Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

Recommended Posts

Planiram za Uskrs do Vrnjacke Banje. Nisam bio više od pet godina, pa da pitam za put - da li je bolje sići sa autoputa kod Batočine, pa ići preko Kragujevca, ili sići kod Pojata, pa ići duže autoputem, a manje lokalnim putem.

Google maps kaže da je vreme puta približno isto, ali ne znam gde je bolji put?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi koliko imas vremena.Najbolje ici skroz starim putem od beograda...Lepa je Srbija...Ja sam isao za Sokobanju na taj nacin,i nisam se pokajao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa dvoje male dece cilj mi je da što pre stignem, da se ne bi desilo da ih ostavim usput... ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od BG imas neke osnovne 4 varijante, kako okrenes, otprilike treba slicno vremena. Razlika je sto ti kazes u procentu auto-puta, pa ko sta voli...

Meni najgora je ibarskom, ima ono parce novog auto-puta od 40 km (140 din) iza Ljiga, sve ostalo magistrala uz dosta ogranicenja pre ukljucenja na AP. Od Preljine, preko Kraljeva do Banje je odlicna magistrala. Mane - dosta ogranicenja i veliko opterecenje do Ljiga, dosta "muva bez glave", itd...

Varijanta koju u zadnje vreme najcesce koristim kada idem na tu stranu je preko Mladenovca i Topole, jer mrzim smaranje autoputem, a daleko je manje opterecenje. Od BG ima oko 50 km AP, do iskljucenja Mali Pozarevac (100 kinti). Opet malo ogranicenja brzine oko Mladenovca i trunku losijeg puta izmedju Mladenovca i Topole, gde se put racva ka Kragujevcu i Cacku. E sad, ni ja neko vreme nisam isao tuda do KG (uglavnom idem desno preko Rudnika ka Zapadnoj Srbiji ili CG), pa neka neko sa svezijim informacijama dopise. Od KG je solidna magistrala, preko skretanja za Knic, Vitanovca, niz Z. Moravu do Banje. Ubedljivo najkraca i najjeftinija deonica. Trunku losiji put, ali i lep ko voli da razgleda lepote nase Srbije, kao sto rece cenjeni kolega.

Varijanta 3, preko preko Batocine, je mislim najracionalnija (putarina je 390 kinti). Do KG nekih 30 km magistrale i dalje isto kao prethodna ruta.

Licno bih zadnju odabrao varijantu preko Pojata, nepotrebno pravljenje potkovice, 60 km duze u odnosu na varijantu 2, oko 35 km duze u odnosu na prethodnu, veca putarina, mislim 580 kinti (doduse slicno vreme). Prednost je sto se odmah sa AP ukljucujes na E761, pored Krusevca i Trstenika brzo se stize do Banje. Pa ko sta voli :), a svakako svuda treba otvoriti cetvore oci dok ne pokrpe ove kratere posle zime.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi da idem do Osečine uskoro. Već sam jednom išao i to pravcem preko Novog Sada i Fruške gore, dalje Šabac, Varna, Tekeriš, Zavlaka, a sada sam gledao i drugi pravac od Šapca, preko Gornje Vranjske, Zablaća i Gradojevića. Ne znam kakav je taj put, da li je izrovaren ili se može voziti tuda, da li je opterećen, da li ima puno krivina i uspona i sl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj preko Tekerisa te vodi direkt preko Cera, ne znam u kakvom je stanju, ali je "strmiji" od dva ponudjena. Mislim, koliko je Cer strm. :D Malo vece brdo.

 

Skoro sam bio do Vranjske, ne znam kakav je iza, ali do nje je solidno izlokan, sa par onako bas povelikih udarnih rupa.

Nije ceo unisten, ako gledas da ne opalis u neki krater, ne bi trebalo da bude problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preko Cera sam vec isao, znam da je solidan put, jedino sam mislio da se na ovom drugom pravcu mogu izbeci krivine i usponi, ali ako je los, onda je ipak bolja solucija preko Cera. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverite trenutno stanje na graničnom prelazu putem kamera/online

 

3257341115ad9eb32c2689840325829_v4_big.jpg

 

AMSS i MUP Republike Srbije postavili su prve video kamere koje prikazuju trenutno stanje na graničnom prelazu Batrovci, sa Hrvatskom. Ideja je da se ovaj sistem kasnije proširi i na druge granične prelaze - Horgoš, Gradina, Preševo.

Krajem prošle nedelje je u prostorijama Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije - Uprave granične policije u Beogradu, održan sastanak direktora policije, Vladimira Rebića, i predsednika Auto-moto saveza, Mirka Butulije, na kome je prezentovan zajednički pilot projekat ''Servis za građane - trenutno stanje na graničnim prelazima Republike Srbije''. Ovaj projekat predstavlja uspostavljanje sistema za vizuelno i pravovremeno informisanje javnosti o protočnosti drumskog saobraćaja na graničnom prelazu, što je od posebnog značaja tokom turističkih sezona kada su gužve najveće. Sistem se sastoji od video kamera, čiji je signal dostupan javnosti putem Interneta, a koje prikazuju protočnost drumskog saobraćaja na graničnim prelazima, kako na ulazu, tako i na izlazu iz Republike Srbije. Cilj projekta je da se građanima olakša kretanje preko graničnih prelaza, odnosno da se u periodu velikih gužvi, na najfrekventnijim graničnim prelazima može imati uvid u gustinu saobraćaja na prelazima. Na taj način građani dobijaju informaciju koja im je potrebna za planiranje putovanja i eventualno preusmerenje na alternativne granične prelaze.

 

''Granični prelaz Batrovci jedan je od najopterećenijih prolaza, na kom putnici nekad čekaju i po više sati. Zbog toga smo u saradnji sa AMSS napravili ovaj pilot projekat koji će omogućiti građanima da na jedan relativno jednostavan način dobiju informaciju o vremenu čekanja na graničnim prelazima i alternativnim putnim pravcima, gde bi mogli manje da čekaju i bolje planiraju svoje putovanje'', rekao je Rebić i pohvalio ideju AMSS. Uprava granične policije MUP RS ovim putem se zahvalila kolegama iz Sektora za analitiku, telekomunikacione i informacione tehnologije na podršci i pomoći u realizaciji, kao i AMSS koji je finansirao veći deo projekta.

 

9876301315ad9eb32f3757143261563_v4_big.jpg9267565605ad9eb333554f864570347_v4_big.jpg

 

''AMSS u cilju povećanja mobilnosti drumskog saobraćaja u Republici Srbiji, realizovao je projekat u saradnji sa MUP RS i obezbedio video kamere koje su postavljene na granični prelaz Batrovci, njihovu tehničku ispravnost, ostalu neophodnu mrežnu i serversku opremu kao i dostupnost signala kamere na internetu. Usluga prikaza trenutnog stanja na graničnom prelazu Batrovci uskoro će biti dostupna i korisnicima AMSS aplikacije za mobilne uređaje, što će omogućiti brži pristup svim našim vozačima, dati im ključne podatke u planiranju puta i omogućiti im bezbednu vožnju'', istakao je Butulija i zahvalio se MUP RS na razumevanju i podršci u ovom projektu.

Zajednička ideja AMSS i MUP RS je da ovaj sistem uspostavi i na ostalim graničnim prelazima Republike Srbije - Horgoš, Gradina, Preševo, sa mogućnošću proširenja broja lokacija u zavisnosti od potreba i zainteresovanosti javnosti. Ova ideja krunisala bi se Sporazumom o saradnji između AMSS i MUP RS, kojim bi se regulisala međusobna prava i obaveze. Sastanku su prisustvovali i načelnik Uprave granične policije Milenko Božović, pomoćnik načelnika Uprave granične policije Vladimir Đikanović, predsednik Izvršnog odbora u ''AMS Osiguranje'' a.d.o. Dejan Jevtić, kao i IT stručnjaci. 

 

Trenutno stanje saobraćaja na Batrovcima možete pogledati OVDE.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako da vam brže prođe čekanje na granici?

 

cekanje granica.jpg

 

Dosada, vrućina, pomeranje mic po mic, i tako satima - ovako u jeku letnje sezone izgleda prelazak srpske granice u svim smerovima. Kako bi prekratili vreme, i pomalo se i našalili, vozači su smislili novi vid zabave - ''pronađi svoj automobil na kameri''. Naime, svi granični prelazi na ulazu i izlasku iz Srbije, osim sa Crnom Gorom, pokriveni su kamerama, tako da vozači u svakom momentu, u realnom vremenu preko sajta AMSS, mogu da se informišu o tome kolike su gužve na prelazima. Tako su oni koji idu na neko putovanje, ili vraćaju sa njega, svoje automobile u dokolici ''tražili'' po kolonama, najčešće zaokruživali, i delili po društvenim mrežama. ''Srbi izmislili novi način zabave ne graničnim prelazima... Zarazićemo sve Turke'' - jedan je od komentara. Neki nisu stigli da naprave ''selfi'' jer su prošli brzo, drugi su se čak pohvalili da je uhvaćen i momenat dok su mahali... ''Evo čak vam i mašem'' - napisao je jedan putnik.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dopisem par utisaka u ranije vrlo posecenu, a sada nazalost samo jos jednu u nizu zamrlih, a pravih i kvalitetnih tema na ovom auto-forumu. Gde smo redovno pomagali jedni drugima informacijama korisnim za putovanja i izbor rute, informacijama o radovima, zastojima, putarinama, itd....

Posle vise godina sam za vikend, vise iz radoznalosti, ponovo prosao Ibarskom magistralom, od BG do Preljine i nazad. U stvari, i ne secam se kada je to zadnji put bilo, a sigurno ne posle otvaranja dela AP od Ljiga do Preljine (ili sam koristio renoviranu rutu preko Mladenovca i Topole).

Glavni utisak - PUSTARA, ljudi :) . Od vrha Rudnika, preko Ljiga, sve do Celija mrtvo more, maltene nigde nikoga. Nesto vozila se pojavljuje iza Celija, tj. ukljucenja Valjevaca i okoline, isto vazi za ukljucenja iz Lazarevca i od Stepojevca do BG. Neverovatna razlika, meni je Ibarska u glavi urezana jos iz 90-ih pa sve donedavno kao preopterecena crna tacka, puna kamiona, autobusa i sporaca, gde sam dobar deo puta provodio u preticanju ili pripremi za isto. Vikendom tek da ne govorim. Renoviranjem deonice preko Topole i pustanjem AP "Milos" u rad, sada je Ibarska izgleda maltene pustara. 

Plusevi: vrlo malo saobracaja u odnosu na ranije (maltene bez vozila od Celija do vrha Rudnika); vrlo dobar put i siroka magistrala celom duzinom, bezbedno; iz pravca BG iza Meljaka su uklonjena ranija tupava kilometarska ogranicenja (odmah iza Meljaka je prestanak naseljenog mesta i vozi se 80 km/h) tako da se iznenadjujuce brzo izlazi iz grada; veca prosecna brzina u odnosu npr. na put preko Topole, nema naplate putarine;

Minusi: cca 15 km duze nego preko Topole; na delu oko Lazarevca se izmesta magistrala zbog prosirenja kopova, tako da postoji semafor za naizmenicno propustanje saobracaja i u najgorem slucaju moze da se saceka par minuta; uvedeno nekoliko ogranicenja od 60 km/h na delu izmedju Ljiga i vrha Rudnika, na mestima gde su ranije bila 80 km/h; radi se penjanje uz Rudnik u smeru iz BG, saobracaj tece dvosmerno ali je usporen zbog radova;

Naravno, moze da se kombinuje i Ibarskom do ispred Ljiga, na novom kruznom toku ukljucenje na "Milosa" do Preljine, cena je sada 180 din za tu deonicu. To je nekih cca 45 km autoputa ili 20-ak minuta voznje do Preljine.

Ili preko Topole, cena AP do Malog Pozarevca je 110 din.

Ili naravno kompletna AP deonica Obrenovac-Preljina, cena je 420 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šleperi? U poslednje vreme sam nešto ćešće koristio A2 put i mogao sam da primetim da nema kamiona i autobusa koliko sam ih očekivao znajući donekle stanje sa ibarkse. Negde sam u kafanskim pričama načuo da će na ibarsku uvesti ograničenje od 3,5t kako bi ih stimulisali da koriste A2.

Moji utisci i poređenje A2 sa alternativama, pogotovu M21 pravac od NS prema zapadu...  stignem za slično vreme, 20 minuta gore dole mi ne igra preterano veliku ulogu ali stignem odmorniji fizički.
Vožnja je mnogo dosadnija, nedostaje mi malo da prođem magistralnim pravcima, pa ću gledati kad god idem sam da idem tuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao ja da je pustara jos kada sam isao na more (posle povezivanja Milosa Velikog sa Obrenovcem), isao magistralom. Nigde nikog, milina. Sada (da, dok ovo pisem) u servisu gde odrzavam Brava, koji je tik uz Ibarsku (Meljak-Vranic) mogu reci da slepera... 1 na 1 minut pa i redje. Ranije nisi ziveo od njih. Automobila slabo. Pustara. 

Inace potez novi obrenovacki pa se skrene desno pre ulaza u Umku (ka fabrici papira) ali odmah posle jedno 100m sledeca desno ka Velikoj Mostanici i skroz uzbrdo do Ibarske - 1 auto. Moze i starim obrenovackim ali posle Gross-optika, skretanje levo). Nema saobracaja, put odlican, pogotovu deonica od Velike Mostanice do Ibarske, asfaltidan skoro i dobro obelezen (ka nekadasnjoj okretnici 551). Odlicna marshuta kada je guzva na izlazu iz grada (Orlovaca i sl) do Ibarske (izadje se posle sume odmah). Malo uzbrdo jeste al zato nervi spaseni. 

Edited by ISV_01
.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eto ja sam sinoc po najvecoj magli prvi put vozio veliki Milos autoput,od Surcina do Obrenovca,odlicno odradjen,al nista se nije videlo,samo jedno 30 metara ispred mene zbog farova .I nazad kad sam se vracao isto magla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa novim AP Milos veliki je sto nema pratecu infrastrukturu. Isao sam nekoliko puta iz BGa do UE i nazad pre i posle Nove gogine. Pre NG je padao sneg. Kamioni koji ciste sneg su kretali tek iz Gornjeg Milanovca u oba smera da ciste. Do GM se belio AP, nema ko da ocisti, nema odakle da krene sa solju. Desna traka je imala "crne trake" gde su prolazili tockovi, leva bela skroz. Kada naidjem na nekog ko se krece znatno sporije od mene, moram da predjem u traku sa neugazenim snegom da bih pretekao. Takodje, nema nigde pumpi za gorivo, samo par odmaralista. Ako ne sipate gorivo na LUK pumpi pre petlje Dobanovci, necete imati pumpu sve do Cacka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...