Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Sto se izduvne tice ja bih vijao novi tip grane sa rupicama, ne bih vario postojecu jer sam citao po Fiat forumu da opet pukne brzo i to pored samog vara, e sad verovatno moze to da se nabudzi ali za 50e kupiti novi tip i biti miran je mnogo bolja opcija. Sto se lera tice ja sam vozio dosta primeraka i svaki drzi ler visoko kad se upali posebno zimi, vibracije su osetne ali kada se zagreje onda ne znas ni da li je motor upaljen dok sedis u kabini. Standardno za T-Jet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Branislav

Dakle kada je na radnoj temperaturi u kabini se ne čuje da radi? Ta nova grana je od kojih modela ili godine proizvodnje?

Evo upravo upalio prastari komp sa multecuscanom neka praistorijska verzija. Nisam ga palio 4 godine. Zaboravio sam sve a bio sam expert. Godine čine svoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zvezdo Kada se zagreje ne cuje se nista u kabini, napolju se cuju dizne koje su bucnije i pucaju onako. Grana ide od 2010+ godista i vrlo lako je prepoznati je u odnosu na stari model do 2009 godine. 

Stari tip je bez rupica i uvek pukne na istom mestu.

Novi tip ima rupice izmedju cilindara. 

IMG-764bb29c04fc5dcd40b05b05343be141-V.jpg

IMG_20231118_103907.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Gde naci te restyle grane jel ih ima kod nas rasturenih?

 

Sto se tice rada motora necuje se u kabini spolja onako malo ali kod mene postoji neka mala vibracija koja me nervira, ne oseca se toliko ali je primecujem po desnom retrovizoru kako blago vibrira ogledalo a i u kabini blage vibracije ne znam kako bih objasnio ali kao da motor varira 20-30 obrtaja, mislim da nije bilo tako kad sam ga kupio, neko ne bi ni primetio to ali mene nesto u zadnje vreme nervira

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima mogu da se nadju ali cene variraju od 30-120e za istu granu, u zavisnosti ko ti prodaje i da li zna sta prodaje i koliko je ta grana trazena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 za restyle varijantu.

Konkretno kod Bravo benzinaca su odavno poznate te boljke za pre-restyle: pucanje izduvnih grana i IHI turbina u izduvnom delu.

Iza restyle ide modifikovana grana i ubacuju i Garrett turbine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Mijailović P. said:

Nosač motora.

Da da, suvozacev nosac otisao. Meni je tako bilo dok ga nisam zamenio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ok provericu opet jer sam prosle god kod drugara mehanicara bas proveravao nosace i zamenio kosku koja je bila naceta ali ovi drugi nisu delovali da su u problemu a ta vibracija je i tad postojala.

To bi trebalo da je obican nosac ne hidro? dal je isti i za ostale motorizacije  ili specifican za tjet?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ako je nesto skup bas i tesko za naci necu ga ni menjati jer ne pravi nikakve probleme sem te male vibracije

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kod T-Jet Grandea je taj nosac malo drugaciji i manji. I nije imao modifikacija kao na Bravu:

 

Untitled1.thumb.png.d8f34c4b91d014b08f795eb1e29a0d19.png Untitled.thumb.png.094ed89444f1f4452fd45780a5d98777.png

 

E sad, slicna cena je za OEM nosace i za Bravo, pa ovde kod ovlascenih cepaju skoro duplo vise.

A obicno su cene koje vidim u ePer tu negde kao kod ovlascenih, sto sa ovim nije slucaj.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Koja je okvirno cena tih nosaca, gledam po netu ne nalazim da ih ima

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam sad kod mene taj nosac deluje ok, gurkam auto u brzini i ne vidim neko bitno pomeranje motora, a posto imam u dvoristu jos jedan gp samo 1.4 8v uporedujem i sa njim, totalno isto ponasanje tj pomeranje motora a i sami nosaci su jako slicni. Obzirom da imam suspleh ispod a mrzi me da ga skidam da podbacim krokodilku i malo napnem taj delo motora da vidim dal ce prestati vibracije posto sam tako na vise kola tako provaljivao da su nosaci bili u problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, OMP said:

totalno isto ponasanje tj pomeranje motora

Kako već jednom @TheWickerMan reče, jednostavno, *ebeni 1.4. Bacaka se kao da ga udaraju elektrošokovi. :lol:

 

Taj nosač jeste papren (kvalitetan), al' vredi svaku paru. Kad valja, u kabini mir i tišina, iako motorče pod haubom 'oće da iz iste iskoči ... :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ma i kod mene je mir i tisina pod haubom i u kabini, to je jako blaga vibracija koju 95% ljudi nece ni primetiti ali ja sam lud po tom pitanju kao i sto sam skoro zamenio zadnje amorte zbog nekog totalno blagog i nebitnog zvuka samo u nekim odredjenim situacijama

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

u meni omiljenoj boji... cestitke! 

 

bode mi oci jedno sto su menjani farovi i stopke jeste fino sto ima led xenon farove ali su mi fabricki u crnoj varijanti mnogo lepsi nego ovi sljasteci a ove crne led stopove nesto i ne gotivim mada fino se uklapaju

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao još dva.

Beli jako zapušten farban kao četkom i valjkom. Motor solidan menjač dobar ali mi ne uliva poverenje u vožnji.

Crni... Ima šiber koji ne otvara do kraja. Sve 4 gume ćelave,  spušten maksimalno , auspuh neki besni jedna cev fi 110 mm. 

Limarijski malo izgreban ali jedan bočni spojler odlepljen pa ga je vlasnik pokušao zalepiti. Ide dobro ali tvrd kao karting. Ide na ime kupca.  Iznenađujuće na svakom su menjači dobri.

Na kraju pogledan crveni.  Po slikama i komunikacijom sa vlasnikom je nekako bio favorit mada mi se bela boja više sviđa 

Auto utegnut i uredan. Remont turba i mali servis urađen pre 10 dana. Ide odlično ,motor suv gume odlične, diskovi u najboljem stanju naspram  drugih (gotovo novi) nove pločice, gume dobre i registrovan do januara.

Jedini problem je što su svi plastični delovi izbledeli. Dakle identično prednji, zadnji branik i kvake za vrata. Primetno svetliji.

Auto je bio ceo poliran i stavljena je zaštita ali verovatno je od sunca izbledeo.

Kaže mi komšija farbar da je crvena boja takva. 

U ponedeljak idem po njega. Bilo je kasno i notari ne rade.

Sledi predstavljanje.

U principu koliko para toliko muzike ali ovaj u svakom detalju odskače od ostalih.

Radi nečujno i nismo ga ni kačili na dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da to je simptomaticno za crvenu boju na skoro svim kolima, najvise i najlakse bledi i pokazuje razlike izmedju plasticnih i metalnih delova. Meni se beli ne svidjaju jer su mi nekako default i najvise ih ima a crvenu inace volim naravno i crna mi je super pogotovo ovako nesto....

 

6.jpg?w=1920&q=90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko i koje ulje ide u M 32 menjač? Kontam da je isto za sve i 2 litra je dovoljno. 75W80 ili 75W90?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

75w80 mislim da zvanicno pise 2.5 litra ali da staje vise, mozda 3 litre jer njega treba sipati koliko moze da stane tako se cuva menjac.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš lep u toj boji!

Ajd služio te u radosti i veselju

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Gledam po nekim forumima pisu kolicine od 2.2-2,4l (ovih 2.4 je valjda u restilizovane menjace) ulja da staje u potpuno prazan menjac ali da vecina uspeva da sipa vise neki cak i do 3l. Neki istoce 2l, neki malo vise, neki pak 3l e sad kontam da ovi sto su istocili 2l ili malo vise iz njega da to ulje nikad nije ni menjano i da je toliko fabricki sipano a ovi sto istoce vise od toga da je neko pre njih menjao ulje pa sipao vise sto se i preporucuje za te menjace. Svakako kad budes menjao videces koliko ce da izadje kod tebe kad se dobro ocedi pa onda svakako kupis 3l i sipas dok moze da stane.

 

ovo kaze neki mehanicar....

 

Quote

Yep 3 litres in that chocolate box no matter what engine it’s bolted to. That’s certainly what rebuilders recomend and a quaillity oil like Fuchs. However that 3 litres is for totally empty box after rebuild. Fill to level and add 500ml more once level plug back in.

 

...stim da tesko bas 3l da stane jer nikad ne mozes ocediti svo ulje iz menjaca uvek nekih 200g ostaje, tako kazu, i mnogi preporucuju Fuchs ulje

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...