nikolacolic 0 Posted March 14, 2014 I odprilike onako okvirno koliko bi kostalo to zadovoljstvo? Posto sam ja zamenio set kvacila i zamajac a ako ovo moze da se reparira sto da ne.Nego sam primetio posle zamene tj desilo mi se 2 puta do sad da kad je auto u mestu na leru da kad stisnem kvacilo cujem neko krljanje tu oko menjaca.Mozda nesto nije lepo namesteno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 14, 2014 E a moje iskustvo sto se tice seta kvacila: kod Malinica vise nikada, ne mogu vise to da pominjem, muka mi je. Sachs rulez Fantome, kod tebe je moj set repariran kod Malinica, i sta kazes, dobar? U sustini, kako ti se zalomi. A Malinci je bezobrazan zato sto ne skida set kvacila, i onda mu nije problem, popravice sta je zasrao, ali tebi kao kupcu ostaje da se drkas sa demontazom i montazom. A Fica radi i to, tako da ako nesto ne valja mozes odmah za gusu da ga vatas. P.S.Od vise ljudi sam cuo da je Fica iz Ostruznice dobar za remont zamajaca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 14, 2014 Ok.Imamo dva potencijalna majstora za reparacuju.E sad a cene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 14, 2014 Kvacilo je dzaba, oko 5000 korpa i lamela, zamajac 120e, tako nesto. Marko, tebi se zalomilo tako, moj set vec drzi 2 godine cipovan Bravo bez pardona. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 14, 2014 Nije to puno.A neki kontakt telefon ako bih mogao da dobijem?Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 14, 2014 Kucaj na google, malinic ostruznica...Sent from my LT30p Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted March 15, 2014 Ufff... Meni je izgleda defitnitvno pri kraju. Počelo je dosta da trese pri polasku, a i kad se složi gas u vožnji, trese... Moram da rešavam to što pre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 15, 2014 Prvo proveri i menjaj nosace,ne pravi gresku kao ja da menjas zamajac i set kvacila.Iste simptome kao zamajac imaju nosaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted April 24, 2014 Da li plivajuci zamajac odgovara sa vise jtd motora? Npr znam da od fiat punta jtd odgovara za brava jtd...pa zna li neko od kojih sve jtd odgovara za bravu npr? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 23, 2014 Pa od mare-e verovatno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted May 23, 2014 (edited) Dobro bravo brava marea znam da moze...A 147 156 stilo lybra npr? Edited May 23, 2014 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 23, 2014 Za stilo ne bih rekao a za libru je moguce. Moras da gledas po onim brojevima. Mene vise interesuje da li umesto plivajuceg pase neki obican? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted May 23, 2014 Pa to bi i mene interesovalo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 23, 2014 Pa sto odmah tako ne pitas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted May 24, 2014 Za stilo ne bih rekao a za libru je moguce. Moras da gledas po onim brojevima.Lybra nema isto kvacilo kao Stilo i ostali Fiati,njoj se poklapa kao na 156,imaju neko tzv "prevrnuto kvacilo"... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted May 24, 2014 Kod Libre i Alfe druk ne gura peraja korpe,da bi odvojio lamelu od zamajca (kao kod većine vozila),već povlači. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 24, 2014 Svi kontra a samo oni naopako Nego, zna li neko odgovor na ono glavno pitanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 24, 2014 ja nemam na mom stilu plivajuci zamajac 1000 puta sam vec rekao i tako je fabricki uradjeno od cega je ne znam u glavnom kad dodje vreme za zamenu seta kvacila moracu i ovaj fiksni da obradim jer i on se ispise vremenom prema tome zasto toliki starh od tog zamajca kad i plivajuci je nov oko 25 000 din a kad se zameni moze da tera ko zna koliko ako se vodi racuna po meni ko zeli da zadrzi auto i dobar mu je auto nije mnogo da se zameni i stavi novi zamajac . jer ako pogledamo koliko kosta jedan injektor za pasata tdi novije generacije onda je zamajac za stila dzabe . Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 24, 2014 Pa to bi i mene interesovalo... Pa sto odmah tako ne pitas Pa, što odmah ne potražite takvu temu po forumu :http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48560-obi%C4%8Dni-zamajac-umesto-plivaju%C4%87eg/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 24, 2014 Rec po rec i ode u tom smeru Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZvucniK 0 Posted May 28, 2014 Ovako, uzeo sam Alfu 156 karavan, 1,9 JTD 2001 godiste, auto odlicno ocuvan, odradio mu veliki servis, a naravno nisam odradio servis altenatora, koji je naravno zaribao, pokidao kais i napravio trosak od 200e, a pored svega toga pojavio mi se problem sa kvacilom Sada neki pricaju da je zamajac, drugi da je druk lezaj, treci neki cilindar, cetvrti set kvacila....Desava se sledece kvacilo je malo tvrdje, ima malo lufta od kada stisnem papucicu do trenutka kada osetim tvrdo kvacilo pod stopalom, kada gasim auto se malo zatrese, brzine menja normalno, ali sada najbitnija stvar u toku voznje propadne mi papucica za kvacilo i to kako propadne, kada dajem gas kao da neko sa druge strane povuce papucicu, samo nestane pod stopalom, prvo sam mislio da tripujem, ali je pocelo sve cesce da se desava, pogotovo kada nabijam gas, ili pri punom gasu smanjim iz cetvrte u trecu, papucica sama nestane, sama se uvuce, ja je vratim stopalom i kao da se nista nije desilo i tako sve u krug... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted May 28, 2014 (edited) kada dajem gas kao da neko sa druge strane povuce papucicu, samo nestane pod stopalom,Pogledaj ti pod haubom da ti se neko nije zavukao pa te malo zeza u voznji :-D :-Dja nemam na mom stilu plivajuci zamajac 1000 puta sam vec rekao i tako je fabricki uradjeno od cega je ne znam .Dejice daj da se dogovorimo da mi lepo prodas ti tvog Stila em zato sto trazim nekog "bez plivajuceg" em sto oko plivajuceg panicim vise nego zensko pred polaganjem vozackog ispita.Sorry za off ali ovo sam morao. :-D Edited May 28, 2014 by CileBGD Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted May 29, 2014 Ovako, uzeo sam Alfu 156 karavan, 1,9 JTD 2001 godiste, auto odlicno ocuvan, odradio mu veliki servis, a naravno nisam odradio servis altenatora, koji je naravno zaribao, pokidao kais i napravio trosak od 200e, a pored svega toga pojavio mi se problem sa kvacilom Sada neki pricaju da je zamajac, drugi da je druk lezaj, treci neki cilindar, cetvrti set kvacila....Desava se sledece kvacilo je malo tvrdje, ima malo lufta od kada stisnem papucicu do trenutka kada osetim tvrdo kvacilo pod stopalom, kada gasim auto se malo zatrese, brzine menja normalno, ali sada najbitnija stvar u toku voznje propadne mi papucica za kvacilo i to kako propadne, kada dajem gas kao da neko sa druge strane povuce papucicu, samo nestane pod stopalom, prvo sam mislio da tripujem, ali je pocelo sve cesce da se desava, pogotovo kada nabijam gas, ili pri punom gasu smanjim iz cetvrte u trecu, papucica sama nestane, sama se uvuce, ja je vratim stopalom i kao da se nista nije desilo i tako sve u krug... nije strasno neki od cilindara te zeza ako je na papucici nije strasno ali ako je onaj u menjacu sto potiska druk lezaj onda mora da se skida menjac toliko a sto ti se strese kad ga gasis proveri drzace motora i vakum koji zatvara leptir usisne grane . kada dajem gas kao da neko sa druge strane povuce papucicu, samo nestane pod stopalom,Pogledaj ti pod haubom da ti se neko nije zavukao pa te malo zeza u voznji :-D :-Dja nemam na mom stilu plivajuci zamajac 1000 puta sam vec rekao i tako je fabricki uradjeno od cega je ne znam .Dejice daj da se dogovorimo da mi lepo prodas ti tvog Stila em zato sto trazim nekog "bez plivajuceg" em sto oko plivajuceg panicim vise nego zensko pred polaganjem vozackog ispita.Sorry za off ali ovo sam morao. :-D zao mi je ali ja mog stila ne prodajem kako dizela tako ni benzinca oba cuvam za 4 ili 5 godina cu razmisjati o prodaji jer oba su sada trenutno ko novi i sve izservisirani mogu da krenu za kuvajt . a sto se tice tog plivajuceg zamajca nemoj da se plasis nije 100 dukata vec dvadesetak hijada din sto i nije puno za nov zamajac zameni burazeru i miran si naj manje 15 g ako vodis racuna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted May 29, 2014 Jedino je ptoblem što kada se menja zamajac treba zameniti i kvačilo i druk barem što sa rukama izađe ~500e. Ali sam zamajac ako traje kao i prvi ili barem 70% tog intervala nije strašan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 29, 2014 @Zvucnik, do zamajca nije sigurno. Deluje kao da je propao neki cilindar kvacila. Probaj da ispustis vazduh iz sistema, mozda imas srece da je do toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites