Majstor_Paja 92 Posted September 5, 2015 Pitam se da li je ovo sve isto i na 2.4 JTD (kappa)Ponekad kad dodajem gas, motor se "zaljulja" tj. ko da radi bez jednog klipa..Desava se i u leru..Jel moguce da je zamajac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted September 5, 2015 A drzac motora, jel moguce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted September 5, 2015 Menjao sam nosace i svi su sad dobri osim onog gore..Njega sam "napunio" gumom kako bi silen blok bio fixiran tj. da ne i setao levo desno..Jer nema da se kupi E sad dal se tu nesto "seta" bem li ga Prvo sam zamenio nosace motora jer su dva bila strasno losa Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 5, 2015 Obrati pažnju ma dizne, teško da se zamajac tako manifestuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted September 5, 2015 Obrati pažnju ma dizne, teško da se zamajac tako manifestuje.I ja sam o tome razmisljao prethodno.Dok mi jedan "majstor" nije reko da su dizne dobre..Koliko su dobre to samo boshista moze da utvrdi jer auto je ipak dosta presao i ne moze bas sve da bude extra.Znam da je pumpa radjena pre 50k i to je sve.Dal su dizne zajedno sa pumpom i to ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 5, 2015 Da te ne bi drpali za pare, kad se u leru bude ljuljao - otkačinji jednu po jednu diznu, kao kad na benzincu otkačinješ svećice. Ako na nekoj dizni nema promene (ili je simbolična), našao si uzrok! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted September 5, 2015 Pa majstor je to vec radio i kad god otkaci neku diznu, na svakoj promeni rad..Tako da je on po tome rekao da nisu dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 5, 2015 Poenta je da se tako proba baš u momentu kad motor ljulja (radi na tri cilindra). Tada će pokazati koja ne baca, kad radi normalno, prilikom otkačinjanja svakog džeka motor posrne pa nastavi sa radom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted September 5, 2015 Ok pokusacu tako.Fora je sto to traje kratko i random se desava tako da cu morati da budem brz Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted September 8, 2015 Malopre mi drug poslao nesto u vezi zamajca za 307 2.0 HDI i pise "set kvacila i zamajac, zamenski - Valeo - 23.000"... Na prvu loptu ja to skrapiram kao da zamajac kosta 23.000, znam da sam na AP-sport sajtu video da za Stila 85kw kosta oko 30.000. Procitam jos jednom, vidim pise set kvacila i zamajac. Pa jel moguce da za 23k i set kvacila i zamajac? Kolko to ispada zamajac, 10.000? Na istom tom sajtu odakle je on kopirao taj tekst pogledam za svoj Stilo, kaze sledece:FIAT STILO. 1.9 JTD 59 KW, 66 KW. Set kvačila plivajući zamajc Valeo Cena: 34500 RSD Onda odem na AP i pronadjem za Stilo 59kw, Valeo zamajac - 34.000http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=38664ne pominje se nigde set kvacila Nisam uspeo da nadjem cenu za set kvacila Stilo 59kw, vec vidim da je za Stilo 85kw 15.000 din, takodje Valeo (kad se na to doda onih 30.000 za zamajac, cena sa AP sport sajta, dobije se 45.000din)A na ovom sajtu pise:FIAT STILO. 1.9 JTD 85, 88 KW. Set kvačila, plivajući zamajac.VALEO. Cena :45000 RSD I sta se onda desava sa ovom cenom od 34.000 za Stilo 59kw? Jel to samo zamajac ili sa setom kvacila?Sajt sa koga kopiram ove cene je sledeci:http://setkvacila.rs/?page_id=2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 8, 2015 (edited) Za pezo je zamajac fixni+set kvacila...a za stila je plivajuci :-) Edited September 8, 2015 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted September 8, 2015 u AP sportu je set kvacila oko 30 000 bez druk lagera, druk lager jehttp://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=39957 + cena zamajca ali najbolje nazvati ili otici licno tamo sa brojem sasije i dobicete trazenu cenu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted September 8, 2015 (edited) u AP sportu je set kvacila oko 30 000 bez druk lagera, druk lager jehttp://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=39957 + cena zamajca ali najbolje nazvati ili otici licno tamo sa brojem sasije i dobicete trazenu cenu... Gde si ti video set kvacila 30.000, na AP sajtu za stila 1.9 ima samo ovaj Valeohttp://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=3270915.000ima za 1.4 i 1.6 - 10.000za 2.4 abarth - 20.000 Za pezo je zamajac fixni+set kvacila...a za stila je plivajuci :-) Dobro, to onda donekle opravdava cenu od 23.000din za Peugeot 307 A sta je sa ovim?FIAT STILO. 1.9 JTD 59 KW, 66 KW. Set kvačila plivajući zamajc Valeo Cena: 34500 RSD EDIT:I sto bre za 59kw skuplji nego za 85kw Edited September 8, 2015 by majkicbane Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 8, 2015 Taj 2.0 HDI je 90ks i on nema plivajući.Plivajući za Stilo 59 i 85 su isti ako se ne varam.Set kvačila je jeftiniji za 59 + mi nemamo onaj skupi druk ležaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted September 8, 2015 Ovaj je 2.0 HDI od 110ks, mislim da bi on trebao da ima plivajuci. Ustvari ne mislim, siguran sam da ima. A sto se tice razlike za Stila 59 i 85kw, ocigledno je ima. Gledao sam ja po kataloskom broju. Za Stilo 85kw u AP Sportu kosta nesto preko 30.000, a za 59kw 34.000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 8, 2015 Ja sam tražio po valeo broju za deo i došao do istog zamajca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted September 8, 2015 (edited) Evo sta kaze eper: a pod tim brojem u AP sportu je ovaj: Mada sad primecujem da ovaj odgovara i na 85kwDok recimo ovaj drugi odgovara na 85kw a ne i na 59kw Jedino ovaj drugi za JTD od 2001. god, a prethodni od 2003. Edited September 8, 2015 by majkicbane Quote Share this post Link to post Share on other sites
neurolog 0 Posted December 15, 2015 (edited) U martu ove godine zamenio sam stari(fabricki) zamajac sa novim Valeovim i nov set kvacila takodje Valeo...Posle predjenih 10-ak 000 km,pojavili su se simpromi kao da zmajac ne valja..Majstor je rekao da je zamajac ponovo propao,pa sam uz napore dobio drugi od prodavnice..Posle predjenih 5000 km,javlja se podrhtvanje pri polasku iz prve brzine i jake vibracije prilikom startovanja i gasenja motora..Majstror je ponovo rekao da je upitanju zamajac,sto je prodavnica kategoricki odbila i uputila me u kod njihovog mehanicara...Taj lik mi je rekao da mi je zamajac verovatno propao zbog losših Dizni.Da li to ima smisla ili sam ja neobavesten? Edited December 16, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 16, 2015 Još nisam čuo da je nekome nekada rečeno da zamajci stradaju od loših dizni. Zatraži od njega da poveže dijagnostiku, da se pogledaju korekcije na diznama (valjda to može i kod tvog JTD-a), pa ćeš usput saznati kakve su ti dizne, ali...opet ne vidim kako one mogu da utiču na zamajac. Bilo bi dobro da si ga pitao da ti detaljnije obrazloži zašto tako misli... Čini mi se da žele da ti kažu bilo šta samo kako ti ne bi opet zamenili zamajac za drugi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 16, 2015 Ti zamenski valeo setovi su ustvari (fabricki) reparirani i ni prici kvalitetu valeo prve ugradnje.Preporuka je ici na malo skuplji sachs ili luk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neurolog 0 Posted December 16, 2015 Pitao sam to majstora i on mi je pricao kako je imao problema sa Golfom 4-5,da je pokidao 2-3 zamajca za kratko vreme.Dijagnostikom je proverio dizne i utvrdio da su lose. Kad su to resili, problema sa zamajcem nije bilo.... Kako sam ga ja ukapirao,los rad dizni dovodi do disbalansa u radu motora i onda sam motor pokida zamajac...Moj mehanicar se valja od smeha. Da li da odem u ovlasceni Fiatov servis? inace radili smo dijagnostiku, javlja greseke na egr i na map ...pa kad to resim da dodjem da ponovo radi, jer sad nije mogao ocitati vrednosti korekcije ubrizgavanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted December 16, 2015 To da dizne rastresu zamajac je i meni jedan majstor rekao. Neke logike ima, ali ne mogu da potvrdim.On mi je rekao kako su to njih ucili na nekim predavanjima. Svakako da motor radi nejednako i da ima blaga cimanja...e sad u kojoj meri i koliko dizne moraju biti lose i kad ce da rikne od toga zamajac, to ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 16, 2015 Mislim da bi prvo nastradao motor, pukla radilica, otkinula se klipnjača i slično, nego što će da rikne zamajac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted December 16, 2015 To je skoro isto kao kad bi rekao da se gume brzo trose zbog neispravnih dizni Quote Share this post Link to post Share on other sites
neurolog 0 Posted December 16, 2015 Ahahaha,bas tako Vise ne znam sta da radim,kad krecem prvom,morda da dajem gas kao da vozim benzinca... Da li je iko ima o slicno iskustvo,Mislim na raspad dva zamajca na 5000 i 10 000? Quote Share this post Link to post Share on other sites