Jump to content
FAS Goran

klokkende

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About klokkende

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Uzice

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma 2009, 1.9mjtd, 88kw
  1. Pozdrav svima, zanimaju me iskustva sa remontom seta kvacila i plivajuceg zamajca. Auto je Fiat Croma 1.9mjtd, 88kW, 2009. godiste. Svaki savet i preporuka su dobrodosli.
  2. Vidimo se sigurno, kod Vas sam po dogovoru u subotu ujutru u 8h.
  3. Gorane, imam jedno pitanje za Vas. Vec sam zakazao redovan servis za subotu 26. mart. Jutros mi se upalila lampica od serva pri startovanju automobila (Croma 1.9mjt 88kW 2009 godiste) i volan je bio bas tvrd-ocigledno da servo nije radio. Posle gasenja i ponovnog paljenja greska se nije ponovila i za sada sve radi kako treba. Moje pitanje je da li je bezbedno voziti auto do Vas? Nadam se da jeste pa da i to sredimo uz redovan servis u subotu. Pozdrav iz Uzica, Zeljko Aleksic
  4. Jutros sam probao na 1500 obrtaja cetvrtom kako je neko pisao u temi, sa potapanjem gasa, nema nikakvih vibracija. E sad, kada ga palim kao da ima malo vibracija. I desava se, ne uvek, da prilikom kretanja imam vibracije u vidu tresenja. Uglavnom dodavanjem gasa to se resava. Sta sve moze osim zamajca i kvacila da daje ovakve "simptome"?
  5. Imam Cromu 2009. godiste, 1.9mjt 88kW. Presao sam sa njom oko 17000 km od kako je kod mene. Od pocetka je pedala kvacila visoka. Imam problem pri kretanju automobila, osecaju se male vibracije, posebno pri kretanju u rikverc na usponu. U voznji se sasvim normalno ponasa, bez ikakvih problema. Sumnjao sam na nosac motora, bio kod majstora on kaze da ima malo lufta ali da jos nije za zamenu. Da li je u pitanju plivajuci zamajac ili set kvacila? Pedala kvacila je visoka ali je mekana. Sta jos moze da pravi vibracije prilikom kretanja? Ako je zamajac koji kupiti? Da li postoji zamenski "obican" zamajac i da li je pametno upustati se u tu avanturu?
  6. Evo mene ponovo, juce bio kod majstora koji nije uspeo nista da uradi. Izgleda da ne postoji opcija podesavanja rucne kocnice. Da li je to moguce?
  7. Pitanje glasi, kako i odakle se podesava rucna kocnica na novoj Cromi 1.9mjtd 88kW 2009. godiste? Da li ide nakako iz kabine, i kako, ili sa donje strane automobila? Hvala unapred.
  8. Evo da se i ja javim. Auto je Fiat Croma 1.9 8V-88kW, 2009. godiste, kupljena pre malo vise od mesec dana. Sinoc mi upali poruku ANTIPOLLUTION FILTER CLOGGED SEE HANDBOOK, praceno zutim trouglom upozorenja. Jutros sam je provozao nekih 15-20 minuta iz Uzica prema Zlatiboru, trecom na nekih 2500-3000 obrtaja i posle nekih ~15 minuta voznje greska se izgasi i ne pali se vise ( bar za sada ). Pretpostavljam da je regeneracija uspesno odradjena. Jedino sto sam primetio je da je posle gasenja greske trenutna potrosnja priblizno prepolovljena, posto sam tokom voznje pratio trenutnu potrosnju. Nista drugo nisam primetio, niti dim, niti se osetio neki smrad i td. Nadam se da je to to? Koliki je ocekivani interval za sledecu regeneraciju?
  9. Pozdrav svima. Dolazim iz Uzica, vozim Fiat Stilo 2002, 1.9jtd, 85kw

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...