gile smederevo 574 Posted November 15, 2016 On 9/27/2016 at 0:48 PM, MikiMile said: Imam troje dece, zato to pitam. Samo Multipla..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BojanSM 0 Posted December 16, 2016 On 7/18/2016 at 10:40 PM, BojanSM said: Hvala svima na odgovorima, citam i pratim sta pisete! Do kraja godine se vracam sa baustele i tada ce da padne kupovina, do tada svaki predlog\prilog\primedba dobrodosla! Pozdrav svima, samo da se javim da nisam istrajao u želji, ponovih se sa klasičnim Puntom sa fabričkim gasom pre neki dan, bio sam tvrd u nameri dok nisam naleteo na ovog sa 45000km i 3000 evra cene. Vozam ga već koji put na relaciji SM BG i ne smem da se žalim. Još jednom hvala svima na savetima, nadam se da se nećemo družiti u nevolji nego samo u informativne svrhe Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted January 18, 2017 Pozdrav,Da ne otvaram novu temu, dilema je otprilike ovakva: Grande Punto 1.2 benzinac 2006 to, vs. Citroen C2 1.1 benz, 2005-to . Inace pozeljniji je manji auto, laksi za zensku glavu. Ja bih izabrao GP-a ali ipak mi se cini prespor i u gradu zna da popije...a o Citosu nemam pojma, pa rekoh da pitam...jel ko imao iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted January 18, 2017 ma samo GP,kakav citroen,kako bre prespor pa neces na trke sa njim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 18, 2017 Neće on al žena hoće Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted January 18, 2017 Srecom nije moja zena Ja sam kao znao sta da kazem ,a GP, ali za C2 nemam pojma...a znate na osnovu cega zenske biraju aute... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted January 19, 2017 Nije niko imao C2?Zanima me bar kakav je taj 1.1 psa motor, ima li nesto na sta treba obratiti paznju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 19, 2017 Ok je motor, isti je isao i u zastavu zadnjih par godina proizvodnje. Hoce step motor malo da zeza ali generalno su izdrzljivi i pouzdani.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted January 19, 2017 a taj step motor košta (tada kada sam čuo za njega) 2000 din. dobar motor kao i većina te koncepcije. mislim da je C2 lakši od grandea pa taj motor ima manje posla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted January 19, 2017 Tako i izgleda. C2 je ipak zenstveniji auto, a mozda je cak i pregledniji i laksi za parkiranje. Ali ja nisam mogao reci nista o tom autu, a GP a sa 1.2 motorom sam nahvalio u smislu jeftinog odrzavanja, ali da moze dosta da potrosi u gradu, moze...a iskustva su razlicita, nekome ne smeta preslab motor, a nekome smeta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 19, 2017 Hoće i da mešaju ulje i vodu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted January 19, 2017 C2, mislis?Oh, to mi se ne svidja, desilo mi se na Unu 45s (88-mo godiste) super autic bio dok nije riknuo motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 19, 2017 C2 je raketa u odnosu na GP, jedino što ima manje mesta u svakom pogledu, ali ako je to nebitna stvar, tj ako se gleda drugi auto u kući, pre bih izabrao c2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted January 19, 2017 Pa ovako, auto ce koristiti jedna osoba, mozda dve 90% u gradu. Nije bitno koliko ima mesta unutra, treba joj mali i okretan gradski auto, koji ce mozda moci neki put i na autoput. Ispada da oba zavrsavaju posao, s'tim sto je C2 mozda okretniji u gradu i laksi za parkiranje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted January 19, 2017 Ja sam kao zeni uzeo jedan lep C2 1,1 2004 i to bas zbog preglednosti i sto je mali auto a i registracija i potrosnja su povoljni. Nema ni klimu sto mi je jeo bolje jer imam jednu brigu manje a i za po gradu mi i ne treba. Vozio sam x puta C3 1,1 i to sa upaljenom klimom zaista nikako ne ide e sad video sam da je C2 brzi i startniji ali se ne opterecujem time nego sa stanjem auta sto je meni prevashodno vaznije. GP je svakako veci ali i nesto skuplji auto a da uporedim jedan sa drugim ne mogu jer C2 jos nikad nisam ni imao niti vozio pa jedva cekam da sednem u njega i provozam. Mozda mi se i svidi u voznji a ovako estetski su mi oba ok i svaki na svoj nacin mada je C2 manji i ima manji gepek. Utiske mogu da ostavim ovih dana a mozda vec i sutra jer bi trebalo da je ocarinjen C2 pa da ga teram kuci i onda vidim dali ce leci zeni jer ona se boji ,ko i svaka zena, kakav je menjac i dali ce moci lepo da se namesti. Za boju sam je ubedjivao da je lepa i zenska jer je plavi metalik pa je to progutala a sad da vidimo samo jos da joj legne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted January 19, 2017 Probao sam jedan Punto evo, 2013.god, kupljen kod nas, presao 5x.xxx kilometara. Moze da prica ko sta hoce, ali taj auto je kao brod-teretni!!! KRece se, ali jedva. A bio sam tako zagrejan za njega... Ako gledas Grandea, gledaj dizela. Imaj u vidu i da su sedista u Grandeu jako tvrda, moze da smeta. Imam oko 2 metra u visinu i 0,115 t u tezinu, i sedista mi po obliku i dimenzijama odgovaraju, ali mi se nikako ne svidja to sto su toliko tvrda. Sa Citrusom nemam iskustva, ali verujem da je sa navedenim motorima, Citrus u prednosti. Ipak obrati paznju, auto nije samo motor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted January 19, 2017 Kratko sam vozio jedan Yugo s tim Citroenovim motorom sto ga hvalite, nije bas nesto bio zivahan. Uostalom, od tih malih dvoventilskih benzinaca i ne mozete ocekivati bog zna sta u vezi toga. Zbog malo manjeg motora i tezine Citroen bi trebao malo manje i da trosi. Medjutim, odrzavanje je sigurno skuplje. Drugar, ja bih ti savetovao da zeni prepustis odluku. Ako nesto krene naopako (a kod polovnjaka to uvek moze da se desi) bar neces ti biti kriv. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted January 19, 2017 Ma ko god da izabere auto, zena nece i ne moze biti kriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 20, 2017 Obrni okreni, dupe ti je od pozadi, bićeš kriv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted January 20, 2017 Ma ko god da izabere auto, zena nece i ne moze biti kriva Moze, pa gde je ravnopravnost? Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted January 20, 2017 Jos cu da se izvinjavam P.s. Sad cujem da je u igri i Ford Fiesta 1.4 tdci. Bolje mi je da cutim. Mada sam ipak rekao da Fiesta sa 1.3 benz ne valja to je stari motor.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted January 20, 2017 C2 je poprilicno kraci (manji) i sa troja vrata. U nekom poredjenju proizvodjaca tu bi vise isli Punto i C3. Upravo skoro smo sestri gledali (i pazarili) C3, doduse 1.4HDi, a u igri je bio i GP. Citroen je vrlo korektno odradjen, udobniji, o 1.4 HDi se sve zna.... Pominjem posto vidim da u igru ulazi i ta Fiesta dizel, pretpostavljam da je ona pete generacije sa Duratorq 1.4 (kao ovaj iznad). Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 20, 2017 Čudna je ta priča oko generacija kod Forda. Ta Fiesta o kojoj pričaš je u praksi Mk6, iako se na wiki vodi kao Mk5 Kad na Google-u ukucaš Fiesta Mk6, izlaze ti ove od 2002-2008 godišta. Sve zato što Englezi i Nemci drugačije poimaju šta je šta Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted January 20, 2017 Isto kao i sa Mondeom, mk2 vode kao facelift od mk1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 20, 2017 Da, isti slučaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites