DraganUS 450 Posted October 18, 2013 kicerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
xXx 0 Posted October 18, 2013 Pa nije nestao nigde,nego motor sa chipom tu brzinu dostigne sa manjim brojem obrtaja,jer ima više snage! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 18, 2013 Jao sta sve necu procitati ovde @xXx: da li vozis auto sa nekim adaptibilnim automatskim menjacem, koji konta da imas vise momenta na manje obrtaja pa tako prilagodjava prenosne odnose?Inace, moje iskustvo sa chipovanjem (bravo 1.9JTD 2001g, mapa na 1.37bar):-auto ide drasticno bolje-potrosnja se u proseku smanjila za skoro 1 litar-cim sam cipovao auto proklizalo mi je govno od Valeo seta kvacila. Sa Sachsom sam resio taj problem.Nazalost nemam snimak kako mi auto ide sa fabrickom mapom. Evo snimka ubrzanja od 80 do 120 u trecoj (ne znam zasto je youtube odseko malo gornju ivicu pa se ne vidi brzinomer, kada navatam vremena ispravicu to):youtube.com/watch?v=Vqusm21tZ0s Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2880 Posted October 18, 2013 Marko baš leti auto. Nije ni čudo što jadan Valeo nije podneo ovo A ja lepo rekoh da ne želim da opet pokrenem raspravu jel moguće izvući 50 konja tek tako, a da vam ne ušeta zamajac u kabinu Nego, jel neko negde pročitao neki tutorial ili priču o postavljanju šestobrzinca na jtd? Baš bih voleo da to pročitam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted October 18, 2013 (edited) Kolege, nemo bre da me minirate.Hocu i ja da naucim nesto o snazi i smanjivanju obrtaja posle cipa. Edited October 18, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted October 18, 2013 Čoveče kako ne kontaš? Ugradiš chip povećaš snagu motora,npr u trećoj ti ide auto 100 kmh na 3 hiljade obrtaja,sa chipom će se spustiti na 2700,2750 obrtaja,jer motor ima više snage O isuse gospode. Jel tebi jasno šta određuje prenosni odnos, tj. od čega zavisi na koliko obrtaja ćeš kojom brzinom da se krećeš? Od menjača. Povećanjem snage motora povećavaš upravo to, snagu motora, a ne menjaš prenosni odnos menjača. Evo meni je auto sa fabričkih 100KS išao 120 na 2500rpm u petoj, sada sa (recimo) 140KS ide 120 na 2500rpm u petoj. Da nisam možda neki loš čip stavio? Razlika je u tome što je sa fabričkom mapom auto mogao po cajgeru da izvuče oko 195 kmh, možda 200 uz dobar vetar, jer motor nije imao dovoljno snage da savlada silni otpor vazduha i zavrti se preko 4000rpm u petoj, a sada sa čipom navuče 4700, možda i 4800 rpm u petoj, i kuca cajger na 220, ode čak koji mm preko. E to je ta povećana snaga o kojoj pričamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted October 18, 2013 Aha, znaci aerodinamika ima veze sa brojem obrtaja koji nestaju.Sad mi je malo jasnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xXx 0 Posted October 18, 2013 I šta ti sad meni pokušavaš da objasnis majke ti? Pa ja svo vreme govorim to,dobijenom snagom motor radi veća brzina,manji obrtni momenat! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted October 18, 2013 Ajd' još jednom pročitaj šta si sad napisao, pa još jednom pročitaj šta sam ja napisao... Aha, znaci aerodinamika ima veze sa brojem obrtaja koji nestaju.Sad mi je malo jasnije. Kakvi obrtaji nestaju, gde sam ja to napisao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted October 18, 2013 (edited) @Vule nije upuceno tebi.Ako si procitao raspravu, meni nisu objasnili kako auto posle cipa ide sa istim br. obrtaja vise km/h, pa sam zbunjen. Edited October 18, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted October 18, 2013 Onda dobro, znači i dalje pokušavamo da ustanovimo kakve to čipove xXx stavlja kad uspeva da njima produži prenosni odnos Quote Share this post Link to post Share on other sites
skora 0 Posted October 18, 2013 meni kad se upali check engine lampica, gubim brzinu, prevelik mi otpor vazduha, posto se poveca obrtni moment, tj. smanji mi se snaga motora, nece preko 2000 rpm i tim chip-om sam prezadovoljan... naravno, pali se po potrebi, kad se najmanje nadam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted October 18, 2013 (edited) Morate obojica da ugradite plivajuce~varbijalne prenose u vase menjace ili u kilometar sat. Edited October 18, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted October 18, 2013 @ xXxreci ti meni sta ili ko regulise koliko ce motor umanjiti ili dodati goriva u smesu prilikom promene nadmorske visine u toku voznje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 19, 2013 @ Xxx Da ti kazem nesto,nikada,nikada neces promeniti odnos obrtaja i brzine,sve dok ne budes radio nesto oko menjaca.Mozes da stavis i cip od 1000 ks,auto ce uvek da ide 120 na 2.500, ajde tako da kazemo. Tako da molim te,procitaj Vuletov post iznad i sve ce ti biti jasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 19, 2013 Da se ne uključuje opcija variomatik ? Pa onda pliva između.Možda zato ljudi menjaju lamele i korpe jer izgleda kao da proklizava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted October 19, 2013 A niste razmišljali da čip , koliko je jak, stanji zupčanike u menjaču pa onda se na manjim obrtajkma postiže veća brzina??? A,a??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 19, 2013 Moguce...vidis,o tome nismo razmisljali. Covek uvek nesto novo nauci Quote Share this post Link to post Share on other sites
xXx 0 Posted October 19, 2013 ne znam,možda nisam toliko upućen! Dva puta do sada sam imao chip na autu,jos nikada mi nisu skidali ili menjali ili pojacavali menjač,koja je već logika po vašoj priči. Nikad nisam imao problema sa kvacilom ili nešto slično,uvek sam bio i više nego zadovoljan snagom i potrošnjom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 19, 2013 Čipom dobijas samo vecu snagu,nista drugo. Ako si ranije do stotke isao 10 sekundi,sa cipom ces ici do stotke za 9 sekundi. Nikako ne mogu cipom da se poremete odnosi obrtaja i brzine,da bi tako nesto dobio,mora da se otvara menjac i menjaju zupcanici. A to je golema rabota. Uopste,dobijanje nekih ks je veliki posao ako se ozbiljno radi , ali zato i puno kosta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted October 19, 2013 Diferencijal odredjuje prenos a ne zupcanici u menjacu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 19, 2013 Ovo bi voleo da mi objasnis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted October 19, 2013 Sta bi tacno voleo da ti objasnim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 19, 2013 Imao sam prilike da ucetvujem u zameni nekih zupcanika sa drugarom na menjacu pezoa mi16,znam da smo uspeli da napravimo da 6 brzina bude kraca od 5... Pa me zanima gde je drugar pogresio. Nemoj pogresno da me shvatis,nista lose nisam mislio,ali zelim da znam. Mozes i na pm da mi odgovoris,jer ovde odosmo mnogo u off. Nije mi jasno to oko diferencijala,jer smo mi cackali nesto na osovini gde su svi zupcanici sa nekom viljuskom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted October 19, 2013 To je ok ali glavni odnos se dobija produzenjem ili skracenjem diferencijala.U menjacu samo slazes brzine ako ti previse padaju obrtaji kod promene brzine . Quote Share this post Link to post Share on other sites