Jump to content
FAS Goran

neurolog

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About neurolog

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/20/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    kraljevo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Marea 1.9jtd,105ks,2001
  1. EGR ventil mi je mehanicki,tako da ne znam sta je pokazivala dijagnostika...Protokomer je resen....Jos samo zamajac da resim
  2. Pocecu da sanjam zamajac,mnogo me nervira...Cimm resim ova problemcica,radicu diganostiku da bih znao sta se desava ..Mozda okacim i video sredjivanja ova dva cuda ...
  3. Ahahaha Ma sve je moguce,proveri parametre Sad odoh da skidam i da cistim EGR i Protokmer,pa cu da sam okacim makinu na komp,snimim podatke i stavljam ovde da ih pogledamo zajedno... A kod majstora idem tek sl.nedelje,covek je u guzvi... Cak sam cuo i da je na nekom golfu zamajac stradao od bendiksa...
  4. Pa drugari danas sam bio u prodavnici...Situacija je sledeca : Izvestaj sa expertize prethodnog zamajca jos nije stigao,kazu bice do kraja godine..Vlasnik prodavnice tvrdi da nije do zmajca,i insistira da nastavim sa pregledom vozila kod mehanicara kod kojeg me je uputio...Kaze da ako je do zamajca,nece biti problema da dobijem drugi...A kako ja da znam koji su parametri za dizne,da mi taj majstor ne podvali i kaze da su dizne "slomile" zamajac ? Veceras cu ocistiti egr i protokomer pa cu verovatno sutra da ponovo probam sa dijagnostikom,jer nije mogao da ocita podatke zbog greske na ova dva pomenuta dela..Kontam da ako su dizne krive,onda sam ja vozio traktor,a ne auto .... Da li bendix moze da polomi zamajac ?
  5. Pa necu da dajem jos novca,puko sam 30 000 za zamajac + set kvacila... Nego je sad problem da dokazem da nije do auta,dizni i ostalog,vec da je do kvaliteta zamajca ...To sto su mi rekli je isto kao da su mi rekli da mi je motor crko zbog ispumpane gume...Samo sam hteo da proverim ovde,da li je iko imao istih problema
  6. Izgleda ..30000 ode.a ja idalje vodim bitke kao don kihot....Nego prilikom zadnje zamene,ostali su mi ne zamenjeni lamela i korpa(nagovarao me je majstor da ih zamenim,ali nisam hteo jer su novi ) .....Da li je moguce da su sad oni u pitanju ?
  7. Iz prodavnice tvrde da taj zamajac treba da predje minimum 300 000 km..Nisam primetio nekli nepravilan rad motora,sve radi ko svajcarac...Svaki put kad je "crkao" zmajac,culo bi se jako pistanje,poceo bi auto da se trese...I sad mucim muku,jer sad vozim spejs satl
  8. Ahahaha,bas tako Vise ne znam sta da radim,kad krecem prvom,morda da dajem gas kao da vozim benzinca... Da li je iko ima o slicno iskustvo,Mislim na raspad dva zamajca na 5000 i 10 000?
  9. Pitao sam to majstora i on mi je pricao kako je imao problema sa Golfom 4-5,da je pokidao 2-3 zamajca za kratko vreme. Dijagnostikom je proverio dizne i utvrdio da su lose. Kad su to resili, problema sa zamajcem nije bilo.... Kako sam ga ja ukapirao,los rad dizni dovodi do disbalansa u radu motora i onda sam motor pokida zamajac... Moj mehanicar se valja od smeha. Da li da odem u ovlasceni Fiatov servis? inace radili smo dijagnostiku, javlja greseke na egr i na map ...pa kad to resim da dodjem da ponovo radi, jer sad nije mogao ocitati vrednosti korekcije ubrizgavanja
  10. U martu ove godine zamenio sam stari(fabricki) zamajac sa novim Valeovim i nov set kvacila takodje Valeo...Posle predjenih 10-ak 000 km,pojavili su se simpromi kao da zmajac ne valja..Majstor je rekao da je zamajac ponovo propao,pa sam uz napore dobio drugi od prodavnice..Posle predjenih 5000 km,javlja se podrhtvanje pri polasku iz prve brzine i jake vibracije prilikom startovanja i gasenja motora..Majstror je ponovo rekao da je upitanju zamajac,sto je prodavnica kategoricki odbila i uputila me u kod njihovog mehanicara...Taj lik mi je rekao da mi je zamajac verovatno propao zbog losših Dizni. Da li to ima smisla ili sam ja neobavesten?
  11. Ii mala je popravljena...kolo vodene pumpe se odvojilo i pumpa nije radila svoj posao... I da dodam da sam sa tom pumpom presao samo 26000 km od velikog servisa
  12. Sutra cu da odvezem malu kod majstora pa neka resava problem....vec 5 dana pijem lekove za smirenje zbog auta JAe iz pocetka....prvo sta sam primetio je povecan nivo tecnosti u boci,cesto ukljucivanje ventilatora...odem kod druga koji je mehanicar,on pogleda i kaze mi da ne valja.dzek koji ulazi u termodavac...na putu do prvog fiatovog otpada da bih uzeo taj dzek,auto.mi prokuva....vratim se nekako za kv,odem kod mehanicara koji mi odrzava auto,kaze da je termostat..zameni termostat,auto normalno radi,ali kad se ukljuce ventilatori,onda se vise ne iskljucuju....zamenim termodavac,i sve bude super do juce ujutru kad je pocela da skace temperatura i da se o5 ne iskljucuju ventilatori,verovatno jer je auto pregrejan
  13. E pa drugari sve sam pokusao...cekak sam probao i sa zamenom.cepa na exp.boci(boci za vodu) ....ostaje da se proveri vodena pumpa i dimhtumg glave...vratio sam i stari termodavac,i stavio jos jedan i ne vredi...sad se javlja problem podizanja temerature i nabijanja pritiska u boci... Tox sve ide preko tog jednog..
  14. Aj pogledaj pa napisi sta si nasao....cim zavrsim smenu,pravac garaza da vratim stari termodavac,ipak ne moze da skodi
  15. Ventilatori se pale normalno,kao pre zamene termostata...nego je problem kad se ukljuce,onda se.ne iskljucuju dok ne ugasim auto

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...