Jump to content
FAS Euroauto Goran

Lazar357

Members
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

About Lazar357

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/15/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.6 16V

Recent Profile Visitors

1105 profile views
  1. Da li neko prodaje blendu 2din za stila.
  2. @PeleStilo Na pocetku teme imas objasnjeno detaljno semu koj pin sa konektora kod akumulatora ide do konektora na tempomatu.
  3. Pa nije problem sto su njih cetvorica gledali , vec oni na to i ne sumnjaju verovatno sigurni u sebe , traze gresku da bi naplatili taj trud od cetiri nedelje. Da ne bi na kraju bilo do njih. A jeste potpisujem. Malo je verovatno da posle tih intervencija bas strada ECU ili sve cetiri bobine .
  4. Naravno, samo sam mu dao predlog za mehanicara. I moje iskustvo koje je slicno, ne mora da znaci da je to. Ali ako se posle tog menjanja dihtunga i velikog servisa desilo. Po meni logicno je da su zajebali uzubljenje. Ili lepo uzubili a nedovoljno zatezac stegnuli pa doslo do prezubljivanja i naravno do posledica. Cak sam cuo od mehanicara da ima raznih proizvodjaca kaiseva (naravno da ih ima) ali poenta sto su razmaci u zubcima razliciti ne toliko ali jesu. I da ako ja kupim kais ne garantuje da ce raditi posle. Sad ovo pricam za Fiat stilo 1.6 vezano za kais. Tako mi je reko vezano za taj model Stila.
  5. Moje iskustvo sa prethodnim autom koji nije fiat stilo ali slicni simptomi. Ja mislim da je do zubljenja da nisu dobro uzubili motor. Jer kad je meni to na prethodnom autu bilo. Bilo je do toga. Nema veze sto on pravilno vergla i sve ostalo. Nike bacao varnice na svecice. Dok jedan elektronicar igrom slucaja nije video da nije uzubljen kako treba , zatim uzubio i auto je upalio kao da nikad nije bio problem. Dobro je to sto nije iskrivio ventile jer se radi o tim nekim hidro podizacima koji se valjda ne krive tako lako. Ako sam se dobro izrazio. Pa neka probaju lepo natenane da uzube kako treba on ipak ima dve bregaste. Ako mozes da odslepas do jednog majstora u Malosistu mehanicar je radio je u BMW servis . Moje preporuke za njega sto se tice velikog servisa i dosta jos stvari.
  6. Verovatno da da. Ja sam sam naso neki stari dzoistik za komp. uzeo kablove, tanki su taman ima cetiri ili pet ali uglavnom tacno. Oni i ne trebaju biti debeli, jer cini mi se da ne rade na principu struje vec impulsa. Tako da je meni dovoljno toliko bilo.
  7. I rucica ja sam sebi sam ugradio. Samo fabricku rucicu sto sam imao sve ostalo sam sam i za dzek pinove pravio i razvuko kabli povezao sa rucicom . Nista posebno tesko. Stvarno je lepo objasnjeno na pocetku teme. Samo ako imas vremena i volje.
  8. Svaki elektronicar moze to da ti ugradi, ali nije nista tesko i sam da to uradis . Sve zavisi dokle imas izvuceno fabricki.
  9. Ne znam da li se neko susreo sa ovim problemom. Naime kad sam se vracao sa puta iz Crne Gore imao sam problem sa kolima i usked verglanja dugog skazaljka je sa vrha tj od punog otisla do nule praznog. Otiso na pumupu nekako upalio na plin reko sipaj benzin. Nije stalo ni 5 eura. Reko pumpadzija pun. Kad ja pogledam na tablu ono pola rezerve. Prema srbiji se polako podigla kazaljka do pola malo manje. I ne mrda. Sada je opet u rezervi. Danas sam otvarao pumpu. Rezervoar pun do vrha . Plovak je ispravan i mehanicki i elektricki. Bar pokazuje otpornost na mrdanje plovka. Jedino ako nisu te vrednosti koje treba. Mada mislim da nije to. Da li je moguce da je riknuo motorcic ili nesto u tabli za pokazivanje goriva. Hvala na odgovorima . Sorry na dugom postu
  10. Cao momci. Imam jedan problem. Juce sam se vracao iz crne gore i javio se problem sa autom . Ugasio se na uzbrdicu i ako je bio pun rezervoar benzina. Nije hteo da upali samo je verglao u nedogled. Zatim nekako ga okrenem na nizbrdo i on nekako nekako upali. I radi neravnomerno ali radi i radio je sve do opet neke uzbrdice. Onda se desilo to sto mi je na tabli pokazivac goriva otiso skroz do nule tj skroz prazan. Sva sreca imam plin pa sam se vratio na plinu i malo benzinu . Ali se gasio tj pokusavao na svaku uzbrdicu. I palio je par puta na voznji na benzinu lampicu za gresku motora onako pistala non stop kao kada se radi kalibracija leptir gasa. Danas sam skidao crevo kod motora i bio je neverovatan kontra pritisak benzina iz pravca motora znaci neverovatan pritisak. Zatim sam probao pumpu i ona radi tj izbacuje gorivo na crevo ali ne znam kakav pritisak tu treba biti . Nije mi neki pritisak vise kao na slavini da si pustio onako vodu da tece. Ali kad sam vratio crevo i sve upalio je na benzin i vozio sam i uz brdo i bas velike uzbrdice radio je perfektno. Sada prvo paljenje posle malo duzeg stajanja , duze vergla bas duze. I upali zatim paljenja su extra iz prvog okretanja kljuca. Sta bi moglo biti da li neko zna da li se susretao sa takvim problemom. Izvinite na dugackom postu.
  11. Ipak sam drugacije uradio posto je ostao krug samo, izbusio sam manjom burgijom 2mm, krst tako da ulazi krstasti srafciger. Tj nastavak za gedoru . Pa cu morati tako najisplatljivije mi je. Hvala
  12. Da li je neko nekad imao problema da xenon isprazni alumulator. Da napomenem kao sto svi znaju na Stilu je nemoguce ostaviti upaljena svetla. Sve je pogaseno ostalo bilo. Juce ujutru je upalio jedva a danas nije nikakve znake zivota pokazivao. Aku je na 7,8 V pao . Pisem u ovoj temi jer sam pre par dana tacnije cetvrtak vratio xenon svetla u farove. Pa povezujem stim. Mada 4 pune godine je star akumulator.
  13. Pozdrav drugari, imam problem sto se tice fara. Prilikom zamene hladnjaka, od guranja ruka polomio sam onaj plasticni beo deo za stelovanje svetala. Da li neko zna, moze li se to naci posebno ili kako vec? Nisam znao gde da postavim pitanje pri kojoj temi pa rekoh ajde ovde. Izvinite na tome.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...