Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

Najveci problem je u tome sto ti delovi koje uzimamo u Ap sportu, Kit komercu i gde jos nemaju veze sa originalom, osim ako je kod Bogunovica sve ovo 3 puta skuplje...

Npr. kod Bogunovica set kvacila sa potisnim lezajem za jtd kosta oko 55k a zamajac oko 103k...

 

A sto se tice ostalih proizvodjaca, ne bi me cudilo da je sve to made by Valeo za Italijanska vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da tu negde leži opravdanje za za nas enormno visoke cene pojedinih delova kod ovlašćenih.

I za enormnu zaradu lopova iz AP Sport i Kita Komerca, koji na veliko nabavljaju te fuš delove po bagatelnim cenama. Zato i kažem Sachs, košta 50% više od tog sranja iz kite, a vredi 100 puta više. Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveci problem je u tome sto ti delovi koje uzimamo u Ap sportu, Kit komercu i gde jos nemaju veze sa originalom, osim ako je kod Bogunovica sve ovo 3 puta skuplje...

Npr. kod Bogunovica set kvacila sa potisnim lezajem za jtd kosta oko 55k a zamajac oko 103k...

 

A sto se tice ostalih proizvodjaca, ne bi me cudilo da je sve to made by Valeo za Italijanska vozila.

 

Pa mi nismo tržište za 3 x skuplje delove. Mada ni ovi na zapadu postaju siromašnjiji.

Zato je tako kako jeste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj komšija ugradio Sachs i proiklizalo, nije prešao ni 40.000 km. Ne znam o čemu se radi, samo znam da komšiji više ne pada na pamet Sachs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa šta nam je onda činiti? :) Ima li adekvatnog rešenja, a da ne uzimamo delove kod ovlašćenih servisera? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima pasos u dzep i pare na autobus pa u nemacku pa kupuj koje oces...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i u njemackoj jes kvalitetno,ali skupo :-)

Ja planiram uskoro (zavisno koliko jos izdrzi plivajuci) da plivajuci mjenjam sa fixnim sa pripadajucim setom sa lamelom sa oprugama i da ne boljoglavam vise oko plivajuceg (mozda cu onda oko mjenjaca brinuti:-)

Edited by bojankov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta onda pricamo ocete da bude extra a da bude jeftino pa to nema ni u nemacku.A sadasmja lamela nije sa opruge a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kod plivajucih zamajaca lamela je fixna...

U tom slucaju kad je fixni zamajac lamela mora biti sa oprugama da bi preuzela na sebe peglanje vibracija...

Edited by bojankov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to pokusavam da saznam da li moze na stilo jtd 115 set sa fixnim zamajcem i setom od npr nekog starijeg auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebih reko da je lamela sa plivajucim zamajcem bez opruga....;)

Edited by deki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamela sa plivajucim zamajcem je fixna a sa fixnim zamajcem se stavlja lamela sa oprugama...na moju bravu jtd 105 ide fixni zamajac sa sarafima od td100 kao i set kvacila od td100 i sve radi bez greske:-)

Za tebe nema spasa,nidje nisam naisao za stila da ima...(jedino mozda set namjenjem za konverziju)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam na lamelu sa plivajucim,ja sam siguran da ima opruge!

A mozda da se stavi od 1.6 ili 1.8 zamajac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mom autu nema,vjerujem i na ostalim jer nema logike da i zamajac ima dvije vrste opruga i da lamela ima jos opruge, tu auto ne bi moglo krenuti od opruga:-)

Edited by bojankov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stari set kvačila mi je na poslu,sutra ga slikam i postavljam slike. Ovih dana ide na reparaciju (ojačavanje peraja korpe i nitovanje lamele kvalitetnijom oblogom), i čuvam ga do sledeće ugradnje-zamene. Neću da dajem 100-tinak eura za nešto što ne znam kako će raditi,a reparacija košta 60% manje i znam šta dobijam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vincent , raspitaj se da li ovi novi setovi imaju slabija peraja u odnosu na fabričke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod drugara koji u garaži ima 10-ak setova (zamenjenih), mikrometrom sam  merio peraja na origin. i na zamenskom setu. Razlike su bile simbolične, deseti delovi mm. Mislim da je poenta u kvalitetu čelika od kojih su napravljena peraja,a ne debljina. Gledano O*ruk varijantom,opšti utisak je da kod zamenskog seta lakše pritiskaš peraja (ako je to uopšte merodavno).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto,Stilo i Libra (do 116 ks),nemaju opruge na lameli, a od 120 i 140 ks imaju. Set kvačila od Stila 120ks,paše na slabijeg od 116, i obratno!

 

Ova je od  Mjet-a
20141117_152048.jpg

 

Ova je od JTD-a

20141117_152100.jpg

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...