Jump to content
FAS Goran

Joca

Members
  • Content Count

    154
  • Joined

  • Last visited

About Joca

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    ex Punto 2 jtd,ex Marea jtd,ex 2x Fiat Stilo jtd,mjtd,now Alfa Romeo 156 jtd restyling and remaped

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ovo za pedalu je ok,ali nesto se necuje kao da je druk
  2. Alfe cesto baguju sa cajgerom pa imam iskustva.Nepamtim kad mi je temp.dosla na 90 i leti i zimi,na dijagnostici pokazuje 90 a na cajgeru manje.Dok sam imao fabricki termostat drzala je kazaljka zakucanu na 90.A i sam znas da zimi jtd sporije postize radnu temperaturu.Ja po gradu predjem minimum 3-4 km kad pocne da duva mlako,kad pocne bas vrelo da duva kazaljka jedva da je presla prvu crtu.I ja sam se tripovao da je termostat i da neostetim motor zbog nepostignute radne temperature ali samo dijagnostika je lek veruj mi.Posebna prica je kad na otvorenom putu zimi pogledam kazaljku,kad vidim da je na 70 nije mi dobro,ali duva toplo.
  3. A da taj majstor proba da vidi temperaturu na dijagnostici i uporedi sa cajgerom npr.
  4. Ne znam koliko se isplati ta igranka sa skidanjem neba.Sto neubacis led sijalice.Ako vec postavljas povezi na najblize svetlo koje se pali prilikom otvaranja vrata.A sto se tice povezivanja ne znam napamet,skini pa vidi kako je vezana lampa u stubu.
  5. Malopre (oko 5) prodjoh pored vas,takva zmijurina je presla put ka vama (nekoliko kola je bilo)i ode pod crnu lanciju.Zmiju mogu da podnesem samo ako je na alfinom grbu.Sad bez zezanja imala je oko metar
  6. E pa sad....Ima po malo istine u oba posta, ipak mnogo vise u ovom drugom
  7. Moja greska,mislio sam da pisemo samo o jtd i slicno.Reno senic 1.5 dci 106 ks sa 6 brzina koji imam ali ne spominjem ga zato sto sam skapirao da je ovo forum o zabarima ima potrosnju najmanju od svih automobila sto sam ikada imao ali sama voznja u njemu je bar meni (ne racunam smarta koji moja zena vozi jer to i nije auto) Prosek sa senicom na 2000 km je 5,2l,a bord mu se gadja sa pumpom. A sto se tice potrosnje na alfi sve je besprekorno ali to kaze matematika nazalost,mozda gume 18 cola jbem li ga ali ide ko djavo a lezi ko pegla
  8. Na skoro svim mojim fiat-alfa automobilima(pogledati garazu sem stila mjet) samo su mehanicki zatvoreni egr ventili i nikad problem,greska,itd
  9. Alfa 156 jtd,8v.Auto put (120-130) 6,3 l,lokalni putevi (60-100) 5-5,3 l,grad leti (BG) 7 l a zimi 7,5-8 l.Metoda merenja: od cepa do cepa.Kod alfi veze nema sta pokazuje bord u odnosu na realnu potrosnju.Moja konketno odstupa za oko 0,8 l od realne potrosnje tako da sam se opasno u pocetku ispaljivao sa izjavama o mojoj potrosnji kao na primer da mi je do Grcke i nazad trosila 4,7 l/100km .I jos nesto moze i ispod ove potrosnje a i iznad sve zavisi kako sam raspolozen .Ovo je za neku normalu.
  10. Ma alfa mi je zmaj,besprekorna je(za svoje godine).Samo joj je na moje insistiranje mehanicki zatvoren egr ventil i imala je knedlu kad je hladna na 2000rpm(nakon remapa nema).Licno sam protivnik budzenja ali ovo stvarno lepo radi.Naravno stara je 10 godina i vremenom je verovatno izgubila izvornu snagu,dizne su verovatno losije(hoce da zadimi kad se pritisne,nista strasno)vidim baca dim ko djavo preko 4000rpm ali retko kad prelazim 3000 i sl.Ako se sa remapom vozi normalno nema problema a i bez remapa ako se divlja ode auto u tri...Posto mi je lamela polovicna plasio sam se da ne prokliza nakon cipa ali nije.Ma slobodno pitajte,forum i sluzi za razmenu iskustava ,meni je bila velika frka da uradim svojevremeno cip na stilu mjtd pa kad sam se raspitao kod normalnih ljudi uradih ga i srecno sam ga vozio 60000 km i prodao drugu. Velika je greska sto kad se spomene cip ljudi odmah pomisle na izivljavanje a u stvari pada i potrosnja(uf samo da me neispljuju i za to)
  11. Vidi...nisam uradio da bi kidao ali na probi je konstantno vukao do preko 4500 rpm (iskreno nisam gledao dalje u obrtomer) a i brate necu da kidam svoj auto,nema potrebe,jednostavno dobijes konstantu i gde si prebacivao u nizi stepen prenosa sad prolazis sa vecim.Mozda nije za forum pa necu o imenima,imas u bg a i po srbiji za 50 e remap,uradi ti covek,ti probas i posle mesec dana mu kazes da ti se nesvidja pa ti on vrati tvoju originalnu mapu besplatno i pare(casti ga nesto).Tako probaj jer nemoze preko foruma a i ljudi cesto negovore istinu.Probas pa vidis.De sam usao u ovu pricu
  12. Uuuu Napisao sam komercijalni cip ,povecanje obrtnog momenta(ne konjaze) i dobijanje na krivoj ubrzanja,kao i gubitak turbo rupe.Inace ovo je najprostiji vid tuninga sa najmanjom cenom,cisto da motor bude elasticniji od nizih obrtaja.Tuning varijanti ima gomila:Box(amaterski),hard itd pa onda down pipe sa flat cevkom u kombinaciji sa mapom pa druga turbina itd da nepricam ono sto ne znam i sto me neinteresuje.Znaci ovo je naj banalniji nacin (pored boxa)koji sam uradio cisto da motor prodise.Da nepolemisemo vise tuning kao tunig me neinteresuje pogotovo na kolima koje vozimo(min 10 god starim sa preko 300k km i divco delovima)Ja sam uradio ovako a vi kako ce te .Probajte...
  13. Radio sam preko,u principu radi se isto kao u Beogradu za 50 evra.Pregleda auto,pita te sta hoces,Iscita mapu,koriguje je,ucita,proba se auto sa ukljucenim lap topom i to je to.Takodje isto se ponasa kao kad se cipuje u BG za 50 e jer sam terao predhodna kola u BG.Nema razlike BG-Evropa za komercijalni tuning koji sam uradio.Cak sta vise bolje da sam uradio u BG-u.Pa ako zeza onda
  14. Pre nedelju dana palo i cipovanje ,sad bukvalno leti,glisira bez otpora

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...