Jump to content
FAS Euroauto Goran

Leduman

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About Leduman

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Kraljevo

Recent Profile Visitors

773 profile views
  1. ok ja imam jtd stilo 2004.isto tako maglio.kada je kondezat ili magla masna moze da bude problem sa malim hladnjakom da pusta u kabini.ali ako nije onda je polen filter ili kao sto je meni bilo KLAPNA ZA RECIRKULACIJU. e sad fora kod te klapne je sto onaj motor je tako glupo regulisan da non stop gura klapnu,tako da npr ti ukljucujes i iskljucujes recirkulaciju u kolima ali ona svejedno radi jer mootor gura. ja sam imao taj problem,a utvrdio sam lako jer kada je ukljucena recirkulacija onda ima onaj dubok zvuk kad izduvava vazuh. jedan dobar majstor resava problem tako sto skine krilo kod polen filtera u kabini ,ukljucuje i iskljucuje recirkulaciju i kucka na klapnicu dok je ne otvori da bi ulazio vazduh spolja.onda se lepo iskljuci komanda za recirkulaciju i resen problem.sat vremena i 1000 dinara. kazem obratite paznju na zvuk izduva vazduha,kad je bas onako dubok znaci da je recirkulacija ON i da samo okrece isti vazduh iz kabine.a taj polen filter svakako zamenite jer kosta 500 din i trebao bi da se menja tipa na prolece a ne kad zabagri nacisto.
  2. samo da se cekiram od kako je malo popustio minus sve je ok nema nikakvih greski radi auto kao pre ,bez greske.cak sam hteo da odem da skinem gresku check engine sa table jer je prijavio ali nekim cudom se sama izbrisala na trecem paljenju auta.ipak je to fiat mada vidim da se nisu ni drugi automobili proslavili na -20
  3. ja bih dodao samo da se pazi na debljinu metalne plocice i na materijal,nikako nesto porozno i tanko jer moze da se odlomi neko parcence pa pravac u sistem.najbolje bi bilo tako nesto prepustiti nekom ko to radi.vise kosta ali bi trebalo kvalitetnije da se uradi
  4. jedno pitanje svima na forumu .bilo je mrazeva ovih dana i sad na -15 auto mi se upali,radi malo i gasi se.prijavljuje na board-u low oil preassure ali poceo i da izbacuje airbag failure i abs problem ja kontam da je sve to zbog zime.inace auto je fiat stilo 1.9 jtd 2004. moram da naglasim da do sada nisam imao nikakvih problema sto se tice elektronike i kvarova eto sad samo kad je ovako veliki minus .ima li neko neku ideju
  5. pa moguce je da je cep od nekog drugog,kako sad mogu da to sredim narucim cilindar novi po tom kljucu ili mogu da kupim poseban cilindar uz koji dobijem poseban kljuc za rezervoar?
  6. ljudi nda se nadovezem na temu...kupio sam polovan auto stilo 1.9 jtd 2004 god i meni se cep za rezervoar ne zakljucava.inace mogu da za zatvorim sve dok on se ne zategne ali ne mogu da okrenem kljuc da ga zakljucam.e sad pitanje -ako uzmem drugi ulozak samo verovatno mora neka fora posebna zbogkljuca posto je kodiran ili kako to ide i koliko kosta otprilike ?
  7. e pa to ....a jos jedno pitanje vezano za ulje kad se ispusta.jel ce da iscuri sve kako treba ako ga podignem dizalicom na jednu stranu kao kad menjam tocak,ili bi trebalo na kanal ?i da li bi motor trebao da bude skroz hladan ili malo topao da bi lakse iscurelo?hvala
  8. ljudi zanima me zamena filtera goriva na fiat stilu jtd....trazio svuda nista konkretno nasao nisam.koliko razumem kod ovog motora nije to nista komplikovano ali mene zanima da li skidanjem filtera ne rizikujem da pocne da piski gorivo nekontrolisano.znam da se akumulator otkaci pa se pristupi zameni a logicno mi je kad vec ne radi auto da i pumpa nema sta da gura tako da bi u principu samo gorivo sto ostalo u dovodu bi trebalo da malo iscuri.bio bih zahvalan da me neko na nesto uputi a u medjuvremenu sam nasao koristan link koji dodje kao manual za stila ,ima tu i za jos neke automobile bacite pogled https://teon.co/cars/fiat-stilo-diesel-1-dot-9-jtd/manuals/51b71df6a11460327500004d
  9. ok hvala puno nasao sam i video u medjuvremenu gde kais cistis omeksivacem kako bi smanjio trenje i ocistio ga od prljavstine zbog lakseg namotavanja mozda nekom bude od pomoci ... probam neki dan pa javljam
  10. da li neko zna sistem skidanja one plastike za pojas suvozacevog pojasa .desava mi se da kais na suvozacevoj strani ne vraca kako treba pa bih to da proverim ...ako neko zna kako ili ima neki video kako da rasturim taj deo da pogledam o cemu se radi bio bih zahvalan.inace auto je stilo 1.9 jtd 2004.
  11. ljudi da se nadovezem na temu vezano za instrument tablu i merne jedinice mada je u pitanju kazaljka goriva...ovo je pocelo da mi se desava od kad je poceo ovaj pad temperature.dam kontakt i sacekam grejace ,kazaljka podigne do mere do koje je pun rezervoar,onda kad okrenem kljuc i upalim auto kazaljka se resetuje (ponovo na nulu i nazad) i cuje se kao neki zvuk iz instrument table .i moram da napomenem da se to ne desava kada je vruc ili preko dana kad je toplo i slicno vec samo neki put.e sad primetio sam da mi se jednom i desilo da mi akumulator se kao ispraznio ujutru da li je moguce da je malo ak. oslabeo pa se to zimi pored paljenja malo poremetilo i ovo na meracu. ovo pitam jer do sada kazaljka pocela da pokazuje gorivo tek kada upalim auto i nije se cuo nikakav zvuk. stilo 1.9 jtd 85 kw
  12. pa meni je ta varijanta za deset e nesto cudna a novo kosta 50 e ....e sad ja sam mislio da vidim kod tejovica u kg da odem uzmem lepo viljusku i zamenim,neko kod stildzana jtd ide silen blok zajedno sa viljuskom ili se to posebno menja???
  13. ljudi da ne bih otvarao novu temu prikljucicu se ovde...receno mi je da zbog reglaze trapa sredim prednji desni silen blok mi da zamenim celu viljusku jer je valjda kugla losa...oni mi nude remontovanu viljusku za deset evra i kao neku garanciju na odredjene kilometre ,medjutim ja bih pre zamenio taj silen blok i ako je moguce da se zameni kugla a da ostavim svoju viljusku jer ipak imam vise poverenja u svoju original nego da mi oni daju tamo svasta...e sad da li je to izvodljivo da se odradi zamena kugle ili mora nova viljuska odnosno remontovana...
  14. cistio sam egr pre mozda 500 km i nije ni bio nesto puno zaprljan...resio sam da ostavim otvoren egr otvoren i ciscenje naravno...e sad usis nije ciscen tako da sumnjam ili to ili nesto od ovih izduvnih stvari...mada svestan sam i ja da je to dizel i da to dimi,sve bi moralo da bude tip top stanje pa da se taj problem resi...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...