Jump to content
FAS Goran

cobra11

Members
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

About cobra11

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 06/24/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Slovakia
  • Interests
    Novi nacin placanja: SOLARNO! (Pare na sunce.)

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9JTD
  1. Bem li ga u pocetku nije pistao, tek kasnije krenuo, kad je picinjao sa pistanjem ona je lepo poceo da pisti bez prekidanja tek kasnije krenuo sa prekidanjem. Nikad se nije ugrejao da je smrdelo. Skidao sam kljesta kad sam smirglovao plocice bez problema sam ih skinuo jos su imali malo lufta. Jedino kad zakacim sajlu rucne onda ide malo teze. Ali i dalje ima minimalnog lufta. Ali sam primetio kada sam stavljao pakne pa kad sam ih nabacio i sa rukom stisnuo bez kljesta kao da se nisu otpustile od diska, neko vreme je islo dosta tesko. Kad sam okrenuo disk na drugu stranu onda su popustile pakne i islo sve laganije. Jel znate neko kako da malo popustim sajlu rucne ali samo levu stranu? Ili moraju obe zajedno? I cmu sluzi onaj saraf petougaoni?
  2. Ljudi treba mi manja pomoc ili savet. Rec je o Fiat Stilu 1.9 JTD. Zamenio sam zadnje kocenice Febi, pakne Bosch i kociona kljesta A.B.S.. Sve zamenjeno novo. Leva kocenica sa greje, posle duze voznje ne mogu da je pipnem, a pisti nenormalno. Posle 15km voznje pocne da pisti nenormalno kao da je kriv disk je cvili cik, cik cik kad stisnem kocenicu prestane da skripi. Pobao sa ciscenjem nista, ismirglao pakne opet nista i dalje skripi. Jednom sam isao na put od 60km pistale su skoro celo vreme i onda prestalo valjda se zagrejao disk, malo rasirio pa je jace grebao o plocice pa nije skripio ali je disk opet bio vruc. U pocetku sajla rucne nije hvatala nista, povukao rucnu a nizbrdo auto je normalno krenuo dole, malo je dotegao. Vec u pocetku je poecla kocenica da skripucka ali sto dalje to je intenzivnije skripanje, reko malo dok ne slegne al prosli smo vec skoro 2000km i skripi. Dali treba da zamenim polocice da nisu mozda tvrde na disk? Desna kocenica je OK ne greje, ne skripi. I cemu sluzi onaj petougaoni sraf na kocionim kljestima?
  3. Najverovatnije da cu dati, ima neki lik sto prodaje 3 felne za 40e sve u kopletu takodje r15, al sta ce mi tri de da nadjem 4-tu onda.... Pisao sam liku za ET na mobilni pa cu videti sta ce reci.... Ima i jeftinijich tu su 16 i 17 ale kad nemam gume za to bezveze mi da kupujem jos i gume. Zena tera da kupimo diskove, celicni diskovi 120e 4 komada pa reko dodacu jos 60e i imacu alu....
  4. Hvala, malo me bunilo posto svi stavljaju R16, R17 na Stila, pa nigde nisam nasao da je neko stavio standardne gume 195/65 na R15 alu felne. Ovde su felne http://auto.bazos.sk/inzerat/60405939/ALU-sada--R15--orig-FIAT--4x98--s-pneu.php pa ako neko nesto nadje sto nebi valjalo nek pise dok ne narucim. Citam vec 4h, trazim, googlim....
  5. Kolege, jel moze na orginalne Fiatove alu diskove stati 195/65 R15, alu felna je 4x98 R15, jotazu ne znam... Hocu da kupim alu felne, polovne ali imam letnje i zimske gume 1 seznu pa nebih da kupujem nove gume... Nemogu da se izjalovim iz tih brojki, citam citam i negde da nadjem. Estetika mi nije mnogo nesto bitna, samo dal moze da stane ta guma na alu fenu? On nudi i gume 185/65 R15 sa tim felnam pa me i to malo buni... U pitanju je Stilo JTD na koji ocu nabaciti felne... Hvala
  6. Eto drustvo i mene djavo trefi sa kamenom u soferku, prvo je bila pukotina okrugla kao polovina jajeta i tacno na "A" stubu, sada krenulo dalje i sad je vec pukotina oko 25cm. Ja sam u slovackoj i hteo bih soferku menjati kod nas u srbiji (okolina NS ili Sombora). Jedno je pitanje dalii mogu proci kroz granicu sa napuknutom soferkom? A razmisljam i sam da je zamenim, lepio sam u pezou sofersajbne na gomile ali nikad nisam skidao soferzajbnu mada kolko sam saznao da se reze sa strunom. Razmislam kolko mi je to isplatljivo posto moram da kupim cucke za stakla, lepak, aktivator (Adhesion priemere ili tako se to zove) i naravno nemam KAL to je fabricka mera do koje ide staklo gore, levo, dubinu itd itd. E sad da se bakcem sa time za 20e sto ce oni uzeti ne znam. Fabricke debljine lepska su visina 13mm, sirina 8mm i prekrivanje min. 4 cm I da kada se kupuje sofersajbna da lije vec tamo nalepljnena guma tj. izolacija?
  7. Lepak za sofersajbne se moze najbolje rezati sa ziletom. Mi tako skidamo sa stakla lepak u fabrici ali takvo staklo koje nije nalepljeno, koje je nalepleno sa konopcem za rezanje al soferka i far su dve stvari i price za sebe. Ja bih hteo ubaciti led sijalice u far iliti onu trakicu usput i da ispoliram stalko i socivo i jedno staklo odmah da zamenim posto je prsnulo na sve strane, na tehnickom me jeb*** za to. da lije neko ubacivao danja led svetla u far, video sam da ima takvih farovoa sa stila 3 vrata al na 5 vrata nisam nasao nista. da lineko ima iskustva sa tim???
  8. Znaci to sto sam ja hteo da izvedem je nemoguce kod volana jedino na ulazu do radija gde se i kaci adapter za prepoznavanje signala. Ja sam mislio da odlemim otpornike (kojih nema) i da nalemim druge da bi radio prepoznao signalne komande sa volana. Nigde nisam nasao schemu kako da povezem volan i neki drugi radio za stila osim fabrickog. Evo konkretno sam nasao ovo za pioneer. Znaci iz radija putuje neki signal i on se vraca preko otpora kao sto je na schemi da bi prepoznao radnju ako sam dobro skontao. Evo nekoliko slika i kolko je to moguce uraditi na stilu? Ovo je konkretno za pioneer radio A ovako izgleda taj adapter u samostalnoj radnji To sam nasao sa opel ovde http://www.opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=148&t=22455 Duduk sam u mikroelektorniku, mada ovaj adapter nije tesko uraditi, polemiti ako se zna sta lemiti. Otkacio sam radio a komande na volanu i dalje svetle. Drugi problem je to sto svaki radio prima drugacije signale znaci shema sto je na drugoj slici odgovoara za pioneerove radija i sony ako se nevaram.
  9. Mene interesuje da liCAN A i CAN B idu preko kompjutera ili idu direktno do radija??? Ja imam fabricki sve ugradjeno ali hocu da ugradim aftermarket radio koji ima podrsku na dugmice za volan. Ja sam mislio da je to samo plug and play al malo sutra, treba adapter! Pre toga nisam znao da se jos dokupuje onaj adapter, a za fiat stilo + pioneer je cena adaptera oko 90e Radio je vec narucen ali mucim se da izmeim otpore na >> <<, mute, src, volume + i volume - , odnosno nisam nista uspeo izmeriti . Ima ljudi koji su samo premestili otpornike ili sami napravili adapter ima schema na netu. Vi koji ste ugradjivali one dugmice da lisu tamo bili otpornici ili to ide do compa pa odatle do radija????
  10. Ja razmisljam da ubacim pioneer DEH-X5700BT. Ima nadogradnju na komande na volanu i takodjer izlaz za sekundarni displej preko ISO konektora. Ne kontam kako al ajde ako pise valjda moze. Nesvidja mi se fabricko ozvucenje, prosto mi je kao lupanje po serpama i praznoj plasticnoj kanti a nissam hteo ostati bez komandi na volanu i displeju, bilo bi mi glupo. Ne volim da slusam glasno muziku jer necujem onda sta se desava oko mene ali zato volim da cujem svaku zicu (jbg propali muzicar) Sta mi mislite jel ce to raditi na stilu te komande i displej na kontrolnoj tabli??? I da, jos jedna stvar tamo pise izlaz 4x50W a svaki stilo ima 6x40W (bar tako pise u uputstvu) dva viskoka, dva srednja i dva full e sad kad kupim taj radio sta ce biti sa visokotoncima gde njih da ubodem??? Evo taj radio. http://www.pioneer.eu/eur/products/25/121/61/DEH-X5700BT/page.html
  11. Danas naletih na ovo... Interesanto mozda je van teme i negde spominjano, ne da mi se da sve redom cimtam ali ajde. U pitanju je povezivanje tefelona i fabrickog radija, valjda kao aux evo link. https://www.youtube.com/watch?v=EZBpJQ8bPco
  12. Ja celi cas mislim da se tu spaja zica ( B ) sto ide napajanje do kutije osiguraca u gepeku (oznaka B45). Takodjer je tami i relej T12 za napajanje kutije u gepeku. Po e-Learnu je oznacena samo sa B ale ne znam sta je to. Hteo bih nazad ubaciti kutiju sa osiguracima ali ne znam odakle ide napajanje za te osigurace. da limoze neko da mi potvrdi da se tu kaci zica sto ide na kutiju osiguraca do gepeka????
  13. Ja imam podesivo sediste ali rucno pa razmisljam da tamo samo ubacim motorcice mada jednostavnije bi mi bilo kupiti polovna sedista bez ikakve prepravke jedino zice provesti i dovesti
  14. Mnogo mi se svidela ta stvarcica, mada kolega ja sam u slovackoj. Videcemo javice se neko ko ima grejna sedista, ko otprilike zna koje zice odakle idu. Nadam se samo da necu potpaliti auto. A i nadam se da cu osposobiti taj Elearn pa da vidim sta i kako pa malo po frumu posavetovati, kupiti sedista, zice i na posao.
  15. Hteo bih to preko leta da odradim kad cu imati vise vremena, onako polako sigurno i natenane. To mi je zelja. Mada kod mene je problem sto nemam u gepeku kutiju osiguraca a na engleskom forumu sam video da je tam relej od 50A i ostali osiguraci povodim grejnih sedista zice su sve dovedene do tamo samo tebe dovesti zice od osiguraca do sedista. Znaci morao bih prvo iz kutije osiguraca provesti nekoliko zica kupiti polovnu gepek-kutiju za osigurace pa opet nazad ispod sedista. Nemam ni dodatni konektor za grejna sedista ispod sedista. Tako da cu to morati raditi sve od nule.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...