Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

Ipak je otisao zamajac, koji je pokidao druk lezaj, i sada je pocelo jos da mi zvoni iz menjaca  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

Jel ima neko iskustva sa reparacijom?

Drugar mi je dao broj od Gajica nalazi se negde kod Avale, i covek mi rece da ce me sve izaci do 300e, i da daje garanciju 6 meseci, ali kaze posto je to Alfa moze da mi da garanciju i godinu dana...

I sada ne znam šta mi je činiti!!!! :help:  :help:  :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je reparacija 300e onda dodaj jos 150e i uzmi novo i gotovo. Drugo je razlika od 250+ evra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene konkretno zanima da li se reparacijom dobija kvalitetan deo, jer neko kaže isplati se, neko kaže da se ne isplati... Ajde obavezno napiši šta si uradio na kraju.

 

Moja Alfa se ne 'ladi nikako, a još uvek nisam ništa dirao oko kvačila i zamajca. Dao sam mojima Alfu pre neki dan da idu za IT, i što je najgore kad ih pitam kako se ponašao auto, njima je sve normalno. :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je reci o stilu od 80KS, da li ima ili nema plivajuci zamajac..danas kolega gledao nekog stila od 80ks i prodavac tvrdi da nema plivajuci.. jel moze nekako preko eper-a da se vidi da li ima ili nema.. vin je ZFA19200000437637

Share this post


Link to post
Share on other sites

vecina tih stilica nema plivajuci ali ima i serije sa plivajucim sve zavisi kako se zalomi  jer ja sam vidjao i sa fiksnim i sa plivajucim taj model od  59kw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene konkretno zanima da li se reparacijom dobija kvalitetan deo, jer neko kaže isplati se, neko kaže da se ne isplati... Ajde obavezno napiši šta si uradio na kraju.

Moja Alfa se ne 'ladi nikako, a još uvek nisam ništa dirao oko kvačila i zamajca. Dao sam mojima Alfu pre neki dan da idu za IT, i što je najgore kad ih pitam kako se ponašao auto, njima je sve normalno. :wallbash:

 

Evo sta ima kod mene na eper-u, oko kvacila:

 

cxcb56001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostavio Alfu kod Gajica na Avaskom putu, reparcija seta kvacila, zamajca i druk lezaj, sa demontazom i montazom oko 300e. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

majkicbane, plivajući tražiš u delu za motor / radilica i zamajac. Kvačilo druga priča.

 

naread.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostavio Alfu kod Gajica na Avaskom putu, reparcija seta kvacila, zamajca i druk lezaj, sa demontazom i montazom oko 300e. 

Pa vidi, set kvačila za Alfu je 150eur, rad 80eur,ispada reparacija zamajca oko 70eur.,što i nije neka ubitačna cifra.

Ajd javi kad uradiš kako je ispalo.

Malinić izbegava da radi Alfinu korpu jer je druk ne potiskuje,već povlači!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo drugačije:

 

- Novo-------- set kvačila 150eur. zamajac 250eur. rad 80eur  = 480eur

- Reparirano-----------------------------------------------------------------= 300eur

 

Nisam zagovornik reparacije,ali ako se dobro odradi i pokaže, što da ne?  Nije mala ušteda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sporim da li će biti kvalitetno ili ne... Samo kažem da u toj računici (ako se radi reparacija svih elemenata) na reparaciju zamajca ne otpada 70€.

 

Neki sa repariranim zamajcem voze već nekoliko desetina hiljada kilometara i kažu da su zadovoljni. Moguće. Po meni, ako se zamajac već reparira, jako je bitno da se i kvalitetno odradi balans, a ne verujem da to svi majstori rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima pod Avalom vulkanizera pa će lako da uradi balans.

Baš me zanima sa kojim delovima radi i čime menja centralni ležaj plivajućeg zamajca.

Skoro 200 e pristojna razlika.

Mislim da sam kod njega prenitovao lamelu na Rendži i odlično se pokazala. Neke italijanske obloge, 5 godina ko nove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo... Neka piše ko god je radio reparacije o iskustvima, sve se više razmišljam oko toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa reparacijom kvacila, zamajca... je isto kao i sa protekt gumama, ako se odradi kako treba ili potrefis na dobrog majstora onda mozda i valja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam čuo da je 90% Valeo kvačila koja su kod nas 12-13000din reparirano tako da je verovatno to moguće izvesti kako treba sa pravim delovima i majstorima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu neke velike matematike ili konkretnog saveta,ali evo da objasnim neko moje vidjenje.

Ja moj zamajac cuvam,tako sto uvek palim i gasim auto sa stisnutim kvacilom. Onda sa sto manje cimanja ili sto mekanije pustam kvacilo,nema onog otpustanja kao iz pracke,to ne praktikujem nikada. Saltanje brzina isto bez neke nervoze,lagano uz opet,lagano otpustanje kvacila. Nisam nesto puno objasnio ali ja tako cuvam moj zamajac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez potpisivanja, bez potapanja punog gasa u niskim obrtajima, paljenje i gašenje auta sa stisnutim kvačilom, što manje gašenja auta prilikom kretanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...