moron 3692 Posted December 7, 2021 (edited) @knezevic76 Korektna je to potrošnja za te uslove. Edited December 7, 2021 by Ivan Skinut nepotreban citat, dodat tag 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted December 7, 2021 @moron Elektro-hidraulicni MultiAir sistem odradi lep posao i skine potrosnju i po 15-20%, a otprilike toliko doda i obrtnog. Videlo se to vec od prve generacije koja je dosla posle T-Jet, sto mogu da potvrdim i iz svog iskustva. Sa T3 i T4 FireFly motorima je krenula 3. generacija MultiAir razvoda, uz nove blokove i direktno ubrizgavanje naravno. To je otprilike ta ocekivana kombinovana potrosnja za downsize turbo benzinac te tezine, tj. u praksi nekih +1.5l u odnosu na fabricku kombinovanu ili blizu 7l. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted December 7, 2021 Biće off-topic, ali, moram (opet) reći da mi je jako žao što T3 motor nikada nije ponudjen u 500L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted December 7, 2021 (edited) Slazem se, ali jbg, model na kraju svog zivotnog veka... Mada imalo je "fore", jer je FireFly krenuo da menja MultiAir II i TwinAir jos pre 5 godina. A ni sa ponudom T4 se nesto ne razmecu . Inace je u standardnim verzijama 150 i 180 KS, a do lepih 285 Njutna (ako pricamo o cistom benzincu). Edited December 7, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 7, 2021 Ne razumem zasto bi ti bilo zao? Da nisi imao u ponudi 1.4tjet koji je po skoro svim parametrima bolji motor, ok trosi malo vise, ali nema gpf, sto ce mozda na neke duze staze eksploatacije biti i cenovno tu negde, pa i da kazes. Vecina malih 1.0 3cil motora su upgrade u odnosu na 1.4 atmosferce i slicno, imaju losiju kulturu rada, ali sa druge strane imaju bolju krivu snage/obrtnog i generalno se bolje voze uz nizu potrosnju. 1.4 turbo je ipak i dalje prevelik zalogaj za 1.0 turbo. Pritom nemam nista protiv 1.0 turbo, cak smatram da je odlicna osnovna motorizacija umesto 1.4 atmo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted December 7, 2021 Opet ću u off-topic, ali, danas pročitah da je u Italiji u novembru najprodavaniji novi automobil sa dizel motorom - Fiat 500L Sa svojim 1,3 MJ je odmah ispred Renegade-a sa 1,6 MJ ... 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted December 8, 2021 (edited) 14 hours ago, vagenovac said: Vecina malih 1.0 3cil motora su upgrade u odnosu na 1.4 atmosferce i slicno, imaju losiju kulturu rada, ali sa druge strane imaju bolju krivu snage/obrtnog i generalno se bolje voze uz nizu potrosnju. 1.4 turbo je ipak i dalje prevelik zalogaj za 1.0 turbo. Šta se podrazumeva pod "lošija kultura rada"? Edited December 8, 2021 by Ivan Skinut nepotreban citat i TT potpis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted December 8, 2021 "Neujednačen" rad zbog neparnog/malog broja cilindara, više vibracija na leru recimo od 4cyl. Vozio sam 1.0 ecoboost u Focusu oko godinu dana, zanimljiv motorić skroz, iako je bila ona verzija sa 100KS i znao je malo da se muči uzbrdo, ali se tačno oseti razlika kad je na leru u odnosu na redovan normalan motor, iako je nov auto bio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted December 14, 2021 (edited) Evo potrosnje u spicu kroz centar BGa, kao sto se vidi iz prilozenog skoro sat vremena je bilo potrebno za 16km da se pređe, start stop sistem je bio isključen. Edited December 14, 2021 by Ivan Sredjena slika, skinut TT potpis Quote Share this post Link to post Share on other sites
sokratbg 91 Posted December 14, 2021 (edited) Fiat Tipo 95ks 1.4 benzin. Prosek na 2400km 7.7l. Dve trecine na autoputu i magistrali. Grad BG 9 do 10 Magistrala 5.8 do 6.5 Autoput 6.8 do 8.6 Edited December 14, 2021 by Ivan Sredjene slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 931 Posted December 15, 2021 Da sumiram potrošnju posle skoro 17k km.Prosek brzine mi je visok zato što imam dosta autoputa i magistrale. Potrošnjom sam prezadovoljan. Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 ks benzin automatik.Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk 2 horvat and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted December 16, 2021 Sad sam vozio jedno 300 km samo na benzin i pisalo mi je 10,6. Nije loše, fabrika kaže da treba 10, ali to je bilo kad je bio nov. Sad ima 370k. Isključivo gradska vožnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted December 20, 2021 Evo najbolji prikaz koliko period hladnog starta bukvalno "prosipa živo gorivo". Donja slika je prikaz jutrošnje gradske vožnje. Najpre prosek 19,9 (prvih 700 metara posle hladnog starta, od jednog do drugog bloka na N.BG, od garaže do zgrade u kojoj živim), a onda prosek 7,1 (oko 10 km gradske vožnje po BG, od "Vera" (blok 24), preko Brankovog mosta-Zeleni venac-Kraljice Natalije-"Gepardova"-Stari Savski most, pored Sava centra i oko 1 km auto putem, do Arene, blok 25). "U zbiru" (da nije resetovano posle 700 metara), to bi verovatno bilo oko 8,5. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted December 20, 2021 Meni auto ne stigne do posla ni da postigne radnu temperaturu po ovim hladnocama (6.5km), a ako postigne znaci da sam debelo zaglavio u guzvi i bolje da nije postizao Pre hladnoca mi je prosek bio ispod 4.5l na toj deonici, a sad 5.5 i vise. Da se neko ne zacudi brojkama, od Zemunskih Kapija do Navigatora je voznja, tako da je najveci deo na autoputu. I gadjam nepopolarne termine maksimalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 20, 2021 Moj se zagrejao na radnu temperaturu mozda jednom u zadnjih mesec dana Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 alfini0507 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted December 21, 2021 Place za RN4-5 termostatom... Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted December 22, 2021 Svejedno dizeli se generalno sporije zagrevaju i sad ako je čoveku posao samo par kilometara od kuće to je onda to. Ja sam malo dobijao na dizelima stavljajući kartone ispred hladnjaka. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 23, 2021 Place za RN4-5 termostatom... Sent from my Redmi Note 9 Pro using TapatalkDobio je on od R4 jos pre 9god Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 23, 2021 Svejedno dizeli se generalno sporije zagrevaju i sad ako je čoveku posao samo par kilometara od kuće to je onda to. Ja sam malo dobijao na dizelima stavljajući kartone ispred hladnjaka. Mazda 5 2.0 dizel se zagreva kao benzinac. Mislim na temperaturu rashladne tečnosti.Sent from my SM-G770F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted December 23, 2021 Ne kukaj Mićo, nego menjaj termostat. Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted December 23, 2021 (edited) @djomla ajde ne kukaj nego salji za Magarevo R4 termostat od 500 dinara, ja plaćam postarinu Edited December 23, 2021 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted December 23, 2021 Poštarina ide na mene Sent from my 3310 using Tapatalk 1 2 Axic, ISV_01 and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted December 23, 2021 Će si tera Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 337 Posted December 23, 2021 (edited) 21 hours ago, nesa 169 said: Svejedno dizeli se generalno sporije zagrevaju i sad ako je čoveku posao samo par kilometara od kuće to je onda to. Ja sam malo dobijao na dizelima stavljajući kartone ispred hladnjaka. Što se tiče ove tvrdnje, kako koji: Primer Br. 1 > Bravo sa blokiranim EGR-om (a na tom vodu je i mali izmenjivac voda- recirkulisani izduvni gasovi, koji , jelte, tada ne radi), traje celu večnost da se zagreje (10-15tak min) Primer br. 2 >Passat se zagreje za 2 minuta (nisam siguran da li ima elektro-grejač). Edited December 23, 2021 by ivan73 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 23, 2021 Ne kukaj Mićo, nego menjaj termostat. Sent from my 3310 using TapatalkIspravan je bre, nije fabricki. Kad dostigne radnu temperaturu tu je i drzi.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites