Jump to content
FAS Goran
stilo jtd

JTD vs TDI

Recommended Posts

Koliko može da se izabere ''potezanje'' koje će jednom automobilu biti u korist, najbolje pokazuje čuveno daaaavno poređenje (isto su stali ovako jedan pored drugoga) koje su uradili u Top Gear-u kada je Stilo 1.6 dobio Mitsubishi Evo na pravcu dugačkom preko 2 kilometra. Krenuli iz najvećeg stepena prenosa oba auta, sa brzine od nepunih 50 na sat (48 km/h = 30 mph):

 

Screenshot_19.jpgScreenshot_20.jpgScreenshot_34.jpg

Klik ovde za taj deo klipa

 

Tako je i ''Testosteeron'' lik izbegao start iz mesta jer:

- Škoda Superb II 2.0 TDI 170 ; 0-100: 9.3 s

- Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 ; 0-100: 9.0 s

 

A, izbegao je i duže potezanje od tih 30-40 na sat iz druge brzine jer:

- Škoda Superb II 2.0 TDI 170 ; 40 km/h - 140 km/h: 14.9

- Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 ; 40 km/h - 140 km/h: 14.0

 

Ili ono u praksi najvažnije međuubrzanje:

- Škoda Superb II 2.0 TDI 170 ; 80 km/h - 120 km/h: 6.5

- Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 ; 80 km/h - 120 km/h: 5.6

 

...i njega je izbegao. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vagenovac, molim te, potegni se sa nekom Alfom 159 2.0mjet, da im objasniš neke stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, marko.jovanovic said:

Vagenovac, molim te, potegni se sa nekom Alfom 159 2.0mjet, da im objasniš neke stvari.

Ono kad neko ne želi da vidi... :D 

Nije bitan ni vagenovac, ni ti, ni ja...ni bilo ko. To su sve subjektivni stavovi/utisci, koji naravno još kako mogu biti pogrešni. Sa druge strane, merenja su objektivna stvar. 

Kada ubrzanja kod ta dva auta izmere  Auto JournalAutozeitungQuattroruoteAction Auto Moto, i ti rezultati merenja budu ovakvi:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39215-jtdvstdi/&do=findComment&comment=1458483

 

...kako sad to postane manje bitno od subjektivnog stava Vagenovca, Neše, ili Marka? Ili lika sa kanala ''Testosteeron''? Kako? Sva ta merenja mogu da postanu manje bitna samo ako se nekim ljudima ne dopada izmereni rezultat, pa onda zato prednost ne daju onome što je objektivno (izmereno)...

Npr. u bilo koje doba možeš uzeti 2.0 TDI sa 170 konja u Passatu (B6) sa DSG menjačem, i on će biti brži od Alfe 159 2.0 MJet sa isto toliko KS u skooooro svim merenjima, npr.:

 

Passat 0-100: 8.7

159-ka 0-100: 9.0

----

Passat 0-160: 22.1

159-ka 0-160: 24.0

---

Passat 40-140: 13.3

159-ka 40-140: 14.0

---

Passat 80-120: 5.8

159-ka 80-120: 5.6

http://www.zeperfs.com/en/fiche2019-vw-passat-2-0-tdi-dsg.htm

 

I, sad zamisli dođe neki lik i krene da priča...''ma jooooook, nije taj Passat brži od Alfe 159''' :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neki automobil ima bolje vreme 0-100, ne znaci nuzno da ce biti ispred onog drugog u trenu kad dostigne 100km/h.
Automobili ne ubrzavaju linearno i bas u tome je razlika nekada.
Moguce je da automobil koji ide za 10s do 100, nakon tih 10s bude iza automobila koji ide 11s do 100, ukoliko taj drugi bolje ubrzava pri manjim brzinama.

Primer:
Automobil 1 do 100km/h stize za 10s potpuno linearnim ubrzanjem
Automobil 2 do 100km/h stize za 11s, stim sto do 60km/h stize za 5s linearnih ubrzanjem, a od 60 do 100 za 6s takodje linearnim ubrzanjem, naravno manjim.

Auto 1 nakon 10s prelazi 138m (100km/h)
Auto 2 nakon 10s prelazi 148m (93km/h)

Sa drugacijim ciframa, ne toliko drasticnim, moze da se desi da je sporiji na papiru za duzinu ili pola duzine ispred u realnosti, na oko 100km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bingodalton

 

Baš zato u merenju iz mesta do 100 (ili preko 100), ''izvuku'' i koja su vremena bila do i posle stotke...npr. evo baš za Superb i Alfu iz ''Testosteeron'' klipa.

Iz merenja se vidi da je do 120 km/h Alfa brža (12.7 vs 13.3), ali da posle te brzine Superb znatno bolje nastavlja da puni brzinomer, jer stečenu razliku od 0.6 sekundi od strane Alfe do 120, već do 140 km/h Superb skine na svega 0.1s (17.5 vs 17.6), dok na 160 km/h Superb ima prednost od pola sekunde (24.0 vs 23.5). Faktički, od 120 do 160 Superb ide dosta bolje od 159-ke jer svu razliku na strani Alfe nakupljenu do 120, Škoda nadoknadi i prebaci u svoju korist od 0.5s dok stignu do 160 km/h.

Ukratko rečeno: 159-ka u odnosu na Superb umre u performansama od 120 do 160. :D 

 

- Škoda Superb II 2.0 TDI 170KS

0-40 2.3

0-60 4.2

0-80 6.7

0-100 9.3

0-120 13.3

0-140 17.6

0-160 23.5

http://www.zeperfs.com/en/fiche2669-skoda-superb-ii-2-0-tdi.htm

 

- Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 KS

0-40 2.2

0-60 4.0

0-80 6.4

0-100 9.0

0-120 12.7

0-140 17.5

0-160 24.0

http://www.zeperfs.com/en/fiche3031-alfa-romeo-159-2-0-jtdm.htm

 

A, evo i za onaj Passat koji sam gore pominjao, da ne ostane bez poređenja:

- VW Passat (B6) 2.0 TDI DSG 170KS

0-40 2.2

0-60 3.6

0-80 5.8

0-100 8.7

0-120 11.8

0-140 15.9

0-160 22.1

http://www.zeperfs.com/en/fiche2019-vw-passat-2-0-tdi-dsg.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi naši jutjuberi su uglavnom teški paceri.

Još jednom ponavljam, mogli bi da se ugledaju na ove ruse:

premotao sam na samo potezanje: iz mesta, sa 20, 40, 60, 80.

U ovom slučaju paja TDI od 140ks razvaljuje Camry od 167ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U praksi se 2.0tdi Cr bolje ponaša u svim uslovima uglavnom od 2.0mjet, pre svega mislim jer ima bolju i veću turbinu.

Fizički je manja turbina na 2.0mjet ne u odnosu na 2.0tdi Cr nego i na 1.9 16v jtd, kao to nadoknađuje višim rpm, ali samim tim više joj treba da postigne te obrtaje, a pre će i da se udavi.

Ako se dobro sećam 2.0mjet turbo se vrti maksimalno na 180.000rpm, a na 1.9mjet 16v na 120.000rpm.

Što bi rekli Ameri no replacement for displacement, koliko važi za zapreminu motora toliko i za zapreminu turbine izgleda.

Takodjer inače danas smo smanjili chip sa Grande Punta sa 190ks na 155ks, dimna zavesa skroz eliminisana, sad nema ni grama dima u bilo kom režimu rada.

Inače puntijak se rola na 18c :)

20e129957e0720db18c9f5bf25d7263c.jpg

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 29.8.2018. at 8:17 PM, neshaoct said:

@Bingodalton

 

Baš zato u merenju iz mesta do 100 (ili preko 100), ''izvuku'' i koja su vremena bila do i posle stotke...npr. evo baš za Superb i Alfu iz ''Testosteeron'' klipa.

Iz merenja se vidi da je do 120 km/h Alfa brža (12.7 vs 13.3), ali da posle te brzine Superb znatno bolje nastavlja da puni brzinomer, jer stečenu razliku od 0.6 sekundi od strane Alfe do 120, već do 140 km/h Superb skine na svega 0.1s (17.5 vs 17.6), dok na 160 km/h Superb ima prednost od pola sekunde (24.0 vs 23.5). Faktički, od 120 do 160 Superb ide dosta bolje od 159-ke jer svu razliku na strani Alfe nakupljenu do 120, Škoda nadoknadi i prebaci u svoju korist od 0.5s dok stignu do 160 km/h.

Ukratko rečeno: 159-ka u odnosu na Superb umre u performansama od 120 do 160. :D 

 

- Škoda Superb II 2.0 TDI 170KS

0-40 2.3

0-60 4.2

0-80 6.7

0-100 9.3

0-120 13.3

0-140 17.6

0-160 23.5

http://www.zeperfs.com/en/fiche2669-skoda-superb-ii-2-0-tdi.htm

 

- Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 KS

0-40 2.2

0-60 4.0

0-80 6.4

0-100 9.0

0-120 12.7

0-140 17.5

0-160 24.0

http://www.zeperfs.com/en/fiche3031-alfa-romeo-159-2-0-jtdm.htm

 

A, evo i za onaj Passat koji sam gore pominjao, da ne ostane bez poređenja:

- VW Passat (B6) 2.0 TDI DSG 170KS

0-40 2.2

0-60 3.6

0-80 5.8

0-100 8.7

0-120 11.8

0-140 15.9

0-160 22.1

http://www.zeperfs.com/en/fiche2019-vw-passat-2-0-tdi-dsg.htm

Zeperfs laže. Evo zeperfs podataka za stilo

Screenshot_20200112_172338_com.android.chrome.jpg

A, evo što sam ja merio. Crvenom bojom su ispisane brzine u kojima je ostvaren rezultat

Screenshot_20191117_144842.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantno je , barem meni, koliko je velika razlika izmedju 1.9 i 2.0tdi a na papiru skoro nikakva

 



 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, MS PK said:

Interesantno je , barem meni, koliko je velika razlika izmedju 1.9 i 2.0tdi a na papiru skoro nikakva

Bas obrnuto. Na papiru velika, a uzivo u gradu skoro nikakva. Jedinu u vecim opterecenjima ili uzbrdicama, preticanjima na auto putu i sl se oseti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa tim, krajem prosle decenije modernim, prelazom sa 1.9 na 1.6 i 2.0 blokove - vecina je uglavnom u startu us*ala motku, pa su se posle peglali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Ne znam jel sam lud ili sta, al ja sam npr vecu razliku usnazi osetio sa 17 felnama nego kad sednemo svi porodicno u auto... Pogotovo kad sam izasao van grada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gde nikakva, mnogo bolje ide 2.0 i to onaj obican 140ks naravno, vozio sam mnogo 1.9 i 2.0tdi. Sto kaze kolega u procentima je u pravu ali ovako kad pogledam 1.9 i 2.0 u kibikazi nikakva a i u konjazi mi malo :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao a3 2.0 16 ventila 140 konja čipova na 200 jeo živu decu taj 2.0 je po meni mnogo dobar odnos snage i saksije. Može. Dobrano da puvce jedino mu boljka uljna pumpa tj bol na na njoj oce da. Je. Sme I pumpa pa mora da se menja s vremena na vreme
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam A4 1.9 131ks (B6) nekoliko puta i ono ide slabije od Stila. Probao nekoliko puta sa Pasatima, Golfovima i slicnim sa 1.9 i ista prica.
E sad sam uzeo A4 2.0 (doduse cipovan) i kad predjem u Stilo posle njega utisak je da auto ne ubrzava uopste. Taj 1.9 je izvikan zbog onih pocetnih problema sa 2.0 a rad je neuporediv sa modernijim 2.0 (mnogo tisi i kultivisaniji rad, mnogo lepsa ubrzanja itd).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bukvalno, pogotovo za svoje vreme kada se pojavio, izuzetno zilav, a odlicno je isao za svoju snagu, retko koji motor iz tog doba je mogao da mu parira i po performansama i izdrzljivosti.

 

Pogotovo oni 1.9tdi od 131ks, ti su bas legendarni, dok sam imao alfu 156 sa 1.9jtd od 116ks, a drugar a4 b6 1.9tdi 131ks, ono je strasno koliko me odvali, iz mesta sam uspevao da se drzim rame uz rame prva i druga brzina do nekih 70-80kmh, kako ubaci u trecu ode, na medjuubrzanjima isto, vozimo rame uz rame i potopimo gas na trecu sirenu i odmah iskoci 2 duzine auta i onda nastavi da odmice.

Pogotovo na vecim brzinama nisam imao sta da trazim.

 

Pa cak i kada sam uzeo grande punta 1.9mjet 131ks tek sam tada jedva mogao da pariram iako je puntijak 200-250kg laksi, na manjim brzinama i iz mesta sam bio za nijansu brzi, a preko 100kmh je on bio malo brzi.

Posle smo obojica cipovali, on audija, ja grande punta, pa je cak taj stari 1.9tdi sa cipom bio malo brzi od novog superba 2.0 170ks, pa je onda i njemu pao cip posle garancije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, rkoma1986 said:
Kako mislis 1.9 izvikan? Cinjenica je da je taj motor jbno dobar

Pa izvikan kod domacih seljobera. Digli u nebesa a JTD je meni bolji motor. Kulturnije radi (tisi i ugladjenije), elasticniji je (tdi vec na oko 3k obrtaja izdahne), dime kao lokomotive i slicno. default_).gif @vagenovac, sad procitah sta si ispisao. E vidis, ja imam totalno suprotno iskustvo. Ista prica na trecu sirenu i obavezno se odvojim i nema sansi da stigne. Doduse negde oko 100 se prekidalo, na vecim brzinama ne znam kakvo je stanje.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, pa ne vozi se 1.9 tdi samo kod nas pa da je izvikan kod domacih seljobera, kako kazes. Dime kao lokomotive.. dime kad majstor skine i kat i dpf i egr i picke materine... Konkretno, moj ne dimi uopste. Ali bukvalno nista. Tako da je malo glupo generalizovati osim ako neki motor nema opste poznatu boljku. Generalno, mislim da poredis dva jako dobra motora, e sad koji je bolji (ciji je duzi) u to ne ulazim jer su u pitanju ciste nijanse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored Brava 1.9 120 konja, vozim  i Pajka B6 2.0tdi 140 konja.

Osim Simens dizni, koje počnu da prave probleme posle nekih xxxk km,  nema drugih glavobolja.

Auto kad su one sređene ide ko mećava!

Ono što sam primetio je da je osetljiv na ulje...pošto je motor tip BKP - Pumpa dizna, samo specifikacija 505.01 mora da se sipa ( nema DPF  :) )

Potrošnja 6 - 7,5l/100km, rezervoar 70l, autonomija - 1000+km!

Sve u svemu: Divota!

 

20200517_144857.jpg 20200517_144918.jpg

20200517_145130.jpg 20200517_151520.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...