-
Content Count
487 -
Joined
-
Last visited
About Mahoney
-
Rank
Regolari
- Birthday 05/29/1994
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Zavidovici,BiH
Previous Fields
-
Garage
Fiat Punto JTDr
-
Fiat Punto 2b 1.9 mjet by DinoG i drazen.os
Mahoney replied to DinoG's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Super napreduje...Nego da priupitam jel ima neki poseban razlog sto ste se odlucili za hitech a ne autoevolution,i zasto samo 20ks+? 1.9 Mjet je sposoban za dosta vise. -
Ne znam tacno,pretpostavljam oko 145-150ks.
-
Posto dugo nisam pisao bio bi red da se nesto i napise.Mnogo toga se izdesavalo na autu,pa da krenemo. Lista nece biti napisana po hrnonoloskom redu... Stilo 115 injektori EGR / CAT off MBC kontroler,turbo na 1.5b 88mm3 goriva. Fiksni zamajac sa kvacilom od Fiat Bravo HGT 20V (230mm fi) Custom remap. Ukinute lajsne na prednjem braniku, kao i znak na haubi. Zadnji diskovi od HGT-a 15ke alu felge sa 195/50/15 gumama. Punto Abarth volan Gewinde (skinute zbog neudobnosti i losih puteva,stavljeni novi amortizeri) Vjerovatno ima jos nesto,ali ne mogu da se sjetim... Jedan video protiv ISPRAVNOG HGT-a sa nesto dignutom kompresijom (radovi na glavi) i protocnim izduvom. Moj ima limitirane prve dvije brzine zbog proklizavanje.Zbog toga ide 7.7 do 100 po GPS, ali zato nema mnogo proklizavanja.
-
@Sasa_NS Treba ti citav sistem sa komplet elektro instalacijom,sve je ukopcaj iskopcaj,samo ima posla dosta.Nije to losa cijena.
-
Mahoney reacted to a post in a topic: Benzinci vs. Dizeli
-
Nisam,jer nisam mogao nigdje naci citav sistem za OK cijenu.
-
Mocan svakako,ali M103 3.0 je ipak odlican motor,a i originalno je u karoseriji.U kombinaciji sa Elektroubrizgavanjem i dobrom mapom paljenja bi trebao izbaciti oko 150kw,sto je sasvim ok snaga za taj auto.
-
Ma jok,nije ni taj nesto posebno brz,a taj motor kosta skoro kao i 124 .Steta sto u 124 nema cr motora ,pa sam tako osudjen na benzin i sekvent LPG.
-
Moja ? Ma tu je pred kucom,taj auto sluzi za dalje distance.Uzeo sam jos jednu 124 300E ,prebacujem je sa K glave na elektro ajspric pa cu na to turbo vjerovatno... Vule Bilo bi dobro,imao bih volju .
-
Evo jedan dizel od 59kw + doping .HGT mu ne moze ni prici,pogotovo na vecim brzinama.88mm3 goriva i 1.5b .Vozim oba haman skoro svaki dan,pa znam sta pricam. 7.7 s do 100 sa redukovanom snagom u 1 i 2 brzini zbog klizanja tockova.Sat je kalibrisan po GPSu,tj kazaljka pri promjeni boje.Prosjecna potrosnja 70% grad 7l,brze voznje.
-
Koliko znam na tom golfu je pukla glava motora,bar sto sam ja upratio s njegove teme.
-
Punto JTD + modovi 215kmh,mozda je mogao jos 5kmh,ali ne bih da probavam Auto je na gewindama i ima progresivni volan,pa nije toliko strasno
-
U dizela sa 16v i hidropodizacima samo 5w ulje.
- 4409 replies
-
- selenia 20k
- selenia gold
- (and 4 more)
-
Mislim da to na dizelima ima smisla raditi,na benzin- plinu nema toliko,kod njih vecinom sjedista ventila izgore od plina i ne prave naslage,zbog temperatura.Kod mene se to desilo,pa sam odradio citavu glavu,da bih dobio fabricku kompresiju. Slika
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".