Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

Pa da, tu oko menjaca. (zamenjeno i ulje u menjacu) Videcu sutra da snimim mozda, mada sad kaze da je ok. Mene je najvise interesovalo da li zamajac mora da ''legne'' posle nekog vremena. Hvala svima u svakom slucaju na idejama. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu sta da leze,verovatno da nije zamajac ako su u servisu rekli da je i stari ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu rekli da je stari ok, stari zamajac je vrisnuo, nego su rekli da je to ok zvuk sa novim kad ga pali/gasi. Tog zvuka kod mene nema....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mora da neko gnjuri pod haubom i da se vidi odakle dolazi taj zvuk.

Skoro smo gledali jednog izgleda havarisanog Stila koji je tih ko bubica prilikom gašenja. Prednjica nije njegova pa je nešto bilo utegnuto inema nikakvog zvuka prilokom gašenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gledao sam da kupim stila 2004. god ,1.9 jtd

u cetrvtoj brzini na 1500 obrtaja miran i nema seckanja u voznji.motor takodje miran,trapovi se ne osecaju,udoban ...ali kad se gasi zadrma se (dok kod paljenja se nista ne oseca).

 

receno mi je to neki pokazatelj da plivajuci zamajac ima malo vise lufta i da je pri kraju,mada mi ovaj decko kaze da ga je i on tako kupio i da ga vozi vec par godina bez problema.

takodje sam se malo i raspitao i zato proverio zamajac kod paljenja i kod gasenja i receno mi je da u 4.brzini na 1500 obrt bi trebao da drma ako je to lose .e sad ,jel ja to tripujem nesto ili je mozda to donekle i normalno za auto ovog godista ?.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da znači da je zamajac loš.

 

Mogu da budu i nosači motora, klapna da ne zatvara, svašta.

Po meni to nije razlog da ne uzmeš auto. Ako ostalo valja čak i da menjaš zamajac nije smak sveta, a sigurno neće otići za 30-40 000km ako nije baš debelo načet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guraj to bre... ne gazi iz malih obrtaja i ne tjeraj u crvene i ne razmisljaj o tome...kad crkne znaces, a opterecivnje prije nego je crkao je lose :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma gledam brate da kupim taj auto,ceni ga 2500 i reg do kraja god

a posto je taj zamajac jedna od skupljih popravki hteo bih da malo budem edukovan :).pa me zanimaju misljenja i da li je to  dobra kupovina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji gomila "babskih" metoda, ali nijedna 100% tačna.

 

Probaj da potopiš gas na 1500 obrtaja u 4. brzini i vidi da li trese.

I ljuljaj nogom ugašen auto dok je u brzini, trebalo bi da malo zvecne ako je loš zamajac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

veliki servis nije radjen zadnjih 20-30 k km ali mali je radjen skorije...eto jedino nisam gume pogledao i malo me buni taj deo oko gasenja sto zadrma...mada je i kilometraza radjena pre nego sto je on kupio na placu,malo mi je nerealno 160 k km od 2004. ali nebitno i to ipak su to izdrzljivi motori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamajac ti niko ne moze ispitati dok ne bi skinuo mjenjac. Moj zamajac pred crkavanje je znao da zalupa na momente kao da ce se auto raspasti i kad sam ga poveo kod majstora koji je sigurno dobar majstor i probao i kaze da mi nisi rekao nikako ne bi prepoznao da je zamajac los u voznji i ponasanju...sad kad sam ga makao i stavio fixni, razlika je u paljenju auta sto je sa plivajucim znao da kao poskoci nekada...pri gasenju dizel mora da malo zatrese...pogotovo star 10 i vise godina. Jedino je znao ujutru kad je hladan motor da se kao blago grebanje cuje...ostalo skoro nikakve razlike...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma teraj to samo! Ako se auto dobro ponaša u vožnji, dobro vuče, lepo odvaja kvačilo, nema problema pri šaltanju, nema problema pri preticanjima, nema razloga da se brineš. To ako se malo čuje pri gašenju, neće te ostaviti na putu sigurno. 

Ali moraš biti svestan da auto koji je star 10-11 godina ne može biti savršen, svakako da ćeš morati nešto i uložiti u njega, pa možda i u novo kvačilo i zamajac kada dođe vreme ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Cromu 2009. godiste, 1.9mjt 88kW. Presao sam sa njom oko 17000 km od kako je kod mene. Od pocetka je pedala kvacila visoka. Imam problem pri kretanju automobila, osecaju se male vibracije, posebno pri kretanju u rikverc na usponu. U voznji se sasvim normalno ponasa, bez ikakvih problema. Sumnjao sam na nosac motora, bio kod majstora on kaze da ima malo lufta ali da jos nije za zamenu. Da li je u pitanju plivajuci zamajac ili set kvacila? Pedala kvacila je visoka ali je mekana. Sta jos moze da pravi vibracije prilikom kretanja? Ako je zamajac koji kupiti? Da li postoji zamenski "obican" zamajac i da li je pametno upustati se u tu avanturu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je kvacilo meko i visoko to znaci da ti je dobra korpa i lamela...

Moje misljenje da ti je nosac motora problem...kriva korpa kod mene je bila kada na usponu krecem treslo izrazeno...zamajac vjerovatno nije jer bi u toku voznje pokazao znake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros sam probao na 1500 obrtaja cetvrtom kako je neko pisao u temi, sa potapanjem gasa, nema nikakvih vibracija. E sad, kada ga palim kao da ima malo vibracija. I desava se, ne uvek, da prilikom kretanja imam vibracije u vidu tresenja. Uglavnom dodavanjem gasa to se resava. Sta sve moze osim zamajca i kvacila da daje ovakve "simptome"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trešenje u leru koje se smanjuje dodavanjem gasa je verovatno neki od nosača.

Imaj u vidu da motor više trese kada je hladan.

Zamajac ti je verovatno dobar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki Punto JTD ima plivajući zamajac, ali kod Punto on jako retko strada. Razlog je jednostavan, težina Punta je tek nešto 1000kg, i zamajac se mnogo manje napinje nego kod težih rođaka (Stilo, Marea, Bravo-a).

Naravno, ne kažem da ga je nemoguće uništiti, ali treba uložiti dosta truda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da svaki 1.9 JTD ima plivajući.

Tako su mene ubedili da Stilo 59kw JTD nema pa sam ispao glup u društvu :)

Zaptavo velika prednost plivajućih na Fiatu je što sam deo nije toliko skup kao kod Forda, Renoa itd. O Mečkama i Bembarama da ne pričamo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...