Jump to content
FAS Goran
stilo jtd

JTD vs TDI

Recommended Posts

Šta bi rekao ako bih ti rekao da je moj Jugo u 2. brzini išao preko 90?

 

S tim što je cajger lagao jedno 20km/h :D

 

Ko zna koliko laže i tima koji uhvate 250 kada im se prohte.

Pa ne znam kakav je tvoj Yugo bio ali to nije daleko od realnosti za 1.1 i 1.3 motore pod uslovom da nemaju IPM karburator ;) Moj moze 83km/h pri 7500 i to samo zato sto je ogranicen blokadom (vozio sam karbovske verzije preko 8000) i ima kraci prenos od fabrickog... Mogu i po GPS i racunski dokazati ;) Trecom 126km/h :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poredio sam libru 1.9 i gofla 5 1.9 ,od 0-120 dobija libra ali nema velike prednosti.Ali cini mi se da bi ga do 200 otkinula dobro libra.Takodje sam poredio 307 2.0hdi 109ks i dobio sam ga lepo,neverovatno je koliko libra ide bolje od pezoa.I pezo i golf su bili 2005 godiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji motor u golfu? Koliko ks, koja oprema?  Koja lybra, koja oprema? 

Šta ako je Golf bio neispravan? 

I kojih crnih 200, lybra 1.9JTD ne može da ide toliko. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uostalom otvorite oglase i videće da 70% Octavia 1.9tdi sa 150000km ima zamenjen zamajac, po meni je to dovoljan dokaz koji motor više skače.

 

Na jtd kad ljudi vide zamenjen zamajac misle da je auto milione prešao :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako onda Golf 4 1.9TDi od ortaka ima fabrički zamajac, skoro 300.000 na satu, i ima 220ks i jedno 470Nm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud znam kako kad ne videh ni Golfa, ni ortaka, ni 220ks :D

Ksko znaš da ima fabrički zamajac?

 

Koliko se sećam predstavljanja Fedja ne zna koji je vlasnik po redu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo , skidao je menjač radi zamene cilindra na menjaču. Set kvačila i zamajac i dalje se dobro drže . Kvačilo sigurno nije fabričko, al zamajac jeste . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po čemu zna da je fabrički?

imam ja Fiat ventilirajuće diskove, bila doplata za njih, a opet nisu favrički vecć je Italijan stavio na oko 100 000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle 4 jtd motora, TDI u istoj snazi povlači poprilicno bolje.
Ranije krece, maalo pre zavrsava sa isporukom snage.
Sa 2600bar-a radi PD, JTD 9d 1350 pa do 1600/1800. Dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoćeš da kažeš, imaš osećaj da povlači poprilično bolje, jer je takva PD tehnologija da imaš osećaj tog udara vrlo rano. Neki to zovu i fejk konji :)

 

Stavi na crtu TDI i JTD iste snage u automobilu iste (slične) težine pa probaj, mogu da budem gotovo siguran da JTD dobija u 90% slučajeva, ali će ti osećaj biti jači u TDI, baš zbog tog niskog obrtnog momenta i udara koji ostvaruje na nekih 2500rpm :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Vule said:

Hoćeš da kažeš, imaš osećaj da povlači poprilično bolje, jer je takva PD tehnologija da imaš osećaj tog udara vrlo rano. Neki to zovu i fejk konji :)

 

Stavi na crtu TDI i JTD iste snage u automobilu iste (slične) težine pa probaj, mogu da budem gotovo siguran da JTD dobija u 90% slučajeva, ali će ti osećaj biti jači u TDI, baš zbog tog niskog obrtnog momenta i udara koji ostvaruje na nekih 2500rpm :) 

 

A kako to objašnjavaš ? Bolja kriva snage ? Više Nm ? Napaljeniji vozač JTDa? :D 

 

http://www.zeperfs.com/duel494-474.htm

 

Evo 115 KS Golf vs 115KS Stilo, testirani novi. Koliko vidim TDI je brži, ali ima i blagu prednost u kilaži. Dakle, tu su negde sa istom snagom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor u golfu 5 1.9 tdi 105 ks,da poredim sednu 2 vozaca i navlacenje.Golf je manje presao i ispravan je.

Nisam na strani jtd samo kazem kako jeste.Cak sam juce gledao golfa 5 da uzmem ili mazdu 6.

Libra limuzina i golf limuzina.Oprema u libri radio bez navigacije i nema kozu vec je stof.U golfu automatska klima,ima lep radio i onaj ekrancic ,takodje bez navigacije.Inace golf je debelo placen pre 3godine 7500e 2005 god dok je libra 2003.Ljudi sta vam je poredite 105ks i 116ks,naravno da 116 ide bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo sad ovako. Više puta probano. Punto stok 86 ks i Passat B5 116 ks. Punto za dlaku brži, treba mi Batajnički aerodrom da obiđem Paju, ali brži ! Passat B5.5 za dlaku brži od Punta, sa 130ks. Punto remap se igra mačke i miša sa njima, znači, u svakoj brzini beži za dužinu auta, što je veća brzina, više odmičem.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, drfedja said:

 

A kako to objašnjavaš ? Bolja kriva snage ?

 

Baš tako :) Bolje raspoređen obrtni moment i snaga, kroz ceo raspon obrtaja, dok je kod TDI-a to "spakovano" malo tesnije. Osećaj u svakodnevnoj vožnji i međuubrzanjima zaista jeste bolji u TDI-u, baš zbog toga, ali na gas-patos-vrtenje do kraja, ume često da ostane iza JTD-a iste snage i kilaže :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne zezajte ljudi...tdi samo ima onaj udar da ti se cini bubrege ti pocupa ali cim on prodje on vuce prosjecno dok jtd ide kao benzinac do 4 i po vuce bez posustajanja

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Vule said:

 

Baš tako :) Bolje raspoređen obrtni moment i snaga, kroz ceo raspon obrtaja, dok je kod TDI-a to "spakovano" malo tesnije. Osećaj u svakodnevnoj vožnji i međuubrzanjima zaista jeste bolji u TDI-u, baš zbog toga, ali na gas-patos-vrtenje do kraja, ume često da ostane iza JTD-a iste snage i kilaže :) 

 

Pazi..mnogo zavisi od toga u kakvom je stanju taj TDI i koji je TDI u pitanju. Fabrički testirani TDI od 116 je bio brži od fabrički testiranog JTD 116. I jedan i drugi bi trebalo da imaju max. snagu na 4000rpm, s tim što obrtni moment ranije dobija TDI a ima ga i više (310Nm vs 250Nm ili 285Nm kod Alfe), što u prevodu znači da mu je opseg max. snage daleko širi, JTD ima snagu u pik-u, TDI ima malo razvučeno to polje max. snage. Druga stvar...TDI PD 116 ima smešan mali turbo VNT15, dok JTD 116 ima GT1749V, pa i ne čudi ako ima od 3500-4500 više snage, jednostavno turbo je takav da više "diše". PD 130 je već druga priča i tu JTD116 nema šta da traži, s obzirom da je sistem ubrizgavanja na PD130 dovoljan za komotno izvlačenje 230-240 KS bez ikakvih modifikacija dizni, JTD 8V je daleko iza toga, a 16V bi mogli da poredimo sa njim, ali tek mJET verziju od 150KS sa jačom CR pumpom. Npr. prednost multiventilske tehnologije se vidi tek na snagama većim od 250KS, TDI će previše dimiti, trebaće mu mnogo pritiska, brza vazduha na usisu će dostizati brzinu zvuka, dok će PD140 16V ili JTD16V lakše "disati". Međutim taj problem se lako rešava portovanom glavom i "većom" bregastom, čime se kapacitet za budženje povećava na 300nak KS na stock komponentama. 

 

Ipak ovde diskutujemo o stock vs stock varijantama, ako se ne varam.... 

Nije redak slučaj da stock PD 130 posle remapa izvlači bez frke 450Nm, a max. snagu već na 3100 rpm pa sve do 4400. Zahvaljujuci tome mu je dovoljno i 10tak KS manje da bi sa ubrzanjima parirao npr. JTD 16V do nekih 160-170 Kmh. Ako poredimo PD150 i mJET 150 smatram da je PD150 osetno brži, ne samo po kojekakvim auto testovima ubrzanja. PD150 je "naoružan" pojačanom verzijum GT1749V (VB) a kompresorski i turbinski deo su mu slične veličine kao kod PD i CR170 motora, fabrički PD150 dolazi sa FMIC intercoolerom. 

Imao sam prilike da provozam nekoliko ARL mašina standardnih sa 150KS i ASZ i za svakodnevnu vožnju ASZ sa svojih 130KS bolje poteže od 2000-3000 obrtaja, ali je posle mrtviji iako su ta dva motora gotovo identična... dizne, agregat, razlikuju se turbine i intercooleri. 

 

 

19 hours ago, bojankov said:

Ma ne zezajte ljudi...tdi samo ima onaj udar da ti se cini bubrege ti pocupa ali cim on prodje on vuce prosjecno dok jtd ide kao benzinac do 4 i po vuce bez posustajanja

Sent from my SM-G930F
 

Očigledno nisi vozio PD150. Prvo nema tako izražen "udar" u bubrege, a vuče kao benzinac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...