Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

Kazu im da zbog neispravnih dizni dolazi do nemirnog rada motora sto moze skratiti radni vek zamajca.

Naglasak na moze i skratiti, znaci neka mu i prepolovi radni vek opet treba da traje, a sa druge strane toliko nemiran rad bi se poznao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz prodavnice tvrde da taj zamajac treba da predje minimum 300 000 km..Nisam primetio nekli nepravilan rad motora,sve radi ko svajcarac...Svaki put kad je "crkao" zmajac,culo bi se jako pistanje,poceo bi auto da se trese...I sad mucim muku,jer sad vozim spejs satl

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni to ne pije vodu. Pa ti prvo moraš da osetiš nemiran rad motora, ukoliko dizne ne valjaju. Ne može dizna da ne valja, a da ti motor normalno radi, normalno vuče, ne trese u leru... 

 

Izgleda da se sve više priča svodi na to da je i isplativije i bolje uzeti reparirane setove... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda ..30000 ode.a ja idalje vodim bitke kao don kihot....Nego prilikom zadnje zamene,ostali su mi ne zamenjeni lamela i korpa(nagovarao me je majstor da ih zamenim,ali nisam hteo jer su novi ) .....Da li je moguce da su sad oni u pitanju ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa necu da dajem jos novca,puko sam 30 000 za zamajac + set kvacila... Nego je sad problem da dokazem da nije do auta,dizni i ostalog,vec da je do kvaliteta zamajca ...To sto su mi rekli je isto kao da su mi rekli da mi je motor crko zbog ispumpane gume...Samo sam hteo da proverim ovde,da li je iko imao istih problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamajac od Punta 59kw je isti kao kod Stila 59kw,ujedno na oba ide isti menjac i set kvacila,provereno!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz prodavnice tvrde da taj zamajac treba da predje minimum 300 000 km..

 

Po meni prvi znak da hoće da te prevare. Kojih crnih 300 000, pa ni fabrički delovi koji su daleko kvalitetniji od zamenskih ne izguraju toliko ako nije baaaš nežan vozač.

Traži Examiner da se prikači i vide korekcije pošto ovim jeftinim dijagnostikama ne može na jtd-u. Ili traži da se skinu dizne i uradi provera, pa strana koja nije u pravu plaća proveru.

 

 

Izgleda da se sve više priča svodi na to da je i isplativije i bolje uzeti reparirane setove... 

 

Za zamajac nisam siguran, ima raznih iskustava na internetu. Što se kvačila tiče ljudi se uglavnom slažu da dobro repariran fabrički set traje barem upola koliko original pod uslovom da se stavi novi druk.

Voleo bih da se ljudi malo više angažuju oko ove teme pa da čujemo kako i reparacija zamajaca prolazi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neurolog: Ne odustaj, za 10000 km ne sme da ode, ma da mu ne znam šta radiš i kako voziš... 

 

Igore, ja ga kod sebe čujem kako zvecka u leru, mada u vožnji nemam problema, ali gledaću u narednom periodu da ga zamenim dok nije skroz prolupao. U nekoj temi smo imali kolegu koji je kod Gajića ugradio remontovan i set kvačila i zamajac, i ispalo je da je jako zadovoljan. 

 

Hajde na stranu da stavimo finansije, ali ne želim da budem ovca za šišanje koja daje tolike pare za smeće od delova. 

 

Slična je priča kao za delove oslanjanja, svi znamo koliko su nove poprečne vođice(ramena) skupe za Alfu, a kakvo su smeće, da bi na kraju remontovani delovi bili barem 3 puta kvalitetniji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa drugari danas sam bio u prodavnici...Situacija je sledeca : Izvestaj sa expertize prethodnog zamajca jos nije stigao,kazu bice do kraja godine..Vlasnik prodavnice tvrdi da nije do zmajca,i insistira da nastavim sa pregledom vozila kod mehanicara kod kojeg me je uputio...Kaze da ako je do zamajca,nece biti problema da dobijem drugi...A kako ja da znam koji su parametri za dizne,da mi taj majstor ne podvali i kaze da su dizne  "slomile" zamajac ? Veceras cu ocistiti egr i protokomer pa cu verovatno sutra da ponovo probam sa dijagnostikom,jer nije mogao da ocita podatke zbog greske na ova dva pomenuta dela..Kontam da ako su dizne krive,onda sam ja vozio traktor,a ne auto .... Da li bendix moze da polomi zamajac ?

Edited by neurolog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slikaj to obavezno kao dokaz, a mozes i da okacis ovde da prokomentarisemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm...mora da su onda i kod mene dizne prouzrokovale kvar levog drzaca motora :) Ali samo Acronov, na ovaj drugi nemaju uticaja :)

Svega ce da se dosete..ncncc...

E bas da vidimo parametre tih dizni...ma garant su ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahaha :smoke:  Ma sve je moguce,proveri parametre  :laughing: Sad odoh da skidam i da cistim EGR i Protokmer,pa cu da sam okacim makinu na komp,snimim podatke i stavljam ovde da ih pogledamo zajedno... A kod majstora idem tek sl.nedelje,covek je u guzvi... Cak sam cuo i da je na nekom golfu zamajac stradao od bendiksa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dijagnostika nije sredstvo utvrđivanja ispravnosti dizna... Može da se nasluti ako su korekcije izvan okvira, ali ne može uopšte da se tvrdi da je dizna neispravna u tom slučaju. 

Ja ti predlažem da odeš u neki servis mimo ovoga, i da očitaš parametre sa dijagnostike, pa da znaš šta te čeka... Jel imaš kliktanje u motoru, vibracije, neravnomeran rad? 

 

A nešto mi to za bendiks malo verovatno...ajde da strada ozubljenje ili nešto, ali da strada ceo zamajac, to mi je opet neverovatno. Morao bi da imaš neke probleme prilikom startovanja motora, pa da sumnjaš na tako nešto.

 

Ali ja i dalje ne mogu da verujem na koju foru hoće da izbegnu garanciju... 

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pocecu da sanjam zamajac,mnogo me nervira...Cimm resim ova problemcica,radicu diganostiku da bih znao sta se desava ..Mozda okacim i video sredjivanja ova dva cuda :D ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR ventil mi je mehanicki,tako da ne znam sta je pokazivala dijagnostika...Protokomer je resen....Jos samo zamajac da resim :D

Edited by neurolog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreme je da se menja zamajac, tj sve u kompletu, kad pritisnem kvacilo 1 cm auto menja zvuk tj čuje se kao da melje nešto nije jak zvuk, u vožnji se ništa ne cuje

Probao onaj fazon 1500 rpm 4 brzina i gas do patosa i samo je malčice zavibrirao ali bas malo

Ništa nije lupilo ništa se nije culo

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim ovako dok ne dođe do veće buke ili dok ne dotraje lamela i korpa i kad budem vodio menjač videcu

Bio danas kod 3 majstora i svi kažu zamajac 70% a možda je i druk, moje mišljenje je druk, ali ništa ne diram dok ne počne ozbiljnije da se čuje i dok ne počne da trese

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...