Jump to content
FAS Goran

Mahoney

Members
  • Content Count

    487
  • Joined

  • Last visited

About Mahoney

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 05/29/1994

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zavidovici,BiH

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto JTDr

Recent Profile Visitors

2703 profile views
  1. Super napreduje...Nego da priupitam jel ima neki poseban razlog sto ste se odlucili za hitech a ne autoevolution,i zasto samo 20ks+? 1.9 Mjet je sposoban za dosta vise.
  2. Ne znam tacno,pretpostavljam oko 145-150ks.
  3. Posto dugo nisam pisao bio bi red da se nesto i napise.Mnogo toga se izdesavalo na autu,pa da krenemo. Lista nece biti napisana po hrnonoloskom redu... Stilo 115 injektori EGR / CAT off MBC kontroler,turbo na 1.5b 88mm3 goriva. Fiksni zamajac sa kvacilom od Fiat Bravo HGT 20V (230mm fi) Custom remap. Ukinute lajsne na prednjem braniku, kao i znak na haubi. Zadnji diskovi od HGT-a 15ke alu felge sa 195/50/15 gumama. Punto Abarth volan Gewinde (skinute zbog neudobnosti i losih puteva,stavljeni novi amortizeri) Vjerovatno ima jos nesto,ali ne mogu da se sjetim... Jedan video protiv ISPRAVNOG HGT-a sa nesto dignutom kompresijom (radovi na glavi) i protocnim izduvom. Moj ima limitirane prve dvije brzine zbog proklizavanje.Zbog toga ide 7.7 do 100 po GPS, ali zato nema mnogo proklizavanja.
  4. @Sasa_NS Treba ti citav sistem sa komplet elektro instalacijom,sve je ukopcaj iskopcaj,samo ima posla dosta.Nije to losa cijena.
  5. Nisam,jer nisam mogao nigdje naci citav sistem za OK cijenu.
  6. Mocan svakako,ali M103 3.0 je ipak odlican motor,a i originalno je u karoseriji.U kombinaciji sa Elektroubrizgavanjem i dobrom mapom paljenja bi trebao izbaciti oko 150kw,sto je sasvim ok snaga za taj auto.
  7. Ma jok,nije ni taj nesto posebno brz,a taj motor kosta skoro kao i 124 .Steta sto u 124 nema cr motora ,pa sam tako osudjen na benzin i sekvent LPG.
  8. Nema sanse da je boost povecan za samo 0.2bar.Jednostavno je nemoguce po zakonu fizike i izgaranja goriva da je tako pri tolikom povecanju snage bez dimnih zavjesa,a inace respect za snagu na dynu...Cekamo i tebe da se pojacas
  9. Moja ? Ma tu je pred kucom,taj auto sluzi za dalje distance.Uzeo sam jos jednu 124 300E ,prebacujem je sa K glave na elektro ajspric pa cu na to turbo vjerovatno... Vule Bilo bi dobro,imao bih volju .
  10. Evo jedan dizel od 59kw + doping .HGT mu ne moze ni prici,pogotovo na vecim brzinama.88mm3 goriva i 1.5b .Vozim oba haman skoro svaki dan,pa znam sta pricam. 7.7 s do 100 sa redukovanom snagom u 1 i 2 brzini zbog klizanja tockova.Sat je kalibrisan po GPSu,tj kazaljka pri promjeni boje.Prosjecna potrosnja 70% grad 7l,brze voznje.
  11. Koliko znam na tom golfu je pukla glava motora,bar sto sam ja upratio s njegove teme.
  12. Punto JTD + modovi 215kmh,mozda je mogao jos 5kmh,ali ne bih da probavam Auto je na gewindama i ima progresivni volan,pa nije toliko strasno
  13. Da li si povadio klapne iz usisne? Kad ce remap ? Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
  14. Mislim da to na dizelima ima smisla raditi,na benzin- plinu nema toliko,kod njih vecinom sjedista ventila izgore od plina i ne prave naslage,zbog temperatura.Kod mene se to desilo,pa sam odradio citavu glavu,da bih dobio fabricku kompresiju. Slika

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...