Jump to content
FAS Goran
stilo jtd

JTD vs TDI

Recommended Posts

Fabricki 2.0tdi CR 170ks u velikom superbu dobije bez problema malog grandea 1.9mjet chipovanog na 160ks (mada je bingo tada imao 175ks na 3000rpm, ali mu je na 4000rpm snaga pala vec na 160ks pa da kazemo 160ks).

 

MJET nije toliko eksplozivan kao TDI, pa se nema taj osecaj da "umire" iako tek tada vuce intenzitetom kao umrli tdi :lol:

 

Vise puta sam se trkao sa passatom b5.5 1.9tdi 131ks protiv alfe 156 1.9 140ks, iako je alfa laksa preko 100kg, zanimljivo je uvek bilo u letecemo startu na potapanje gasa passat odskoci duzinu dve napred i onda kada "umre" nastavi isto kao laksa 16v alfa jtd, dok je naravno iz mesta alfa bila za nijansu brza :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@drfedja nisam vozio pd 150 ali jesam 130 i nije da ne ide dobro ali meni je mnogo ljepse voziti jtd pa sve i da je sporiji kad vuce od lera do blokade skoro pa isto...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac trebalo bi sad da proverimo mapu test metodom, da li se popravio mali u odnosu na tvoj GP i Superb.

Juce ma mene naleteo BMW, mislim da je 530d, ali provericu. Bio je iza, sta cu nije mu se dalo da mi pokaze bedz, ali znam koji je tacno auto i tablice.
Da se vratim na poentu, bio je iza na duzinu auta u retrovizoru u traci pored. Vidim da je dao gas da me prodje, ja u trecoj potopio i nakon par sekundi pocnem da mu bezim, crtvrta isto. I sad sam vec video crni dim kroz koje biju njegovi farovi. Posolio je Safe malo mapu da dimi sada. Deluje da ide bolje i imam dokaz na papiru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ovo lažni osećaj udaranja kod tdi PD motora? 

Ima oko 200ks od 3000 do 5000rpm, kriva snage je tu uslovno ravna. Gde je to gušenje? I ima samo 476Nm :D

 

image-0-02-05-f4aeed275c6dadcb801c4d5024c3ee23e9d9fa7a995273975640348ffe0b9a9a-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 116ks ,jedini sto bolje ide od jtd je bmw 318 116ks.Pogledajte malo kako golf 5 ide posle 130.Posle 130 kao da ima 90ks a ne njegovih 105.Cak i 1.9tdi 130 ks od 130-200 ne ide nista mnogo bolje od jtd,ako i ide bolje uopste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To o čemu ti govoriš je subjektivan osećaj, a objektivan je prema merenjima:

 

http://www.zeperfs.com/duel474-562.htm

 

PD130 bi te propisno unakazio i posle 130, razlika je oko 2 sec u medjuubrzanju. Opet ako si očekivao da će na autoputu nestati u tačku, pa neće to je ipak 15-tak KS razlike. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakav subjektivni osecaj,bolje idi na tt i vidi tipa golf 5 kako ide posle 130.Da ne pominjem da ako bi se u 5 usaltao na 100 koliko bi ga jtd otkinuo.Generalno jtd je bolji za voznju nego tdi i rastegljiviji motor.O bmw-ovim motorima nece da pricamo,zna se sta je bmw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

 

...najnovije CR generacije, Bosch sistem EDC 15 ubrizgavanje. Moram priznati da sam ja, s'obzirom da mi imamo BMW servis već 15 godina u suštini sam ceo život bio skeptičan prema italijanskim automobilima, ponajviše prema italijanskim motorima, pogotovo dizelima. Kao i većina nas Srba...i ja sam mislio da jednostavno ti dizeli, uopšte ti Fiatovi motori nisu dobri. Činjenica je da je to proisteklo iz mog neznanja. To mogu slobodno da kažem, jer nisam se susretao sa tim motorima. Ne znam za prethodne generacije itd., ali ovi novi JTD motori su stvarno fantastični. I što više radim ovih automobila bilo da su to Alfe ili Fiati, ja sam sve više fasciniran i performansama i obrtnim momentom i uopšte samim radom tih motora. Ne znam da li oni imaju neke probleme ili nemaju, to će vam bolje reći ljudi koji se bave Fiatima, ali u mom domenu pojačanja snage motora, mogu da vam kažem da su motori fantastični, tuning kad se odradi na automobilu, to je sve samo ne dizel...

 

Odradili smo tuning, dobija 28 KS i nekih 80 Nm više obrtnog momenta, i u jednoj relativno laganoj karoseriji kao što je ova, rezultira time da u svakoj brzini vuče isto. Bilo da je prva, druga, treća, četvrta, on nastavlja brzinu na brzinu... Stvarno sam prijatno iznenađen, ubeđen sam da će i vlasnik biti zadovoljan razlikom... Fasciniran sam jednostavno sa svakim novim JTD-om. Pre neki dan smo radili 150 konja, to je isto 1.9, JTDm u nekoj najnovijoj Alfi, ostao sam bez teksta. Iz 4 cilindra i 1900 kubika šta su ljudi napravili, samo za respekt. Da im se, što se kaže, navede kapa.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, gdeeee laže...hoćemo da kažemo da Sale priča sve direktno, bez uvijanja, nego odmah ''u meso'' i nema diplomatije. Što misli, to i kaže. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

On je prvenstveno serviser/majstor, ima svoj servis u kome najviše rade BMW, ali i sve druge mahom ozbiljnije automobile. Sam je bio vlasnik nekoliko takvih, od Porschea pa dalje...

U servis mu je ušao svaki iole brži BMW u gradu, ali i Nissan GT-R i svašta nešto zanimljivo. 

Kad je čipovanje u pitanju, ima kolegu/prijatelja u Nemačkoj, sarađuje sa njim...evo snimka od pre više godina kada je dolazio u SRB:

 

 

Čovek je nekada radio u BMW-u, bio zadužen za pisanje mapa na novim BMW motorima, a onda napravio svoju firmu u Nemačkoj za to...a sa njim Ćurčić uspostavio saradnju.

 

Quote

 

Sarađujemo sa renomiranim evropskim firmama - ''HS Elektronik GmbH'' i ''TTS-Performance'' i u zavisnosti od tipa Vašeg vozila i kompjutera koji je u njega ugrađen biramo najbolje rešenje za Vaš tuning.

 

Kao i u svakom poslu i u ovoj oblasti postoje ljudi različitih profila i različitih kvaliteta. Mnogi sebi daju za pravo da se nazovu majstorom ili tjunerom iako to nije propraćeno adekvatnim znanjem i učinkom. Ukoliko svoj motor poverite takvim "stručnjacima" da se na njemu uče i istražuju, velike su šanse da se Vaš motor trajno i ozbiljno ošteti. Baš iz tog razloga smo posle višegodisnje potrage za adekvatnim i profesionalnim partnerom odlucili smo se za saradnju sa dve tunerske kuće koje su praktično nastale pod istim krovom, ''HS-Elektronik'' i ''TTS-Performance''. Posle posete navedenim tunerskim kućama, došli smo do zaključka da su inžinjeri na zavidnom nivou i da 20 godina rada u oblasti chiptuninga znači mnogo.
Dakle, mi sebi nismo hteli dati za pravo da sami radimo softvere (tjuninge) na Vašim vozilima iako za to postoji realna osnova i predznanje, već se naš posao svodi na iščitavanje originalnog softvera, slanje u H&S Elektronik ili u TTS-Performance gde njihovi inžinjeri odrade tjuning na Vašem originalnom softveru. Potom tjunirani fajl pošalju nama nazad te mi taj (tunirani) fajl učitamo u Vaš računar. Znači da tjuning na Vašem vozilu radi praktično H&S Elektronik ili TTS-Performance čija smo mi samo produžena ruka. Za više godina sardanje nismo imali ni jedan problem tako da odgovorno tvrdimo da ukoliko se chiptuning uradi u renomiranoj tjunerskoj kući nećete imati nikakvih problema niti posledica po Vaš motor.
Naravno, postoji još mnogo renomiraih firmi kako kod nas tako i u Evropi koje se bave chiptuningom. Dakle, ne mislimo da samo mi znamo da tuniramo Vaš automobil, naprotiv! Procena i odluka gde, kako i za koji novac ćete to uraditi je samo Vaša.

 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51357-chiptuning-hs-electronic-i-tts-performance-servis-ćurčić/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa meni o njemu govori to da nikad ni od jednog majstora nisam čuo ništa osim pohvala za njegove radove. Ali se povlači iz tog biznisa, jer ne može više cenom da isprati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo Nešo, hteo sam da okačim ovaj video, ali sve nemam vremena. 

Najjači su komentari, Alfisti samo pljuju i ne znaju gde udaraju. Te nije dobro ušaltao, te odrao bi ga na NAVAK u (samo ne znam kakve veze ima sa motorima to)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudno mi, nikad ne bih rekao. Ma lepo ja kazem, 2.0mjt jok bre

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, marko.jovanovic said:

Bravo Nešo, hteo sam da okačim ovaj video, ali sve nemam vremena. 

Najjači su komentari, Alfisti samo pljuju i ne znaju gde udaraju. Te nije dobro ušaltao, te odrao bi ga na NAVAK u (samo ne znam kakve veze ima sa motorima to)... 

To je pisao onaj lik koji je u komentarima napisao da je to njegov auto :D  Mada se vidi da ga skoda ubije kad on promeni brzinu, i da on menja možda ranije jer svu snagu ima 4000rpm..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...