Jump to content
FAS Euroauto Goran

Pedjica

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Pedjica

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade
  • Interests
    Cars, Photography, IT

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Grande Punto 1.9 MJet
  1. Ako mene pitaš u GP-u ima sasvim dovoljno mesta.. Imam 2m i 110kg, do sada mi ni jednom delovao skučeno.
  2. Mali update, pređeno 8000km do sada i nema greške, gram ulja nije potrošio.. Kupljene čelične felne R15 i tipske ratkapne, poručene i gume koje montiram sada za vikend.
  3. Pa i ne baš, iz Zemuna sam.. mada ovuda prolazim manje više svaki dan
  4. Svaka cast, odličan projekat, samo tako nastavi!
  5. Hvala, hvala.. Već jesam, našao sam dosta korisnih saveta..
  6. Pozdrav ljudi, došlo vreme da i ja predstavim ferari crvenog... Punta U pitanju je Grande Punto 1.9 MJet sa 131KS, 2007 godište. Pre ovoga sam vozio Xsaru VTS 2.0 136KS benzin i sve što mogu da kažem da je Xsara dosta startnija, ali među ubrzanja ne mogu da se porede. O potrošnji ne želim da pričam Ima dosta opreme (maglenke, Hill holder, Blue&Me, digitalna klima...). Pre nego što sam uzeo GP-a razmišljao sam se oko Brave, međutim bio je izvan moje kupovne moći. Auto je kupljen u aprilu, na placu u NS-u posle pregledanja mehaničara (vozio je Grande Punta 8 godina, a nekada je vozio i trke kod nas). Na satu je imao 141600km, mada mi je mehaničar rekao da je kilometraža naravno spuštena ali po svemu sudeći nije mnogo. Sve u svemu je auto u odličnom mehaničkom stanju i sve je na svom mestu (falile dve žabice šuz pleha), komentar koji sam dobio od mehaničara nakon servisa je bio "ljubomoran sam". Što se tiče spoljašnjosti izgleda da je rađen zadnji desni deo (vidi se mala razlika u boji). Plastike - branici, sajtne, kačket, retrovizorisu malo izbledele, boja je popustila. Unutrašnjost je dobro očuvana, mada se neko malo igrao sa elektronikom unutra, pismeno je urađeno. Postavljeno je svetlo u kasetu (što korisno i to mi ne smeta), bilo je postavljeno i svetlo na B stub, merač boost-a turbine. Skinto je to svetlo sa B stuba (možda korisnio ali meni se uopšte nije svidelo). Takođe je skinut boost merač.Pošto su plastike imale rupe na sebi od šrafova, one su zamenjene. Zamenjen je i vozačev suncobran, stari je malo napukao. Malo je zujao radio, to je rešeno (popsutili šrafovi blende). Još mi je ostao problem da rešim sa plastikom ventilacije ispod šoferke(video sam da je to svakom GP-u problem). Poručio sam preko alija neku gumu pa ću javiti da li mi je rešilo problem ili ne. Sređena je i još po neka sitnica u unutrašnjosti, dosta mi je pomogao kolega sa posla koji vozi GP-a 1.4 Tjet već oko godinu dana. Na autu sam uradio sledeće: -Veliki i mali servis -Kupio nove letnje gume (Viking 205/45/17), na zimu ću da stavim 15 samo da izjurim čelične felne -Ispravio flene -Centrirao trap -Zamenjen prekidač kočnice (prilikom laganog kočenja izbacivao mi je grešku za ABS, ESP i Hill holder) -Ugradio naslon za ruku (nije originalan pošto nisam mogao da nadjem, tipski je u pitanju) Sledeće što treba da uradim su kočnice, za koju hiljadu kilometara, pošto još uvek ima "mesa" na ovima. Evo konačno slika:
  7. Pozdrav svima, Zovem se Peđa, živim i radim u BG-u. Odnedavno sam vlasnik Fiat Grande Punta 1.9 MJet, 131KS. Prvi Fiat u mom vlsništvu (brat vozi Stila), pre GP sam vozio Citroen Xsaru VTS. Biće predstavljen u temi za predstavljana.. čim stane kiša i bude vreme za slikanje

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...