ivan.ik 625 Posted March 3, 2014 Spusti ručnu, ubaci u brzinu i ljuljaj ga napred nazad (najlakše nogom o namotani u levo točak) i slušaj koliko zveči. Kad počnu da ti variraju obrtaji na leru znaj da će ti izbiti pare. Ako sumnjaš na menjač , prvo krene da u određenim brzinama pravi buku. A na Stilov menjač možeš (ako ima ulja i nije krljan) slobodno da zaboraviš, u Stila 1.9 JTD je ugrađivan vrhunski Getrag menjač.Što se tiče gašenja tu može da bude sumljiv donji nosač. Rucna podignuta,ubacen u prvu i pri guranju napred nazad se cuje metalni zvuk klik klak i pri naglom pustanju kvacila iz 2 u 3 i 3 u4 brzinu.Pri gasenju stresa motor a pr i paljenju ne.Ma poludeo covek.Pitao sam tri majstora,2 su rekla da je zamajac a jedan menjac.sa tim sto bi jedan menjao odmah zamajac a drugi kaze kosta to dosta ovde u italiji mozes jos to da vozis.ja sam se vodio logikom vecine i kupio vec delove,pise u predhodim porukama marka i sifre proizvoda. Sa dignutom ručnom teško. Loš zamajac zveči, obrtaju u leru variraju itd itd.To što se čuje može vrlo lako da bude nosač. Imaš na You Tube pa uporedi zvukove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 4, 2014 Rucna spustena,greska u kucanju :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 4, 2014 Onda nađi nekog od ovih naših što se muvaju po placevima , sigurno će imati 2 minuta da ti tačno kaže. Imaju iskustvo u takvim stvarima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted March 4, 2014 prijateju procitaj ovo http://www.ooyyo.rs/automobili/saveti/plivajuci-zamajac-pitanja-i-odgovori pa ce ti biti lakse a to je dizel nije benzinac i normalno je da se malo strese pri gasenju a drugo kad ti radi na leru davaj nagli gas od lera do 2000obrtaja das momentalno gas i odmah pustis i tako nekoliko put ako se tad cuje zvekicanje pogotovu u trenutku kad se motor sa 2000obrtaja zaustavja na 900 obrtaja ako se tad cuje cangrjanje zamajac ali teraj moze to dugo tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 5, 2014 Deo je prebačen u odgovarajuću temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41783-stilo-16-16v-jtd-cena-za-set-kvačila/?p=1008690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 5, 2014 Sad dosao od majstora.Podigao auto i pregledao i kaze da je donji drzac koska propao skroz i da je zamajac za menjanje.Kaze za drzac da nema uopste nimalo gume a za zamajac da kad se saltaju brzine ima metalni zvuk klik klak.Drzac menjam sigurno a za zamajac mislim da hoce da mi uzme lovu.Vasa misljenja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted March 5, 2014 Pa ako ti ne smeta to klik klak teraj tako pa kad ti dotraje kvacilo i lamela pocne proklizava tad zameni zamajaci i set kvacila mada to moze da ti tera tako i 50 000km do zamene vozi i uzivaj samo zameni te drzace motora . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 5, 2014 Znaci to klik klak je ipak do zamajca?Ma ja vec narucio delove na netu.Zmajac platio na e-bayu 80 evra a set kvacila u kompletu i druk lager na popustu 213 evra.Nego ja mislio ako nije zamajac da ga ostavim sa strane da ne platim ruke 250 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 6, 2014 Ako auto trese kada ubrzavas iz malih obrtaja na pun gas, to ti je siguran znak da nece jos dugo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 7, 2014 (edited) Ode auto na menjanje zamajca,seta kvacila i druk lagera.Sutra oko podne javljam utiske. Edited March 7, 2014 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 8, 2014 E situacija je ovakva.Zamenjen zamajac,set kvacila,druk lager i donji nosac.Pedala kvacila je drasticno mekanija,opet se stresa pri gasenju ali manje,tj sa stisnutim kvacilom se ne stresa a bez stiskanja se stresa manje.E sad ono klik klak pri menjanju brzine je ostalo alu majstor kaze da je to normalno.Sta mislite vi da moze da bude to klik klak sad?A da vibracije pri pustanju gasa u voznji na volanu su nestale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted March 8, 2014 Klik-klak može biti i do ostalih nosača motora. Jesi njih proverio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 8, 2014 Kaze da su dva gornja ok,a drugi donji kao da je star.Sta ste vi sve menjali pa nema tog zvuka vise? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted March 8, 2014 Ja još ništa jer se meni javlja samo kada je hladno i stvrdnu se nosači, ali plniram od dva donja da krenem pošto je levi(ispod akumulatora) već zamenjen, a i ta dva donja su oko 30e zajedno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted March 8, 2014 ja sam ti lepo rekao da vozis onako kako ti bilo sad si samo dzabe bacio 300 e to sto ti kikce moze da budu i krstovi poluosovina i homogeneticki zglobovi imas 1000 razloga zbog kojih to moze da se cuje nego imas ti lovu za bacanje vidim ja mom drugu se stilo stresa prilikom gasenja zadnje 6 godine i jos tako vozi i isto ima taj zvuk metalni prilikom kretanja i saltanja ali covek lepo kaze kad mi ode lamela i pocne da proklizava tad cu sve da zamenim i ja cenim taj potez ko zna koliko bi tebi trajao stari set kvacila mozda jos 5 godina dajem primer . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 8, 2014 Ne cackam vise nista,dok bude isao neka ide kad bude prvu oroblem onda na otpad.A u djavola.Inviato dal mio HUAWEI Y300-0100 utilizzando TapatalkDejice,delove sam platio 350 evra.Tj zamajac,set kvacila,druk lager,donji nosac i 2l ulja a ruke 280 evra.Sve ukuno 630€ T_TMajstor mi vratio delove.Zamajac nema lufta kad se vrti u krug ali kada se uhvati za ona tri pipka odozgo ima lufta kad se pomera gore dole.Sto se kvacila tice skroz je crno,malo zardjalo i ocenuto na pojedinim mestima.Sad ulazi u brzine bez problema,kao kroz maslac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 8, 2014 Predhodni zamajac i set kvacila je valeo.Da li fiat vec u fabrickoj ugradnji stavlja valeo ili vec neke njihove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 8, 2014 Nemaju njihove, kao što npr. ni kočione diskove nemaju njihove, kao što i drugi proizvođači nemaju, i tako za sve delove...Setovi su Valeo, kočioni diskovi su ATE, itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted March 8, 2014 na slikama nije toliko losa slika moglo ovo kvacilo jos dosta da ti tera kao i sto sam rekao bacio si pare bez potrebe malo ti grebao druk lezaj korpu ali nije strasno moglo to jos da tera a sto se tice drzaca motora to naj boje zameni sve drzace i neces imati problema a sto se tice klikcanja prilikom saltanja i odpustanja kvacila proveri krstove poluosovina i homogeneticke zglobove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 8, 2014 Dejice brete,trebao sam da te poslusam.Nego malopre ubacim auto u prvu,spustim rucnu i guram napred nazad a desnom rukom drzim nosac ispod akomulatora.Sraf se pomera a taj zvuk klik klak dolazi uz tog dela.Mislim da me je majstor opeljesio Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 8, 2014 Kad nećeš da slušaš. Krećeš od najomplikovanije i najskuplje stvari da rešavaš. Trebao si prvo nosače da izmenjaš pa dalje.Normalno je da u starom autu bude lufta u transmisiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 8, 2014 Nosac ispod akumulatora ima lufta kao sto sam vec rekao.On mora da bude fiksiran tako da se ne pometa ako negresim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted March 8, 2014 Da. Mora da bude fiksiran,neka ti neko pogleda,ali mislim da je za zamenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted March 14, 2014 Drugari,jel ima neko u Bg-u da reparira zamajac i set kvacila?I koje su cene?To je onaj set kvacila jedna stranica unazad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 14, 2014 Malinic u ostruznici. Set kvacila bolje da repariras nego nov da kupujes (licno iskustvo), a zamajac bih uzeo nov. Rade i reparaciju zamajca, mislim da daju i garanciju. Sent from my LT30p Quote Share this post Link to post Share on other sites