održan sastanak direktora policije, Vladimira Rebića, i predsednika Auto-moto saveza, Mirka Butulije, na kome je prezentovan zajednički pilot projekat ''Servis za građane - trenutno stanje na graničnim prelazima Republike Srbije''. Ovaj projekat predstavlja uspostavljanje sistema za vizuelno i pravovremeno informisanje javnosti o protočnosti drumskog saobraćaja na graničnom prelazu, što je od posebnog značaja tokom turističkih sezona kada su gužve najveće. Sistem se sastoji od video kamera, čiji je signal dostupan javnosti putem Interneta, a koje prikazuju protočnost drumskog saobraćaja na graničnim prelazima, kako na ulazu, tako i na izlazu iz Republike Srbije. Cilj projekta je da se građanima olakša kretanje preko graničnih prelaza, odnosno da se u periodu velikih gužvi, na najfrekventnijim graničnim prelazima može imati uvid u gustinu saobraćaja na prelazima. Na taj način građani dobijaju informaciju koja im je potrebna za planiranje putovanja i eventualno preusmerenje na alternativne granične prelaze. ''Granični prelaz Batrovci jedan je od najopterećenijih prolaza, na kom putnici nekad čekaju i po više sati. Zbog toga smo u saradnji sa AMSS napravili ovaj pilot projekat koji će omogućiti građanima da na jedan relativno jednostavan način dobiju informaciju o vremenu čekanja na graničnim prelazima i alternativnim putnim pravcima, gde bi mogli manje da čekaju i bolje planiraju svoje putovanje'', rekao je Rebić i pohvalio ideju AMSS. Uprava granične policije MUP RS ovim putem se zahvalila kolegama iz Sektora za analitiku, telekomunikacione i informacione tehnologije na podršci i pomoći u realizaciji, kao i AMSS koji je finansirao veći deo projekta. ''AMSS u cilju povećanja mobilnosti drumskog saobraćaja u Republici Srbiji, realizovao je projekat u saradnji sa MUP RS i obezbedio video kamere koje su postavljene na granični prelaz Batrovci, njihovu tehničku ispravnost, ostalu neophodnu mrežnu i serversku opremu kao i dostupnost signala kamere na internetu. Usluga prikaza trenutnog stanja na graničnom prelazu Batrovci uskoro će biti dostupna i korisnicima AMSS aplikacije za mobilne uređaje, što će omogućiti brži pristup svim našim vozačima, dati im ključne podatke u planiranju puta i omogućiti im bezbednu vožnju'', istakao je Butulija i zahvalio se MUP RS na razumevanju i podršci u ovom projektu. Zajednička ideja AMSS i MUP RS je da ovaj sistem uspostavi i na ostalim graničnim prelazima Republike Srbije - Horgoš, Gradina, Preševo, sa mogućnošću proširenja broja lokacija u zavisnosti od potreba i zainteresovanosti javnosti. Ova ideja krunisala bi se Sporazumom o saradnji između AMSS i MUP RS, kojim bi se regulisala međusobna prava i obaveze. Sastanku su prisustvovali i načelnik Uprave granične policije Milenko Božović, pomoćnik načelnika Uprave granične policije Vladimir Đikanović, predsednik Izvršnog odbora u ''AMS Osiguranje'' a.d.o. Dejan Jevtić, kao i IT stručnjaci. Trenutno stanje saobraćaja na Batrovcima možete pogledati OVDE. preuzeto sa - b92.net Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 9, 2018 Kako da vam brže prođe čekanje na granici? Dosada, vrućina, pomeranje mic po mic, i tako satima - ovako u jeku letnje sezone izgleda prelazak srpske granice u svim smerovima. Kako bi prekratili vreme, i pomalo se i našalili, vozači su smislili novi vid zabave - ''pronađi svoj automobil na kameri''. Naime, svi granični prelazi na ulazu i izlasku iz Srbije, osim sa Crnom Gorom, pokriveni su kamerama, tako da vozači u svakom momentu, u realnom vremenu preko sajta AMSS, mogu da se informišu o tome kolike su gužve na prelazima. Tako su oni koji idu na neko putovanje, ili vraćaju sa njega, svoje automobile u dokolici ''tražili'' po kolonama, najčešće zaokruživali, i delili po društvenim mrežama. ''Srbi izmislili novi način zabave ne graničnim prelazima... Zarazićemo sve Turke'' - jedan je od komentara. Neki nisu stigli da naprave ''selfi'' jer su prošli brzo, drugi su se čak pohvalili da je uhvaćen i momenat dok su mahali... ''Evo čak vam i mašem'' - napisao je jedan putnik. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted August 9, 2018 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted May 16, 2019 Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted January 14, 2020 Da dopisem par utisaka u ranije vrlo posecenu, a sada nazalost samo jos jednu u nizu zamrlih, a pravih i kvalitetnih tema na ovom auto-forumu. Gde smo redovno pomagali jedni drugima informacijama korisnim za putovanja i izbor rute, informacijama o radovima, zastojima, putarinama, itd.... Posle vise godina sam za vikend, vise iz radoznalosti, ponovo prosao Ibarskom magistralom, od BG do Preljine i nazad. U stvari, i ne secam se kada je to zadnji put bilo, a sigurno ne posle otvaranja dela AP od Ljiga do Preljine (ili sam koristio renoviranu rutu preko Mladenovca i Topole). Glavni utisak - PUSTARA, ljudi . Od vrha Rudnika, preko Ljiga, sve do Celija mrtvo more, maltene nigde nikoga. Nesto vozila se pojavljuje iza Celija, tj. ukljucenja Valjevaca i okoline, isto vazi za ukljucenja iz Lazarevca i od Stepojevca do BG. Neverovatna razlika, meni je Ibarska u glavi urezana jos iz 90-ih pa sve donedavno kao preopterecena crna tacka, puna kamiona, autobusa i sporaca, gde sam dobar deo puta provodio u preticanju ili pripremi za isto. Vikendom tek da ne govorim. Renoviranjem deonice preko Topole i pustanjem AP "Milos" u rad, sada je Ibarska izgleda maltene pustara. Plusevi: vrlo malo saobracaja u odnosu na ranije (maltene bez vozila od Celija do vrha Rudnika); vrlo dobar put i siroka magistrala celom duzinom, bezbedno; iz pravca BG iza Meljaka su uklonjena ranija tupava kilometarska ogranicenja (odmah iza Meljaka je prestanak naseljenog mesta i vozi se 80 km/h) tako da se iznenadjujuce brzo izlazi iz grada; veca prosecna brzina u odnosu npr. na put preko Topole, nema naplate putarine; Minusi: cca 15 km duze nego preko Topole; na delu oko Lazarevca se izmesta magistrala zbog prosirenja kopova, tako da postoji semafor za naizmenicno propustanje saobracaja i u najgorem slucaju moze da se saceka par minuta; uvedeno nekoliko ogranicenja od 60 km/h na delu izmedju Ljiga i vrha Rudnika, na mestima gde su ranije bila 80 km/h; radi se penjanje uz Rudnik u smeru iz BG, saobracaj tece dvosmerno ali je usporen zbog radova; Naravno, moze da se kombinuje i Ibarskom do ispred Ljiga, na novom kruznom toku ukljucenje na "Milosa" do Preljine, cena je sada 180 din za tu deonicu. To je nekih cca 45 km autoputa ili 20-ak minuta voznje do Preljine. Ili preko Topole, cena AP do Malog Pozarevca je 110 din. Ili naravno kompletna AP deonica Obrenovac-Preljina, cena je 420 din. 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted January 15, 2020 A šleperi? U poslednje vreme sam nešto ćešće koristio A2 put i mogao sam da primetim da nema kamiona i autobusa koliko sam ih očekivao znajući donekle stanje sa ibarkse. Negde sam u kafanskim pričama načuo da će na ibarsku uvesti ograničenje od 3,5t kako bi ih stimulisali da koriste A2. Moji utisci i poređenje A2 sa alternativama, pogotovu M21 pravac od NS prema zapadu... stignem za slično vreme, 20 minuta gore dole mi ne igra preterano veliku ulogu ali stignem odmorniji fizički. Vožnja je mnogo dosadnija, nedostaje mi malo da prođem magistralnim pravcima, pa ću gledati kad god idem sam da idem tuda. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted January 15, 2020 (edited) Rekao ja da je pustara jos kada sam isao na more (posle povezivanja Milosa Velikog sa Obrenovcem), isao magistralom. Nigde nikog, milina. Sada (da, dok ovo pisem) u servisu gde odrzavam Brava, koji je tik uz Ibarsku (Meljak-Vranic) mogu reci da slepera... 1 na 1 minut pa i redje. Ranije nisi ziveo od njih. Automobila slabo. Pustara. Inace potez novi obrenovacki pa se skrene desno pre ulaza u Umku (ka fabrici papira) ali odmah posle jedno 100m sledeca desno ka Velikoj Mostanici i skroz uzbrdo do Ibarske - 1 auto. Moze i starim obrenovackim ali posle Gross-optika, skretanje levo). Nema saobracaja, put odlican, pogotovu deonica od Velike Mostanice do Ibarske, asfaltidan skoro i dobro obelezen (ka nekadasnjoj okretnici 551). Odlicna marshuta kada je guzva na izlazu iz grada (Orlovaca i sl) do Ibarske (izadje se posle sume odmah). Malo uzbrdo jeste al zato nervi spaseni. Edited January 15, 2020 by ISV_01 . Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted January 15, 2020 eto ja sam sinoc po najvecoj magli prvi put vozio veliki Milos autoput,od Surcina do Obrenovca,odlicno odradjen,al nista se nije videlo,samo jedno 30 metara ispred mene zbog farova .I nazad kad sam se vracao isto magla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6810 Posted January 15, 2020 Problem sa novim AP Milos veliki je sto nema pratecu infrastrukturu. Isao sam nekoliko puta iz BGa do UE i nazad pre i posle Nove gogine. Pre NG je padao sneg. Kamioni koji ciste sneg su kretali tek iz Gornjeg Milanovca u oba smera da ciste. Do GM se belio AP, nema ko da ocisti, nema odakle da krene sa solju. Desna traka je imala "crne trake" gde su prolazili tockovi, leva bela skroz. Kada naidjem na nekog ko se krece znatno sporije od mene, moram da predjem u traku sa neugazenim snegom da bih pretekao. Takodje, nema nigde pumpi za gorivo, samo par odmaralista. Ako ne sipate gorivo na LUK pumpi pre petlje Dobanovci, necete imati pumpu sve do Cacka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted June 13, 2020 (edited) @Ivan Deonica Uzice-Cacak pun radova (5-6 komada). Mi dans iz Prijepolja za BG 4+h putovali (7:00-11:40) i da smo to prolazili jutros ranom zorom.. Mislim da je 3 cuke teoretski minimum pod uslovom da je normalna voznja. Edited June 13, 2020 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted June 13, 2020 @Mr.Uporni Nema problem, ce se neko javi u prolazu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Uporni 30 Posted June 13, 2020 @ISV_01 rade sada na mnogo mesta oko Užica... Veruj mi i neka... Ako si išao znaš kako je bilo tom deonicom, bubrezi sa otpadnu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzoni_Bravo 29 Posted June 13, 2020 13 semafora ima tačno od Čačka do Užica 3 Axic, silenci and Mr.Uporni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted June 13, 2020 (edited) 4 hours ago, Mr.Uporni said: Ako si išao znaš kako je bilo tom deonicom, bubrezi sa otpadnu... Vala, tu deonicu rade godinama, kao Skadar na Bojani, uzas zivi. Secam je se kao klinac jos iz bivse Juge, pogotovo deo iza klisure ka Pozegi i dalje ka Zlatiboru. Em je put bio kao pista, em prelepa priroda, milina za voznju. Ostala mi je u secanju zbog odlazaka na more. Isto kao i ona deonica iza Visegrada ka Ustipraci, koja vijuga uz Drinu i nastavlja tunel na tunel, prelepo. A sve je otislo u *** zbog visedecenijskog neodrzavanja. Edited June 13, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzoni_Bravo 29 Posted June 13, 2020 I tako će da bude izgleda doveka prvi vesnik proleća su radovi u toj klisuri Svake godine se skida asfalt koji su predhodne radili i tako u krug,al ajde i klusura ali i deonica od Sevojna do Bele zemlje, poslednjih godina isto postala vesnik proleća.Sa toliko hvaljenog Miloša Velikog iz Čačka stižeš direktno na 13 semofra (nikad brže do mora) Ali to već ulazi u politiku i to u ono iz 46,tako da nikad to neće biti sredjeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted June 13, 2020 Pisao sam vec, obilaznice oko Sapca i Cacka spadaju u ubedljivo najgore semaforizovane. Apsurd je da brze prolazis kroz te gradove, nego obilaznicom. U Sapcu odmah sa mosta desno pa levo, kroz grad su 4 kruzna toka i jedan jedini semafor na kome je maltene uvek zeleno, prolazi se kroz Majur i vraca na magistralu. U poredjenju sa serijom nesinhronizovanih semafora na obilaznici, koji na sve to drze nenormalno kratko i prednost daju ukrstanjima. U sezoni putovanja se tu pravi haos da cekas po par crvenih svetala na istom semaforu, dok se teskasi pokrenu. Dovoljno mi je bilo sto sam se par puta iznervirao, kroz grad je em krace em brze. Slicno vazi i za tu obilaznicu oko Cacka. Quote Share this post Link to post Share on other sites