Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

Elem,danas zamenih kod majstora na marei 1.9jtd 2001.set kvacila-valeo,menjao sam ga zbog podrhtavanja prilikom kretanja u prvoj brzini,pretpostavka je bila da je stradala korpa kvacila.Posto nisam bio prisutan prilikom zamene istog majstor je zamenio i kad sam dosao po kola rece covek"Sve je super lamela ti je bila pri kraju,korpa je crkla to je reseno,plivajuci zamajac IMA LUFTA ali nema veze nije strasno"Kad ga na mestu nisam roknuo al covek se pravda kao bacio sam se na veliki trosak jer sam radio i kompletan veliki servis pa da me postede.Kaze bicu miran minimum 30k sa plivajucim zamajcem.

Epilog:Marea mnogo bolje vuce,a sto se tice tresenja prilikom polaska u prvoj osetno je manje vibracije nisu vise na tabli i volanu vec negde se oseti podrhtavanje iz motornog prostora relativno blago.Majstor nije neki anonimus servis Dragan-Caruga u Ustanickoj 123.Sta sad raditi?Da li moze da me ostavi na putu i da probam da vozim dok nebude drasticnije manifestovao,majstoru nemogu nista sem peglanja al samo cu sebe zaj..Raspitao sam se i definitivno prelazim u tim servis,al STA SAD RADITI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reci ce ti Miki u vezi tog lufta.

Postoji neka tolerancija koliki on moze biti a da ne mora da se menja plivajuci

To ne moze da se zna dok se on ne skine.

Mozda je taj majstor procenio da luft nije toliko veliki da bi zamajac morao da se menja.

Verujem da je imao dobru nameru, ali je ipak trebao da te pita da li ipak zelis i to da zamenis

Iz prostog razloga sto je demontaza menjaca dugotrajna i skupa intervencija da bi je opet radio zbog zamajca za par meseci, na primer.

U mom slucaju se ispostavilo da zamajac ima luft veci nego sto bi smeo i da se mora zameniti.

Ali TIM servis nista nije tvrdio unapred, vec su situaciju procenili posto je zamajac skinut.

Doduse, bio sam prisutan, ali i da nisam, siguran sam da zbog profesionalne etike ne bi dozvolili da se vrati zamajac koji ne valja, a da me prethodno ne obaveste u kakvom je stanju.

Mislim da je tvoj majstor pogresio samo u tome sto te nije pitao da li i pored njegove ocene ipak zelis da zamenis i zamajac.

Jer, na kraju krajeva, njegovo je da kaze svoju strucnu procenu, a pare su tvoje kao i konacna odluka hoce li se nesto raditi ili ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno tako nego me brine da me neostavi na putu jer u narednih par meseci idem par puta preko,Grcka,austrija,samo mi fali da me ostavi tamo.Nisam znao za dozvoljeni luft majstor rece kao ima lufta ali nije strasno.Nego ajd da pitam da li postoji mogucnost da se na mareu ubaci obican set tj.da se izbaci plivajuci zamajac,naslusao sam se prica o tome ali ne znam nikog ko je to uradio,to se primenjuje kad ode plivajuci

Usput marea ima 176.000 km pravih

Edited by Joca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja shvatam, nov zamajac i nema nikakav luft, da tako kazemo.

Ali stari moze imati onaj sa kojim moze da tera jos, ili onaj koji pokazuje da je jako blizu kraja i da se mora zameniti.

Sacekajmo nekog ko ce ti to strucno objasniti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...majstoru nemogu nista sem peglanja al samo cu sebe zaj...

Možda nisam nešto dobro razumeo, ali nije mi jasno zašto si uopšte ljut na majstora? ;)

Svi imaju taj luft, neko manje, neko više, a imaju zato što ti JTD iz uvoza nisu prešli 100.000 ili 150.000 Km koliko im već piše na satu, nego 250.000+ kilometara.

Ti još uvek nemaš simptome koji su tu kada taj luft postane veliki i kada se mora menjati. Da imaš, znatno bi više lupao i tresao.

Koliko znam još niko nije napakovao sve to bez plivajućeg. On je tu baš da preuzme na sebe udarce...mehanički teret...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joco, neće te ostaviti nigde na putu. Jedino ako "rikne" kvačilo, ali zbog zamajca ne.

Pa možda i ne bi bilo loše da si zamenio i zamajac jer...pitanje koliko će ti trajati nov set sa "polu-ispravnim" zamajcem...a usput se i delovi habaju što se češće sklapaju i rasklapaju...

Pre dva meseca sam obavio isti zahvat - set kvačila i zamajac. Sve ukupno oko 380 e. Majstor mi je rekao da taj zamajac može da gura još, ima malo lufta (rukom se nategne oko 1 cm), ali može relativno brzo potrošiti novo kvačilo. Jeste bio trošak, ali sam miran...

Jedno pitanje - da li su se pre zamene osetile vibracije prilikom startovanja i gašenja motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje - da li su se pre zamene osetile vibracije prilikom startovanja i gašenja motora?

Nije vibrirao prilikom paljenja,prilikom gasenja vrlo malo skoro zanemarljivo i dalje isto,posle gore navedene avanture ni manje ni vise.Ma ima tu i psihe :( da ne znam nista o plivajucem zamajcu,tj.da mi majstor nije nista pricao verovatno ne bi ovoliko pisao,panicio i toliko obracao paznju.Ako je tacno da nemoze da ostavi na putu onda idemo dalje,ipak je to parce gvozdja(auto)moze uvek da se popravi,proda,baci u mutno dunavo i sl.a ako istanjim zivce zbog njega tu nema popravke u lazi nema rezervnih delova. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ni ja imao nikakve izrazene simptome poput treshenja, lupanja, podrhtavanja.

Samo se culo nesto kao "tuk" kad naglo otpustim gas. A ispostavilo se da je luft ipak preveliki.

Stoga je moguce da je tvoj majstor dobro procenio i da taj zamajac moze da izdrzi jos koju desetinu hiljada.

Posto on ne zna koliko ti prelazis, ta kilometraza za neke vozace moze biti i par godina.

Tvoj zamajac je verovatno i dalje u solidnom stanju.

Tesko da bi neki savestan majstor vratio deo za koji zna da ne valja i zbog koga ces mu opet doci za kratko vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joco, budi bez brige....ako normalno voziš i ako ne "divljaš" sa kolima, onda će izdržati još dosta. Pozzz :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima,i ja sam spustio loptu,od sinoc ga testiram i mogu reci da sam se mozda i istripovao u vezi zamajca,o.k se ponasa za sada a kontaktirao sam majstora i rekao mi je da plivajuci zamajac ima lufta ali da po njemu nije strasno,da je vidjao i mnogo gore i da moze da predje oko 50k.Izgleda da set leze jer se izgubilo i to podrhtavanje iz motornog prostora.

Hvala vam u svakom slucaju na brzim odgovorima a i jasnije mi je.

Pozdrav! :thumbsup: Makiju i Lyonu :thumbup:

Edited by Joca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre dva meseca sam obavio isti zahvat - set kvačila i zamajac. Sve ukupno oko 380 e. M

Pa realno to i nije preterana cifra kad se uzme u obzir da bi trebalo da gura 150 000 sto znaci 5 god dobrane voznje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam slican problem, verovatno sa zamajcem?

marea 1.9 jtd 2000g zamenio sam set kvacila sa konstatacijom majstora iz Ap-sporta da je zamajac OK.

pre zamene kvacila auto se sav tresao pri polazenju u prvoj brzini. sada je to dosta manje ali i dalje se osete male vibracije pri kretanju a motor prolikom gasenja se ozbiljno zatrese.

da li je to zamajac? :question:

Edited by garisha

Share this post


Link to post
Share on other sites

da lije moguce da u srbiji za 380 e zamenis kit kvacilo i zamajac??? :blink: :blink:

jel to sve original valeo?? ne mogu da verujem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa original originala,sad pitanje je koja je klasa ali zavrsava posao zamajac je od 230-280e a set kvacila oko 100e sve je VALEO

Edited by boki

Share this post


Link to post
Share on other sites

da lije moguce da u srbiji za 380 e zamenis kit kvacilo i zamajac??? :blink: :blink:

jel to sve original valeo?? ne mogu da verujem..

Ovo je prava istina: original talijanski zamajac je preko 500€, set kvačila je 450€. Na sve to idu i ruke koje su oko 100€. Pričam samo o ORIGINALIMA. Imam drugare koji su zamenili po onim duplo jeftinijim cenama, pa uvek nesto fali i nisu dobili ono sto su hteli. Ali sta ces, koliko para toliko muzike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probao sam ali sada tek vidim da si dodao "gas do patosa", to nisam probao. pri normalnom ubrzavanju sa 1500rpm u cetvrtoj je miran i ne cuje se :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klase svakako postoje, ali kao da stalno zaboravljamo politiku cena koju svaki proizvodjac i distributer imaju u svakoj pojedinacnoj zemlji.

Naravno da Valeo i njegov distributer u Italiji prosto ne zele da prodaju taj set po manjoj ceni jer trziste prihvata i placa daleko vecu cenu, obzirom da je ekonomski mocno.

Verujem da isti takav set kosta jos vise u Norveskoj ili V.Britaniji, Finskoj i sl.

Ne verujem da ima istu cenu u Portugalu ili u Poljskoj.

U ovom domenu imam dosta iskustva, doduse ne sa auto delovima nego sa drugom opremom i pouzdano znam da proizvodjac i distributer odredjuju politiku cena za svaku zemlju zasebno.

Naravno da se Valeo i njegov ovdasnji distributer ne bi ovajdili da daju iste cene kao u Italiji, pa je to jedan od razloga zasto su setovi jeftiniji.

Sam kvalitet druge klase ne moze da varira vise od 10 posto, jer bi svaka veca varijacija bila stetna po sam brend. Sve sto je losije od toga nije druga klasa, nego prosto falsifikat tog proizvoda

Share this post


Link to post
Share on other sites

probao sam ali sada tek vidim da si dodao "gas do patosa", to nisam probao. pri normalnom ubrzavanju sa 1500rpm u cetvrtoj je miran i ne cuje se :whistle:

probaj i sa gasom ali ako je bio miran bice i sa gasom,trebalo bi da ti je sve ok...on i sluzi da pri niskim obrtajima amortizuje tako da tebi odradjuje posao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što sigurno ukazuje na zamajac je da na određenom opterećenju ili rasterećenju imaš znatno veće vibracije nego obično.

Sve druge vibracije nisu od zamajca. Mada je ovde dosta pisano, ljudi zamemaruju nosače motora, a to je jedini elastični elemenat između motora i ostatka vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da lije moguce da u srbiji za 380 e zamenis kit kvacilo i zamajac??? :blink: :blink:

jel to sve original valeo?? ne mogu da verujem..

Ovo je prava istina: original talijanski zamajac je preko 500€, set kvačila je 450€. Na sve to idu i ruke koje su oko 100€. Pričam samo o ORIGINALIMA. Imam drugare koji su zamenili po onim duplo jeftinijim cenama, pa uvek nesto fali i nisu dobili ono sto su hteli. Ali sta ces, koliko para toliko muzike.

Od prilike je to to... u servisu fiat ovde su mi trazili ovako:

Set kvacila 206 eura

zamajac 540 eura

ruke 280 eura :veryangry: :veryangry:

lopovi... :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako sam ja prošao....set kvačila - 80 e, zamajac (plivajući) - 240 e i dve litre ulja oko 1500 rsd....ruke oko 70 e.

Delove sam uzeo u AP - sportu.

Prešao 10000 km od zamene i nemam problema. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako sam ja prošao....set kvačila - 80 e, zamajac (plivajući) - 240 e i dve litre ulja oko 1500 rsd....ruke oko 70 e.

Delove sam uzeo u AP - sportu.

Prešao 10000 km od zamene i nemam problema. :welcome:

cene iz APsporta nisu cene za originale. to su verne kopije. U Delti su jedini originali sa vakumiranim kesicama i pecatima na proizvodima. i jos nesto, set kvacila obuhvata i druk lezaj koji je preko 200€, zato seti jeste 450€

Edited by mica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...