Jump to content
FAS Euroauto Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

Burazer na Stilu 1.9 JTD 115 hp, 25.08.2014. zamenio set kvacila, plivajuci zamjac (zamajac i set kvacila Valeo) i oba cilindra, sve je uzeo u Gazeli.

 

Posle cetiri dana, 28.08.2014. pocelo da se cuje neko skripanje, pa cesanje, cinilo se tako kao da je iz menjaca, sumnjalo se cak i da je crkao, posto je zamajac nov i kao original.

 

Juce 03.09.2014. skinut menjac, skine majstor i zamajac, kad ono medjutim, zamajac se raspao, kada se rukom pomera ploca ono skripi, lupa, puca....odneo ga burazer jutros na reklamaciju nazad u Gazelu, bez reci mu zamenise za drugi takav isti, dokle ce trajati, ko zna, ovaj sto je stavio 25.08. izdrzao je 1200km, a brat pukao pare za ruke majstoru dva puta, cimanje, nerviranje.  :thumbdown:

 

Cena zamajca sitnica platio ga skoro 31.000,00 din.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi pošteno da su platiili i ruke, ali ajde.. Više ne znaš ni šta je pametno raditi. Posle svih ovih iskustava ja bih išao na reparaciju. Ne zvuči mi loše ako se odradi profesionalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo bogami, nedaj nikome. Jedan moj tabu "oba cilindra" jedan cilinar je "cilindar kvacila" (kod pedale) a koji je drugi cilindar i gde se nalazi???

Ivan BG kolko te izaslo sve kompletno??? Bez majstora...

I jos jedna stvar kada se kupuje set kvacila da liide sa zamajcem ili ne?

Ja sam inace u generalnim govnima, ja sam u inostranstvu, dobro tu zivim, radim u Slovackoj ali bogami za zamajac, set kvacila, dva dilindra nedam 900e pa marak prodao auto kao gvozdje i kupio biciklo...  :no  Isplati mi se da dodjem kuci kupim to sve i vratim se nazad, samo majstori ovde skupi u p.m. bratancu trazio za menjanje vodene pumpe, on je kupio a majstor samo da zameni pitao 60e i to kao "preko veze". Inace kupujem delove u VDV centru u Novom Sadu, razmisljam tamo da kupim do sada kod njih nisam imao nikakvih problema sa delovima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=39957 i cilindar i druk iz jednog. Računaj na ruke solidno.


Što se tiče reklamacije i slično, najlepše mi je da sve odradim na jednom mestu (AP Sport ili sada Pro Sporting). Dakle njihov deo i njihov majstor. Ako nešto ne valja izvolte rešite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više ne znaš ni šta je pametno raditi.

Odeš kod majstora i tražiš da on nabavi deo i da ga ugradi :thumbup:

E, onda on garantuje i za deo i za rad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo bogami, nedaj nikome. Jedan moj tabu "oba cilindra" jedan cilinar je "cilindar kvacila" (kod pedale) a koji je drugi cilindar i gde se nalazi???

 

 

Ne možeš ga ni videti, jer je u menjaču ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je valeo prva ugradnja, mislim da se kod nas prodaje neki fals valeo jer se ljudi masovno zale na njihove setove kvacila i zamajca, znaci stavljati sachs ili luk, mislim da nisu nesto ni skuplji od valea, a nije vredno cimanja,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi pomoc za drugara, e ovako narucio je korpu, lamelu i zamajac(polovno) za svog stila 1.9 jtd 8v .. Kada je odneo majstoru da mu to zameni on mu je rekao da je to od multijeta, a ovaj sto mu prodao kaze da je za jtd 8v, on sad ne zna sta da radi? Dal ce to ako je od mjet raditi na njegovom autu? Tu je sad i problem ako to ne radi on ponovo treba da placa za ruke, tako da je u dilemi ... Precnik ili dimenzije tih zamajca su 235 i 240mmAko moze neka pomoc sto brze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Više ne znaš ni šta je pametno raditi.

Odeš kod majstora i tražiš da on nabavi deo i da ga ugradi :thumbup:

E, onda on garantuje i za deo i za rad.

 

 

To stoji, mada se nadam da me neće snaći zamena kvačila ipak kod mene :) Za sad su i zamajac i kvačilo dobri, mada ko zna..

 

 

 

Iako je valeo prva ugradnja, mislim da se kod nas prodaje neki fals valeo jer se ljudi masovno zale na njihove setove kvacila i zamajca, znaci stavljati sachs ili luk, mislim da nisu nesto ni skuplji od valea, a nije vredno cimanja,

 

 

Pisao je neko davno da su naši Valeo delovi, tj ovi jeftniji , u stvari reparirani originali. Kako vreme prolazi sve više verujem u to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao je neko davno da su naši Valeo delovi, tj ovi jeftniji , u stvari reparirani originali. Kako vreme prolazi sve više verujem u to.

 

Da, priča se o tome. E sad, pod pretpostavkom da je to istina, postavlja se pitanje - da li onda ovi naši lokalni majstori bolje odrade remont seta kvačila i plivajućeg zamajca od nekih tamo koji to rade u velikim serijama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se. Ali nije ni poenta da kao kolega

 

Burazer na Stilu 1.9 JTD 115 hp, 25.08.2014. zamenio set kvacila, plivajuci zamjac (zamajac i set kvacila Valeo) i oba cilindra, sve je uzeo u Gazeli.

 

Posle cetiri dana, 28.08.2014. pocelo da se cuje neko skripanje, pa cesanje, cinilo se tako kao da je iz menjaca, sumnjalo se cak i da je crkao, posto je zamajac nov i kao original.

 

Juce 03.09.2014. skinut menjac, skine majstor i zamajac, kad ono medjutim, zamajac se raspao, kada se rukom pomera ploca ono skripi, lupa, puca....odneo ga burazer jutros na reklamaciju nazad u Gazelu, bez reci mu zamenise za drugi takav isti, dokle ce trajati, ko zna, ovaj sto je stavio 25.08. izdrzao je 1200km, a brat pukao pare za ruke majstoru dva puta, cimanje, nerviranje.  :thumbdown:

 

 

skidaš menjač svakih petnaest ili mesec dana, bilo da kupiš nov ili da remontuješ svoj.

Čovek prosto ne zna šta je tu najpametnije...

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpametnija varijanta je da se sve odradi na jednom mestu (i delovi i rad). AP Sport za zamenu seta kvačila naplaćuje 6500 din. Garancija na delove tada podrazumeva i garanciju na rad,tako da je kupac kako-tako zaštićen! Što se tiče kvaliteta delova,tu nema pravila,kako koga zakači.

Pre mesec dana,menjamo set kvačila na Libri JTD. Kaže drugar,uzmi LUK. U Kit Komercu LUK 26100din, Sachs 23500din,a Valeo 20900din. Ja se prevrnuo,pre 6 meseci,sam menjao na AR 156JTD (isti je kao za Libru),i koštao je 15000din. Izvrtim telefone i nađem u AP Sportu za 14700 din. Odem,otvorim kutiju,ispregledam,sve vakumirano,liči da je novo,made in Spain, i evo 1500km je meko k*o pamuk,lepo odvaja,nema vibracija,valjda će da traje. Jbg,razlika u odnosu na LUK je 100 eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi pomoc za drugara, e ovako narucio je korpu, lamelu i zamajac(polovno) za svog stila 1.9 jtd 8v .. Kada je odneo majstoru da mu to zameni on mu je rekao da je to od multijeta, a ovaj sto mu prodao kaze da je za jtd 8v, on sad ne zna sta da radi? Dal ce to ako je od mjet raditi na njegovom autu? Tu je sad i problem ako to ne radi on ponovo treba da placa za ruke, tako da je u dilemi ... Precnik ili dimenzije tih zamajca su 235 i 240mmAko moze neka pomoc sto brze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Da, priča se o tome. E sad, pod pretpostavkom da je to istina, postavlja se pitanje - da li onda ovi naši lokalni majstori bolje odrade remont seta kvačila i plivajućeg zamajca od nekih tamo koji to rade u velikim serijama?

 

Ima smisla i jedno i drugo. Verovatno bih radio ovo što Vicent kaže ili išao kod ljudi koji repariraju i sami skidaju menjač pa dok ne bude radilo sve kako treba ne izlaziš i servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros sam bio u prodavnici auto delova da se raspitam kave su cene delova za kvacilo, cena kompleta (lamela,korpa i druk lezaj) je 200KM, cilnidri (glavni 70KM,pomocni 50KM) kostaju 120KM P.S. sachs-ovi cilindri su dosta skuplji al ih nema u ponudi, a zamajac valeo 800KM a sachs je 1000KM. A Bog sami zna koliko ce majstor naplatiti.  :dizzy:

 

Moram cilnindre promeniti, i druk lezaj je poceo pistati, pa cu videti sta i kako da promenim sve komplet kad se vec sve skida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zamenio. Novi plivajući zamajac, komplet kvačilo i rad (sa malim popustom za rad) izašlo 450 €. Servis Goran, majsor Pera.

 

SImptomi: vibracije u pedali kvačila, zvuk grebanja kad se pedala kvačila pritisne skroz do kraja. Vibracije na pedali kvačila su bile posebno jake kad iz prve menjam u drugu, i iz druge u treću. Bemliga, ne znam zašto ali tako je bilo.

 

Prvo su mi zamenili cilindar kvačila kod pedale, a sada i ovo. Osećaj na pedali kvačila - dosad neviđen ! Neverovatno meko i nežno. Toliko se razlikuje osećaj na pedali kvačila da se bukvalno cela vožnja razlikuje.

 

Jbg, skupo, ali moralo se. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim toliko godina i  nikad mi nije kvačilo otvrdnulo. Tako da mi je fenomen jako čudan.

Da li zbog ukopavanja druk ležaja u korpu kvačilo postaje tvrđe ili su sve te nove korpe mekše od fabričkih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom tvrdje je kad se drug ukopa u peraja korpe,a normalno je da ce nova korpa i lamela biti mekse a samim tim i pedala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...