Dovla 9 Posted January 23, 2013 @ZvezdoZašto su neki delovi izostavljeni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted January 23, 2013 Nisam hteo da navodim firme koje su obecavale nesto nerealno a i cenu. Posle neko moze da kaze e tamo i tamo sam video da toliko kosta...Da sam naveo neke firme pokrenuo bih lavinu bezpotrebnih komentara i dodatno kontaminirao temu.Naravno da sam prvo kontaktirao partnera kluba ali kao ozbiljna firma nece da obecaju nesto nemoguce pa prema tome moj model auta i ne rade.Covek koji je radio mapu za undergrounda mi je takodjer dao slican odgovor. Mnogi se na pocetku drze slepe price o dobitcima na snazi kao u reklami a posle ogradjuju ali vecina navodi snizenje potrosnje?!?Rale mi je dao zaista iskren i profesionalan odgovor i zbog toga sam ga ovde podelio sa vama.Kao sto sam rekao ne zelim nikoga da reklamiram,samo sam zeleo da skrenem paznju da ima i postenih ljudi koji ne obecavaju gotovo nemoguce nego iskreno kazu stvari tako i tako stoje, mozes bez dima dobiti samo toliko. Posle nema nekih nesuglasica kada auto ipak ode na valjke , neko uzme stopericu ili izmeri potrosnju sistemom cep-cep. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 23, 2013 Potpuno je u redu napisati te nedostajuće podatke jer su takve stvari ne samo dozvoljene nego i poželjne da ljudi imaju tačan uvid u to ko šta prodaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted January 25, 2013 Sve ste to mogli da pitate i mene, nije nikakva tajna ni cena ni performanse...Rale je car i svakome ce da izadje u susret...Sto se tice konkretno mjet motora na 1.3 veriziji kao kod Zvezda, WestGate sistem i turbina nemaju boost kontrolu kontrolisanu samim ECU-om, vec se turbina otvara tad i tad i tu nema kontrole pritiska same turbine. sto bi se reklo, sve se svodi na brizganje nafte, SOI i jos par stvari. Nafta, tajming, duracije, to je ono sto moze na 1.3mjet od 75ks. Dim ili ne zavisi od zelje vozaca i koliko zeli da jurca.Marelli ECu sistemi su jako specificni za rad i retki su koji ih rade (uglavnom bez ko djavo od krsta), ali se rade sasvim OK. Sve ovo mozete da pitate, mozete i da dobijete odgovor na svako pitanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 25, 2013 (edited) Evo ja imam jedno pitanje za tebe.Koliko je pouzdan cipovan dizel u ostrom rezimu voznje u slucaju ako ti recimo treba da brzo krenes iz Zajecara i sto pre stignes u Beograd? Edited January 25, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted January 25, 2013 Identicno siguran kao i nechipovan dizel u fabrickom stanju.Svaki odrađen automobil je apsolutno testiran na Zrenjanincu ili Autoputu, nema greske, pun gas u svakom rezimu i testiranje do mile volje.Sve je na musteriji sta zeli. Naravno - nekada treba i urazumiti neke koji zele previse. Nikada nikome pare nisu uzete pre nego sto je neko zadovoljan uradjenim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted January 28, 2013 Nasao sam danas ovo na soferci pa me zanima vase misljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 28, 2013 Mislim da je ovo reklama Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 29, 2013 ...pa me zanima vase misljenje.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=50828 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted January 29, 2013 Neso ova tema na koju si me uputio je katastrofalna....osim gomile nezdrave rasprave nista nisam drugo video ni saznao, cak sam jednim delom dobio odbojnost ka cipovanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 29, 2013 Neso ova tema na koju si me uputio je katastrofalna....osim gomile nezdrave rasprave nista nisam drugo video ni saznao, cak sam jednim delom dobio odbojnost ka cipovanju.Pročitaj pažljivije, sećam se da je bilo pominjanja baš te firme, iskustava sa njima isto tako. p.s. A, tu temu možemo dodatno srediti kako bi bila preglednija, nije problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted January 29, 2013 Evo da ti skratim muke...To je Jovan iz Zemuna koji cipuje tako sve sto ima turbinu i sta vec... Za 50e. Par kola sashio vec.Inace, najveci biser po meni je Alfa 156jtd, ali euro 2 verzija, koja nema boost kontrolu turbine.Covek otisao, ovaj mu rekao - pa ovo ne moze da se cipuje. Toliko o tim plakatima i majstoru iza njih.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted February 2, 2013 Ja sam bas zadovoljan sa Jovanom,auto mi ne dimi,ide super. Sent from my kuhinja:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 5, 2013 Skkiv, probaj od nekog drugog iole ozbiljnog tjunera mapu pa vidi da li si zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 17, 2013 Evo za drugare koje interesuje recimo chipovanje Fiat Stila, na slici mozete videti sa leve strane koliko parametara, tj. mapa treba da se odradi i remapira ako se auto dovoljno ozbiljno radi...Pa neka ljudi procene koliko vremena treba za tako nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 955 Posted February 17, 2013 Onaj ko je majstor uradice za 15 minuta Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 17, 2013 Al' pravi majstor radi 10 minuta, al' zavrsava za 1h 30min Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 955 Posted February 17, 2013 A moze i tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted February 18, 2013 Uuuuuuu sto bi se ja igrao sa tim...kao sa equalizer-om na winamp-u Quote Share this post Link to post Share on other sites
EDO_SA 0 Posted February 19, 2013 winamp ah ta dobra stara vremena sta je muzike na njemu preslusano hahahahah Uskoro cu i ja raditi chip tuning al vjerovatno kod Srdjana u SM CHIP TUNINGU jer covjek je provjeren i daje garanciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 11, 2013 (edited) Chipovalo se malo sinoc, nije fiat, al' je dizel, S400 CDI 2008. godiste, V8, AIR ride, nitro 100ks shot + remap 320ks, tork dosta preko 600nm, do 120kmh ne moze da se sastavi bez kontrole proklizavanja Edited March 11, 2013 by FantomX Quote Share this post Link to post Share on other sites
lalic1709 0 Posted March 11, 2013 Druže, da ti nisi nešto možda pomešao? Ovo je serija w220 i ona nikako ne bi mogla da bude 2008. godište Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 11, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=vl7YrTGxp_Ahttp://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W220 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 11, 2013 Tek sad videh sta sam napisao, 2006. godiste (W220.028), i dalje sam u shoku kako auto ide i sta se desava pa mi se tresu ruke.Hvala na ispravci. S400 CDI 4.0 32V CDI V8 250 PS (184 kW; 247 hp) 560 N·m (413 lb·ft) Fabricki. Quote Share this post Link to post Share on other sites