Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

Ono govno od Valeo seta je mekše od Sachs - a, ali zato drži ko pas ježa. Pisao sam X puta o tome, Valeo ne može da izdrži remap. A Goran valja Valeo koliko mi se čini. Ja to biiip neću više u životu da stavim na auto.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valja zato sto ga nabavlja po dobru cenu i ima dobru zaradu na njega...ja sam uvek praktikovao kad menjam nesto kod majstora kupujem iskljucivo licno.

Sto se korpi tice jesu mekse zato sto je kvalitet materijala nekvalitetan nista drugo.

Ja sam stavio polovnu korpu fabricku kao i druk polovan fabricki i iznitovao sam lamelu i meko je skoro kao da je sve novo.

Vecinu zahvata oko auta radim sam,jedino kad mi se zuri ili nemam bas uslova za to onda teram kod druga ivcu(dr.fiat) i resavamo ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da, i posle mi kenjaju da ne drži jer mi je čipovan auto. Pa kako Sachs onda drži, evo ga, oko 45000km, sve je ok, hvata kao prvog dana, a još i moja žena vozi auto, pa je ranije par puta zapalila lamelu, malo je smrdnucnulo :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nedrzi zato sto je nekvalitetno kinesko ili tursko,a on ima dobar rabat i valja to.

A inace je poznato da je sasch kvalitetniji od valeo.

Nego ljudi za 1000din jeftinije kupe valeo pa se onda apu za muda!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apu za mudo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono govno od Valeo seta je mekše od Sachs - a, ali zato drži ko pas ježa. Pisao sam X puta o tome, Valeo ne može da izdrži remap. A Goran valja Valeo koliko mi se čini. Ja to biiip neću više u životu da stavim na auto.

Vidim da malo malo u nekom postu pljujes valeo, pa da i ja dodam moje iskustvo na proslom autu, bravo 1.9 td100

1910ccm i 100ks, zovem ap sport i valeo je bio oko 6800, zovem kitkomerc kad valeo set 12000???? Ko je lud, svi kazu ja, posto sam otisao i uzeo taj skoro duplo skuplji, i zamisli nije treslo nike klizalo, a vozim muski, veoma cesta potapanja gasa, sto ti moze potvrditi i par ljudi sa foruma koji su se samnom vozili, jedno 25-30000 km sam ja to terao i na kraju prodao auto sa istim setom i dalje je sve radilo kao i prvi dan. Sad da li si ti uzeo neki kineski valeo ili neku drugu klasu ili tvoj auto stvarno ima neku nenormalnu snagu koju seriski setovi nemogu da izdrze ja ne bih znao, ali mislim da malo previse pljujes taj set, mislim vidi koliko je ljudi stavilo valeo pa nema probleme nikakve, drugar je menjao sve sa zamajcem kod Gorana na stilu 120ks a voze i on i zena a bas i nemaju osecaj za kvacilo i voznju, posto su fabricko kvacilo zapalili pa onda rastresli zamajac dok se nije raspao, a licno sam taj auto vozio kad je uzet i sve je bilo kao pracka, i sada posle pitaj boga koliko km i dalje im je sa tim setom sve u redu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeo kupljen u kit komercu u Dimitrija Tucovića pre 4 godine, onda je set koštao 7500 din. I ne možeš porediti stock TD100 i čipovanog JTD100, sa ne baš safe mapom. I ne kapiram kako mogu da uzmem drugu klasu? Jel prodavac treba to da me pita? U fazonu, ovo je jeftinije, ali nije nešto, jel taj rad?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ovaj je otprilike tada kupljen, samo jedna ispravka, ja nisam siguran u kojoj od te dve radnje je uzet, tj gde je bio skuplji tu sam uzeo. Sto nemogu porediti? Idem u radnju i kupim fabricki set za fabricki auto, ne kontam sta je tu problem, ustvari onda je problem u tvom auto + sto si verovatno uzeo kinesku kopiju.

Cak sta vise TD100 ima isti blok kao i tvoj auto i sve delove koje sam uzimao su pasali i na jtd, uvek je tako pisalo na deklaraciji, tako da veoma moguce da je isti i set kvacila, taj TD100 ima isto konja i isto obrtnog momenta kao i jtd, pretpostavljam da ga je stavio neko na svoj fabricki jtd da bi trajao kao i meni.

Kako ovom na stilu ne proklizava i nije jos prolupao zamajac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa fabricki set u fiat,alfa je valeo ali original a ne ove danasnje kopije.Zato je sasch bolja kupovina od valeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kazem ja sta je bolja kupovina, cak ni ne znam kakav je sasch, nemam iskustva, samo sam rekao da Marko bespotrebno toliko kudi valeo, tj pitanje sta je on dobio za one pare, i treba to nesto da kudi i pljuje, ok je meni i izneti iskustvo, ali malo malo na nekoj temi on mora da ponovi kako biiip od valea ne moze da izdrzi njegovog giga nacipovanog brava, kontam da svi vec napamet znaju kako je valeo biiip, i kako je nacipovan njegov bravo i kako ga stalno tera gas patos. Ajde sada malo mozga ukljuciti, koliko kosta set kvacila za punta klasika 1.2 8v, a koliko je on platio taj set za brava 1.9 od 100 konja, samo ukljuciti mozak malo i videti da nema za dzabe nista, a vec znamo gde zivimo i da svakakve mucke kod nas svakodnevnica pa cak i u radnjama auto delova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije biiip cim ga je fabrika ugradjivala i izdrzao preko 10godina kojekakva akanja,ali danasnji kvalitet si nema veze.

A to vezano za njega ne znam nisam ga pratio... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisam taj set kupio na buvljaku pa da mi uvale falš. Ali dobro, svaka škola se plaća. Po meni je đubre jer ne može da izdrži povećani obrtni momenat, a Sachs ga izdržava bez problema.

Jel neki problem što pljujem Valeo, i skrećem pažnju na to kakvo je to smeće, i slučaju čipovanog auta?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci u radnji nemoze da ti uvale fals i to ne rade? Zasto postoje onda dve cene? Po tebi je djubre sto nemoze da izdrzi cipovan auto, i pljujes ga ljudima.koji imaju fabricku mapu, ne kontam te. Pa problem je sto si ti ocigledno kupio kineza a ne valeo, i paznja se skrece pre nego sto neko to kupi, a ne kad neko montira na auto tada je kasno, na kraju krajeva on ima garanciju na to i 100% ce mu biti uvazena, zar mislis da bi Goran ubacivao nesto sto ne valja i tako bio na trosku zbog reklamacija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam u Kit komercu, to je valjda neka radnja za koju svi znaju, sada sam sa telefona, ne mogu da vidim da li se reklamiraju ovde. Kupio sam onda šta je bilo, nisam imao pojma da postoje 2 cene. Lepo sam rekao, svaka škola se plaća. Da li je moguće da u Kit Komercu prodaju kineske kopije? Pa koliko znam i Goran se do pre nekog vremena kod njih snabdevao, a možda još uvek kupuje kod njih.

Ajde reci mi, da li je tebi normalno da Valeo ne izdržava remap, Sachs ga drži bez problema?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde sam napisao da su mi u servisu rekli da izbegavam da u Alfu ugrađujem Valeo, i ako ikako mogu Sachs, ili čak Luk... 

 

U punta sam ugradio svojevremeno Valeo. Ništa mi papučica nije bila mekša, i nikad nije mogao da potpiše u drugoj brzini... Ono kad naglo startujem pa prebacim u drugu, uvek je u tom momentu  proklizavao dok ne nastavi da vuče, nikad nije mogao točkovima da potpiše. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.

Valeo ne može da izdrži remap.

2.

A da, i posle mi kenjaju da ne drži jer mi je čipovan auto.

3.

I ne možeš porediti stock TD100 i čipovanog JTD100, sa ne baš safe mapom.

4.

. skrećem pažnju na to kakvo je to smeće, i slučaju čipovanog auta?

5.

Ajde reci mi, da li je tebi normalno da Valeo ne izdržava remap, Sachs ga drži bez problema?

Dokle? Shvatili smo. Čipovan ti je auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Banjo, šta da ti kažem, sam si kriv jer ti je Punto bio čipovan, šta hoćeš za te pare :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banjov Punto je bio čipovan i to debelo koliko sam ja čuo.

 

A koliko je deklarisani obrtni moment za to Valeo kvaćilo i koliko je trebalo da trpi?

Da li postoji dokaz da je kvačilo bilo original?

Sad ću ja opet o amortizerima kod mene i čipovanju, ali ako se kolima doda 30-40% obrtnog momenta mora valjda još nešto na kolima da se promeni, a ne da nastavi da se vozi sa istim delovima? 

30% više snage po meni povači bolje kočnice, savršene trapove, makar proveru svih creva i crevca, savršene dizne, ako ne i veće i tako dalje. Tu ulazi i makar malo jače kvačilo.

 

Druga stvar je kako je taj obrtni moment raspoređen. Ako jednako puni na 1000 i 3000 obrtaja to nikako nije dobro. Ja za svoj auto tačno znam gde malo više puni i koliko. Čak je u nekim režimima smanjena količina goriva i pritisak vazduha kako bi se zamajac i turbina sačuvali. 

 

Ako se desi da menjam kvačilo i zamajac i budem kupovao nove, 99% ću ići na to da stavim sve za mjet-a 16v zajedno sa menjačem pa ako to bude original i ne istrpi onda bih mogao da pljujem Valeo, u suprotnom mislim da ne bi bilo objektivno.

 

Ista stvar je i za menjač. Ako je menjač deklarisan na jtd 115ks na 260Nm i raspadne se na čipovanim kolima, da li je onda Getrag kriv ili kvuar koji je posolio malo više gde nije trebao?

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez obzira da li je čipovan, on ne sme da prokliza ukoliko je vozilo prazno. Druga je stvar da sam ja imao pored sebe još četiri putnika i pun prtljažnik, pa da on zbog čipa prokliza. Dakle, radi se o potpuno praznom vozilu, bez ikakvog opterećenja. Inače kada se projektuje jedno vozilo, sve karakteristike, a naravno i komponente se projektuju prema punom opterećenju tog istog vozila.

 

Dakle, to isto kvačilo, kada je vozilo pod punim opterećenjem mora da ima određeni stepen sigurnosti u radu. U prevodu, ne sme da prokliza.  Isto tako, nije preporučljivo i da kvačilo podnosi veći obrtni moment nego što je po projektu određeno, iz prostog razloga što to isto kvačilo ima sigurnosnu ulogu i mora da prokliza usled preopterećenja motora.

 

Poenta priče je da svaka spojnica mora da izdrži puno opterećenje vozila sa naravno određenem stepenom sigurnosti. Dakle ukoliko je vozilo puno, i ima neko blaže povećanje snage motora, spojnica opet mora da izdrži. Naravno, ukoliko imamo neko znatno uvećanje obrtnog momenta, pod takvim opterećenjem kvačilo i mora da prokliza. Ali, opet kažem, kod praznog vozila to ne bi trebao da bude slučaj.

 

Opet se ograđujem, za normalnu vožnju sve je radilo kako treba, bez ikakvih loših pojava što se tiče Valea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva ugradnja valeo je vrhunski kvalitet, trpi i po 200kkm cak i u cipovanim autima, ovo sto se kod nas kupuje po radnjama nema veze sa tim valeom, samo se isto zovu.

Neko kaze da je fals valeo, neko kaze da to prodaju remontovane (ili fabricki remontovane?) Valeo setove kao nove pa zato ima reklamacija i ne trpe tu snagu.

Verovatno ima i originalnog valea da se nadje, ali retko ko ce platiti kupiti naizgled istu stvar po vecoj ceni.

Recimo ako trazis sachs, normalno uzeces ga tamo gde je najjeftiniji, isto sa valeom, ne krivim ljude uopste, vec te sto prepakuju i varaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ortak dok mi je radio sa delovima za francuze i iste dovlačio iz Grčke rekao mi je da kod grka postoje više različitih cena za isti deo. Zavisno od klase i kvaliteta istog postojale su tri do četiri cene. Njegovo je bilo da ubode pravi kompromis / da lepo zaradi a da ga glava ne boli od reklamacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banjov Punto je bio čipovan i to debelo koliko sam ja čuo.

 

A koliko je deklarisani obrtni moment za to Valeo kvaćilo i koliko je trebalo da trpi?

Da li postoji dokaz da je kvačilo bilo original?

Sad ću ja opet o amortizerima kod mene i čipovanju, ali ako se kolima doda 30-40% obrtnog momenta mora valjda još nešto na kolima da se promeni, a ne da nastavi da se vozi sa istim delovima? 

30% više snage po meni povači bolje kočnice, savršene trapove, makar proveru svih creva i crevca, savršene dizne, ako ne i veće i tako dalje. Tu ulazi i makar malo jače kvačilo.

 

Druga stvar je kako je taj obrtni moment raspoređen. Ako jednako puni na 1000 i 3000 obrtaja to nikako nije dobro. Ja za svoj auto tačno znam gde malo više puni i koliko. Čak je u nekim režimima smanjena količina goriva i pritisak vazduha kako bi se zamajac i turbina sačuvali. 

 

Ako se desi da menjam kvačilo i zamajac i budem kupovao nove, 99% ću ići na to da stavim sve za mjet-a 16v zajedno sa menjačem pa ako to bude original i ne istrpi onda bih mogao da pljujem Valeo, u suprotnom mislim da ne bi bilo objektivno.

 

Ista stvar je i za menjač. Ako je menjač deklarisan na jtd 115ks na 260Nm i raspadne se na čipovanim kolima, da li je onda Getrag kriv ili kvuar koji je posolio malo više gde nije trebao?

+1  :)

ja ne znam zasto se ovde prepucavate ovaj dobar set onaj nevaja   svaki novi set kvacila je dobar za normalnog vozaca  jer imao sam prilika da vidim i fiate i wv  pasate  sa preko 400 000km predjenih sa prvim  setom kvacila i zamajcem i sve je bilo u redu i posle toga  meko kvacilo nema treskanja tresenja cimanja   a isto sam  imao prilike da skoro vidim golf 7 2014 g  sa samo  30 000km otisla letva  upravjaca i  zamajac    u pitanju vozilo 1,6 tdi  mislim da je 105 ili 115 konja ako se nevaram  ali covek ima pare   kupio nov auto neizlazi iz njega   i gazi se   neobilaze se rupe   i eto   znaci od samih nas zavisi koliko ce sta trajati  i niko nemoze da vam garantuje koliko ce da vam sta traje jer niko nezna kakav je ko vozac .   :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivan lk. je u pravu 100%. U ovoj zemji ne postoji zaštita potrošača,i nikad ne znaš šta si kupio (bez obzira na cenu). Na bivšem Puntu je lamela klizala (samo zimi, ispod 0°), a auto se vozio konstantno, i dva puta išao u Grčku. Prešao 30kkm. Nakon remapa,klizao je i više i češće,moralo da se menja. Kad sam skinuo,lamela k*o nova,druk simbolično ostavio trag na korpi,a set Frankenstein, utisnut žig Valeo,a nalepnice Sacks. Korpa nije bila u stanju da prenese smagu ni na stok mapi,a o remapu da ne pričam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...