Jump to content
FAS Goran
stilo jtd

JTD vs TDI

Recommended Posts

Kad imaš vremena da se provozamo da vidiš? :)
Nije problem brzinu dostići, veći je problem ubrzanje.E da me pitate kolika bi bila brzina kada bih stao pre uzbrdicu i onda krenuo bilo bi diskutabilno :)

 

Inače, ni onaj 500L koji sam vozio nije nigde išao ispod 120. Vraćao sam ga u 4. na par uspona, ali 120-130 je držao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na vrh brda se popnete sa 100 km/h ?

Totti i ja se prijavljujemo za vikend kao stručna komisija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ce biti nesto da se jede, prijavljujem se i ja kao treci clan popisne komisije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ispada da samo jtd može da drži brzinu uzbrdo.

Bio sam u Cliu 1.2 16v kada ga je drugar zaleteo odozdo u 3. na 6500 obrtaja u blokadi i popeo se gore na preko 5500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo je moj stari Golf I na plin mogao gore da se uzvere četvrtom. Išao bi i petom nego mi se nije davalo 150 DEM za menjač.  :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad koji je jači to je već druga priča.

Nego sam hteo da kažem da nisu ta kola baš toliko slaba da ne mogu uzbrdo da idu.

 

Pa i onaj 500L sa 1.3t , 3 osobe u kolima i punim gepekom je  išao uzbrdo, kilometar pre uzbrdice vraćam u 5. ili 4. i pun gas i da vidiš kako drži 120-130 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vudu ne znam ni zasto se cimam kada neces da prihvatis ocigledne stvari i cvrste argumente, dao sam ti oznaku turbine, proizvodjaca turbine, nema tu fau ve turbina (dakle elementarno nepoznavanje istih) vec su garretove turbine (u ovom slucaju, inace koriste i borgwagner), naveo sam ti neke od proizvodjaca koji koriste tu istu turbinu, ali ti tupis po svom, a ekspert je dejan iz ts uzica.

 

Znaci tvoj argument je na nivou 195/65/15 michelin energy saver se brzi trosi na "fau ve" nego na fiatu, a dokaz, kucamo na vw forumu u search guma i na fiatu pa cemo videti gde ce izbaciti vise rezultata (nebitno u kom kontekstu).

Ti odlicno znas da iako se turbina GT1749v ugradjuje u dosta automobila razlicitih proizvodjaca ona nije na svima njima ista.

 

Vidis, to pominjanje foruma je veoma merodavno, kao jedan uzorak, statisticki skup, zovi to kako hoces. Ako se u jednom skupu (bilo koji VW forum) problem sa istom spominje cesce nego u drugom (bilo koji fiat forum) to znaci da vozaci tih automobila imaju vise problema sa turbom od vozaca ovih drugih.

 

Na stranu tvoje ili moje subjektivno iskustvo.

 

Mesanje baba i zaba (guma i turba) nidje veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije apsolutno identicna, razlikuje se kacenje zbog razlicitih izduvnih grana  da ne nabrajam sve delove pojedinacno i na kraju svi ti delovi su pravljeni od iste firme po istom standardu.

 

Vidis to pominjanje pretrage foruma nije uopste merodavno, da bi to mogao uopste shvatiti morao bi bolje poznavati statistiku, da bi mogao izvuci relevantan podatak zahteva daleko vise inputa da bi bilo uporedivo, morao bi sortirati broj clanova na oba foruma, pa broj clanova koji imaju turbo motore, pa videti u koliko tih postova se pominje turbina kao problem uopste, koliko puta se pominje za jedan isti auto itd.

E to su poredjenja baba i zaba, merodavno je koriscenje jednog pojma u razlicitim bazama podataka sa razlicitim search enginom koji pritom moze biti upotrebljen u pozitivnom ili negativnom kontekstu...

 

Pokusao sam ti povuci paralelu i dati plastican primer sa gumama, ti neces ili ne mozes da ga shvatis u sta necu da verujem, nije bitno, tebe ne zanimaju cinjenice, tebi je cilj opljuvati drugi brend i tu se logika zavrsava.

 

Ako ukucam rec kvar u search vw foruma i u search flcs foruma ovde izbaci 5 puta vise rezultata, da li to znaci da se fiati 5 puta vise kvare, verovatno u to verujes, to je merodavno po tebi zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno je da forum ne može biti merodavan jer se tu generalno skupljaju ljudi koji imaju probleme, pa onda i spada da svi Fiati ili VW-ovi se kvare (gle čuda :D ). Takođe, ne može se uzimati u obzir čak ni broj članova nekog foruma, a još manje broj tema koje se bave istom problematikom. Na primer, na ovom forumu se sve teme iste problematike spajaju u jednu. Na VW forumu koliko sam video nije baš tako. Isto tako, broj Fiat-a na ulici nije isti kao broj VW-a. Od toga je još veća razlika u odnosu motora sa turbom i bez njega. 

 

Jedino šta može biti merodavno je neka anketa npr. u nekom servisu ili turboservisu, ali je opet neophodno prikupiti kompletne podatke o kilometraži, stanju vozila itd. što je praktično nemoguće. 

 

Ono što svakako treba takođe uzeti kao činjenicu jeste da VW vozila iz uvoza imaju mnogo više skinutu kilometražu nego Fiat vozila, pa u skladu sa tim zaključiti da ne crkavaju baš sve VW turbine na 200kkm... 

 

Zaista mi nije jasno kako sa LOSI Speedom to uspes da uradis?Uostalom,kakav je to uopste auto :question::blink::lol:

 

Ukucaš na Google pa vidiš. :D Pa pogledaš malo karakteristike i vidiš da LOSI Speed NT ima bolje ubrzanje od bilo kog Fiatovog 1,4 motora, ali bez zezanja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što svakako treba takođe uzeti kao činjenicu jeste da VW vozila iz uvoza imaju mnogo više skinutu kilometražu nego Fiat vozila, pa u skladu sa tim zaključiti da ne crkavaju baš sve VW turbine na 200kkm...

Kad sam spomenuo 200.000 km govorio sam o autu koji je nov kupljen ovde, audi A6. U vezi vracanja kilometraze, otkud ti to da se na VW-u vise skida kilometraza, ja bas mislim da je obrnuto. Bilo je i ovde na forumu primera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusao sam ti povuci paralelu i dati plastican primer sa gumama, ti neces ili ne mozes da ga shvatis u sta necu da verujem, nije bitno, tebe ne zanimaju cinjenice, tebi je cilj opljuvati drugi brend i tu se logika zavrsava.

Cinjenica je da si pokusao da provuces da su turbine iste a ipak nisu. Ja nisam napisao da turbine cesce crkavaju jer je garrett na fauveu los a na fiatu dobar (a ti pokusavas da odvuces pricu na tu stranu). Imam i ja podosta iskustva (doduse ne u mehanici kao ti jer mi nije ni trebalo), sto u poslu, sto licno jer sam pre ovog sto sad vozim vozio VW/Audi, pa se ne pozivam na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 dci 120 ks, je veoma poznat po iberturama, a ti rece da je ista turbina?

Ok slazem se da je ista i na tdi i jtd i dci... ali ocigledno postoji tu jos nesto sto utice na njihov vek pa npr kod stila dosta duze traje nego kod megana ili golf 4, da li je to kao sto Igor rece samo podesavanje turbine tj mapa, ili je to mozda njena pozicija pod haubom , ili dovod podmazivanja, sta god da je ocigledno je da na dci i tdi motorima dosta brze strada, a ti poseti ts uzice pa pitaj i proveri pa nam prenesi da cujemo i mi sta oni kazu. Mislim da nisi najbolje razumeo Woodoo-a pa si odma skocio.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kum kupio posle alfe Skodu Octaviu tdi 1.9 od 105ks,cekamo toplije vreme da se Fatamo u kostac.TDI ili JTD.Bicete obavesteni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...