Jump to content
FAS Goran
NenadAleksic

Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko

NAJBOLJE KASKO OSIGURANJE U SRBIJI  

136 members have voted

  1. 1. Koje kasko osiguranje je po tebi najbolji izbor?



Recommended Posts

Posted (edited)

Odradio tehnicki i registraciju, 26k. Naravno, nije moglo bez glupih pehova. Tehnicki prosao lagano, bez nekih zamerki ili primedbi sa njihove strane, ali saobracajna koju bukvalno ne vadim iz novcanika (mislim da sam je prethodne godine izvadio samo prilikom registracije i tehnickog) nije mogla da se ocita nikako, nekoliko uredjaja su koristili, na dve lokacije, brisali je, cistili, nista ne pomaze, otisao cip nekako, a ima joj dve godine :D. Kako sam radio registraciju na istom mestu gde sam radio i prosle godine, imali su ocitanu u sistemu, pa su tu iskoristili. Na kraju su morali u policiju posle tehickog da bi dobio nalepnicu, ali kako je bio petak, u ponedeljak mogu da je pokupim. Rekose mi da sad kad su uspel da rese, realno ne moram ni da pravim novu do sledece registracije, ili ovu da probam nekako da "repariram" :D.

Edited by Misha87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li zavisi od visina stete u koji skuplji razred nas prebacuju, onaj malus? U nedelju vozim na Gazeli iza nekog Maseratija i razmiljam sta da se desi nesto i da se zakcam u njega? Pa steta bi bila dva, tri puta veca od vrednosti mog auta :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj covece nesto i sam, pa nam prvi pisi iskustva.

Kakvi smo ljudi, sve hocemo sazvakano :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, city said:

Da li zavisi od visina stete u koji skuplji razred nas prebacuju, onaj malus?

Salu na stranu ;) , koliko se secam, ne bi trebalo da ima veze.

Sve su oni lepo smislili, nezavisno od visine stete, za svaki skrivljen udes tones po 3 razreda u bonus-malus sistemu.

Vidi se i po tome i po cenama, koliko je sistem nepravedan prema savesnim vozacima.

Ako npr. iz default stepena skrivis jedan udes, padas u 7. stepen i placas +50%, za dva udesa bi premija bila 110% veca...

Dok za godinu bez udesa ides samo stepen u vis i placas -5% manje.

Za ceo svoj vozacki staz, uveliko treca decenija bez i jednog jedinog incidenta a kamoli udesa (da ne ureknem) sa toliko vozila u rukama - imam popust od samo 25%. Na jos jedan auto kupljen na svoje ime, popust je kiton :) .

Cca 150-200 evrica, puta toliko decenija, pa ti vidi koliko se nabere samo za jedan auto. A tek oni koji ne znaju za prebacivanje premijskog stepena ili koji, ne daj Boze, skrive udes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam sta pricas, vozim vise od 40 godina i nikad nisam imao ni cukanje, jedino  sto neko zakaci malo na perkingu. Dodje mi prosto da se zakucam u neki bas skup auto pa nek mi daju malus. Samo, izacice covek prebice me :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug kupio auto i oterali na tehnički, traže papir sa mašinskog fakulteta, auto modifikovan. Prethodni vlasnik, takođe naš drug, nema pojma  o prepravci, on ga je tako kupio i registrovao preko agencije, nikakve papire mu nisu tražili.
Sreća pa Mašinac izdaje kopiju tog uverenja za 1800 dinara, sutra idemo ponovo da probamo. Zanimljivo je da  godinama jedan tehnički  pregled to nije tražio a sad traži. I zašto sad to traže kad je prepravka zavedena u bazu još 2008 kada je auto uvezen? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako piše u AMSS onda je ne traže( kuke,vitla,ojačani branici...) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, stex_pb said:

Drug kupio auto i oterali na tehnički, traže papir sa mašinskog fakulteta, auto modifikovan. Prethodni vlasnik, takođe naš drug, nema pojma  o prepravci, on ga je tako kupio i registrovao preko agencije, nikakve papire mu nisu tražili.
Sreća pa Mašinac izdaje kopiju tog uverenja za 1800 dinara, sutra idemo ponovo da probamo. Zanimljivo je da  godinama jedan tehnički  pregled to nije tražio a sad traži. I zašto sad to traže kad je prepravka zavedena u bazu još 2008 kada je auto uvezen? 

Mozda ima rok trajanja?

 

Caletu recimo nisu trazili atest za TNG poslednjih godina, uvek registruje na istom mestu (malo mesto, samo 2 tehnicka pregleda, a ovo je blize) i sad kad je registrovao u februaru covek sa tehnickog mu kaze "donesite samo papir kad uradite reatest plina koji vam istice u martu da ubacimo u bazu da ne morate da donosite za sledece registracije".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema rok trajnja, jednom kad se pregleda i homologira ostaje tako. Koja je prepravka u pitanju ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko pojma nema koja prepravka je u pitanju. Na tehničkom kažu da imaju u bazi ali ne vide šta je tačno. Ja sumnjam da je bio VAN pa su ubačena zadnja sedišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mašinac izdao uverenje, auto je bio VAN, prepravljen 2008 i zaveden. Papir izgubljen, auto kupljen bez znanja o prepravci i niko ga nije tražio do sada.

On 4/5/2024 at 9:53 AM, stex_pb said:

Drug kupio auto i oterali na tehnički, traže papir sa mašinskog fakulteta, auto modifikovan. Prethodni vlasnik, takođe naš drug, nema pojma  o prepravci, on ga je tako kupio i registrovao preko agencije, nikakve papire mu nisu tražili.
Sreća pa Mašinac izdaje kopiju tog uverenja za 1800 dinara, sutra idemo ponovo da probamo. Zanimljivo je da  godinama jedan tehnički  pregled to nije tražio a sad traži. I zašto sad to traže kad je prepravka zavedena u bazu još 2008 kada je auto uvezen? 

 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je kupljen bez dokumenta o prepravci. Taj koji ga je prepravljao je to prećutao i nije bilo problema par godina do sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, mozda nije precutao nego izgubio ili zaboravio da da onaj jedan primerak homologacije koji ostaje vlasniku i to je kasnije dokaz od tim prepravkama ali bez obzira na to tehnicki ili bilo ko moze to isto da izvuce preko kompa jer to postoji u ABS bazi, npr. ja nekad vozim auto iz uvoza na teh. a da mi nije jos stigla fizicki homologacija ali oni udju na abs sajt i skinu sami primerak za sebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ovde je muka što su istekle tablice pa smo na brzaka oterali na tehnički u ulici, da nas neko ne uhvati a oni nisu mogli da izvade ništa..... Moguće je da smo otišli na neki drugi pregled da nam to ne bi ni tražili, kao što je ranije i bio slučaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/9/2024 at 3:53 PM, OMP said:

Aha, mozda nije precutao nego izgubio ili zaboravio da da onaj jedan primerak homologacije koji ostaje vlasniku i to je kasnije dokaz od tim prepravkama ali bez obzira na to tehnicki ili bilo ko moze to isto da izvuce preko kompa jer to postoji u ABS bazi, npr. ja nekad vozim auto iz uvoza na teh. a da mi nije jos stigla fizicki homologacija ali oni udju na abs sajt i skinu sami primerak za sebe.

Saga je završena, na tehničkom su konstatovali da auto nema ni zadnje pojaseve ni naslone za glavu ali su ipak pustili registraciju.

Pojma nemamo kako je to prolazilo sve ove godine i kako je modifikovano a nisu ugrađeni... Pojasevi i nasloni poručeni sa otpada da se namontiraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boli te uvo, eto jos malo dinarcici u budzet ;) nisi ni morao ... jel koci , jel ide ... sta te briga za dalje ;) i oni ga sa tim tehnickim iskomplikovali kao da je to neka raketna nauka. Vise je nesigurnosti do odredjenog modela kome je nepreglednost veca nego do tih gluposti zbog cesanja i sl. Ja sam bez pojasa zveknuo u betonski stub sa oko 140 i nikom nista, ni najmanja povreda ;) nema to blage veze s vezom ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, nemanja84bg said:

Ja sam bez pojasa zveknuo u betonski stub sa oko 140 i nikom nista, ni najmanja povreda ;) 

Sa 40 km/h možda ?

Sa 140 ne bi ni fizički ostao u jednom komadu ni da si bio vezan i sa 10 air bagova ispred tebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
41 minutes ago, moron said:

Sa 40 km/h možda ?

Sa 140 ne bi ni fizički ostao u jednom komadu ni da si bio vezan i sa 10 air bagova ispred tebe.

Bilo 140 ali ... malo iz kosa pa se to deli na 3,4 zavisi pod kojim uglom nabodes , ja sam ga nabo pod najboljim mogucim, od kola nista od mene sve :D kolko god mislili da je ... tu i tamo, ima to svoju ... skolicu, iskustvo ... jbg :wub: skoro pokupim komsinicu ... hoce brze kad ono univerzum se okrece  cim boost krene :D nema, mora ga saltas na pun gas , ona mislila moji ne idu :D gde kod mene da ne ide ... mora da otapa :D najjaca je , kao "ne ide mnogo sporo nesto" a ja ono mjuza lagano ne zurim , slabo to hahah samo sam potopio masinu :D al se uzentala :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...