Sale2810 4 Posted April 27, 2013 U bre ljudi, vi se gadjate sa konjima kao sa perecama...Ja se vala odusevim sa 150 konja a ne sa vise <br /><br />Sent from my PMP7074B3G using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted April 27, 2013 Zdrebadi nikad dosta... Sad kad sam navikao na chip poceh da razmisljam o Cromi 16v... I nju bih nasvirao i milina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted April 27, 2013 I koliko bi konja na cromi moglo da se dobije a da bude sve po peesu? <br /><br />Sent from my PMP7074B3G using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 27, 2013 Ja bih rekao oko 180 s obzirom na to da se Stilo 140ks potpuno bezbedno čipuje na 170 konjića Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted April 27, 2013 To nenormalno ide. Moja Alfa je bila nasvirana sa istim motorom, a sad će opet. Najtoplija preporuka, ne žalite zamajce, poluosovine, turbine, smanjite malo prežderavanje, bićete mršaviji i biće para za popravke. :-D Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 27, 2013 Zdrebadi nikad dosta... Sad kad sam navikao na chip poceh da razmisljam o Cromi 16v... I nju bih nasvirao i milina Sto cromu, nekako mi glomazna Koliko konja je tvoj stilo bio fabricki? Ja bih "nasvirao" stila od 150ks mjt ili neki AR 2,4jtd, ili pak Bravo, Gp..nekako volim manje vozilo a sto vise hp Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 27, 2013 Npr GP 1.9mjet 130ks čipuješ i onda šlajfuješ u 5oj brzini Inače, sad se setih da ti napišem za 2.0tdi 170ks da te potpuno razumem, ja sam se baš smorio u Ibizi 130ks, ponaša se kao da nije dizel. Džabe turbo ako te ne zakuca u sedište na 1800 obrtaja i ne optereti zamajac da zvecne Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted April 27, 2013 Zdrebadi nikad dosta... Sad kad sam navikao na chip poceh da razmisljam o Cromi 16v... I nju bih nasvirao i milina Sto cromu, nekako mi glomazna Koliko konja je tvoj stilo bio fabricki? Ja bih "nasvirao" stila od 150ks mjt ili neki AR 2,4jtd, ili pak Bravo, Gp..nekako volim manje vozilo a sto vise hp Pa planiram porodicni auto u narednoj god. Trebace mi veci... A moj Stilo je fab 115ks, nacipovan na oko 140... Mogu samo da zamislim kako bi isla Croma 16v 150hp sa optimalnim remapom ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 27, 2013 Ma kupi stila mw sa 150hp i chip, mora da ide bolje od krome Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted April 27, 2013 I to mi je padalo na pamet... U svakom slucaju jeftiniji za odrzavanje, ali zato i stariji od 6 god... Mislim i da je malo laksi od Crome... Jedino na sta bih pucao je max 3-4 god starosti... A za god dana je to 2009 ili 2010 god proizvodnje. U izbor ulazi Croma 16v i Alfa 159 karavan 1.9 16v ( ili jos bolje 2.0 mjtd 16v) ... Oba bi pokidala sa chipom ali i sa cenom eventualnih neplanskih kvarova (maf, zamajci, letve, setovi kvacila)... Bice nova tema da ne offujem previse Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted April 28, 2013 Delovi motora u održavanju AR159 nisu drastično skuplji od Stilovih, ali ostale stvari jesu jer nema za neke stvari zamenskih delova i male privrede, nego samo originali. 1.9 8v verovatno nema razlike u održavanju. Uglavnom, ko može da se nosi sa tim - VREDI. 159tka je jedinstvena prilika da se za te pare konzumira nešto stvarno fenomenalno. Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted May 7, 2013 Ma Novi bravo 2.0 multijet sa 165 fabrickih konja + turbo od 2.4 mjet + extremni remap... to sve bi trebalo da ima i do 250 konja... Pitam se kako li to ide? mada i originalnih 165 konja idu dobro, nema nekog preteranog lepljenja u sediste ali ubrzanje je konstantno... Nikada ne manjka snage... Kada novi bravo sa 2.0 motorom bude pojeftinio to ce biti pravo uzivanje kupiti i voziti... neki ovakav npr.. http://www.polovniautomobili.com/oglas3304677/fiat_bravo_20_mjet_emotion/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
IvanBg 1 Posted May 8, 2013 Pozdrav,jel ima neko iskustva sa cipovanjem Fiat Bravo-a jtd 105,on ima mehanicki kontrolisanu turbinu ako se ne varam i optimalan chip-mapa (za koj sam ja zainteresovan) je na 135 ks,pa me zanima da libih onda mogao da stavim fiksni zamajac zbog NM i jel bi bilo korisno ojacati korpu,staviti veci IC,otvoriti izduv i staviti "pecurku" filter sa dovodom hladnog vazduha spolja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 8, 2013 Pogledaj npr. ove teme:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=45802http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=50940http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48560 Quote Share this post Link to post Share on other sites
IvanBg 1 Posted May 8, 2013 Hvala na navigaciji Nesho Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 19, 2013 Malo istraživanja http://transportproblems.polsl.pl/pl/Archiwum/2007/zeszyt1/2007t2z1_04.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 19, 2013 E, svaka mu je ka u Njegoša ! Ali, sve smo mi to već istražili ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola1978 3 Posted June 22, 2013 koja je poenta ovoga, osim sirenja ozonske rupe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 22, 2013 A ko tu vidi poentu? Da li ovaj na zapadu moze legalno da se vozi? I naravno,tu se uvek nadje neko ko ce da kaze kako ovaj trosi za litru manje od onog koji nije cipovan.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 23, 2013 A sto se ti Martini uvek brecas oko te famozne potrosnje. Evo ja tvrdim da mi auto po gradu sa trosi litar manje sa budzenom mapom, tj cipovan, nego sa fabrickom. Nemam board computer pa da do iznemoglosti blenem u njega i pratim neke nebulozne potrosnje, vec merim metodom od cepa do cepa. Vozim auto skoro 3 godine, presao sam oko 33000km, od toga vise od pola sa remapom (godinu dana sam bio u inostranstvu pa ottuda mala kilometraza). Nemam razloga da lazem. Da budem iskren, mislio sam da su to babske price, i da je to nemoguce, ali se ispostavilo da nije tako.I jos nesto, molim te da objasnis svoju tvrdnju o nekontrolisanim detonacijama kod cipovanih dizela, usled kojih se javljaju vibracije i ceo auto se trese pri odredjenom broju obrtaja. Ja smatram da je to od zamajca koji je nacet. Evo FantomX je zamenio zamajac i nestale su te vibracije. Kod mene se to javlja u 4oj i petoj od recimo 1700 do 2500rpm. Molim te objasni, zivo me zanima kakve su to nekontrolisane detonacije. Ako su one u pitanju kako nam se motori ne raspadnu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 24, 2013 Druze moj, ako je sve to tako bajno-sjajno kao sto kazes, nekog od tih ljudi sto prave "mape" bi trebalo zaposliti u Fiatu da im malo objasni kako da naprave jaci auto za 30%,da trosi litru manje, da nema dima i da motor traaaaje, jer su Fiat-ovi i npr. Bosch-ovi ocigledno glupi i neskolovani kad ne umeju da naprave tako nesto.Nekontrolisana detonacija je posledica prevelike kolicine goriva koja se u datom momentu ubrizga. Mozda rec "nekontrolisana" nije prikladna jer asocira na nesto drugo, ali mozda termin "prevelika" je vise odgovarajuc. Zamajac posto u sebi ima set opruga, koje su naravno predvidjenje da se sabiju i kompenzuju vibraciju nastalu detonacijom, ima svoju granicu izdrzljivosti, tj, snage i obrtnog momenta koji moze da istrpi. Iz tog razloga nastaju vibracije. Motor ti se nije raspao zato sto si presao 33000 po gradu u voznji do 3000 obrtaja i u potezanju na nekoliko sekundi. Izvezi ga na autoput pa pritisni malo, i sacekaj da ti za kratko vreme klip izgori. Veruj mi, nije jedan otvaran zbog toga. A ako idemo varijantom da to moze da se desi i obicnom motoru recicu ti da moze ali veoma retko. Seti se testa Alfe JTD koja je 24h vozena maksimalnom brzinom sa zaustavljanjem samo radi sipanja goriva i zamene vozaca. Nista joj nije bilo. Velika kolicina dima nastala nakon cipovanja(slucaj sa ovim Bravom gore) moze samo da bude posledica prevelike kolicine goriva koja se javlja na velikom oterecenju i tu potrosnja mora da ode gore i kraj. Ovde prica egr-a koji je ostao otvoren i da zbog toga dimi ne pije vodu jer ne bi mogao da razvije snagu da je tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 25, 2013 +1 za martinija tuning motora je citava nauka iako neki misle da je dovoljno promeniti mapu...ali ako I u zivotu I na glupom motoru sve se sabira I oduzima ako preopteretis jedan deo on direktno preopterecuje neki drugi deo I tako dok preopterecenje ne stigne do nekog dela koji to jednostavno ne moze da podnese jer nije dimenzionisan za takva preopterecenja jedan od osnovnih zakona fizike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted June 25, 2013 Sto se ovde na sve bukvalno gleda. Prvo postoje razne vrste remapa od nekog blagog povecanja snage do nekih extremnijih variojanti. Ne vidim nista lose malo povecati snagu. Zasto bi ista skodilo motoro ako posle remapa ti nastavis da vozis auto kao i sto si i pre. Svaka naormalna voznja prija kolima bilo sa remapo ili ne. Svako kidanje ce unisti sve i kod fabrickog i kod cipovanog tu nema dileme. Zato cete cesto cuti od ljudi koji su uradili neki osnovni remap da su presli stotine hiljada kilometara bas iz tog razloga sto se auto vozi normalno kao i pre. I ja sam pre nego sto sam se odlucio za chip razmiljao da li to raditi i pricajuci sa ljidima i iskustvima shvatio, sto da ne i onako cu voziti kao pre samo kad zatreba imacu dodatnu snagu. Extremnije varijante svako radi na svoju odgovornost kao i sto svako odlucuje kako ce voziti svoj auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 25, 2013 U principu ne postujem u ovoj temi, ali me je gornji snimak naveo na to. Odatle i moji postovi dole. Svi znaju da sam protivnik tuninga iz vise razloga, tako da je suvisno da dajem dalje komentare, ali cu reci da nisu svi ljudi i svi vozaci isti. Ne razmisljaju svi kao ti, drvac. Quote Share this post Link to post Share on other sites