Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

 

 

Spusti ručnu, ubaci u brzinu i ljuljaj ga napred nazad (najlakše nogom o namotani u levo točak) i slušaj koliko zveči. Kad počnu da ti variraju obrtaji na leru znaj da će ti izbiti pare.

 

 

Ako sumnjaš na menjač , prvo krene da u određenim brzinama pravi buku. A na Stilov menjač možeš (ako ima ulja i nije krljan) slobodno da zaboraviš, u Stila 1.9 JTD je ugrađivan vrhunski Getrag menjač.

Što se tiče gašenja tu može da bude sumljiv donji nosač.

 

 

Rucna podignuta,ubacen u prvu i pri guranju napred nazad se cuje metalni zvuk klik klak i pri naglom pustanju kvacila iz 2 u 3 i 3 u4 brzinu.Pri gasenju stresa motor a pr i paljenju ne.

Ma poludeo covek.Pitao sam tri majstora,2 su rekla da je zamajac a jedan menjac.sa tim sto bi jedan menjao odmah zamajac a drugi kaze kosta to dosta ovde u italiji mozes jos to da vozis.ja sam se vodio logikom vecine i kupio vec delove,pise u predhodim porukama marka i sifre proizvoda.

 

 

Sa dignutom ručnom teško. 

Loš zamajac zveči, obrtaju u leru variraju itd itd.

To što se čuje može vrlo lako da bude nosač. Imaš na You Tube pa uporedi zvukove. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda nađi nekog od ovih naših što se muvaju po placevima , sigurno će imati 2 minuta da ti tačno kaže. Imaju iskustvo u takvim stvarima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prijateju procitaj ovo http://www.ooyyo.rs/automobili/saveti/plivajuci-zamajac-pitanja-i-odgovori pa ce ti biti lakse  a to je dizel nije benzinac  i normalno je da se malo strese pri gasenju  a drugo kad ti radi na leru  davaj nagli gas od lera do 2000obrtaja das momentalno gas i odmah pustis i tako nekoliko put ako se tad cuje zvekicanje  pogotovu u trenutku kad se motor sa 2000obrtaja zaustavja na 900 obrtaja ako se tad cuje cangrjanje  zamajac ali teraj  moze to dugo tako.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad dosao od majstora.Podigao auto i pregledao i kaze da je donji drzac koska propao skroz i da je zamajac za menjanje.Kaze za drzac da nema uopste nimalo gume a za zamajac da kad se saltaju brzine ima metalni zvuk klik klak.Drzac menjam sigurno a za zamajac mislim da hoce da mi uzme lovu.Vasa misljenja?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako ti ne smeta to klik klak teraj tako pa kad ti dotraje kvacilo i lamela pocne proklizava tad zameni zamajaci i set kvacila mada to moze da ti tera tako i 50 000km do zamene vozi i uzivaj samo zameni te drzace motora .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci to klik klak je ipak do zamajca?Ma ja vec narucio delove na netu.Zmajac platio na e-bayu 80 evra a set kvacila u kompletu i druk lager na popustu 213 evra.Nego ja mislio ako nije zamajac da ga ostavim sa strane da ne platim ruke 250 evra.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako auto trese kada ubrzavas iz malih obrtaja na pun gas, to ti je siguran znak da nece jos dugo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ode auto na menjanje zamajca,seta kvacila i druk lagera.Sutra oko podne javljam utiske.
:lol:

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

E situacija je ovakva.

Zamenjen zamajac,set kvacila,druk lager i donji nosac.Pedala kvacila je drasticno mekanija,opet se stresa pri gasenju ali manje,tj sa stisnutim kvacilom se ne stresa a bez stiskanja se stresa manje.E sad ono klik klak pri menjanju brzine je ostalo alu majstor kaze da je to normalno.Sta mislite vi da moze da bude to klik klak sad?A da vibracije pri pustanju gasa u voznji na volanu su nestale. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze da su dva gornja ok,a drugi donji kao da je star.Sta ste vi sve menjali pa nema tog zvuka vise?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja još ništa jer se meni javlja samo kada je hladno i stvrdnu se nosači, ali plniram od dva donja da krenem pošto je levi(ispod akumulatora) već zamenjen, a i ta dva donja su oko 30e zajedno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam ti lepo rekao da vozis  onako kako ti bilo sad si samo dzabe bacio 300 e   to sto ti kikce moze da budu i krstovi poluosovina i homogeneticki zglobovi imas 1000 razloga zbog kojih to moze da se cuje  nego imas ti lovu  za bacanje vidim ja mom drugu se stilo stresa prilikom gasenja zadnje 6 godine i jos tako vozi  i isto ima taj zvuk metalni prilikom kretanja  i saltanja ali covek lepo kaze kad mi ode lamela i pocne da proklizava tad cu sve da zamenim  i ja cenim taj potez  ko zna koliko bi tebi trajao stari set kvacila  mozda jos 5 godina dajem primer . :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne cackam vise nista,dok bude isao neka ide kad bude prvu oroblem onda na otpad.A u djavola.

Inviato dal mio HUAWEI Y300-0100 utilizzando Tapatalk

Dejice,delove sam platio 350 evra.Tj zamajac,set kvacila,druk lager,donji nosac i 2l ulja a ruke 280 evra.Sve ukuno 630€ T_T

Majstor mi vratio delove.Zamajac nema lufta kad se vrti u krug ali kada se uhvati za ona tri pipka odozgo ima lufta kad se pomera gore dole.Sto se kvacila tice skroz je crno,malo zardjalo i ocenuto na pojedinim mestima.Sad ulazi u brzine bez problema,kao kroz maslac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cxcb17306.jpg  cxcb17307.jpg
 
cxcb17308.jpg  cxcb17309.jpg  cxcb17310.jpg

 

Predhodni zamajac i set kvacila je valeo.Da li fiat vec u fabrickoj ugradnji stavlja valeo ili vec neke njihove?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemaju njihove, kao što npr. ni kočione diskove nemaju njihove, kao što i drugi proizvođači nemaju, i tako za sve delove...

Setovi su Valeo, kočioni diskovi su ATE, itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 na slikama nije toliko losa slika moglo ovo kvacilo jos dosta  da ti tera kao i sto sam rekao bacio si  pare bez potrebe  malo ti grebao druk lezaj korpu  ali nije strasno moglo to jos da tera  a sto se tice drzaca motora to  naj boje zameni sve drzace   i neces imati problema   a sto se tice klikcanja prilikom saltanja i odpustanja kvacila proveri  krstove poluosovina i  homogeneticke zglobove.   :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejice brete,trebao sam da te poslusam.Nego malopre ubacim auto u prvu,spustim rucnu i guram napred nazad a desnom rukom drzim nosac ispod akomulatora.Sraf se pomera a taj zvuk klik klak dolazi uz tog dela.Mislim da me je majstor opeljesio :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad nećeš da slušaš. Krećeš od najomplikovanije i najskuplje stvari da rešavaš. Trebao si prvo nosače da izmenjaš pa dalje.

Normalno je da u starom autu bude lufta u transmisiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosac ispod akumulatora ima lufta kao sto sam vec rekao.On mora da bude fiksiran tako da se ne pometa ako negresim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari,jel ima neko u Bg-u da reparira zamajac i set kvacila?I koje su cene?To je onaj set kvacila jedna stranica unazad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malinic u ostruznici. Set kvacila bolje da repariras nego nov da kupujes (licno iskustvo), a zamajac bih uzeo nov. Rade i reparaciju zamajca, mislim da daju i garanciju.

Sent from my LT30p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...