Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Što se tiče tabli... ja sam slično video pretprošle godine kad je bio onaj Feketić i ona priča... prvo sam bukvalno pola sata pre katastrofe u Feketiću prošao ka Mađarskoj, a onda isti dan išao nazad... i negde na ulasku u Budimpeštu (iz pravca Austrije) stoji obaveštenje da je Horgoš neprohodan i u fazonu "izaberite bolji put", pošto obilaznica oko Budimpešte daje pristup svim autoputevima u zemlji... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na autoputu kod Subotice (pravac prema granici )i skljucenje Subotica istok stoji policija i sve iskljucuje sa autoputa.Znaci nemozete autoputem ka Madjarskoj.Jutros oko 7 a evo i sad kad se vracam isto stanje.Iz pravca Madjarsle idu vozila normalno

Share this post


Link to post
Share on other sites

J.ebo ih Youtube. Ubijem se da iz gif-a nađem snimak a oni ga brzo ukinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stanje na AP-u ka Novom Beogradu, tri udesa u 300m

Na sredini Gazele u smeru ka Šidu lančani 4vozila, na 50m odatle (takođe na mostu) lančani 3vozila, nakon 100tinak metara u zoni prvog kružnog toka iznad AP-a treći udes 2vozila.....

Čim kap kiše padne narod kao na ledu...strašno!

Sa suprotne strane takođe udes kod kružnog toka....

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su vozili kao dileje. Kao da su im svrake ispile mozak i to po suvom, pre kiše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visnjicka oko 16h. Mladi pavijan je na kraju i udario u slep sluzbu jel je morao da gleda u telefon tokom slepanja, nije video pri tolikoj brzini da se kamion zaustavio...

80ee53e59260318adc2ad0b3cd8e5563.jpg

af3aea4ed62a232e575bf1a00cbea7c8.jpg

ff8edadbc1f0c43ecc54a6621ba4a9b1.jpg

785b8e0385280fb7bf9a87ba76740549.jpg

A ovom prilikom bi i pohvalio nase cenjene komunalne sluzbe koje su dozvolile da se na nepunih 500m od reke dozvoli ovako nesto i da nisu izveli bolju drenazu cele ulice, klasicni bolidi koji samo lapaju pare a nista se ne preduzima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da je to odrađeno sedamdesetih/ osamdesetih hde bi nam bio kraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi .ik u q,morao sam ceo snimak da odgledam :D

 

Odusevljen sam radovima i lepotama nase zemlje...A konstatacija gde bi nam bio kraj da je to uradjeno pre 30 god ne moze biti tacnija...

U svakom slucaju,samo da ga urade sto pre a onda da pocnu sa drugim koridorima po ovoj prelepoj zemlji :yes

 

Par reci o koridoru:

 

 

----------------------------------------------------------------------------

 

Beograd - Južni Jadran

 

AUTO-PUT E763 BEOGRAD-JUŽNI JADRAN L=269 km

 

Auto-put Beograd – Južni Jadran predstavlja vezu između Srbije i Crne Gore, odnosno Beograda i Južnog Jadrana, a u širem kontekstu povezaće Rumuniju, Srbiju, Crnu Goru i Italiju.
Auto-put E763, takozvani Koridor 11, proteže se od Temišvara, preko Vršca, Beograda, Čačka, Požege, Podgorice, ide do Bara, a morskim putem, preko Jadrana biće povezan sa Barijem, u Italiji.
Izgradnja Auto-puta E763 izvodi se u skladu sa Strategijom razvoja železničkog, drumskog, vodnog, vazdušnog i intermodalnog transporta u Republici Srbiji od 2008. do 2015. godine.

 

Deonice trase auto-puta Beograd – Južni  Jadran:

 

Beograd - Obrenovac
Obrenovac - Ub
Ub - Lajkovac
Lajkovac - Ljig ( Donji Banjani)
Donji Banjani - Boljkovci
Boljkovci - Takovo
Takovo - Preljina
Preljina - Prijevor
Prijevor - Lučani
Lučani - Požega
Požega - Boljare

 

Finansiranje:

 

Deonica Ljig – Preljina , vrednost radova: 308 miliona evra (kredit Republike Azerbejdžan)
Deonica Ub – Lajkovac  finansira se iz budžeta RS u iznosu od 73 miliona evra.
Dužina trase od Beograda do granice sa Crnom Gorom  je 270 km.

 

Deonica Ljig-Preljina

 

Deonica Ljig – Preljina (L=40,36 km) sastoji se iz tri deonice:

 

Donji Banjani – Boljkovci  (L=10,72 km)
Boljkovci – Takovo  (L=12,57 km)
Takovo – Preljina (L=17,07 km)

Glavni izvođač radova  je građevinska firma AzVirt, Azerbejdžan. Očekivani rok završetka radova 25.08.2016.

 

Na samoj trasi nalazi se veliki broj objekata i to:

 

-5 tunela:

 

Golubac, dužine 125 m
Veliki Kik, dužine 200m.
Savinac, dužine 270 m
Šarani, dužine 885 m
Brđani, dužine 445 m

 

- 78 mostovskih konstrukcija i nadvožnjaka ukupne površine od oko 60.000 m2.
- 40 regulacija vodotokova sa delimičnim izmeštanjem korita reka u dužini od oko 21,5 km,
- 46 potpornih zidova ukupne dužine od oko 6,1 km, 28 zaštitnih zidova od buke ukupne dužine od oko 7,3 km

Ovaj deo trase auto-puta E – 763 projektovan je kao brdsko – dolinska varijanta.


Na ovoj trasi predviđena je izgradnja dve petlje: Takovo i Preljina, kao i tri odmorišta.
Projektnu dokumentaciju izradili su Saobraćajni institut CIP ( za deonicu Takovo-Preljina) i Institut za puteve (za  deonicu od Ljiga do Boljkovca i deonicu od Boljkovca  do Takova).
Ugovorom o kreditu predviđeno je da azerbejdžanska firma bude nosilac posla, dok će domaća operativa biti  angažovana u fizičkoj realizaciji posla u odnosu od minimum  49% od ukupne ugovorene vrednosti radova.

 

Deonica Ub – Lajkovac

 

Na deonici auto-puta E-763 od Uba do Lajkovca  u ukupnoj dužini od 12,5 km radovi se izvode duž čitave trase,  projektovane kao brdsko – dolinska varijanta.
Izvođač radova: Konzorcijum domaćih preduzeća  a.d. „Putevi Užice“ i GP „Planum“ a.d.
Na trasi je izgradjeno: 13 mostovskih konstrukcija u dužini od  2.100 m, saobraćajne petlje kod Lajkovca sa prilaznim saobraćajnicama dužine oko 9 km, ukupno 11 regulacija vodotokova ukupne dužine 5,5 km, 6 nadvožnjaka i 4 vijadukta. 

Radovi su završeni 30.11.2014. U toku je tehnički prijem. 

 

Deonica  Obrenovac - Ub

 

Za deonicu Obrenovac – Ub , dužine 26,23 km ugovor je potpisan  10. maja 2013. godine sa predstavnicima kompanije "Shandong Hi-speed Group".

Na ovoj deonici predviđena je izgradnja 14 mostovskih konstrukcija i petlje Ub.  Predviđeno je izmeštanje 11 lokalnih puteva, izgradnja 16 cevastih i kutijastih propusta, kao i izgradnja 8 potpornih zidova u koje se ugrađuje oko 4.000 m3 betona. Takođe se planira izmeštanje i regulacija 17 postojećih rečnih vodotokva na velikom delu trase.

Pored prethodnog na trasi ove deonice auto-puta projektovani su zidovi za zaštitu od buke i jedno odmorište. 

 

Deonica Lajkovac – Ljig

 

Za deonicu Lajkovac – Ljig, dužine 24 km ugovor je potpisan  10. maja 2013. godine sa predstavnicima kompanije "Shandong Hi-speed Group".
Na ovoj deonici predviđena je izgradnja 16 mostovskih konstrtukcija i izgradnja petlje Ljig. Projektom je predviđena izgradnja tunela „Brančići“ ukupne dužine oko  990 m.
Na trasi predmetne deonice predviđeno je izmeštanje 10 lokalnih puteva, izgradnja 24 cevastih i kutijastih propusta, kao i izgradnja 8 potpornih zidova u koje se ugrađuje oko 4.000 m3 betona. Vrši se izmeštanje i regulacija 8 postojećih rečnih vodotokva na velikom delu trase.
Pored prethodnog na trasi ove deonice auto-puta projektovani su zidovi za zaštitu od buke i jedno odmorište.

 

 

izvor - koridor10.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...