Jump to content
FAS Goran

Punto1.2

Members
  • Content Count

    331
  • Joined

  • Last visited

About Punto1.2

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Punto 2 1.2/8v, GP 1.3 MJet

Recent Profile Visitors

2821 profile views
  1. Ima lepih automobila, ima lepih krseva (cak i sa vise nijansi iste boje na sebi), kao na svakom placu. Astra koju vozim je uzeta pre skoro 2 god i ok je auto. Nije nov, trazio je neka ulaganja, ali nista veliko. Vidjao sam i automobile kojima nisu stigli da skinu krep traku nakon farbanja, lose zafarbavane i sl. Sta da ti kazem, dobro gledaj i postavi se kao da hoce da te prevare. Slatkorecivi su kao svi prodavci, samo oni znaju sta su na kom vozilu zamaskirali, a cak ni oni ne znaju sve o automobilima koje prodaju. Mislim da ti je bolje da razgovaras sa Goranom, Bane je suvise navalentan u cilju da proda, lici na ulicne prodavce i na mene je ostavio jako los utisak.
  2. Upravo sam ga pitao koja je cena za takav auto, ali sa 326000 km. Cekam odgovor
  3. Astra J, 1.7, 130 ks, po bordu 5,3 L, po cepu 5,9-6. Mesovita je voznja, imam dosta ap (130-150), nesto magistrale oko 20-30%. U slicnim uslovima (ap do 130 km/h) je grande punto ( 1,3, 75 ks, 5 brzina) trosio za oko litar manje. Kada vidi 150 na ap, trosio je vise od astre, a tada je znao i ulje da povuce. Sto se grada tice, iste relacije u isto doba dana, astra trosi osetno vise od gp. Iako je astra veca, gp je imao vise mesta za vozaca i sa slabijim motorom mi je bio bolji od astre. Astra im gepek (karavan), a to je meni cini upotrebljivijom od gp.
  4. Ako moze neko da okaci screenshot, bio bih zahvalan. Meni iz nekog razlog ne ide. Moj bivsi auto, prodat pre 2 nedelje po ceni u skaldu sa stanjem, a sada ponudjen "bez ulaganja" uz nerealnu cenu za stanje vozila . Ulaganje koje "nema" su: letva volana, mesa antifriz i ulje, pukla solja amortizera. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15171008/fiat-grande-punto-13mjet
  5. Hvala na pomoci, auto je osposobljen. Problem je bio u onom kontaktu na motornom racunaru, sada sve radi kako treba.
  6. Gorane, ostao sam u kvaru van Beograda, grande punto 1.3, 55kw. Kada ugasim auto, radi jos sekundu-dve i tek tada se ugasi. Prilikom sledeceg startovanja prijavljuje da je neispravan kod kljuca (to radi sa oba kljuca). Iz motornog racunara koji se nalazi sa leve strane kada se stane ispred auta, cuje se neko kuckanje. Problem imam od petka popodne i dva puta sam ga resio skidanjem minus kleme na neko vreme. Kada vratim klemu, kuckanje se ne cuje i auto pali normalno. Trenutno problem ne mogu da resim vracanjem kleme jer auto nece da upali, a kuckanje se i dalje cuje. Neki predlog sta mogu da uradim da bih prebacio auto u Beograd (nije pravio probleme u voznji ova dva dana, samo kada se ugasi)? Imate li ideju sta bi moglo da uzrokuje ovaj problem?
  7. Imao sam isti problem, pa sam na kraju narucio iz Kine. Em stignu brze, em kostaju visestruko manje. Traju vec godinu dana i ne pokazuju znake zamora.
  8. Poklanjam delove sa fotografija. Poklopci farova su od punta mk2a, a ulivno crevo je od dobla-comba poslednje generacije. Licno preuzimanje ili slanje kurirskom sluzbom o trosku primaoca.
  9. Kupio sam dijagnostiku pre par godina, ali sam izgubio instalacioni cd, a sada mi treba za novi racunar. Postoji li mogucnost da se posalje na mail?
  10. Otisao sam za vreme prosle zimske akcije u Kompresor u Rakovici. Dali su mi dugacak spisak sta sve ne valja, naveli da treba da uradim mali i veliki servis (nisu videli nalepnicu na kojoj pise da je mali servis bio uradjen neposredno pre pregleda, a nalepnica se nalazi na kosu kod sipke koja drzi haubu podignutom, pa nisam uopste siguran da su otvarali haubu), rekli da je ulje na minimumu (proverio sam popodne kod kuce, sacekavsi prvo da se slegne, ispalo je da ga nisu ni proveravali jer je stajalo blizu maksimuma kao i uvek), turbina na izdisaju, dali predracun. Otisao sam kod majstora gde odrzavam auto da proverimo sta treba da se uradi kako bih sredio auto, sve je bilo ok. Nije mi djavo dao mira, hteo sam i trece misljenje, sve je bilo ok. Od tada mi je na red dosao jedan redovan servis koji sam uradio i pukla jedna opruga, pa sam zamenio njih (amortizere i solje kad se vec rastura). Nista od onoga sa spiska koji su naveli u Kompresoru tada, a ni sada nije doslo na red za popravku. Bio sam jako zadovoljan Kompresorom u Rakovici kada sam se raspitivao za kupovinu novog vozila (totalno druga prica sa istom firmom na Dorcolu), ali su me totalno razocarali sto se servisa tice. Novi sluzbeni Doblo je sa servisa vracen sa ulubljenom sajtnom (samo ja sam ga vozio, a ostecenje sam primetio kada sam parkirao pred firmom. Naravno da je odgovor bio da nisu oni napavili stetu.)
  11. Definitivno ti mene nisi razumeo Vremenom se opruge sabijaju i postaju manje otporne na opterecenje, stare opruge ce se vise sabiti od novih pod istim opterecenjem. Iz tog razloga ti kazem da bi verovatno ugradnjom novih opruga vec dobio ono sto trazis. Imao sam i ja ugradjen plin, ugradnjom novih opruga je bio visi zadnji kraj iako je opterecenje bilo vece.
  12. Mozda su od teretnog jace, od putnickog nisu sigurno. To sam saznao kada sam menjao na starom puntu zadnje opruge. Vlado, auto ti je 12 god star, jesi li razmisljao da ga castis novim oprugama? Za puntica nisu skupe, a posle 12 god sigurno nisu vise kao kada su bile nove. Meni je na GP pukla prednja opruga, pa sam menjao prednje opruge, prednje amortizere i solje i ceo ceh je izasao 30.000. Moglo je i jeftinije, ali planiram jos da se druzim sa ovim autom pa mi ne pada na pamet da stedim na odrzavanju.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...