Nikola1978 3 Posted June 25, 2013 Uradis map da bi nastavio normalno da ga vozis...pa onaj koji normalno vozi ne znam koliko ce imati potrebu za povecanjem snage...dodatna snaga u odredjenim situacijama....u takve situacije sam sebe dovedes ali nikad kada normalno vozis...hoces da ti auto malo trosi...kupis auto koji je ekonomican....hoces da autoima snagu...otvoris se za fabricki snazan motor..ali onda ne kukas na potrosnju i ne smanjujes je...imas jtd od 115 ks i chipujes ga na 140 ili 150...zasto odmah ne kupis 16v varijntu sa tom snagom..ili prodas postojeci i doplatis za snazniji?Znas ono da bydem smeker imam 200ks i da mogu da se hvalim i budem veliki dzek ali realno da mi trosiko 1.3mjt jer realno toliko kinte imam u dzepu...I sad ova tema ide na 200 strana a imamo na forumu jednog strucnjaka kao Gorana koji ima najaci servis u Srbiji...sto on ne bi dao misljenje o chipovanju pa da zatvorimo temu...ili bi se nasao neki naucnik koji bi rekao da Goran nema pojma? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted June 25, 2013 Svako sa svoim autom radi sta hoce i vozi kako hoce. Ja sam svoj cipovao i nikad necu nikog odreci od toga. Svakom cu preneti svoja iskustva pa neka sam odluci da li zeli ili ne. I opet napominjem jako je bitno dal se radi neko malo povecanje ili extrem, kao u svemu u zivotu ako se preteruje nije dobro tako i u chipu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 25, 2013 Posle ovog komentara dr.Coswortha mislim da nema potrebe dalje ulaziti u diskusiju... Nikad nisam podjebavao nekog ko je cipovao auto,ali kad pocne frljanje sa konjima to mi ide na kiselo jel ja jako dobro znam koliko kosta svaki konj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted June 26, 2013 Bas zato treba razgraniciti neko blago povecanje snage sa profesionalim radom na motoru koji se prema za trke. Na svakom street race showu vecina automobila dolazi na kamionima posto nisu registrovana za saobracaj, na takvim automobilima je strabalno znanja , para i vremena ulozeno da bi isli kako idu. I naravno neko ko je ozbiljno radio na kolima i ulozio mnogo da ce se iznervirati kad cuje komentare nekih naprzeni klinaca koji su odradili chip ko zna gde i koji misle da su sad najbrzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 26, 2013 Količina dima i količina dobijene snage (sa razlikom u vremenima) mi se nikako ne sviđaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 26, 2013 a kako glasi definicija ``blagog povecanja`` snage koliko je to 100, 200 ili koliko konja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted June 26, 2013 Kad vam auto prestane da guzva i pocne da kopa asfalt Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted June 26, 2013 Definicija1ks=100e Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule_87 0 Posted June 28, 2013 (edited) Pozdrav za sve prisutne na forumu.Kao prvo novi sam ovde,skoro sam kupio Punta sportinga 1.2 16v i intersuje me da li moze da se cipuje i koliko se dobija chip tuningom?Hvala vam unapred. Edited June 29, 2013 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted June 28, 2013 "Može" sve da se čipuje što ima kompjuter, ali su dobici jako mali, gotovo neprimetni Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 29, 2013 Može. Ne dobija se ništa primetno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted August 13, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=P8C1q4Yecdw Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 16, 2013 (edited) I švabe imaju problema sa lošim mapama. Edited August 16, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted August 19, 2013 Jel upoznat neko sa ovim i kakva su vasa misljenja: ?http://www.racechip.rs/index.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 20, 2013 To je ovo:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54410 Dobar PowerBox je uvek i skup. Može to lepo da ide, bio jednom i na redovnom okupljanju Grande Punto 1.9 MJet 130 KS fabričkih koji je plus imao i italijanski powerbox...i ideeeeeeeeeeeeeeee... Jedino što ima moooooore tih boxova koji ništa ne rade, mnogo kukolja, a malo žita. Ovi momci iz NS-a uvoze taj švapski, znam da su svaki probali na svojim autima i automobilima drugara, štelovali, gledali kako da se podesi da najbolje radi, slali podatke nazad za Nemačku, onda im oni pojašnjavali dodatno kako da dobiju najbolje rezultate...Pričao sam sa njima (pre bar 18 meseci kada su tek počeli da ih uvoze), mislim da je bila priča i oko garancije, mogućnosti vraćanja ako nisi zadovoljan, vidi ima li toga i sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted August 21, 2013 Imam jedno pitanje vezano za Chip tuning. Naime na zeninoj Pandi je problem sto je auto skoro mrtav do 1700-1800 obrtaja. Nije mi vazno povecanje snage, koliko da auto bude malo zivlji na nizim obrtajima? Inace u pitanju je 1.3 mjtd sa 69ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted August 21, 2013 To sto je kao "mrtav" je zasluga male zapremine a i po malo turbine fiksne geometrije.Ako ti ne smeta da auto dimi kao Tamic snaga i moment se moze solidno podici i neces vise prepoznati auto ali do nekih 1600 okretaja nece biti tolike razlike.Mnogi tuneri za taj motor nude uslugu probaj pa ako ti se svidi plati ako ne vrate ti staru mapu bez dinara.Ja licno ne volim da mi Fiat dimi kao VW pa nisam ni probao na svom ali sam probao te Chipovane Puntice od 69 Ks i ima velike razlike ali kao sto vec rekoh pri nizim okretajima ne ocekuj cuda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted August 21, 2013 A šta ako ga ECU ograničava iz razloga da sačuva transmisiju, ili prosto postoji neki drugi problem? Ja sam vozio drugarov 1.3 Punto i to ide saaaaaaaasvim fino. Malkice kasni odziv na gas, ali to je skroz tipično za svaki JTD sa fabričkom mapom. Nasvirani idu ko blesavi, ali pitanje je dokle. Kome fali torka na niskim obrtajima, taj će verovatno dobro da ga stiska i ne štedi, tako da je pitanje koliko će da traje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted August 21, 2013 (edited) Sta znam, mozda ima problem, ali ga ja ne primecujem, a mozda je i neka fora sa pogonom. Ovo mi je prvi dizel u zivotu, a i prvi auto sa 4x4 pogonom. Predpostavljam da nije isto kao npr i obicna panda mjtd.... Koliko je stetno uraditi tuning, da li postoje neke posledice po motor? Edited August 21, 2013 by Dusan Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted August 21, 2013 Meni majstor reče da ima ljudi kod njega koji voze auto po 60kkm sa čipom i ništa mu ne fali, ali ima i onih koji posle 2-3000km upropaste auto. Koliko para toliko i muzike. Mada je svakako štetnije voziti auto van savršenih podešavanja, sad koliko je lošije po auto zavisi od kvaliteta čipa i odnosa vozača prema kolima.Ja sam bio 99% siguran da ću čipovati auto, ali se zapušen egr, očišćen maf i razbušena račva iznad turba koja je skroz bila zapušena. Od tad mi ni ne fali snage. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted August 21, 2013 Novitec za Pandu 4x4 1.3 dizel sa 75 Ks nudi povecanje snage na 91 Ks za nekih 350 i kusur eura. Valjda on zna sta radi a kakva je krivulja okr momenta zaista ne znam (malopre sam procitao neki test 4x4 auta)Inace noga vozaca iskljucivo odredjuje trajnost pojedinih sklopova odnosno samog automobila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted August 21, 2013 Nije isklucivo, losa mapa moze zaw kratko vreme da ga unisti. Recimo npr da mnogo ubrizgava goriva i jos npr losiji momenat paljenja, i zacas ga unistis Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted August 21, 2013 (edited) To je ovo:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54410 Dobar PowerBox je uvek i skup. Može to lepo da ide, bio jednom i na redovnom okupljanju Grande Punto 1.9 MJet 130 KS fabričkih koji je plus imao i italijanski powerbox...i ideeeeeeeeeeeeeeee... Jedino što ima moooooore tih boxova koji ništa ne rade, mnogo kukolja, a malo žita. Ovi momci iz NS-a uvoze taj švapski, znam da su svaki probali na svojim autima i automobilima drugara, štelovali, gledali kako da se podesi da najbolje radi, slali podatke nazad za Nemačku, onda im oni pojašnjavali dodatno kako da dobiju najbolje rezultate...Pričao sam sa njima (pre bar 18 meseci kada su tek počeli da ih uvoze), mislim da je bila priča i oko garancije, mogućnosti vraćanja ako nisi zadovoljan, vidi ima li toga i sada.Hvala na detaljnoj informaciji.Ok je ako bi posle cipovanja auto mogao da ide bez ikakvih problema jos 100 000 km ali sta ako bi isao jos 150 000 km (recimo) bez cipovanja... E to me vec baca u dilemu.. Ja bi da odradim neku blazu varijantu bas iz tog razloga, mada tu neke konkretne garancije i nema + da mi auto sto vise potraje i znam da to zavisi od stila voznje ali ja ne planiram da ga "silim" non stop, eventualno po nekim semaforima i slicno , Edited August 21, 2013 by GTX-Steel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 21, 2013 onda nemoj da cipujes auto nego ga dovedi u pristojno stanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted August 21, 2013 Uradi kvalitetnu mapu, a ne box ako hoces proverenu snagu. Uradi neki optimum chip kod nekog od proverenih tjunera... Quote Share this post Link to post Share on other sites